Ogłoszenie z dnia 2022-09-12
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00306984/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-08-16
- 2022/BZP 00332888/01 - Modyfikacja z dnia 2022-09-05
- 2022/BZP 00360591/01 - Modyfikacja z dnia 2022-09-22
- 2022/BZP 00386895/01 - Wynik z dnia 2022-10-11
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
WYKONANIE ROBÓT BUDOWLANYCH W RAMACH PROJEKTU „TERMOMODERNIZACJA BUDYNKÓW SAMODZIELNEGO SZPITALA WOJEWÓDZKIEGO IM. MIKOŁAJA KOPERNIKA W PIOTRKOWIE TRYBUNALSKIM”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: INWESTYCJE MEDYCZNE ŁÓDZKIEGO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 101745880
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: ul. Narutowicza 34 lok. 105
1.4.2.) Miejscowość: Łódź
1.4.3.) Kod pocztowy: 90-135
1.4.4.) Województwo: łódzkie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL711 - Miasto Łódź
1.4.7.) Numer telefonu: 48 42 206-88-60
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@iml.biz.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.iml.biz.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00343567
2.2.) Data ogłoszenia: 2022-09-12
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2022/BZP 00306984/01
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.4. Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu Przed zmianą:
Oświadczenie Wykonawcy, dotyczącego przesłanek wykluczenia z postępowania, spełniania warunków udziału w postępowaniu w formie załącznika nr 3 - załączone do oferty, (oświadczenie aktualne na dzień składania ofert tymczasowo zastępujące wymagane przez Zamawiającego podmiotowe środki dowodowe )
Oświadczenie - załącznik nr 3 Wykonawcy, podmiotów składających ofertę wspólnie oraz podmiotów udostępniających potencjał należy przesłać w formie elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym pod rygorem nieważności.
Oświadczenia podmiotów składających ofertę wspólnie oraz podmiotów
udostępniających potencjał powinny potwierdzać brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
Oświadczenie składa się do oferty w odpowiedzi na ogłoszenie o zamówieniu.
Oświadczenie Wykonawcy, potwierdzającego aktualność informacji zawartych w oświadczeniu wstępnym - przesłanki wykluczenia z postępowania, spełnianie warunków udziału w postępowaniu - w formie załącznika nr 3a - załączone na wezwanie Zamawiającego, (oświadczenie/ podmiotowe środki dowodowe wymagane przez Zamawiającego aktualne na dzień ich złożenia)
Wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa są
referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty.
W wykazie należy podać minimum:
• 1 robotę budowlaną dotyczącą wykonania łącznie co najmniej montażu izolacji termicznej, docieplenia stropodachu, wymiany stolarki okiennej i drzwiowej, na kwotę minimum 3.100.000,00 zł brutto – dla Części I: Termomodernizacja Budynku Głównego;
• 1 robotę budowlaną dotyczącą wykonania łącznie co najmniej montażu izolacji termicznej, docieplenia stropodachu, wymiany stolarki okiennej i drzwiowej, montażu instalacji fotowoltaicznej, na kwotę minimum 2.130.000,00 zł brutto – dla Części II: Termomodernizacja Budynku Przychodni;
• 1 robotę budowlaną dotyczącą wykonania łącznie co najmniej montażu izolacji termicznej, docieplenia stropodachu, wymiany stolarki okiennej i drzwiowej, na kwotę minimum 1.100.000,00 zł brutto – dla Części III: Termomodernizacja budynku Pawilon A;
• 1 robotę budowlaną dotyczącą wykonania łącznie co najmniej montażu izolacji termicznej, docieplenia stropodachu, wymiany stolarki okiennej i drzwiowej, na kwotę minimum 960.000,00 zł brutto – dla Części IV: Termomodernizacja budynku Pawilon B.
Forma wykazu według załącznika nr 5 do SWZ
W przypadku ubiegania się o udzielenie zamówienia na więcej niż jedną część,
Wykonawca może wykazać to samo zamówienie na potwierdzenie posiadania
wymaganego doświadczenia pod warunkiem, że obejmuje ono zakres robót budowlanych odpowiadający zakresowi wymaganemu dla każdej Części, o które Wykonawca się ubiega.
