eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Hajnówka › "Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru inwestorskiego nad przebudową dróg dojazdowych do pól na obiekcie scaleniowym "Tarnopol", gm. Narewka, pow. hajnowski, woj. podlaskie", odcinki 1, 9, cz.3"

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2022-09-09


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru inwestorskiego nad przebudową dróg dojazdowych do pól na obiekcie scaleniowym "Tarnopol", gm. Narewka, pow. hajnowski, woj. podlaskie", odcinki 1, 9, cz.3"

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Hajnowski

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 050658580

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Aleksego Zina

1.5.2.) Miejscowość: Hajnówka

1.5.3.) Kod pocztowy: 17-200

1.5.4.) Województwo: podlaskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL842 - Łomżyński

1.5.7.) Numer telefonu: 856823047

1.5.8.) Numer faksu: 856824220

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: wpietruczuk@powiat.hajnowka.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.hajnowka.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

www.powiat.hajnowka.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru inwestorskiego nad przebudową dróg dojazdowych do pól na obiekcie scaleniowym "Tarnopol", gm. Narewka, pow. hajnowski, woj. podlaskie", odcinki 1, 9, cz.3"

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0026e07e-1243-11ed-8c68-c68bc3dc99bc

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00342072

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-09

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00009174/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.8 Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego nad przebudową dróg dojazdowych do pól na obiekcie scaleniowym "Tarnopol", gm. Narewka pow. hajnowski, woj. podlaskie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Projekt dofinansowany w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020. Działanie 4 Inwestycje w środki trwałe. Poddziałanie 4.3 Wsparcie na inwestycje związane z rozwojem, modernizacją i dostosowywaniem rolnictwa i leśnictwa

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00287560/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: OA.272.70.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 81300,81 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na pełnieniu funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego nad przebudową dróg dojazdowych do pól na obiekcie scaleniowym "Tarnopol" gm. Narewka, pow. hajnowski, woj. podlaskie, odcinki 1, 9, cz. 30,,.

2. Zamówienie obejmuje pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego branży drogowej oraz branż niezbędnych do wykonania niniejszego zadania.

3. Nadzór inwestorski nad realizacją inwestycji prac zagospodarowania poscaleniowego
w zakresie budowy i przebudowy dróg dojazdowych do pól na obiekcie scaleniowym "Tarnopol", gm. Narewka:

3.1 przebudowa drogi gminnej (odcinek 1) położonej na działce nr geod. 1006
w obrębie Tarnopol, gmina Narewka, w lok. 0+000,00 – 0+890,79 km. Droga o długości 890,79 m.,

3.2 przebudowa drogi gminnej (odcinek 9) położonej na działce nr geod. 1232
w obrębie Tarnopol, gmina Narewka, w lok. 0+000,00 – 0+384,23 km. Droga o długości 384,23 m.,

3.3 przebudowa części drogi gminnej (cz. odcinka 3) położonej na działkach nr
geod. 1209 i 1242 w obrębie Tarnopol, gmina Narewka, w lok. 0+000,00 – 0+214,23 km oraz w lokalizacji 0+939,82 - 1+133,23. Odcinek drogi o długości 420 m.,

3.4 Zadanie obejmuje przebudowę dróg o nawierzchni żwirowej, o łącznej długości
1 695,02 m.
4. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
5. Zakres pełnienia nadzoru inwestorskiego:

