Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00326940/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-07-26
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wykonanie usług kominiarskich w budynkach dzierżawionych i zarządzanych oraz stanowiących własność TBS Sp. z o.o. w Piotrkowie Trybunalskim
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: TOWARZYSTWO BUDOWNICTWA SPOŁECZNEGO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 590638145
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Aleja 3 Maja 31
1.5.2.) Miejscowość: Piotrków Trybunalski
1.5.3.) Kod pocztowy: 97-300
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL713 - Piotrkowski
1.5.7.) Numer telefonu: 447323770
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@tbs.piotrkow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: tbs.piotrkow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/7986781.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie usług kominiarskich w budynkach dzierżawionych i zarządzanych oraz stanowiących własność TBS Sp. z o.o. w Piotrkowie Trybunalskim2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6328f1d6-2ba5-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00343838
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-08-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00326940
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ER/3121/6/2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia są usługi kominiarskie w budynkach dzierżawionych i zarządzanych przez TBS Sp. z o.o. wPiotrkowie Trybunalskim. Zamówienie obejmuje:
1. Wykonanie przeglądów wszystkich przewodów kominowych – raz w roku, które obejmują:
a) sprawdzenie stanu technicznego przewodów dymowych, spalinowych i wentylacyjnych,
b) sprawdzenie drożności wszystkich przewodów i badanie ciągu kominowego,
c) badanie prawidłowości podłączeń (ilość i rodzaj podłączeń do jednego przewodu kominowego, stan techniczny drzwiczek
rewizyjnych wraz z wskazaniem lokali, które nie posiadają drzwiczek lub ich stan wymaga naprawy lub wymiany, stan
techniczny łączników i rur zapiecowych, prawidłowość zainstalowanych kratek wentylacyjnych) i sprawdzenie długości
przewodów kominowych,
d) badanie stanu technicznego kominów ponad dachem (głowic kominowych, ścian kominowych, nasad kominowych,
prawidłowości wylotów przewodów).
2. Czyszczenie przewodów kominowych wraz z usunięciem sadzy i innych zanieczyszczeń
(z wyjątkiem odgruzowania):
- dymowych - 4 razy w roku
- spalinowych - 2 razy w roku
- wentylacyjnych - 1 raz w roku.
Z wykonania czynności określonych w ust. 2 pkt 3 wykonawca sporządzi protokół podlegający zatwierdzeniu
merytorycznemu przez Administracje budynków.
3. Ustalanie przyczyn nieprawidłowego działania urządzeń grzewczo wentylacyjnych.
4. Wykonywanie udrożnień przewodów kominowych – udrożnienia potwierdzają administracje budynków.
5. Montaż drzwiczek kominowych – montaż drzwiczek potwierdzają administracje budynków.
6. Wykonywaniu wentylacji nawiewnej – wykonanie wentylacji potwierdzają administracje budynków.
Szczegółowy zakres usług zawarty jest w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 3 Specyfikacji Istotnych Warunków
Zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90915000-4 - Usługi czyszczenia pieców i kominów
4.5.5.) Wartość części: 203210 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia są usługi kominiarskie w budynkach stanowiących własność TBS Sp. z o.o. w PiotrkowieTrybunalskim. Zamówienie obejmuje:
1. Wykonanie przeglądów wszystkich przewodów kominowych – raz w roku, które obejmują:
a) sprawdzenie stanu technicznego przewodów dymowych, spalinowych i wentylacyjnych,
b) sprawdzenie drożności wszystkich przewodów i badanie ciągu kominowego,
c) badanie prawidłowości podłączeń (ilość i rodzaj podłączeń do jednego przewodu kominowego, stan techniczny drzwiczek
rewizyjnych wraz z wskazaniem lokali, które nie posiadają drzwiczek lub ich stan wymaga naprawy lub wymiany, stan
techniczny łączników i rur zapiecowych, prawidłowość zainstalowanych kratek wentylacyjnych) i sprawdzenie długości
przewodów kominowych,
d) badanie stanu technicznego kominów ponad dachem (głowic kominowych, ścian kominowych, nasad kominowych,
prawidłowości wylotów przewodów).
2. Czyszczenie przewodów kominowych wraz z usunięciem sadzy i innych zanieczyszczeń
(z wyjątkiem odgruzowania):
- dymowych - 4 razy w roku
- spalinowych - 2 razy w roku
- wentylacyjnych - 1 raz w roku.
Z wykonania czynności określonych w ust. 2 pkt 3 wykonawca sporządzi protokół podlegający zatwierdzeniu
merytorycznemu przez Administracje budynków.
3. Ustalanie przyczyn nieprawidłowego działania urządzeń grzewczo wentylacyjnych.
4. Wykonywanie udrożnień przewodów kominowych – udrożnienia potwierdzają administracje budynków.
5. Montaż drzwiczek kominowych – montaż drzwiczek potwierdzają administracje budynków.
6. Wykonywaniu wentylacji nawiewnej – wykonanie wentylacji potwierdzają administracje budynków.
Szczegółowy zakres usług zawarty jest w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 3 Specyfikacji Istotnych Warunków
Zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90915000-4 - Usługi czyszczenia pieców i kominów
4.5.5.) Wartość części: 36190 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Cena najkorzystniejsze oferty przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Cena najkorzystniejsze oferty przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
INNE PRZETARGI Z PIOTRKOWA TRYBUNALSKIEGO
- Świadczenie usług nadzoru autorskiego i serwisowych systemu InfoMedica firmy Asseco Poland S.A.
- WYKONANIE DOKUMENTACJI PROJEKTOWEJ "WYMIANY NAWIERZCHNI JEZDNI, CHODNIKÓW I ZJAZDÓW W UL. KRAKOWSKIE PRZEDMIEŚCIE OD RONDA MJR. ADAMA TRYBUSA DO UL. KRÓTKIEJ W PIOTRKOWIE TRYBUNALSKIM"
- Bezgotówkowe wydawanie artykułów spożywczych (z wyłączeniem napojów zawierających alkohol oraz produktów tytoniowych) i artykułów kosmetycznych dla klientów MOPR w Piotrkowie Trybunalskim
- Budowa sieci kanalizacji sanitarnej wraz z przyłączami w ul. Roosevelta.
- Część 1: Zakup sytemu alarmowego do Sądu Okręgowego w Piotrkowie Trybunalskim . Część 2: Zakup wyposażenia pokoju przesłuchań w Sądzie Okręgowym w Piotrkowie Trybunalskim
- Modernizacja budynku Przedszkola Samorządowego Nr 7
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.