eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WieluńPrzebudowa III piętra budynku ,,C" w SPZOZ w Wieluniu w celu utworzenia Oddziału Geriatrii



Ogłoszenie z dnia 2025-07-23


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa III piętra budynku ,,C" w SPZOZ w Wieluniu w celu utworzenia Oddziału Geriatrii

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: SAMODZIELNY PUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ W WIELUNIU

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000310143

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Szpitalna 16

1.5.2.) Miejscowość: Wieluń

1.5.3.) Kod pocztowy: 98-300

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL714 - Sieradzki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@szpital-wielun.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital-wielun.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/1095980

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa III piętra budynku ,,C" w SPZOZ w Wieluniu w celu utworzenia Oddziału Geriatrii

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0c3167a3-213e-4a3a-b68c-4c07c36c4e2a

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00341056

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-07-23

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00057139/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Przebudowa III piętra budynku "C" SPZOZ w Wieluniu w celu utworzenia Oddziału Geriatrii w formule "Zaprojektuj i wybuduj"

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Krajowy Plan Odbudowy i Zwiększania Odporności: Komponent D „Efektywność, dostępność i jakość systemu ochrony zdrowia” Inwestycja D4.1.1 „Rozwój opieki długoterminowej poprzez modernizację infrastruktury podmiotów leczniczych na poziomie powiatowym”

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00234230

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: SPZOZ.ZP.2.24.242.10.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja planowanej przez SPZOZ w Wieluniu inwestycji pn. Przebudowa III piętra budynku „C” w SPZOZ w Wieluniu w celu utworzenia Oddziału Geriatrii w formule „Zaprojektuj, wybuduj i wyposaż”.
2. Inwestycja polegać będzie na kompleksowym przeprowadzeniu przebudowy pomieszczeń III piętra budynku „C” w SPZOZ w Wieluniu przy ulicy Szpitalnej 16 na podstawie wykonanej przez potencjalnego Wykonawcę dokumentacji projektowej wraz z dostawą niezbędnego wyposażenia, sprzętu i urządzeń medycznych.
3. W wyniku przebudowy planowane jest powstanie Oddziału Geriatrii składającego się między innymi z:
- 4 sal pacjentów 4- łóżkowych z węzłem higieniczno-sanitarnym
- 2 sal pacjentów 2- łóżkowych z węzłem higieniczno-sanitarnym
- gabinetu zabiegowego
- świetlico – jadalni dla pacjentów
- sali do rehabilitacji
- pomieszczeń dla personelu wraz z pomieszczeniami socjalno-sanitarnymi (dyżurka pielęgniarska),
- szatni, pomieszczeń socjalnych i higieniczno-sanitarnych
- pomieszczeń biurowych (gabinet ordynatora z węzłem sanitarnym, pokój lekarzy z węzłem sanitarnym, sekretariat)
- pomieszczeń pomocniczych (brudownik z pomieszczeniem porządkowym, magazyn ogólny, magazyn pościeli )
- WC dla petentów.
4. W zakres realizacji zamówienia wchodzi:
1) wykonanie wielobranżowej dokumentacji projektowej wraz z uzyskaniem wszelkich niezbędnych opinii, uzgodnień i pozwoleń oraz zaakceptowanej przez Zamawiającego
2) przeprowadzenie w oparciu o w/w dokumentację wszelkich robót budowlanych, montażowych, instalacyjnych w zakresie wszelkich instalacji niezbędnych do prawidłowego funkcjonowania zaprojektowanego oddziału geriatrii
3) dostawa i montaż wyposażenia, sprzętów i urządzeń medycznych
4) przeprowadzenie odbioru końcowego robót zgodnie z obowiązującymi odrębnymi przepisami dla przebudowy istniejących obiektów umożliwiającego prowadzenie działalności medycznej w wyremontowanej i przebudowanej części objętej niniejszym postępowaniem (pozytywna opinia PSSE w Wieluniu, PSP Wieluń itp.)
5) obsługa serwisowa w okresie gwarancji udzielonej przez Wykonawcę
Zakres realizacji zamówienia powinien obejmować całość procesu projektowego, przebudowy oraz obsługi gwarancyjnej i być założeniem indywidualnym Wykonawcy.
5. Oferta powinna zawierać całość zakresu inwestycyjnego zgodnym z wytycznymi Zamawiającego oraz w zakresie niezbędnym, przy czym nakłada się obowiązek realizacji opracowań projektowych w oparciu o obowiązujące przepisy prawa budowlanego i pokrewne, rozporządzenia wykonawcze, normy budowlane i branżowe, zasady wiedzy technicznej oraz przepisy i wymagania higieniczno-sanitarne, BHP i p.poż. oraz inne
6.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki nr 9 i 10 do SWZ:
Załącznik nr 9 do SWZ - Program funkcjonalno-użytkowy (PFU) wraz z dalszymi załącznikami. Załączniki do PFU dotyczące wymaganego sprzętu i wyposażenia oznaczone jako załącznik nr 5 (Wykaz sprzętu i wyposażenia) oraz załącznik nr 10 (Specyfikacja sprzętu i wyposażenia) stanowiące jego integralną część zostały wyodrębnione jako załącznik nr 10 do SWZ.
Załącznik nr 10 do SWZ– Wykaz urządzeń medycznych i wyposażenia objętych dostawą (formularz asortymentowo-cenowy) wraz z tabelami wymaganych parametrów technicznych i funkcji użytkowych (załączniki od 10.1 do 10.49).
8. Roboty będą prowadzone na terenie czynnej placówki medycznej i muszą być tak zorganizowane aby nie zagrażały bezpieczeństwu pacjentów i personelu oraz nie powodowały zbyt dużych utrudnień.
9. Wszelkie przerwy w dostępie do mediów oraz inne zakłócenia ingerujące w istniejący obiekt są możliwe tylko po wcześniejszym uzgodnieniu z Zamawiającym tak, aby nie miały wpływu na prawidłowe funkcjonowanie SPZOZ w Wieluniu.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego

45215000-7 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych opieki zdrowotnej i społecznej, krematoriów oraz obiektów użyteczności publicznej

45215100-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy placówek zdrowotnych

45215120-4 - Roboty budowlane w zakresie specjalnych budynków medycznych

45215140-0 - Roboty budowlane w zakresie obiektów szpitalnych

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45313000-4 - Instalowanie wind i ruchomych schodów

45314000-1 - Instalowanie urządzeń telekomunikacyjnych

45314300-4 - Instalowanie infrastruktury okablowania

45315300-1 - Instalacje zasilania elektrycznego

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45343000-3 - Roboty instalacyjne przeciwpożarowe

45351000-2 - Mechaniczne instalacje inżynieryjne

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45443000-4 - Roboty elewacyjne

45420000-7 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie

33100000-1 - Urządzenia medyczne

33192000-2 - Meble medyczne

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 256 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Z uwagi na planowaną zmianę pierwotnej lokalizacji inwestycji Zamawiający informuje, że musi dokonać modyfikacji dokumentów zamówienia w tym programu funkcjonalno-użytkowego wraz z załącznikami. Powyższe zmiany prowadziłyby do znacznej zmiany charakteru i zakresu zamówienia w porównaniu z zamówieniem pierwotnie określonym co skutkuje koniecznością unieważnienia przedmiotowego postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 256 ustawy Pzp, przed upływem terminu składania ofert, z uwagi na wystąpienie okoliczności powodujących, że dalsze prowadzenie postępowania jest nieuzasadnione.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.