1.
2.
3.
4.
5.
5.1. Inspektor Nadzoru zobowiązuje się zrealizować przedmiot niniejszej umowy zgodnie z wymaganiami Zamawiającego, dokumentacją techniczną, obowiązującymi przepisami prawa, zasadami wiedzy technicznej i należytą starannością
5.2. Inspektor nadzoru zobowiązuje się do przybycia niezwłocznie, tj. w ciągu 1 doby od powiadomienia na każde uzasadnione wezwanie telefoniczne lub inne Zamawiającego lub Wykonawcy prac zagospodarowania poscaleniowego (zwanego dalej Wykonawcą prac) objętych nadzorem, również podczas kontroli prac w terenie przez Zamawiającego.
5.3. Inspektor Nadzoru nie będzie żądać zwrotu kosztów dojazdu na teren prac.
5.4. Przygotowanie, na żądanie Zamawiającego, wszelkich informacji i wyjaśnień związanych z realizacją zamówienia w wyznaczonym przez niego terminie.
5.5. Wydawanie poleceń Wykonawcy prac należy również utożsamiać z wydawaniem poleceń powołanemu przez Wykonawcę prac kierownika robót.
5.6. Bez pisemnej zgody Zamawiającego, Inspektor Nadzoru nie może wprowadzić żadnych zmian w zakresie realizacji umowy na wykonanie robót budowlanych.
5.7. Kontrola nad właściwym i terminowym wdrażaniem inwestycji.
5.8. Koordynowanie, na budowie, robót realizowanych przez Wykonawców poszczególnych kontraktów.
5.9. Administrowanie i zarządzanie robotami będącymi przedmiotem umowy na wykonanie robót budowlanych, w zakresie wynikającym z warunków zawartych w tej umowie.
5.10. Reprezentowanie interesów Zamawiającego na budowie w zakresie spraw technicznych i ekonomicznych w ramach dokumentacji projektowej, prawa budowlanego oraz umowy na realizację inwestycji.
5.11. Monitorowanie postępu prac, włącznie ze składaniem okresowych raportów je określających, w których będą wzięte pod uwagę zarówno wskaźniki fizyczne, jak i finansowe;
5.12. Zabezpieczenie profesjonalnego i kompletnego nadzoru inwestorskiego nad prowadzonymi robotami budowlanymi;
5.13. Nadzór i akceptacja przeprowadzonych prób, badań i sprawdzeń;
5.14. Zapewnienie zgodności wykonanych robót z technicznymi i umownymi wymaganiami wykonania robót.
5.15. Rzeczowe i finansowe rozliczenie robót wynikających z zawartej umowy.
5.16. Przygotowanie dokumentacji do ewentualnego postępowania sadowego (ekspertyzy itp.).
5.17. Zachowanie poufności informacji.
5.18. Reprezentowanie Zamawiającego - Inwestora na terenie prac zagospodarowania poscaleniowego przez sprawowanie kontroli zgodności realizacji robót z dokumentacją projektową, w szczególności z projektem wykonawczym zagospodarowania poscaleniowego, specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót, przepisami prawa, w zakresie BHP, normami, zasadami wiedzy technicznej oraz zapisami umowy o roboty budowlane z Wykonawcą prac,
5.19. Zatwierdzanie materiałów, technologii budowlanych oraz jakości wykonania zgodnie z warunkami umowy zawartej z Wykonawcą prac i dokumentacją projektową, w tym również specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót,
5.20. Rozstrzyganie w porozumieniu z Wykonawcą prac i przedstawicielem Zamawiającego wątpliwości natury technicznej powstałych w trakcie realizacji zamówienia,
5.21. Opiniowanie wniosków Wykonawcy prac w sprawie zmiany sposobu wykonania robót budowlanych, w tym zmiany materiałów, urządzeń i technologii,
5.22. Udzielenie na żądanie Zamawiającego informacji o stanie realizacji prac objętych nadzorem, o napotkanych problemach i podjętych działaniach zaradczych mających na celu ich przezwyciężenie (wczesne ostrzeganie, zwłaszcza w sprawach mogących wpłynąć na termin zakończenia robót),
5.23. Nadzór nad przeprowadzeniem badań próbek składu i stopnia zagęszczenia oraz grubości samej nawierzchni z kruszywa łamanego - 3 próbki (lub 4 próbki w przypadku braku nawierzchni bitumicznej) oraz próbki grubości warstwy bitumicznej - 1 próbka, wykonanych dróg poscaleniowych na koszt Nadzoru. Badanie próbek musi wykonać niezależne Laboratorium Drogowe – wybór należy uzgodnić z Zamawiającym,
