Ogłoszenie z dnia 2025-07-25
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00280918/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-06-16
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa sprzętu komputerowego oraz licencji na oprogramowanie dla jednostek organizacyjnych Akademii Sztuk Pięknych im. Jana Matejki w Krakowie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Akademia Sztuk Pięknych im. Jana Matejki w Krakowie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 6750007570
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plac Jana Matejki 13
1.5.2.) Miejscowość: Kraków
1.5.3.) Kod pocztowy: 31-157
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@asp.krakow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.asp.krakow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/asp_krakow/proceedings1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa sprzętu komputerowego oraz licencji na oprogramowanie dla jednostek organizacyjnych Akademii Sztuk Pięknych im. Jana Matejki w Krakowie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-66e6d393-edcd-4909-a202-450e4bd1132f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00346127
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-07-25
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00070925/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.11 Dostawa licencji na oprogramowanie komputerowego dla jednostek organizacyjnych Akademii Sztuk Pięknych im. Jana Matejki w Krakowie (część 3)
1.2.15 Dostawa sprzętu komputerowego dla jednostek organizacyjnych ASP im. Jana Matejki w Krakowie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00280918
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: BZP.2630.7.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 56715,32 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 1: dostawa oprogramowania wirtualizującego. Czas trwania licencji - 1 rok.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SWZ „Opis przedmiotu zamówienia” dla poszczególnych części zamówienia tj. dla części nr: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10.
4.5.3.) Główny kod CPV: 48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
4.5.5.) Wartość części: 6921,60 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 2: dostawa oprogramowania antywirusowego. Data ważności licencji - 23.04.2027 r .Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SWZ „Opis przedmiotu zamówienia” dla poszczególnych części zamówienia tj. dla części nr: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10.
4.5.3.) Główny kod CPV: 48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
4.5.5.) Wartość części: 17000 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 3: dostawa laptopa wraz z rysikiem. Ilość - 1 komplet.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SWZ „Opis przedmiotu zamówienia” dla poszczególnych części zamówienia tj. dla części nr: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe
4.5.5.) Wartość części: 7317,07 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 4: dostawa głośników. Ilość - 1 komplet.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SWZ „Opis przedmiotu zamówienia” dla poszczególnych części zamówienia tj. dla części nr: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe
4.5.5.) Wartość części: 276,42 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 5: dostawa tabletu wraz z rysikiem, etui, folią ochronną. Ilość - 1 komplet.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SWZ „Opis przedmiotu zamówienia” dla poszczególnych części zamówienia tj. dla części nr: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe
4.5.5.) Wartość części: 1626,01 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 6: dostawa oprogramowania do kopii zapasowych. Data ważności licencji - od 03.10.2025 r. do 03.10.2026 r.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SWZ „Opis przedmiotu zamówienia” dla poszczególnych części zamówienia tj. dla części nr: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10.
4.5.3.) Główny kod CPV: 48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
4.5.5.) Wartość części: 21138,21 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 7: dostawa dysku 1000 GB. Ilość - 1 sztuka.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SWZ „Opis przedmiotu zamówienia” dla poszczególnych części zamówienia tj. dla części nr: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe
4.5.5.) Wartość części: 235,77 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 8: dostawa karty graficznej. Ilość - 1 sztuka.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SWZ „Opis przedmiotu zamówienia” dla poszczególnych części zamówienia tj. dla części nr: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe
4.5.5.) Wartość części: 1130,08 PLN
Część 9
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 9: dostawa zasilacza do komputera. Ilość - 3 sztuki.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SWZ „Opis przedmiotu zamówienia” dla poszczególnych części zamówienia tj. dla części nr: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe
4.5.5.) Wartość części: 841,46 PLN
Część 10
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 10: dostawa klawiatury dla niedowidzących. Ilość - 1 szuka.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SWZ „Opis przedmiotu zamówienia” dla poszczególnych części zamówienia tj. dla części nr: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe
4.5.5.) Wartość części: 243,90 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 7753,92 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 9660,42 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 7753,92 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: networkers.pl Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6772325521
7.3.3) Ulica: os. Centrum B7
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.5) Kod pocztowy: 31-927
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-07-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 7753,92 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 21402 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 35670 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 21402 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PHU 4 PROJEKT Aneta Kołodziejska
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9491598387
7.3.3) Ulica: Skarbka z Gór 25A / 14
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 03-287
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PHU 4 PROJEKT ANETA KOŁODZIEJSKA
jakie przetargi wygrała firma
PHU 4 PROJEKT ANETA KOŁODZIEJSKA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-07-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 21402 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 1 dni
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W przedmiotowym postępowaniu w części nr 3, 4, 7, 9, 10, zostały złożone dwie oferty. Oferta Wykonawcy:
- BINO COMPUTERS S.BOBEK, B.BIELAK, S.BARA Spółka Jawna, 32-040 Wrząsowice, ul. Urocza 27, NIP 9441831634,
- COMPRO Jolanta Olszewska, 41-400 Mysłowice, ul. Tadeusza Kotarbińskiego 19, NIP 6341679705,
została odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5) ustawy Prawo zamówień publicznych.
