Ogłoszenie z dnia 2022-09-12
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00278400/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-07-27
- 2022/BZP 00286743/01 - Modyfikacja z dnia 2022-08-01
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Dostawa wyposażenia gastronomicznego” w ramach projektu pn.: „Akademia kulinarna”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zespół Szkół Gastronomicznych
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000185844
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Sienkiewicza 88
1.5.2.) Miejscowość: Łódź
1.5.3.) Kod pocztowy: 90-357
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL711 - Miasto Łódź
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: projekty@zsg.elodz.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: gastronomik.edu.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
szkoła
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Dostawa wyposażenia gastronomicznego” w ramach projektu pn.: „Akademia kulinarna”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-fc2ad01a-0ced-11ed-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00344297
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-12
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00075168/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 "Wyposażenie/doposażenie Pracowni Technologicznej" w ramach projektu pn.: "Akademia kulinarna"
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
7.7. Zamówienie realizowane jest w ramach projektu „Akademia kulinarna” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020, Działanie XI.3 Kształcenie zawodowe, Oś Priorytetowa XI Edukacja, Kwalifikacje, Umiejętności.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00278400/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZSG.0008/20.8.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 47447,15 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
3.1. W ramach dostawy przewiduje się dostawę, rozmieszczenie, montaż – ustawienie wyposażenia gastronomicznego, w szczególności stołów gastronomicznych ze stali nierdzewnej w ilościach i o charakterystyce określonej w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia – załącznik nr 8 do SWZ.
3.2. Dostarczone wyposażenie musi być fabrycznie nowe, pochodzić z legalnego źródła, być objęte pakietem usług gwarancyjnych zawartych w cenie urządzenia. Dostarczone wyposażenie musi być nowe i niepowystawowe, bez obciążeń prawami osób trzecich.
3.3. Zamawiający zastrzega, obowiązek osobistego wykonania przez Wykonawcę prac związanych z rozmieszczeniem, montażem – ustawieniem przedmiotu zamówienia zgodnie z art. 121 pkt 2) Ustawy pzp oraz sprawdzeniem poprawności wykonania w obecności pracowników wyznaczonych przez Zamawiającego.
3.4. UWAGA: Ilekroć w dokumentacji, w tym zapytaniu ofertowym, wskazano markę lub pochodzenie produktu lub urządzenia, należy przyjąć, że za każdą nazwą jest umieszczone słowo „lub równoważne”, tzn. że wbudowane materiały, urządzenia itp. będą posiadały (charakteryzowały się) wszystkimi parametrami nie gorszymi niż opisane w niniejszej dokumentacji.
3.5. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia wskazane są konkretne rozwiązania techniczne, dopuszcza się stosowanie rozwiązań równoważnych, co do ich cech i parametrów, a wszystkie ewentualne nazwy firmowe urządzeń i wyrobów użyte w opisie przedmiotu zamówienia powinny być traktowane jako definicje standardowe, a nie konkretne nazwy firmowe urządzeń, wyrobów zastosowanych w niniejszej dokumentacji. Obowiązek udowodnienia równoważności leży po stronie Wykonawcy.
3.6. Kod CPV: 39.14.10.00 – 2 Meble i wyposażenie kuchni, 39151200-7 Stoły robocze
3.7. Zamawiający nie stawia wymogu, o którym mowa w art. 95 ust. 1 Ustawy, to jest zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia na podstawie umowy o pracę, gdyż brak jest czynności polegających na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy.
4. PODWYKONAWCY
4.1. Zamawiający wprowadził zastrzeżenia wskazujące na obowiązek osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia.
4.2. W przypadku powierzenia wykonania części zamówienia podwykonawcy, Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie (Formularzu Oferty – załącznik nr 1 do SWZ) części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcy.
4.3. Powierzenie części zamówienia podwykonawcom nie zwalnia Wykonawcy z odpowiedzialności za należyte wykonanie zamówienia.
