eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SzczytnoDowóz uczniów niepełnosprawnych do/z placówek oświatowych w Olsztynie i w Szczytnie, w roku szkolnym 2025/2026



Ogłoszenie z dnia 2025-05-20

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Dowóz uczniów niepełnosprawnych do/z placówek oświatowych w Olsztynie i w Szczytnie, w roku szkolnym 2025/2026

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Szkoła Podstawowa z Oddziałami Integracyjnymi nr 2 w Szczytnie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000707455

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Kętrzyńskiego 6

1.5.2.) Miejscowość: Szczytno

1.5.3.) Kod pocztowy: 12-100

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński

1.5.7.) Numer telefonu: 89 6760896

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@sp2.miastoszczytno.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://sp2.bip.um.szczytno.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dowóz uczniów niepełnosprawnych do/z placówek oświatowych w Olsztynie i w Szczytnie, w roku szkolnym 2025/2026

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c8408db5-eea7-4492-9a48-92308843b8e8

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00238695

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-05-20

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00080910/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Dowóz uczniów niepelnosprawnych z miejsca zamieszkania do/z placówk oświatowych w Olsztynie i Szczytnie w roku szkolnym 2025/2026

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-c8408db5-eea7-4492-9a48-92308843b8e8

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia, komunikacja między Zamawiającym
a Wykonawcami odbywać się będzie w języku polskim, drogą elektroniczną przy użyciu platformy
e-Zamówienia pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl

2. Wskazane jest, aby Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, posiadał konto Wykonawcy na platformie e-Zamówienia. Rejestracja oraz logowanie dostępne jest pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl Korzystanie z Platformy przez Wykonawcę jest bezpłatne. Odbieranie i wysyłanie korespondencji przy użyciu platformy opisane zostało w Instrukcji dla Wykonawców pod adresem: https://ezamowienia.gov.

3. Wykonawca przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, akceptuje warunki korzystania z platformy, określone w Regulaminie e-Zamówienia, dostępne pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl .

4. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy do: złożenia i wycofania oferty oraz do komunikacji wynosi 250MB.

5. Za datę przekazania oferty, oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 Pzp, podmiotowych środków dowodowych, przedmiotowych środków dowodowych oraz innych informacji, oświadczeń lub innych dokumentów, przekazywanych w postępowaniu, przyjmuje się datę ich przekazania na platformę https://ezamowienia.gov. oraz wysłania wiadomości wraz z załącznikami z poziomu zakładki Komunikacja.

6. Zamawiający będzie przekazywał Wykonawcom wszelkie informacje w formie elektronicznej na platformę e-zamówienia, wobec tego Wykonawca ma obowiązek sprawdzania komunikatów i wiadomości przesłanych przez Zamawiającego.

6. Osobami uprawnionymi do komunikacji z Wykonawcą jest p. Katarzyna Drężek i Grażyna Skumiał, e-mail: przetarg@sp2.miastoszczytno.pl

7. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 r., poz. 2452).
Wobec powyższego Zamawiający określa niezbędne wymagania:
a) dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 1 Mb/s,
b) komputer klasy PC lub MAC z pamięcią ram minimum 3 GB RAM, procesor 1500 MHz, z jednym z systemów operacyjnych MS Windows 7, Linux,
c) zainstalowane przeglądarki z najnowszą wersją takie jak Firefox lub Chrome,
d) włączona obsługa Javascript,
e) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader do obsługi formatu plików PDF
f) dopuszczalne formaty danych tj. plików doc, docx, xls, xlsx, pdf, zio, 7zip, xades,
g) dopuszczalna łączna wielkość plików przesyłanych do systemu to 1000 MB

3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: https://ezamowienia.gov.pl

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1 ze zm.), dalej „RODO”, informuję, że:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Szkoła Podstawowa z Oddziałami Integracyjnymi nr 2, ul. Kętrzyńskiego 6, 12-100 Szczytno, woj. Warmińsko-Mazurskie,
tel. (89) 676 08 90, e-mail: sekretariat@sp2.miastoszczytno.pl
2) administrator powołał inspektora danych osobowych, z którym można się kontaktować pod adresem e-mail: iod@sp2.miastoszczytno.pl
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z niniejszym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego;
4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art.18 oraz art.74 ust. 1 Ustawy Pzp;
5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ustawy Pzp, przez okres co najmniej 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
8) posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;
− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
9) nie przysługuje Pani/Panu:
− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 2

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Dowóz uczniów niepełnosprawnych z miejsca zamieszkania do placówki położonej w Olsztynie:
a) Zespół Placówek Edukacyjnych w Olsztynie - ,,Zielona Dolinka”, ul. Turowskiego 1, do przewozu z/do 11 osób z ulic: Paderewskiego -1 uczeń, Władysława IV - 1 uczeń, Nauczycielska - 4 uczniów, Sobieszczańskiego – 1 uczeń, Gdańska – 1 uczeń, Niepodległości – 1 uczeń, Wiejska – 1 uczeń, Prusa – 1 uczeń.
oraz przywóz uczniów z w/w placówek do miejsca zamieszkania.