W części nr 8 została złożona jedna oferta Wykonawcy: BINO COMPUTERS S.BOBEK, B.BIELAK, S.BARA Spółka Jawna, 32-040 Wrząsowice, ul. Urocza 27, NIP 9441831634, która została odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5) ustawy Prawo zamówień publicznych.
Wobec powyższego w przedmiotowym postępowaniu spełniona jest wskazana w art. 255 pkt 2) ustawy Pzp przesłanka stanowiąca podstawę do unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, zatem Zamawiający jest zobowiązany unieważnić przedmiotowe postępowanie w zakresie części nr 3, 4, 7, 8, 9, 10.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 7982,70 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 9240 PLN
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W przedmiotowym postępowaniu w części nr 3, 4, 7, 9, 10, zostały złożone dwie oferty. Oferta Wykonawcy:
- BINO COMPUTERS S.BOBEK, B.BIELAK, S.BARA Spółka Jawna, 32-040 Wrząsowice, ul. Urocza 27, NIP 9441831634,
- COMPRO Jolanta Olszewska, 41-400 Mysłowice, ul. Tadeusza Kotarbińskiego 19, NIP 6341679705,
została odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5) ustawy Prawo zamówień publicznych.
W części nr 8 została złożona jedna oferta Wykonawcy: BINO COMPUTERS S.BOBEK, B.BIELAK, S.BARA Spółka Jawna, 32-040 Wrząsowice, ul. Urocza 27, NIP 9441831634, która została odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5) ustawy Prawo zamówień publicznych.
Wobec powyższego w przedmiotowym postępowaniu spełniona jest wskazana w art. 255 pkt 2) ustawy Pzp przesłanka stanowiąca podstawę do unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, zatem Zamawiający jest zobowiązany unieważnić przedmiotowe postępowanie w zakresie części nr 3, 4, 7, 8, 9, 10.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 485,85 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 550 PLN
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W przedmiotowym postępowaniu w części nr 5 została złożona jedna oferta. Oferta Wykonawcy. Cena brutto w ofercie Wykonawcy: Piotr Migda, 02-368 Warszawa, ul. Opaczewska 7 m.16, NIP 5261657078, przewyższa środki finansowe zabezpieczone przez Zamawiającego na realizację zamówienia, a Zamawiający nie może zwiększyć środków finansowych do ceny najkorzystniejszej oferty w części nr 5.
Wobec powyższego w przedmiotowym postępowaniu spełniona jest wskazana w art. 255 pkt 3) ustawy Pzp przesłanka stanowiąca podstawę do unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, zatem Zamawiający jest zobowiązany unieważnić przedmiotowe postępowanie w zakresie części nr 5.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 7119,24 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 7119,24 PLN
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 17785,80 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 91635 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 17785,80 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: networkers.pl Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6772325521
7.3.3) Ulica: os. Centrum B7
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.5) Kod pocztowy: 31-927
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-07-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 17785,80 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 dni
Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W przedmiotowym postępowaniu w części nr 3, 4, 7, 9, 10, zostały złożone dwie oferty. Oferta Wykonawcy:
- BINO COMPUTERS S.BOBEK, B.BIELAK, S.BARA Spółka Jawna, 32-040 Wrząsowice, ul. Urocza 27, NIP 9441831634,
- COMPRO Jolanta Olszewska, 41-400 Mysłowice, ul. Tadeusza Kotarbińskiego 19, NIP 6341679705,
została odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5) ustawy Prawo zamówień publicznych.
W części nr 8 została złożona jedna oferta Wykonawcy: BINO COMPUTERS S.BOBEK, B.BIELAK, S.BARA Spółka Jawna, 32-040 Wrząsowice, ul. Urocza 27, NIP 9441831634, która została odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5) ustawy Prawo zamówień publicznych.
Wobec powyższego w przedmiotowym postępowaniu spełniona jest wskazana w art. 255 pkt 2) ustawy Pzp przesłanka stanowiąca podstawę do unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, zatem Zamawiający jest zobowiązany unieważnić przedmiotowe postępowanie w zakresie części nr 3, 4, 7, 8, 9, 10.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 387,45 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 553,50 PLN
Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W przedmiotowym postępowaniu w części nr 3, 4, 7, 9, 10, zostały złożone dwie oferty. Oferta Wykonawcy:
- BINO COMPUTERS S.BOBEK, B.BIELAK, S.BARA Spółka Jawna, 32-040 Wrząsowice, ul. Urocza 27, NIP 9441831634,
- COMPRO Jolanta Olszewska, 41-400 Mysłowice, ul. Tadeusza Kotarbińskiego 19, NIP 6341679705,
została odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5) ustawy Prawo zamówień publicznych.
