eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szczytno › Utrzymanie boisk sportowych, placów zabaw, terenów zielonych, dróg gminnych i przystanków autobusowych na terenie Gminy Szczytno



Ogłoszenie z dnia 2021-12-31

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Utrzymanie boisk sportowych, placów zabaw, terenów zielonych, dróg gminnych i przystanków autobusowych na terenie Gminy Szczytno

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Szczytno

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 510743261

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Łomżyńska 3

1.5.2.) Miejscowość: Szczytno

1.5.3.) Kod pocztowy: 12-100

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński

1.5.7.) Numer telefonu: (80) 62 32 580

1.5.8.) Numer faksu: (89) 62 32 592

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ugszczytno@ug.szczytno.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://ug.szczytno.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Utrzymanie boisk sportowych, placów zabaw, terenów zielonych, dróg gminnych i przystanków autobusowych na terenie Gminy Szczytno

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-47df6b2e-6251-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00341264

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-31

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000592/12/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.9 Utrzymanie boisk sportowych, placów zabaw, terenów zielonych, dróg gminnych i przystanków autobusowych na terenie Gminy Szczytno

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00325111/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 1 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

Podst. prawna: art. 214 ust. 1 pkt 11 ustawy Pzp. Przeprowadzona analiza prawna i ekonomiczna wskazała, że w przypadku ZGKiM w Kamionku Sp. z o. o. spełnione zostały łącznie wszystkie warunki zawarte w ww. przepisie. Spółka została powołana aktem notarialnym nr 1846/2020 z dnia 29 maja 2020 roku oraz Uchwałą Rady Gminy Szczytno Nr XXI/159/2020 z dnia 20 lutego 2020 r. i realizuje zadania w zakresie usług komunalnych świadczonych na rzecz
społeczności lokalnej na terenie gminy Szczytno w formie zadań powierzonych przez gminę (w zakresie:utrzymania gminnych dróg, przepustów, mostów, zaopatrzenia w wodę i odprowadzenia ścieków, obsługi lokali komunalnych, utrzymania zieleni gminnej i zadrzewień,zarządzania cmentarzami, wyłapywania bezdomnych zwierząt, utrzymania przystanków autobusowych). Gmina Szczytno sprawuje pełną kontrolę nad Spółką w całym okresie jej funkcjonowania (od powstania do chwili obecnej). Własność Spółki w 100% należy do Gminy, a
funkcję Walnego Zgromadzenia pełni Wójt.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RR.PFZ.271.21.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 306558,39 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie obejmuje niżej wymienione usługi:
część 1. utrzymaniem dróg i przystanków autobusowych;
część 2. utrzymaniem placów zabaw;
część 3. utrzymanie świetlic wiejskich;
część 4. utrzymanie boisk sportowych;
część 5. zimowe utrzymanie dróg;

Ad.1.
1. profilowanie dróg gruntowych stanowiących własność Gminy Szczytno,
2. zamiatanie dróg,
3. naprawa i remonty przepustów i mostów,
4. naprawy i remonty przystanków autobusowych,
5. ustawianie i naprawa oznakowania drogowego zakupionego przez Gminę,
6. wykaszanie poboczy dróg i rowów,
7. usuwanie drzew i krzewów,
8. uzupełnienia ubytków poboczy i pasów jezdnych na drogach stanowiących własność Gminy Szczytno
9. Wykonania drobnych napraw i prac porządkowych

Ad. 2.
1. wykonanie przeglądów technicznych placów zabaw i siłowni plenerowych,
2. zgłaszanie Gminie o usterkach urządzeń zamontowanych na placach zabaw,
3. wymiana uszkodzonych elementów placów zabaw zakupionych przez Gminę
4. wykonania drobnych napraw i prac porządkowych (zamiatanie, zbieranie śmieci, likwidowanie zastoisk wodnych, pielęgnacja drzew i krzewów, koszenie i zagrabienie)
Ad. 3.
1. zgłaszanie Gminie o usterkach urządzeń zamontowanych w świetlicach,
2. wymiana uszkodzonych elementów zakupionych przez Gminę
3. wykonania drobnych napraw i prac porządkowych
4. prace porządkowe na terenie działek „świetlicowych”, (wykaszanie trawy, malowanie, sprzątanie)
Ad. 4.
1. wykonanie przeglądów technicznych boisk sportowych (Olszyny),
2. zgłaszanie Gminie o usterkach urządzeń zamontowanych na boiskach (bramki, system nawodnienia, piłkochwyty, trybuny)
3. wymiana uszkodzonych elementów zakupionych przez Gminę
4. wykonania drobnych napraw i prac porządkowych (zamiatanie, zbieranie śmieci, likwidowanie zastoisk wodnych, pielęgnacja drzew i krzewów, koszenie i zagrabienie)
Ad. 5
1. zimowe utrzymanie dróg, polegające na ich odśnieżaniu oraz posypywaniu mieszanką piasku z solą.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

77320000-9 - Usługi utrzymania terenów sportowych

90610000-6 - Usługi sprzątania i zamiatania ulic

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 368250,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 368250,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 368250,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Kamionku Sp. z o. o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 7451853607

7.3.3) Ulica: Kamionek 25

7.3.4) Miejscowość: Szczytno

7.3.5) Kod pocztowy: 12-100

7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-31

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 368250,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2022-01-01 do 2022-12-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Wykonawcy oraz innemu podmiotowi, jeżeli ma lub miał interes w uzyskaniu zamówienia oraz poniósł lub może ponieść szkodę w wyniku naruszenia przez Zamawiającego przepisów Ustawy, przysługują środki ochrony prawnej określone w dziale IX Ustawy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.