Ogłoszenie z dnia 2025-07-23
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00234230/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-05-16
- 2025/BZP 00258082/01 - Modyfikacja z dnia 2025-06-02
- 2025/BZP 00291579/01 - Modyfikacja z dnia 2025-06-24
- 2025/BZP 00314997/01 - Modyfikacja z dnia 2025-07-08
- 2025/BZP 00329802/01 - Modyfikacja z dnia 2025-07-16
- 2025/BZP 00335584/01 - Modyfikacja z dnia 2025-07-21
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa III piętra budynku ,,C" w SPZOZ w Wieluniu w celu utworzenia Oddziału Geriatrii
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: SAMODZIELNY PUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ W WIELUNIU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000310143
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Szpitalna 16
1.5.2.) Miejscowość: Wieluń
1.5.3.) Kod pocztowy: 98-300
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL714 - Sieradzki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@szpital-wielun.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital-wielun.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/10959801.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa III piętra budynku ,,C" w SPZOZ w Wieluniu w celu utworzenia Oddziału Geriatrii2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0c3167a3-213e-4a3a-b68c-4c07c36c4e2a
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00341056
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-07-23
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00057139/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 Przebudowa III piętra budynku "C" SPZOZ w Wieluniu w celu utworzenia Oddziału Geriatrii w formule "Zaprojektuj i wybuduj"
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Krajowy Plan Odbudowy i Zwiększania Odporności: Komponent D „Efektywność, dostępność i jakość systemu ochrony zdrowia” Inwestycja D4.1.1 „Rozwój opieki długoterminowej poprzez modernizację infrastruktury podmiotów leczniczych na poziomie powiatowym”2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00234230
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SPZOZ.ZP.2.24.242.10.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja planowanej przez SPZOZ w Wieluniu inwestycji pn. Przebudowa III piętra budynku „C” w SPZOZ w Wieluniu w celu utworzenia Oddziału Geriatrii w formule „Zaprojektuj, wybuduj i wyposaż”.
2. Inwestycja polegać będzie na kompleksowym przeprowadzeniu przebudowy pomieszczeń III piętra budynku „C” w SPZOZ w Wieluniu przy ulicy Szpitalnej 16 na podstawie wykonanej przez potencjalnego Wykonawcę dokumentacji projektowej wraz z dostawą niezbędnego wyposażenia, sprzętu i urządzeń medycznych.
3. W wyniku przebudowy planowane jest powstanie Oddziału Geriatrii składającego się między innymi z:
- 4 sal pacjentów 4- łóżkowych z węzłem higieniczno-sanitarnym
- 2 sal pacjentów 2- łóżkowych z węzłem higieniczno-sanitarnym
- gabinetu zabiegowego
- świetlico – jadalni dla pacjentów
- sali do rehabilitacji
- pomieszczeń dla personelu wraz z pomieszczeniami socjalno-sanitarnymi (dyżurka pielęgniarska),
- szatni, pomieszczeń socjalnych i higieniczno-sanitarnych
- pomieszczeń biurowych (gabinet ordynatora z węzłem sanitarnym, pokój lekarzy z węzłem sanitarnym, sekretariat)
- pomieszczeń pomocniczych (brudownik z pomieszczeniem porządkowym, magazyn ogólny, magazyn pościeli )
- WC dla petentów.
4. W zakres realizacji zamówienia wchodzi:
1) wykonanie wielobranżowej dokumentacji projektowej wraz z uzyskaniem wszelkich niezbędnych opinii, uzgodnień i pozwoleń oraz zaakceptowanej przez Zamawiającego
2) przeprowadzenie w oparciu o w/w dokumentację wszelkich robót budowlanych, montażowych, instalacyjnych w zakresie wszelkich instalacji niezbędnych do prawidłowego funkcjonowania zaprojektowanego oddziału geriatrii
3) dostawa i montaż wyposażenia, sprzętów i urządzeń medycznych
4) przeprowadzenie odbioru końcowego robót zgodnie z obowiązującymi odrębnymi przepisami dla przebudowy istniejących obiektów umożliwiającego prowadzenie działalności medycznej w wyremontowanej i przebudowanej części objętej niniejszym postępowaniem (pozytywna opinia PSSE w Wieluniu, PSP Wieluń itp.)
5) obsługa serwisowa w okresie gwarancji udzielonej przez Wykonawcę
Zakres realizacji zamówienia powinien obejmować całość procesu projektowego, przebudowy oraz obsługi gwarancyjnej i być założeniem indywidualnym Wykonawcy.
