eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi OlsztynDostawa, montaż i uruchomienie Systemu Sygnalizacji Alarmu Pożarowego (SAP) w budynku Urzędu Skarbowego w Ostródzie



Ogłoszenie z dnia 2025-07-24


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa, montaż i uruchomienie Systemu Sygnalizacji Alarmu Pożarowego (SAP) w budynku Urzędu Skarbowego w Ostródzie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Izba Administracji Skarbowej w Olsztynie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001022914

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Al. Marszałka J. Piłsudskiego 59A

1.5.2.) Miejscowość: Olsztyn

1.5.3.) Kod pocztowy: 10-950

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi5.IAS.370000@mf.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.warminsko-mazurskie.kas.gov.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ias-olsztyn.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Sprawy gospodarcze i finansowe

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa, montaż i uruchomienie Systemu Sygnalizacji Alarmu Pożarowego (SAP) w budynku Urzędu Skarbowego w Ostródzie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-32b0ff72-ef32-4ce1-9e59-d2b288094aca

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00343655

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-07-24

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00117036/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.5 Dostawa sysytemu ppoż dla Urzędu Skarbowego w Ostródze

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00249507

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 2801-ILZ.260.23.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest: dostawa, montaż i uruchomienie systemu sygnalizacji alarmu pożarowego SAP w budynku Urzędu Skarbowego w Ostródzie.
2. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia zawarty jest w nw. dokumentach:
1) opis przedmiotu zamówienia - Załącznik nr 1 do SWZ,
2) rzuty pomieszczeń Urzędu Skarbowego w Ostródzie – Załącznik nr 1 do OPZ,
3) wzór umowy - Załącznik nr 4 do SWZ.
3. Zamawiający wymaga gwarancji minimum 60 miesięcy na działanie systemu, wszystkie zainstalowane nowe urządzenia oraz okablowanie wykonane do podłączenia tych urządzeń.
4. W ramach gwarancji należy również uwzględnić niezbędne przeglądy systemu SAP dla zamówienia wraz z wykonaniem testów sprawności systemu SAP co 6 miesięcy (lub częściej, jeżeli tak wynika z dokumentacji urządzeń), które nie będą obciążały dodatkowo Zamawiającego, w tym kosztami związanymi z ich wykonywaniem, tj. dojazdu, materiałów, wymiany niezbędnych części, dodania lub zmiany użytkowników, oprogramowania lub zmiany istniejących stref. Przeglądy te muszą zostać potwierdzone protokołem wykonania konserwacji systemu – Załącznik nr 6 do umowy.
5. Szczegółowe zasady dotyczące świadczenia gwarancji zostały opisane we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 4 do SWZ oraz Załączniku nr 1 do SWZ (OPZ).
6. Pozostałe informacje dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia: W związku z faktem, iż realizacja przedmiotu zamówienia będzie prowadzona w czynnym urzędzie (obiekcie), należy zwrócić szczególną uwagę na zapewnienie sprawnego funkcjonowania urzędu oraz ustalić godziny pracy z przedstawicielem urzędu i uwzględnić ten fakt w harmonogramie prac. Jeżeli zakres niektórych prac (np. głośne kucia, wiercenia lub rozbiórki) będzie wymagał ich wykonania w dniach wolnych od pracy, należy każdorazowo uzyskać na to zgodę Zamawiającego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45312100-8 - Instalowanie przeciwpożarowych systemów alarmowych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

31625200-5 - Systemy przeciwpożarowe

32540000-0 - Centrale

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 152237,37 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 184254 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 152237,37 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Seris Konsalnet Security Sp. z o.o.

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Seris Konsalnet Ochrona sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5260208094

7.3.3) Ulica: Jana Kazimierza 55

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 01-248

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-07-17

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 152237,37 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.