Wykaz osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego,
w szczególności na temat ich kwalifikacji zawodowych oraz uprawnień: co najmniej 1 osoba
• kierownik budowy, pełniący jednocześnie obowiązki kierownika w branży
ogólnobudowlanej, posiadający uprawnienia budowlane do kierowania,
robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez
ograniczeń – upoważniające do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych
w budownictwie, posiadający ww. uprawnienia od co najmniej 5 lat, licząc od
daty wydania decyzji o nadaniu uprawnień budowlanych (dotyczy wszystkich
części)
• kierownik robót w branży elektrycznej posiadający uprawnienia budowlane
do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności
instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i
elektroenergetycznych lub odpowiadające im uprawnienia budowlane w
zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych, posiadający ww. uprawnienia od
co najmniej 5 lat, licząc od daty wydania decyzji o nadaniu uprawnień
budowlanych (dotyczy części II – budynek Przychodni).
Forma wykazu według załącznika nr 6 do SWZ.
Zamawiający dopuszcza łączenie ww. funkcji, pod warunkiem spełniania przez osobę łączącą te funkcje wszystkich warunków wymaganych dla poszczególnych funkcji.
W przypadku ubiegania się o udzielenie zamówienia na więcej niż jedną część, warunek dotyczący potencjału kadrowego zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował co najmniej jedną osobą do pełnienia każdej z ww. funkcji (nie jest wymagane wskazanie odrębnych osób do pełnienia tej samej funkcji w odrębnych częściach zamówienia).
• Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, w okresie nie wcześniejszym niż 3 miesiące przed jej złożeniem – na kwotę minimum 2.100.000,00 zł – dla Części I: Termomodernizacja Budynku Głównego;
• Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, w okresie nie wcześniejszym niż 3 miesiące przed jej złożeniem – na kwotę minimum 1.420.000,00 zł – dla Części II: Termomodernizacja Budynku Przychodni;
• Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, w okresie nie wcześniejszym niż 3 miesiące przed jej złożeniem – na kwotę minimum 730.000,00 zł – dla Części III: Termomodernizacja budynku Pawilon A
• Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej - wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, w okresie nie wcześniejszym niż 3 miesiące przed jej złożeniem – na kwotę minimum 640.000,00 zł – dla Części IV: Termomodernizacja budynku Pawilon B
Po zmianie:
Oświadczenie Wykonawcy, dotyczącego przesłanek wykluczenia z postępowania, spełniania warunków udziału w postępowaniu w formie załącznika nr 3 - załączone do oferty, (oświadczenie aktualne na dzień składania ofert tymczasowo zastępujące wymagane przez Zamawiającego podmiotowe środki dowodowe )
Oświadczenie - załącznik nr 3 Wykonawcy, podmiotów składających ofertę wspólnie oraz podmiotów udostępniających potencjał należy przesłać w formie elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym pod rygorem nieważności.
Oświadczenia podmiotów składających ofertę wspólnie oraz podmiotów
udostępniających potencjał powinny potwierdzać brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
Oświadczenie składa się do oferty w odpowiedzi na ogłoszenie o zamówieniu.
Oświadczenie Wykonawcy, potwierdzającego aktualność informacji zawartych w oświadczeniu wstępnym - przesłanki wykluczenia z postępowania, spełnianie warunków udziału w postępowaniu - w formie załącznika nr 3a - załączone na wezwanie Zamawiającego, (oświadczenie/ podmiotowe środki dowodowe wymagane przez Zamawiającego aktualne na dzień ich złożenia)
Wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa są
referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty.
W wykazie należy podać minimum:
• 1 robotę budowlaną dotyczącą wykonania łącznie co najmniej montażu izolacji termicznej, docieplenia stropodachu, wymiany stolarki okiennej i drzwiowej, na kwotę minimum 2.900.000,00 zł brutto – dla Części I: Termomodernizacja Budynku Głównego;
• 1 robotę budowlaną dotyczącą wykonania łącznie co najmniej montażu izolacji termicznej, docieplenia stropodachu, wymiany stolarki okiennej i drzwiowej, montażu instalacji fotowoltaicznej, na kwotę minimum 2.130.000,00 zł brutto – dla Części II: Termomodernizacja Budynku Przychodni;
• 1 robotę budowlaną dotyczącą wykonania łącznie co najmniej montażu izolacji termicznej, docieplenia stropodachu, wymiany stolarki okiennej i drzwiowej, na kwotę minimum 1.100.000,00 zł brutto – dla Części III: Termomodernizacja budynku Pawilon A;
• 1 robotę budowlaną dotyczącą wykonania łącznie co najmniej montażu izolacji termicznej, docieplenia stropodachu, wymiany stolarki okiennej i drzwiowej, na kwotę minimum 960.000,00 zł brutto – dla Części IV: Termomodernizacja budynku Pawilon B.