2) Usługa dowozu odbywać się będzie w dniach zajęć szkolnych, określonych zgodnie z kalendarzem roku szkolnego 2025/2026 dla szkół, przedszkoli oraz placówek edukacyjnych, pięć razy w tygodniu, od poniedziałku do piątku z wyjątkiem dni ustawowo wolnych od zajęć, dni świątecznych, ferii zimowych i letnich lub innych dni wyznaczonych przez poszczególne szkoły jako dni wolne od zajęć, pojazdami, które są przystosowane do przewozu uczniów niepełnosprawnych. W razie zaistnienia konieczności dowozu dzieci w dni dodatkowe lub na innych dodatkowych trasach, Wykonawca zobowiązany będzie do ich realizacji i nastąpi zmiana dni i trasy do wykonania przejazdu.
Usługą dowozu należy objąć: szacunkowo 11 uczniów. Zamawiający określa szacunkową ilość kilometrów do wykonania na 1 dzień: 254 km.
Przewidywane dni nauki szkolnej w okresie realizacji zamówienia to około 188 dni. Wskazana ilość kilometrów, ilość dni, ilość placówek może ulec zmianie w czasie realizacji zamówienia w przypadku zwiększenia lub zmniejszenia się liczby uczniów lub placówek. Ilości te w miarę potrzeb i możliwości będą korygowane pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą. Podstawą do rozliczenia wykonanej usługi, będą faktyczne ilości przejechanych kilometrów w danym miesiącu.

3) Usługa dowozu musi być wykonana środkami transportu przystosowanymi do przewozu uczniów niepełnosprawnych, spełniającymi wszelkie wymogi bezpieczeństwa i Kodeksu Ruchu Drogowego, wyposażonymi w atestowany sprzęt zabezpieczający przewóz osób oraz umożliwiający transport wózków inwalidzkich, wyposażonymi w pasy bezpieczeństwa, rampę/pochylnię lub szyny najazdowe a także system zabezpieczający wózek inwalidzki przed przemieszczaniem się w pojeździe.
Minimalna ilość pojazdów do wykonania zamówienia wynosi 1, pojazdem przystosowanym do przewozu do 17 osób. Osoba, czyli kierowca wykonujący zamówienie musi posiadać odpowiednie uprawnienia do realizacji usługi. W sytuacji, gdy realizacja przewozów po trasie nie będzie możliwa (np. remont) przewóz należy wykonać możliwie najbliżej trasy podstawowej. Po usunięciu przyczyny zamknięcia trasy, przewozy powinny powrócić do trasy podstawowej. W przypadku awarii środku transportu, Wykonawca wprowadzi zastępczy środek transportu, który będzie spełniać warunki zawarte w opisie przedmiotu zamówienia.

4.2.6.) Główny kod CPV: 60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2025-09-01 do 2026-06-26

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: punktowo

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 80

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas podstawienia pojazdu zastepczego

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Dowóz uczniów niepełnosprawnych z miejsca zamieszkania do placówek położonych w Szczytnie (miasto) :

a) Szkoła Podstawowa z Oddziałami Integracyjnymi Nr 2 w Szczytnie, ul. W. Kętrzyńskiego 6,
do przewozu z/do 10 osób z ulic: Polska – 1 uczeń, Spółdzielcza – 1 uczeń, Wieniawskiego –
1 uczeń, Skłodowskiej – 1 uczeń, Wyszyńskiego – 1 uczeń, Bohaterów Westerplatte – 1 uczeń, Królowej Jadwigi – 1 uczeń, Zielona – 1 uczeń, Niepodległości – 1 uczeń, Piłsudskiego –
1 uczeń.
b) Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy w Szczytnie, ul. Korczaka 4,
do przewozu z/do 20 osób z ulic : Niepodległości – 5 uczniów, Barcza – 1 uczeń, Gdańska –
3 uczniów, Pasymska – 1 uczeń, Leśna – 1 uczeń, Kościuszki – 1 uczeń, Polska – 1 uczeń, Sobieszczańskiego – 1 uczeń, Narońskiego – 2 uczniów, Krótka – 1 uczeń, Chrobrego – 1 uczeń, Mrongowiusza – 1 uczeń, Wielbarska – 1 uczeń.
c) Centrum Rehabilitacyjno- Edukacyjne w Szczytnie, ul. Pasymska 21 A,
do przewozu z/do 2 osoby z ulic : Pasymska – 1 uczeń, Dąbrowskiego – 1 uczeń.

oraz przywóz dzieci z w/w placówek do miejsca zamieszkania.