4.4. Zastosowanie mają zapisy ustawy Pzp.
5. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA, GWARANCJA
5.1. Wykonawca zobowiązany jest wykonać zamówienie w terminie - maksymalnie 20 dni od dnia podpisania umowy o zamówienie publiczne. Wykonawca może skrócić termin wykonania zamówienia maksymalnie o 10 dni. Termin wykonania zamówienia stanowi jedno z kryterium oceny oferty. Termin wykonania zamówienia określa Wykonawca w dniach - w formularzu ofertowym – załącznik nr 1 do SWZ, wpisując o ile dni skraca termin realizacji zamówienia w stosunku do terminu maksymalnego.
5.2. Zamawiający wymaga udzielenia minimum 24 miesięcznego okresu gwarancji na przedmiot zamówienia, z zastrzeżeniem innego terminu wskazanego w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia. Okres gwarancji jest liczony od dnia podpisania protokołu odbioru przedmiotu umowy.
5.3. Odbiór przedmiotu umowy nastąpi w siedzibie Zamawiającego i zostanie potwierdzony protokołem odbioru podpisanym przez Strony. Termin dostawy – odbioru należy uzgodnić z Zamawiającym.
5.4. Zamawiający zgodnie z art. 441 ust. 1, informuje, iż nie korzysta z prawa opcji.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39141000-2 - Meble i wyposażenie kuchni
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39151200-7 - Stoły robocze
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 67596,19 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 86488,68 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 67596,19 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Invest Horeca Bistro Mariusz Gajdos, ul. Zawiszy Czarnego 24, 33-300 Nowy Sącz, woj. małopolskie,
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7342947479
7.3.3) Ulica: ul. Zawiszy Czarnego 24
7.3.4) Miejscowość: Nowy Sącz
7.3.5) Kod pocztowy: 33-300
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
INVEST HORECA BISTRO Mariusz Gajdos
jakie przetargi wygrała firma
INVEST HORECA BISTRO Mariusz Gajdos
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-31
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 67596,19 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 dni
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Modernizacja pionu żywienia w Przedszkolu Miejskim nr 173 w Łodzi
- Świadczenie usługi polegającej na zorganizowaniu i przeprowadzeniu dla uczestników projektu "Рaзом - wsparcie integracji obywateli państw trzecich" kolonii letnich w sierpniu 2025r.
- Najem autobusu przystosowanego do przeprowadzania egzaminów państwowych dla kandydatów na kierowców kat. D prawa jazdy dla potrzeb Wojewódzkiego Ośrodka Ruchu Drogowego w Łodzi
- Dostawa krzeseł na potrzeby wyposażenia Sieć Badawcza Łukasiewicz Łódzki Instytut Technologiczny
- Wykonanie robót rozbiórkowych z robotami towarzyszącymi w podziale na 5 części
- Usługa szkoleniowa w zakresie "Asystent działu księgowości"
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa i montaż wyposażenia Żłobka Myszki Miki w Drewnicy
- Rozbudowa, przebudowa i zmiana sposobu użytkowania budynku szkoły podstawowej zlok. przy ul. Strzeleckiej 35 w Sadowej, na żłobek gminny w ramach zad. 2019/02 pn.: "Budowa Gminnego Żłobka w Sadowej".
- DOSTAWA MEBLI KUCHENNYCH
- Dostawa wyposażenia do kuchni Przedszkola na potrzeby Żłobka w Klewkach - część I.
- Dostawa stołów dydaktycznych warsztatowo - elektrotechnicznych do ZSTiO02 w ramach projektu pn.: "W pogoni za technologią - nowoczesne kształcenie zawodowe odpowiedzią na przyszłe potrzeby"
- Dostawa wyposażenia meblowego dla Branżowego Centrum Umiejętności przy Zespole Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Swarożynie
więcej: Meble i wyposażenie kuchni »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.