5.24. Wydawanie Wykonawcy prac poleceń, w formie pisemnej oraz potwierdzonych przez Wykonawcę, dotyczących: usunięcia nieprawidłowości lub zagrożeń, wykonania prób lub badań, także wymagających odkrycia robót lub elementów zakrytych oraz przedstawienie ekspertyz dotyczących prowadzonych robót budowlanych, dowodów dopuszczenia do obrotu i stosowania w budownictwie wyrobów budowlanych i urządzeń technicznych,
5.25. Niezwłocznego informowania Zamawiającego o konieczności wykonania robót odbiegających od założeń w terminie 3 dni od daty stwierdzenia konieczności ich wykonania,
5.26. Żądanie od Wykonawcy prac dokonania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych robót, a także wstrzymania dalszych robót budowlanych w przypadku, gdyby ich kontynuacja mogła wywołać zagrożenie bądź spowodować niedopuszczalną niezgodność z dokumentacją projektową,
5.27. W razie zaistnienia robót dodatkowych niezwłocznego zgłoszenia na piśmie konieczności wykonania tych robót wraz z uzasadnieniem, a po uzyskaniu akceptacji Zamawiającego, dokonanie uzgodnień z autorem projektu w zakresie wykonania dokumentacji zamiennej lub niezbędnej dokumentacji na prace dodatkowe,
5.28. Potwierdzenie wykonanych prac objętych nadzorem przez Wykonawcę prac, przygotowania w porozumieniu z Wykonawcą prac zestawienia wybudowanej infrastruktury (długości, szerokości, powierzchni, szt., itp.),
5.29. Bieżąca kontroli ilości i terminowości realizacji zadania w szczególności w zakresie dotrzymywania terminu zakończenia prac oraz podejmowania działań w celu dotrzymania terminu realizacji inwestycji
5.30. Systematyczne informowanie Zamawiającego o stanie zaawansowania prac objętym nadzorem o ewentualnych zakłóceń związanych z realizacją prac, w tym również informacji o wszelkich opóźnieniach w realizacji zadania z określeniem ich przyczyn oraz nieuzasadnionym opuszczeniem terenu prac przez Wykonawcę prac. Niezwłoczne informowanie Zamawiającego o wszelkich pracach wykonywanych przez nie zgłoszonych podwykonawców umowy z Wykonawcą prac zagospodarowania poscaleniowego,
5.31. Uczestnictwo w spotkaniach organizowanych przez Zamawiającego związanych z realizacją nadzorowanych zadań,
5.32. Udział w odbiorach częściowych: robót zanikających i ulegających zakryciu i końcowym odbiorze robót objętych nadzorem i przyjmowania od Wykonawcy prac wszelkich dokumentów wymaganych w terminie odbioru (w tym sprawdzenia kompletności dokumentów),
5.33. Kontrola prawidłowości zafakturowania wykonanych robót, potwierdzenia faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad także na żądanie Zamawiającego, kontrolowania rozliczeń budowy,
5.34. Nadzór nad kompletowaniem i kontrola wszelkich dokumentów wymaganych od Wykonawcy prac koniecznych do odbioru,
5.35. Uczestnictwo w okresie gwarancji i rękojmi przy przeglądach gwarancyjnych (1 raz w roku) na zawiadomienie Zamawiającego, potwierdzenia usunięcia wad i usterek w okresie gwarancji i rękojmi, uczestnictwa w odbiorze pogwarancyjnym inwestycji, bez dodatkowego wynagrodzenia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 27834,90 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 27834,90 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 27834,90 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Instytut Doradztwa Inwestycyjnego Robert Żyliński

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 791005306

7.3.3) Ulica: ul. Ukośna 22c/3

7.3.4) Miejscowość: Białystok

7.3.5) Kod pocztowy: 15-836

7.3.6.) Województwo: podlaskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 27834,90 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-11-15

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

nie dotyczy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.