eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bieliny › Wykonanie otworu poszukiwawczego za wodą oraz otworu studziennego na działce ewid. nr 1 w miejscowości Kakonin na terenie gminy Bieliny



Ogłoszenie z dnia 2022-09-14


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wykonanie otworu poszukiwawczego za wodą oraz otworu studziennego na działce ewid. nr 1 w miejscowości Kakonin na terenie gminy Bieliny

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA BIELINY

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291009975

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Partyzantów 17

1.5.2.) Miejscowość: Bieliny

1.5.3.) Kod pocztowy: 26-004

1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: inwestycje@bieliny.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bieliny.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://gminabieliny.ezamawiajacy.pl/app/login

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonanie otworu poszukiwawczego za wodą oraz otworu studziennego na działce ewid. nr 1 w miejscowości Kakonin na terenie gminy Bieliny

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6504c534-1951-11ed-b950-8227d40187e8

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00346510

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-14

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00012326/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.9 Wykonanie otworu poszukiwawczego za wodą oraz otworu studziennego na działce ewid. nr 1 w miejscowości Kakonin na terenie gminy Bieliny.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00301907/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP271.15.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zadanie inwestycje pn. Wykonanie otworu poszukiwawczego za wodą oraz otworu studziennego na działce ewid. nr 1 w miejscowości Kakonin na terenie gminy Bieliny.
W ramach zadania inwestycyjnego należy wykonać:
1) Zadanie Nr 1 – ,,Wykonanie otworu wiertniczego - geologicznego pilotażowego (rozpoznawczego) S-2 w celu stwierdzenia obecności warstwy wodonośnej oraz określenia jej dokładnych parametrów hydrogeologicznych”.
2) Zadanie Nr 2 –,,Wykonanie otworu studziennego S-2 dla potrzeb ujęcia wód podziemnych na terenie działki o nr ewidencyjnym 1 w miejscowości Kakonin”.
UWAGA: Decyzja o wykonaniu odwiertu studziennego (Zadanie Nr 2) należy do Zamawiającego i uzależniona jest od uzyskania odpowiednich parametrów wydajności w odwiercie rozpoznawczym.
2. Szczegółowy zakres robót:
1) Wykonanie otworu wiertniczego pilotażowego (rozpoznawczego):
a) geodezyjne wytyczenie lokalizacji otworu rozpoznawczego,
b) dostarczenie oraz montaż w miejscu wierceń niezbędnego sprzętu do wykonania otworu wiertniczego wraz z oprzyrządowaniem właściwym dla prawidłowego wykonania otworu. Prace wiertnicze planuje się wykonać urządzeniem mechanicznym, systemem obrotowym z młotkiem dolnym bez użycia płuczki,
c) wykonanie otworu wiertniczego wg założeń projektu robót geologicznych:
- wiercenie koronką wiertniczą ø = 178 mm, przy użyciu rur osłonowych o średnicy ø = 203 mm do głębokości ok 14 m. W przypadku wystąpienia różnic w profilu geologicznym lub wystąpieniem utworów mocno spękanych osypujących się, głębokość rurowania może ulec zmianie,
- dalsze wiercenie młotkiem dolnym koronką 178 mm do głębokości 120 m,
- dla celów rozpoznawczych i dokumentacyjnych, w trakcie prowadzenia prac wiertniczych,
z odwierconego otworu należy pobrać próbki okruchowe dla określenia rodzaju przewiercanych skał. Próbki będą przechowywane przez wykonawcę robót do czasu przyjęcia przez organ administracji geologicznej dokumentacji wynikowej. Próbki należy pobierać przy każdej zmianie litologicznej, jednak nie rzadziej niż co 2,0 m. W przypadku nawiercenia warstwy wodonośnej próbki należy pobierać nie rzadziej niż co 1,0 m. Pobrane próbki należy umieszczać w znormalizowanych skrzynkach, odpowiednio zabezpieczonych na terenie wiertni,
- uzbrojenie otworu w pompę głębinową i przeprowadzenie pompowania oczyszczającego oraz przeprowadzenie pompowania pomiarowego na jednym cyklu dynamicznym- czas pompowania oraz wydajność pompy głębinowej określi nadzór geologiczny,
- pobór próbki wody podziemnej i wykonanie badań laboratoryjnych pod względem fizykochemicznym i bakteriologicznym zgodnie z zakresem określonym w zatwierdzonym projekcie robót geologicznych oraz zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 7 grudnia 2017 r. w sprawie jakości wody przeznaczonej do spożycia przez ludzi (Dz. U. poz. 2294). Badania należy wykonać w laboratorium posiadającym certyfikat akredytacji,
- w zależności od uzyskanych wyników likwidacja wykonanego otworu rozpoznawczego lub wykonanie otworu studziennego S-2. Ostateczna decyzja dotycząca poszerzenia otworu zostanie podjęta przez nadzór geologiczny w porozumieniu z Zamawiającym. Jakość wody zostanie uznana za zadowalającą jeżeli będzie ją można w łatwy sposób doprowadzić do stanu zgodnego z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 7 grudnia 2017 r. w sprawie jakości wody przeznaczonej do spożycia przez ludzi (Dz. U. poz. 2294),
- ewentualna likwidacja otworu, zostanie wykonana natychmiast po podjęciu takiej decyzji przez Zamawiającego. W takim przypadku otwór należy zasypać do głębokości 5 m compactonitem a od głębokości 5 m do głębokości końcowej wydobytym urobkiem zgodnie
z zaleganiem warstw litologicznych,
d) prace wiertnicze będą realizowane pod nadzorem geologicznym wyznaczonym przez Zamawiającego,
e) prace wiertnicze zostaną odebrane protokolarnie przez Zamawiającego,
f) po zakończeniu prac teren należy przywrócić do stanu poprzedniego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45262220-9 - Wiercenie studni wodnych

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

45255110-3 - Roboty budowlane w zakresie studni

45255500-4 - Roboty wiertnicze i górnicze

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W przedmiotowym postępowaniu w wymaganym terminie tj. do dnia 31.08.2022 r., do godz. 10:00 złożono jedną ofertę z ceną 466 886,30 zł. Stosownie do art. 255 pkt 3 ustawy Pzp zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba, że zmawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty. Celem takiego uregulowania jest ochrona zamawiającego przed roszczeniem o zawarcie umowy w przypadku braku środków finansowych. Co do zasady przesłankę unieważnia postępowania na podstawie art. 255 pkt 3 ustawy Pzp odnieść należy do kwoty, jaką zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, udostępnionej na stronie internetowej prowadzonego postępowania bezpośrednio przed zawarciem ofert. Działając na podstawie art. 222 ust. 4 w/w ustawy Zamawiający przed otwarciem ofert udostępnił na stronie internetowej prowadzonego postepowania informację, że na sfinansowanie niniejszego zamówienia zamierza przeznaczyć kwotę: 200 000,00 zł. Decyzja o zwiększeniu tej kwoty jest oparta na swobodnym uznaniu zamawiającego. Wyrażenie „może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty” należy interpretować jako uprawnienie zamawiającego i to do jego decyzji należy kwestia możliwości zwiększenia środków finansowych na dany cel. Zatem zamawiający nie ma obowiązku poszukiwania dodatkowych środków finansowych na sfinansowanie zamówienia ponad kwotę, którą zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia (komentarz do Prawa Zamówień Publicznych Urzędu Zamówień Publicznych).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.