2) Usługa dowozu odbywać się będzie w dniach zajęć szkolnych, określonych zgodnie z kalendarzem roku szkolnego 2025/2026 dla szkół, przedszkoli oraz placówek edukacyjnych, pięć razy w tygodniu, od poniedziałku do piątku z wyjątkiem dni ustawowo wolnych od zajęć, dni świątecznych, ferii zimowych i letnich lub innych dni wyznaczonych przez poszczególne szkoły jako dni wolne od zajęć, pojazdami, które są przystosowane do przewozu uczniów niepełnosprawnych. W razie zaistnienia konieczności dowozu dzieci w dni dodatkowe lub na innych dodatkowych trasach, Wykonawca zobowiązany będzie do ich realizacji i nastąpi zmiana dni i trasy do wykonania przejazdu.
Usługą dowozu należy objąć: szacunkowo 32 uczniów. Zamawiający określa szacunkową ilość kilometrów do wykonania na 1 dzień: 190 km.
Przewidywane dni nauki szkolnej w okresie realizacji zamówienia to około 188 dni.
Wskazana ilość kilometrów, ilość dni, ilość placówek może ulec zmianie w czasie realizacji zamówienia w przypadku zwiększenia lub zmniejszenia się liczby uczniów. Ilości te w miarę potrzeb i możliwości będą korygowane pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą. Podstawą do rozliczenia wykonanej usługi, będą faktyczne ilości przejechanych kilometrów w danym miesiącu.

3) Usługa dowozu musi być wykonana środkami transportu przystosowanymi do przewozu uczniów niepełnosprawnych, spełniającymi wszelkie wymogi bezpieczeństwa i Kodeksu Ruchu Drogowego, wyposażonymi w atestowany sprzęt zabezpieczający przewóz osób oraz umożliwiający transport wózków inwalidzkich, wyposażonymi w pasy bezpieczeństwa, rampę/pochylnię lub szyny najazdowe a także system zabezpieczający wózek inwalidzki przed przemieszczaniem się w pojeździe.
Minimalna ilość pojazdów do wykonania zamówienia wynosi - 2, pojazdami przystosowanymi do przewozu minimum 7 uczniów. Osoby: kierowca i opiekun wykonujący zamówienie musi posiadać odpowiednie uprawnienia do realizacji usługi.
W sytuacji, gdy realizacja przewozów po trasie nie będzie możliwa (np. remont ) przewóz należy wykonać możliwie najbliżej trasy podstawowej. Po usunięciu przyczyny zamknięcia trasy, przewozy powinny powrócić do trasy podstawowej.
W przypadku awarii środku transportu, Wykonawca wprowadzi zastępczy środek transportu, który będzie spełniać warunki zawarte w opisie przedmiotu zamówienia.

4.2.6.) Główny kod CPV: 60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2025-09-01 do 2026-06-26

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: punktowo

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 80

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: czas podstawienia pojazdu zastepczego

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 7

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy
1) nie podlegają wykluczeniu;
2) spełniają warunki udziału w postępowaniu określone przez Zamawiającego w ogłoszeniu o zamówieniu i niniejszej SWZ

2. Zamawiający wymaga wykazania przez Wykonawcę spełnienia warunków określonych w art. 112 ust. 2 pkt. 2, 3, 4 ustawy Pzp dotyczących uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów, sytuacji ekonomicznej lub finansowej oraz zdolności technicznej i zawodowej:

1) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający uzna ten warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada aktualną licencję na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001 roku o transporcie drogowym (t.j. Dz.U. z 2022 r. poz. 2201), ważną przez cały okres realizacji przedmiotu zamówienia;

2) zdolności technicznej i zawodowej:
a) w zakresie doświadczenia warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że wykonał, w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, jednej usługi o wartości co najmniej 100.000,00 000 zł brutto polegającej na dowożeniu dzieci niepełnosprawnych, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem jej wartości, przedmiotu, daty wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, wraz z załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie.
b) w zakresie narzędzi wyposażenia zakładu lub urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje przynajmniej 3 środkami transportu przystosowanymi do przewozu osób niepełnosprawnych:1pojazd(część I do/z Olsztyna do 17 miejsc w pojeździe) oraz 2 pojazdy (część II do/z Szczytno-miasto z minimalną ilością miejsc w pojeździe 7) będące własnością lub w dyspozycji Wykonawcy;

3) w zakresie sytuacji ekonomicznej lub finansowej
a) w zakresie sytuacji ekonomicznej lub finansowej warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli Wykonawca przedłoży dokumenty potwierdzające, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę co najmniej 100.000,00 zł.

3. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej podmiotów udostępniających zasoby, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków prawnych.

4. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia Wykonawcy mogą polegać na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby, jeśli podmioty te wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.

5. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, składa wraz z ofertą, zobowiązanie podmiotu (załącznik nr 4 SWZ) udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że Wykonawca, realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów. Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby ma potwierdzać, że stosunek łączący Wykonawcę z podmiotami udostępniającymi zasoby gwarantuje rzeczywisty dostęp do tych zasobów oraz określa w szczególności:
1) zakres dostępnych Wykonawcy zasobów podmiotu udostępniającego zasoby;
2) sposób i okres udostępnienia Wykonawcy i wykorzystania przez niego zasobów podmiotu udostępniającego te zasoby przy wykonywaniu zamówienia;
3) czy i w jakim zakresie podmiot udostępniający zasoby, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje usługi, których wskazane zdolności dotyczą.
6. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z Wykonawców, którzy wykonają usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. W takim przypadku Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni Wykonawcy.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. Oświadczam, że nie podlegam wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 108 ust. 1 Ustawy Pzp.

2. Oświadczam, że nie podlegam wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 109 ust. 1 pkt 4 i 7 Ustawy Pzp.

3. Oświadczam, że nie podlegam wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 7 ust.1 Ustawy z dnia 13 kwietnia 2022r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego.

4. Oświadczam, że zachodzą w stosunku do mnie podstawy wykluczenia z postępowania na podstawie art. …………................ Ustawy Pzp (podać mającą zastosowanie podstawę wykluczenia spośród wymienionych w art. 108 ust. 1 pkt 1, 2, 5 ). Jednocześnie oświadczam, że w związku z ww. okolicznością, na podstawie art. 110 ust. 2 Ustawy Pzp podjąłem następujące środki naprawcze:

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu Wykonawca, którego oferta została najwyżej oceniona, zobowiązany jest złożyć w terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych środków dowodowych, aktualnych na dzień złożenia :
1) aktualną licencję na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001 roku o transporcie drogowym (t.j. Dz.U. z 2022 r. poz. 2201),
2) wykaz usług wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi te zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencji bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy - z załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty (załącznik nr 5 do SWZ);
3) wykaz narzędzi – wykaz środków transportu - co najmniej 3 pojazdy: 1pojazd do przewozu minimum 17 osób oraz 2 pojazdy z minimalną ilością miejsc w pojeździe – 7) wraz z za łącznikami tj. dowodami rejestracyjnymi pojazdów wskazanych w wykazie z aktualnymi badaniami technicznymi oraz ubezpieczeniem OC i NW (załącznik nr 6 do SWZ);
4) wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia z zakresem wykonywanych przez nie czynności (załącznik nr 7 do SWZ);
5) dokumenty potwierdzające, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
6) Na potwierdzenie braku podstaw do wykluczenia Zamawiający będzie żądał od Wykonawcy, Oświadczenia o aktualności informacji zawartych w Oświadczeniu z art.125 ust. 1 Ustawy z dnia 11 września 2019r.

2. Jeżeli wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji robót budowlanych, dostaw lub usług, wykonywanych wspólnie z innymi wykonawcami, wykaz, o którym mowa dotyczy usług, w których wykonaniu wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył.

3. Podmiotowe środki dowodowe oraz inne dokumenty lub oświadczenia należy przekazać Zamawiającemu przy użyciu środków komunikacji elektronicznej dopuszczonych w SWZ, w zakresie i sposób określony w przepisach rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 r., poz. 2452). Podmiotowe środki dowodowe sporządzone w języku obcym składane są wraz z tłumaczeniem na język polski.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

1) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający uzna ten warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada aktualną licencję na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001 roku o transporcie drogowym (t.j. Dz.U. z 2022 r. poz. 2201), ważną przez cały okres realizacji przedmiotu zamówienia;

