Ogłoszenie z dnia 2022-10-11
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00306984/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-08-16
- 2022/BZP 00332888/01 - Modyfikacja z dnia 2022-09-05
- 2022/BZP 00343567/01 - Modyfikacja z dnia 2022-09-12
- 2022/BZP 00360591/01 - Modyfikacja z dnia 2022-09-22
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
WYKONANIE ROBÓT BUDOWLANYCH W RAMACH PROJEKTU „TERMOMODERNIZACJA BUDYNKÓW SAMODZIELNEGO SZPITALA WOJEWÓDZKIEGO IM. MIKOŁAJA KOPERNIKA W PIOTRKOWIE TRYBUNALSKIM”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: INWESTYCJE MEDYCZNE ŁÓDZKIEGO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 101745880
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Narutowicza 34 lok. 105
1.5.2.) Miejscowość: Łódź
1.5.3.) Kod pocztowy: 90-135
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL711 - Miasto Łódź
1.5.7.) Numer telefonu: 48 42 206-88-60
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@iml.biz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.iml.biz.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/iml1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
WYKONANIE ROBÓT BUDOWLANYCH W RAMACH PROJEKTU „TERMOMODERNIZACJA BUDYNKÓW SAMODZIELNEGO SZPITALA WOJEWÓDZKIEGO IM. MIKOŁAJA KOPERNIKA W PIOTRKOWIE TRYBUNALSKIM”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-84a91f4d-1d62-11ed-acbd-46d0480cd9c4
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00386895
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-11
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
projektu pn. „Termomodernizacja budynków Samodzielnego Szpitala Wojewódzkiego im. Mikołaja Kopernika w Piotrkowie Trybunalskim. Projekt współfinansowany z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014-20202.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00306984/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 10/ZP/P/2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Termomodernizacja Budynku Głównego Samodzielnego Szpitala Wojewódzkiego im. Mikołaja Kopernika w PiotrkowieTrybunalskim. Dokładny opis przedmiotu
zamówienia zamieszczono w Załączniku nr 2 do SWZ stanowiącym dokumentację
projektową (tj. projekty budowlane, przedmiary robót oraz STWiOR).
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.5.) Wartość części: 4315401,98 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Termomodernizacja budynku Przychodni Samodzielnego Szpitala Wojewódzkiego im. Mikołaja Kopernika w PiotrkowieTrybunalskim. Dokładny opis przedmiotu zamówienia zamieszczono w Załączniku nr 2 do SWZ stanowiącym dokumentację projektową (tj. projekty budowlane, przedmiary robót oraz STWiOR)
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.5.) Wartość części: 2892831,96 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część III: Termomodernizacja budynku Pawilon A Samodzielnego Szpitala Wojewódzkiego im. Mikołaja Kopernika w Piotrkowie Trybunalskim. Dokładny opis przedmiotu zamówienia zamieszczono w Załączniku nr 2 do SWZ stanowiącym dokumentację projektową (tj. projekty budowlane, przedmiary robót oraz STWiOR).4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.5.) Wartość części: 1492616,46 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Termomodernizacja budynku Pawilon B Samodzielnego Szpitala Wojewódzkiego im. Mikołaja Kopernika w PiotrkowieTrybunalskim. Dokładny opis przedmiotu zamówienia zamieszczono w Załączniku nr 2 do SWZ stanowiącym dokumentację projektową (tj. projekty budowlane, przedmiary robót oraz STWiOR).
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.5.) Wartość części: 1306381,06 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający działając na podstawie art. 260 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych zawiadamia, iż zgodnie z art. 255 pkt. 3, unieważnia postępowanie o udzielenie przedmiotowego zamówienia, w zakresie części I, II, III i IV w związku z tym, że oferty dla każdej części zamówienia, które wpłynęły w postępowaniu, przewyższają kwotowo środki jakie Zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia.
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający działając na podstawie art. 260 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych zawiadamia, iż zgodnie z art. 255 pkt. 3, unieważnia postępowanie o udzielenie przedmiotowego zamówienia, w zakresie części I, II, III i IV w związku z tym, że oferty dla każdej części zamówienia, które wpłynęły w postępowaniu, przewyższają kwotowo środki jakie Zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia.
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający działając na podstawie art. 260 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych zawiadamia, iż zgodnie z art. 255 pkt. 3, unieważnia postępowanie o udzielenie przedmiotowego zamówienia, w zakresie części I, II, III i IV w związku z tym, że oferty dla każdej części zamówienia, które wpłynęły w postępowaniu, przewyższają kwotowo środki jakie Zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia.
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający działając na podstawie art. 260 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych zawiadamia, iż zgodnie z art. 255 pkt. 3, unieważnia postępowanie o udzielenie przedmiotowego zamówienia, w zakresie części I, II, III i IV w związku z tym, że oferty dla każdej części zamówienia, które wpłynęły w postępowaniu, przewyższają kwotowo środki jakie Zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia.
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Dostawa narzędzi i urządzeń wykorzystywanych do kształcenia uczniów w zawodzie leśnika w ramach projektu "Nowocześni Zawodowcy - wsparcie ZSGT w Łodzi.
- Usługi zorganizowania i przeprowadzenia kursów dla uczniów i nauczycieli, w ramach projektu pn. "Nowoczesna szkoła - lepszy start"
- 134/TP/ZP/RB/2025 - Wykonanie instalacji przyzywowej w obiektach USK nr 2 UM w Łodzi
- EZ.28.191.2025 Dostawa samochodu transportowego z nadwoziem typu chłodnia i windą dla WWCOiT im. M. Kopernika w Łodzi
- Dostawa komputerów, laptopów oraz urządzeń wielofunkcyjnych dla Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Łodzi - w podziale na 2 części.
- Opracowanie dokumentacji technicznych i projektowych dla budynków administrowanych przez Zarząd Lokali Miejskich w Łodzi w podziale na 2 części
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja hali sportowej przy Szkole Podstawowej w Kobylnicy (remont zaplecza higieniczno-sanitarnego oraz szatni)
- "Wymiana pionu i poziomów instalacji kanalizacji oraz modernizacja 4 łazienek"
- ,,Bieżąca konserwacja nawierzchni krużganków Dziedzińca Arkadowego Zamku Królewskiego na Wawelu."
- Wykonanie robót budowlanych w zakresie robót drogowych oraz przebudowy sieci kanalizacyjnej deszczowej w ramach zadania pn.: "Rozbudowa ulicy Architektów w Gliwicach"
- Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania pomieszczeń piwnicy w Szpitalu Powiatowym im. A Wolańczyka Sp. z o.o.; ul. Hoża 11, 59-500 Złotoryja na (...) - PEŁNA NAZWA POST. W INF. DODATKOWYCH.
- Likwidujemy miejskie wyspy ciepła - Twórzmy przyblokowe zielone oazy. Zadanie realizowane w ramach Zielonego Budżetu Obywatelskiego
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.