Forma wykazu według załącznika nr 5 zmiana 2 do SWZ
W przypadku ubiegania się o udzielenie zamówienia na więcej niż jedną część,
Wykonawca może wykazać to samo zamówienie na potwierdzenie posiadania
wymaganego doświadczenia pod warunkiem, że obejmuje ono zakres robót budowlanych odpowiadający zakresowi wymaganemu dla każdej Części, o które Wykonawca się ubiega.
Wykaz osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego,
w szczególności na temat ich kwalifikacji zawodowych oraz uprawnień: co najmniej 1 osoba
• kierownik budowy, pełniący jednocześnie obowiązki kierownika w branży
ogólnobudowlanej, posiadający uprawnienia budowlane do kierowania,
robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez
ograniczeń – upoważniające do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych
w budownictwie, posiadający ww. uprawnienia od co najmniej 5 lat, licząc od
daty wydania decyzji o nadaniu uprawnień budowlanych (dotyczy wszystkich
części)
• kierownik robót w branży elektrycznej posiadający uprawnienia budowlane
do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności
instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i
elektroenergetycznych lub odpowiadające im uprawnienia budowlane w
zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych, posiadający ww. uprawnienia od
co najmniej 5 lat, licząc od daty wydania decyzji o nadaniu uprawnień
budowlanych (dotyczy części II – budynek Przychodni).
Forma wykazu według załącznika nr 6 do SWZ.
Zamawiający dopuszcza łączenie ww. funkcji, pod warunkiem spełniania przez osobę łączącą te funkcje wszystkich warunków wymaganych dla poszczególnych funkcji.
W przypadku ubiegania się o udzielenie zamówienia na więcej niż jedną część, warunek dotyczący potencjału kadrowego zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował co najmniej jedną osobą do pełnienia każdej z ww. funkcji (nie jest wymagane wskazanie odrębnych osób do pełnienia tej samej funkcji w odrębnych częściach zamówienia).
• Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, w okresie nie wcześniejszym niż 3 miesiące przed jej złożeniem – na kwotę minimum 2.100.000,00 zł – dla Części I: Termomodernizacja Budynku Głównego;
• Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, w okresie nie wcześniejszym niż 3 miesiące przed jej złożeniem – na kwotę minimum 1.420.000,00 zł – dla Części II: Termomodernizacja Budynku Przychodni;
• Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, w okresie nie wcześniejszym niż 3 miesiące przed jej złożeniem – na kwotę minimum 730.000,00 zł – dla Części III: Termomodernizacja budynku Pawilon A
• Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej - wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, w okresie nie wcześniejszym niż 3 miesiące przed jej złożeniem – na kwotę minimum 640.000,00 zł – dla Części IV: Termomodernizacja budynku Pawilon B
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.7. Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu Przed zmianą:
Wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie 5 lat przed upływem terminu składania ofert, (...)
W wykazie należy podać minimum:
• 1 robotę budowlaną dotyczącą wykonania łącznie co najmniej montażu izolacji termicznej, docieplenia stropodachu, wymiany stolarki okiennej i drzwiowej, na kwotę minimum 3.100.000,00 zł brutto – dla Części I: Termomodernizacja Budynku Głównego;
• 1 robotę budowlaną dotyczącą wykonania łącznie co najmniej montażu izolacji termicznej, docieplenia stropodachu, wymiany stolarki okiennej i drzwiowej, montażu instalacji fotowoltaicznej, na kwotę minimum 2.130.000,00 zł brutto – dla Części II: Termomodernizacja Budynku Przychodni;
• 1 robotę budowlaną dotyczącą wykonania łącznie co najmniej montażu izolacji termicznej, docieplenia stropodachu, wymiany stolarki okiennej i drzwiowej, na kwotę minimum 1.100.000,00 zł brutto – dla Części III: Termomodernizacja budynku Pawilon A;
• 1 robotę budowlaną dotyczącą wykonania łącznie co najmniej montażu izolacji termicznej, docieplenia stropodachu, wymiany stolarki okiennej i drzwiowej, na kwotę minimum 960.000,00 zł brutto – dla Części IV: Termomodernizacja budynku Pawilon B.