2) zdolności technicznej i zawodowej:
a) w zakresie doświadczenia warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że wykonał, w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, jednej usługi o wartości co najmniej 100.000,00 000 zł brutto polegającej na dowożeniu dzieci niepełnosprawnych, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem jej wartości, przedmiotu, daty wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, wraz z załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie.
b) w zakresie narzędzi wyposażenia zakładu lub urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje przynajmniej 3 środkami transportu przystosowanymi do przewozu osób niepełnosprawnych:1pojazd(część I do/z Olsztyna do 17 miejsc w pojeździe) oraz 2 pojazdy (część II do/z Szczytno-miasto z minimalną ilością miejsc w pojeździe 7) będące własnością lub w dyspozycji Wykonawcy;

3) w zakresie sytuacji ekonomicznej lub finansowej
a) w zakresie sytuacji ekonomicznej lub finansowej warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli Wykonawca przedłoży dokumenty potwierdzające, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę co najmniej 100.000,00 zł.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Wymaga spełnienia przez pojazdy wykonujące przewozy wszelkich wymogów określonych w Rozporządzeniu Ministrów Infrastruktury a także Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 31 lipca 2002r. W sprawie znaków i sygnałów drogowych (Dz.U.z 2019r., poz.2310 ze zm.), ustawie z dnia 20 czerwca 1997 roku – Prawo o ruchu drogowym (Dz.U.z2023r. Poz. 1047 ze zm.) oraz Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002 roku w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (Dz.U. z 2016r. Poz.2022 ze zm.).

8. Zamawiający wymaga dysponowania przez Wykonawcę lub Podwykonawcę, osobami do wykonywania wskazanych poniżej czynności:

a) kierowanie pojazdami,
b) opieka nad dziećmi w czasie przewozu.

9. W ramach przedmiotu zamówienia Zamawiający wskazuje następujące czynności, których realizacja musi odbywać się w ramach umowy o pracę zgodnie z przepisem ustawy z dnia 26.czerwca 1974r.-Kodeks Pracy (tj. Dz.U. z 2023r. Poz.1465) – kierowcy.

10. Wykonawca na żądanie Zamawiającego obowiązany jest udokumentować zatrudnienie osób, o których mowa w ust. 8 pkt a).
Zamawiający składa oświadczenie dotyczące zatrudnienia osób o których mowa powyżej.

11. W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy, odnośnie spełnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w ust.8 pkt. a) czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do :
a) żądania oświadczeń i i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełnienia ww. wymogów,
b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełnienia ww. wymogów,
c) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia.

12. Z tytułu niespełnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wskazanych w ust. 8 pkt a) Zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez Wykonawcę kary umownej w wysokości określonej w istotnych postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego. Niezłożenie przez Wykonawcę w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie żądanych przez Zamawiającego dowodów na potwierdzenie spełnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie wymogu zatrudnienia.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców załączyć oświadczenie - załączniki nr 2 i 3 do SWZ, składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnienie warunków w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnienie warunków udziału w postępowaniu. 1. Wykonawca oświadcza, że przedmiot umowy wykona samodzielnie (własnymi siłami), za wyjątkiem części określonych w formularzu oferty stanowiącym załącznik nr 2 do umowy, które zamierza powierzyć Podwykonawcom.
2. Poprzez umowę o Podwykonawstwo należy rozumieć umowę w formie pisemnej o charakterze odpłatnym, zawartą między Wykonawcą a Podwykonawcą, a także między Podwykonawcą a dalszym Podwykonawcą lub między dalszymi Podwykonawcami, na mocy której odpowiednio Podwykonawca lub dalszy Podwykonawca, zobowiązuje się wykonać część przedmiotu umowy.
3. Przed przystąpieniem do wykonania przedmiotu umowy Wykonawca, o ile są już znane, zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu nazwy, dane kontaktowe oraz przedstawicieli, Podwykonawców zaangażowanych w realizację przedmiotu umowy. Wykonawca zawiadamia Zamawiającego o wszelkich zmianach w odniesieniu do informacji, o których mowa w zdaniu pierwszym, w trakcie realizacji umowy, a także przekazuje wymagane informacje na temat nowych Podwykonawców, którym w późniejszym okresie zamierza powierzyć realizację części przedmiotu umowy.
4. Każdy Podwykonawca nie może podlegać wykluczeniu na podstawie art. 108 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Jeżeli Zamawiający stwierdzi, że wobec danego Podwykonawcy zachodzą podstawy wykluczenia, Wykonawca obowiązany jest zastąpić tego Podwykonawcę lub zrezygnować z powierzenia wykonania części zamówienia temu Podwykonawcy.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Rodzaj i zakres zmian szczegółowo opisany w Projektowanych Postanowieniach Umowy paragraf 5 - zmiana umowy.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2025-05-28 08:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://ezamowienia.gov.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-05-28 08:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-06-27

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.