W części nr 8 została złożona jedna oferta Wykonawcy: BINO COMPUTERS S.BOBEK, B.BIELAK, S.BARA Spółka Jawna, 32-040 Wrząsowice, ul. Urocza 27, NIP 9441831634, która została odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5) ustawy Prawo zamówień publicznych.
Wobec powyższego w przedmiotowym postępowaniu spełniona jest wskazana w art. 255 pkt 2) ustawy Pzp przesłanka stanowiąca podstawę do unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, zatem Zamawiający jest zobowiązany unieważnić przedmiotowe postępowanie w zakresie części nr 3, 4, 7, 8, 9, 10.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1414,50 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1414,50 PLN
Część 9
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W przedmiotowym postępowaniu w części nr 3, 4, 7, 9, 10, zostały złożone dwie oferty. Oferta Wykonawcy:
- BINO COMPUTERS S.BOBEK, B.BIELAK, S.BARA Spółka Jawna, 32-040 Wrząsowice, ul. Urocza 27, NIP 9441831634,
- COMPRO Jolanta Olszewska, 41-400 Mysłowice, ul. Tadeusza Kotarbińskiego 19, NIP 6341679705,
została odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5) ustawy Prawo zamówień publicznych.
W części nr 8 została złożona jedna oferta Wykonawcy: BINO COMPUTERS S.BOBEK, B.BIELAK, S.BARA Spółka Jawna, 32-040 Wrząsowice, ul. Urocza 27, NIP 9441831634, która została odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5) ustawy Prawo zamówień publicznych.
Wobec powyższego w przedmiotowym postępowaniu spełniona jest wskazana w art. 255 pkt 2) ustawy Pzp przesłanka stanowiąca podstawę do unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, zatem Zamawiający jest zobowiązany unieważnić przedmiotowe postępowanie w zakresie części nr 3, 4, 7, 8, 9, 10.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 9)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 307,50 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1549,80 PLN
Część 10
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W przedmiotowym postępowaniu w części nr 3, 4, 7, 9, 10, zostały złożone dwie oferty. Oferta Wykonawcy:
- BINO COMPUTERS S.BOBEK, B.BIELAK, S.BARA Spółka Jawna, 32-040 Wrząsowice, ul. Urocza 27, NIP 9441831634,
- COMPRO Jolanta Olszewska, 41-400 Mysłowice, ul. Tadeusza Kotarbińskiego 19, NIP 6341679705,
została odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5) ustawy Prawo zamówień publicznych.
W części nr 8 została złożona jedna oferta Wykonawcy: BINO COMPUTERS S.BOBEK, B.BIELAK, S.BARA Spółka Jawna, 32-040 Wrząsowice, ul. Urocza 27, NIP 9441831634, która została odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5) ustawy Prawo zamówień publicznych.
Wobec powyższego w przedmiotowym postępowaniu spełniona jest wskazana w art. 255 pkt 2) ustawy Pzp przesłanka stanowiąca podstawę do unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, zatem Zamawiający jest zobowiązany unieważnić przedmiotowe postępowanie w zakresie części nr 3, 4, 7, 8, 9, 10.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 10)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 344,40 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 550 PLN
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- (DFP.271.229.2025.KSK) Dostawa produktów leczniczych oraz wyrobów medycznych.
- Zakup i dostawa samochodów ciężarowych do 3,5 tony z przestrzenią ładunkową w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025-2026- powtórzenie
- Wyłonienie Wykonawcy w zakresie sukcesywnej dostawy środków czystości dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Jagiellońskiego (z wyłączeniem Uniwersytetu Jagiellońskiego Collegium Medicum)
- DZ.271.105.2025 Modernizacja elektroenergetyczna pawilonu M2 w ramach zadania: "Montaż zasilacza UPS w pawilonie M2 wraz z niezbędną infrastrukturą elektryczną oraz adaptacją pomieszczeń (....)
- DFP.271.219.2025.BM Dostawa rejestratora temperatury i wilgotności pomieszczenia oraz temperatury dowolnego medium z wykorzystaniem dodatkowej sondy wraz niezbędnymi licencjami i akcesoriami (Zestaw).
- Dostawa pierwiastków chemicznych o wysokiej czystości dla WIMiIP KC-DE-zp.272-666/25
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu komputerowego dla FINA
- Dostawa wyposażenia i pomocy dydaktycznych
- Cyberbezpieczna Gmina Kołbiel
- Zakup i dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania dla Urzędu Statystycznego w Białymstoku
- Gmina Osieczna cyberbezpiecznym samorządem
- Dostawa sprzętu IT (zestawów komputerowych) dla potrzeb Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego im. Stanisława Szumca w Bielsku - Białej
więcej: Urządzenia komputerowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