Forma wykazu według załącznika nr 5 do SWZ
Wykaz osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego,
w szczególności na temat ich kwalifikacji zawodowych oraz uprawnień: co najmniej 1 osoba
• kierownik budowy, pełniący jednocześnie obowiązki kierownika w branży
ogólnobudowlanej, posiadający uprawnienia budowlane do kierowania,
robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez
ograniczeń – upoważniające do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych
w budownictwie, posiadający ww. uprawnienia od co najmniej 5 lat, licząc od
daty wydania decyzji o nadaniu uprawnień budowlanych (dotyczy wszystkich
części)
• kierownik robót w branży elektrycznej posiadający uprawnienia budowlane
do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności
instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i
elektroenergetycznych lub odpowiadające im uprawnienia budowlane w
zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych, posiadający ww. uprawnienia od
co najmniej 5 lat, licząc od daty wydania decyzji o nadaniu uprawnień
budowlanych (dotyczy części II – budynek Przychodni).
Forma wykazu według załącznika nr 6 do SWZ.
• Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, w okresie nie wcześniejszym niż 3 miesiące przed jej złożeniem – na kwotę minimum 2.100.000,00 zł – dla Części I: Termomodernizacja Budynku Głównego;
• Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, w okresie nie wcześniejszym niż 3 miesiące przed jej złożeniem – na kwotę minimum 1.420.000,00 zł – dla Części II: Termomodernizacja Budynku Przychodni;
• Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, w okresie nie wcześniejszym niż 3 miesiące przed jej złożeniem – na kwotę minimum 730.000,00 zł – dla Części III: Termomodernizacja budynku Pawilon A
• Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej - wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, w okresie nie wcześniejszym niż 3 miesiące przed jej złożeniem – na kwotę minimum 640.000,00 zł – dla Części IV: Termomodernizacja budynku Pawilon B.
W przypadku ubiegania się o udzielenie zamówienia na więcej niż jedną część warunek zostanie spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że posiada środki finansowe lub zdolność kredytową na kwotę będącą sumą kwot wymaganych dla części, na które Wykonawca składa ofertę.
Po zmianie:
Wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie 5 lat przed upływem terminu składania ofert, (...)
W wykazie należy podać minimum:
• 1 robotę budowlaną dotyczącą wykonania łącznie co najmniej montażu izolacji termicznej, docieplenia stropodachu, wymiany stolarki okiennej i drzwiowej, na kwotę minimum 2.900.000,00 zł brutto – dla Części I: Termomodernizacja Budynku Głównego;
• 1 robotę budowlaną dotyczącą wykonania łącznie co najmniej montażu izolacji termicznej, docieplenia stropodachu, wymiany stolarki okiennej i drzwiowej, montażu instalacji fotowoltaicznej, na kwotę minimum 2.130.000,00 zł brutto – dla Części II: Termomodernizacja Budynku Przychodni;
• 1 robotę budowlaną dotyczącą wykonania łącznie co najmniej montażu izolacji termicznej, docieplenia stropodachu, wymiany stolarki okiennej i drzwiowej, na kwotę minimum 1.100.000,00 zł brutto – dla Części III: Termomodernizacja budynku Pawilon A;
• 1 robotę budowlaną dotyczącą wykonania łącznie co najmniej montażu izolacji termicznej, docieplenia stropodachu, wymiany stolarki okiennej i drzwiowej, na kwotę minimum 960.000,00 zł brutto – dla Części IV: Termomodernizacja budynku Pawilon B.
Forma wykazu według załącznika nr 5 zmiana 2 do SWZ
Wykaz osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego,
w szczególności na temat ich kwalifikacji zawodowych oraz uprawnień: co najmniej 1 osoba
• kierownik budowy, pełniący jednocześnie obowiązki kierownika w branży
ogólnobudowlanej, posiadający uprawnienia budowlane do kierowania,
robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez
ograniczeń – upoważniające do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych
w budownictwie, posiadający ww. uprawnienia od co najmniej 5 lat, licząc od
daty wydania decyzji o nadaniu uprawnień budowlanych (dotyczy wszystkich
części)
• kierownik robót w branży elektrycznej posiadający uprawnienia budowlane
do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności
instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i
elektroenergetycznych lub odpowiadające im uprawnienia budowlane w
zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych, posiadający ww. uprawnienia od
co najmniej 5 lat, licząc od daty wydania decyzji o nadaniu uprawnień
budowlanych (dotyczy części II – budynek Przychodni).
Forma wykazu według załącznika nr 6 do SWZ.
• Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, w okresie nie wcześniejszym niż 3 miesiące przed jej złożeniem – na kwotę minimum 2.100.000,00 zł – dla Części I: Termomodernizacja Budynku Głównego;
• Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, w okresie nie wcześniejszym niż 3 miesiące przed jej złożeniem – na kwotę minimum 1.420.000,00 zł – dla Części II: Termomodernizacja Budynku Przychodni;
• Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, w okresie nie wcześniejszym niż 3 miesiące przed jej złożeniem – na kwotę minimum 730.000,00 zł – dla Części III: Termomodernizacja budynku Pawilon A
• Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej - wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, w okresie nie wcześniejszym niż 3 miesiące przed jej złożeniem – na kwotę minimum 640.000,00 zł – dla Części IV: Termomodernizacja budynku Pawilon B.
W przypadku ubiegania się o udzielenie zamówienia na więcej niż jedną część warunek zostanie spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że posiada środki finansowe lub zdolność kredytową na kwotę będącą sumą kwot wymaganych dla części, na które Wykonawca składa ofertę.
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.11. Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów Przed zmianą:
Wypełniony formularz ofertowy sporządzony wg załącznika nr 1 do SWZ;
Oświadczenie Wykonawcy o powierzeniu części zamówienia podwykonawcy Pzp wg załącznika nr 8 do SWZ
Oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie składane na podstawie art. 117 ust. 4 ustawy Pzp wg załącznika nr 9 do SWZ – jeżeli dotyczy
Zobowiązanie podmiotu trzeciego do udostępnienia zasobów – jeżeli dotyczy;
Pełnomocnictwo – jeżeli dotyczy;
Po zmianie:
Wypełniony formularz ofertowy sporządzony wg załącznika nr 1 zmiana 2 do SWZ;
Oświadczenie Wykonawcy o powierzeniu części zamówienia podwykonawcy Pzp wg załącznika nr 8 do SWZ
Oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie składane na podstawie art. 117 ust. 4 ustawy Pzp wg załącznika nr 9 do SWZ – jeżeli dotyczy
Zobowiązanie podmiotu trzeciego do udostępnienia zasobów – jeżeli dotyczy;
Pełnomocnictwo – jeżeli dotyczy;
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - PROCEDURA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2022-09-15 10:00
Po zmianie:
2022-09-27 10:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2022-09-15 10:45
Po zmianie:
2022-09-27 10:45
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2022-10-14
Po zmianie:
2022-10-26
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Usługi szkoleniowe dla uczniów i nauczycieli Zespołu Szkół Rzemiosła w Łodzi w ramach projektu pn. "BEZ KLAPEK NA OCZY"
- Wykonanie badania ewaluacyjnego pn. Ocena wsparcia w ramach OPXII "Pomoc techniczna" i OPXIV "Pomoc techniczna REACT-EU" RPO WŁ 2014-2020
- Roboty budowlane polegające na wykonaniu wentylacji w budynku Szkoły Podstawowej nr 4 w Łodzi
- Wykonanie usług interwencyjnych, mających na celu redukcję i utylizację zwierzyny łownej
- DOSTOSOWANIE BUDYNKÓW I TERENU SZKOŁY PODSTAWOWEJ NR 184, PRZEDSZKOLA MIEJSKIEGO NR 231 W ZAKRESIE BEZPIECZEŃSTWA POŻAROWEGO - BUDYNKI A, B
- MZŻ.262.10.2025.T - Usuwanie usterek i awarii w żłobkach MZŻ w Łodzi
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont dachu, kominów oraz termomodernizacja budynku położonego w Trzebiatowie przy ul. Kopernika 15, wraz z robotami towarzyszącymi, oraz przygotowanie dokumentacji niezbędnej do wykonania prac.
- Modernizacja zwiększająca efektywność energetyczną budynków użyteczności publicznej w Gminie Pieńsk.
- Przebudowa wewnętrznej instalacji wentylacji mechanicznej i klimatyzacji wraz z instalacją urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych na dachu nowej części budynku szkoły.
- Modernizacja świetlicy studenckiej w budynku akademika DS. Maćko w Poznaniu ul. Piątkowska 94/C
- ROBOTY BUDOWLANE w Gminnym Ośrodku Zdrowia w Ornontowicach w ramach Projektu grantowego nr FENIX.06.01-IP.03-0001/23 pod nazwą "Wsparcie podstawowej opieki zdrowotnej (POZ)"
- Modernizacja pokrycia dachowego budynku Wojewódzkiej Stacji Pogotowia Ratunkowego w Rzeszowie ul. Poniatowskiego 4
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.