eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaBudowa Centrum Opiekuńczo - Mieszkalnego "Ursynów" wraz z zagospodarowaniem terenu przy ul. Belgradzkiej w Warszawie.



Ogłoszenie z dnia 2022-09-13


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa Centrum Opiekuńczo – Mieszkalnego „Ursynów” wraz z zagospodarowaniem terenu przy ul. Belgradzkiej w Warszawie.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: MIASTO STOŁECZNE WARSZAWA DZIELNICA URSYNÓW

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 01525964000138

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Al. Komisji Edukacji Narodowej 61

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 02-777

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ursynow.wzp@um.warszawa.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ursynow.um.warszawa.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://zamowienia.um.warszawa.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa Centrum Opiekuńczo – Mieszkalnego „Ursynów” wraz z zagospodarowaniem terenu przy ul. Belgradzkiej w Warszawie.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f2cd7c35-f2c3-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00344802

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-13

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000102/25/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Budowa Centrum Opiekuńczo - Mieszkalnego "Ursynów" wraz z zagospodarowaniem terenu przy ul. Belgradzkiej

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00221757/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 53/WZP/2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 8583647,56 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest: Budowa Centrum Opiekuńczo – Mieszkalnego „Ursynów” wraz z zagospodarowaniem terenu przy ul. Belgradzkiej w Warszawie współfinansowana z Funduszu Solidarnościowego w ramach resortowego Programu Ministra Rodziny i Polityki Społecznej „Centra opiekuńczo-mieszkalne”.
1.1. Przedmiotem zamówienia jest Budowa Centrum Opiekuńczo Mieszkalnego przy
ul. Belgradzkiej w Warszawie.
1.2. Zestawienie powierzchni i kubatury projektowanej zabudowy:
powierzchnia użytkowa podstawowa — 737,45 m2
powierzchnia użytkowa pomocnicza — 127,2 m2
powierzchnia netto — 1284,87 m2
powierzchnia całkowita — 1 532,94 m2
powierzchnia zabudowy — 1086 m2
kubatura — 7451,9 m3
liczba kondygnacji nadziemnych — 1 do 2
wysokość budynku — 10,27 m
1.3. Funkcja obiektu.
Budynek Centrum Opiekuńczo Mieszkalnego przeznaczony jest dla osób niepełnosprawnych
w stopniu znacznym i umiarkowanym, z pobytem całodobowym.
Składa się on z części z lokalami przeznaczonymi na pobyt stały oraz z części z funkcją pobytu dziennego. Swoim umiejscowieniem odtwarza historyczny układ zabudowy dawnego folwarku, którego pozostałością są obecnie dwa bardzo zniszczone prostokątne obiekty. Część zawierająca lokale na pobyt stały znajduje się w miejscu jednego z nich, natomiast część COM z funkcją pobytu dziennego swą lokalizacją odtwarza brakujący trzeci element dawnego folwarku i wraz z pozostałym pod opieką konserwatorską budynkiem tworzy układ zabudowy w kształcie litery U.
Projektowany budynek został podzielony funkcjonalnie na dwie części:
Część „B” mieszkalna - pomieszczenia pobytu całodobowego wyposażone w łazienkę, niepodpiwniczona dwukondygnacyjną.
Część „A” jest jednokondygnacyjna niepodpiwniczona z główną funkcją do pobytu dziennego.
W budynku COM liczba miejsc przeznaczonych na pobyt całodobowy mieszkańców - 20; liczba pracowników: ok. 10.
W projektowanej części „A” budynku zajęć dziennych zlokalizowano:
• Salę wielofunkcyjną
• Salę ćwiczeń
• Jadalnie z kuchnią
• Pomieszczenie administracyjne i personelu medycznego
• Pomieszczenia mieszkalne
• Pomieszczenia sanitarne, szatniowe, pomocnicze i techniczne.
W projektowanej części „B” budynku na pobyt stały zlokalizowano:
• Komunikację pionową w postaci dwóch oddymianych klatek schodowych oraz windy
• Pokoje pensjonariuszy z łazienką
• Aneksy wypoczynkowe
• Pomieszczenia opieki nocnej
• Pomieszczenia pomocnicze i techniczne
Budynki kompleksu zostały zlokalizowane w centralnej części działki i zostały połączone ze sobą za pomocą łącznika. Dojazd do terenu inwestycji od strony północnej jest zapewniony przez istniejący zjazd z ul. Belgradzkiej. Główne wejście, strefy wejściowe do budynku, znajdują się od strony zlokalizowanego w narożniku północno-wschodnim działki parkingu, wszystkie wejścia do budynku znajdują się w poziome terenu zgodnie z § 73 rozporządzenia MI w sprawie warunków technicznych. Pozostałe wejścia do budynku dostępne poprzez komunikację w formie chodnika. Jako miejsca postojowe przewiduje się zwiększenie ilości istniejących miejsc postojowych poprzez przebudowę i rozbudowę istniejącego układu drogowego. W północno-wschodnim narożniku działki, zlokalizowano rezerwę terenu pod parking na 30 miejsc postojowych. Inwestycja ta jest przewidziana do realizacji w późniejszym terminie. Teren ten będzie oświetlony światłem sztucznym, projektowanymi oprawami oświetleniowymi.
Pozostałe informacje zawarto w Opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 6a do SWZ.
Klauzule społeczne:
1. Wykonawca zobowiązuje się do zapewnienia, że czynności w zakresie realizacji zamówienia na roboty budowlane, przez cały okres wykonywania Przedmiotu Umowy, będą wykonywane przez osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę w rozumieniu Kodeksu Pracy przez Wykonawcę lub Podwykonawcę.
2. Warunek, o którym mowa w ust. 1 zostanie spełniony poprzez zatrudnienie na podstawie umowy o pracę nowych pracowników lub wyznaczenie do realizacji zamówienia zatrudnionych już osób wykonujących czynności w zakresie prac budowlanych, w tym w szczególności wykonujące prace przygotowawcze, roboty rozbiórkowe, roboty ziemne, roboty budowlane w zakresie konstrukcji, roboty izolacyjne, roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych, roboty w zakresie stolarki budowlanej, roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistyczne, prace związane z zagospodarowaniem terenu, prace porządkowe.
3. Szczegółowe wymagania w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy Prawo zamówień publicznych, zawarto w projektowanych postanowieniach umowy stanowiących załącznik nr 3 do SWZ.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają:
1) Projektowane postanowienia umowy stanowiące załącznik nr 3 do SWZ;
2) Opis przedmiotu zamówienia, stanowiący załącznik nr 6a do SWZ,
3) Dokumentacja projektowa, stanowiąca załącznik nr 6b do SWZ,
4) Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót, stanowiące załącznik nr 6c do SWZ,
5) Przedmiary robót, stanowiące załącznik nr 6d do SWZ,
6) Wzór materiałów informacyjnych, stanowiący załącznik nr 6e do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45215200-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych opieki społecznej

45223000-6 - Roboty budowlane w zakresie konstrukcji

45260000-7 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 14264308,70 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 26545500,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 14362940,50 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: E.W. Rental Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9521884182

7.3.3) Ulica: Szachowa 1

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 04-894

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

roboty elektryczne, roboty przyłącze sieci cieplnej, wentylacja mechaniczna


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-09

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 14264308,70 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 470 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.