5. Oferta powinna zawierać całość zakresu inwestycyjnego zgodnym z wytycznymi Zamawiającego oraz w zakresie niezbędnym, przy czym nakłada się obowiązek realizacji opracowań projektowych w oparciu o obowiązujące przepisy prawa budowlanego i pokrewne, rozporządzenia wykonawcze, normy budowlane i branżowe, zasady wiedzy technicznej oraz przepisy i wymagania higieniczno-sanitarne, BHP i p.poż. oraz inne
6.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki nr 9 i 10 do SWZ:
Załącznik nr 9 do SWZ - Program funkcjonalno-użytkowy (PFU) wraz z dalszymi załącznikami. Załączniki do PFU dotyczące wymaganego sprzętu i wyposażenia oznaczone jako załącznik nr 5 (Wykaz sprzętu i wyposażenia) oraz załącznik nr 10 (Specyfikacja sprzętu i wyposażenia) stanowiące jego integralną część zostały wyodrębnione jako załącznik nr 10 do SWZ.
Załącznik nr 10 do SWZ– Wykaz urządzeń medycznych i wyposażenia objętych dostawą (formularz asortymentowo-cenowy) wraz z tabelami wymaganych parametrów technicznych i funkcji użytkowych (załączniki od 10.1 do 10.49).
8. Roboty będą prowadzone na terenie czynnej placówki medycznej i muszą być tak zorganizowane aby nie zagrażały bezpieczeństwu pacjentów i personelu oraz nie powodowały zbyt dużych utrudnień.
9. Wszelkie przerwy w dostępie do mediów oraz inne zakłócenia ingerujące w istniejący obiekt są możliwe tylko po wcześniejszym uzgodnieniu z Zamawiającym tak, aby nie miały wpływu na prawidłowe funkcjonowanie SPZOZ w Wieluniu.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego
45215000-7 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych opieki zdrowotnej i społecznej, krematoriów oraz obiektów użyteczności publicznej
45215100-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy placówek zdrowotnych
45215120-4 - Roboty budowlane w zakresie specjalnych budynków medycznych
45215140-0 - Roboty budowlane w zakresie obiektów szpitalnych
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45313000-4 - Instalowanie wind i ruchomych schodów
45314000-1 - Instalowanie urządzeń telekomunikacyjnych
45314300-4 - Instalowanie infrastruktury okablowania
45315300-1 - Instalacje zasilania elektrycznego
45320000-6 - Roboty izolacyjne
45343000-3 - Roboty instalacyjne przeciwpożarowe
45351000-2 - Mechaniczne instalacje inżynieryjne
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45443000-4 - Roboty elewacyjne
45420000-7 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie
33100000-1 - Urządzenia medyczne
33192000-2 - Meble medyczne
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 256 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Z uwagi na planowaną zmianę pierwotnej lokalizacji inwestycji Zamawiający informuje, że musi dokonać modyfikacji dokumentów zamówienia w tym programu funkcjonalno-użytkowego wraz z załącznikami. Powyższe zmiany prowadziłyby do znacznej zmiany charakteru i zakresu zamówienia w porównaniu z zamówieniem pierwotnie określonym co skutkuje koniecznością unieważnienia przedmiotowego postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 256 ustawy Pzp, przed upływem terminu składania ofert, z uwagi na wystąpienie okoliczności powodujących, że dalsze prowadzenie postępowania jest nieuzasadnione.INNE PRZETARGI Z WIELUNIA
- Podniesienie poziomu cyberbezpieczeństwa Starostwa Powiatowego w Wieluniu
- Adaptacja pracowni szkolnych w ramach realizacji projektu pn.: "Absolwent ZS nr 2 w Wieluniu - nowe umiejętności w transformacji".
- Usługi w zakresie transportu krwi i preparatów krwiopochodnych
więcej: przetargi w Wieluniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania pn.: Przebudowa drogi 1286K Klimontów-Kościelec gr. woj. w zakresie od 0+000-6+500 km oraz od 6+900-5+584 km
- Remont, termomodernizacja i kompleksowa modernizacja budynku Szkoły Podstawowej w Baranowie. Zadanie współfinansowane w ramach Programu Pomostowego Strategii Rozwoju Obszaru Otoczenia CPK 2025
- Dostawa wyposażenia pracowni laboratoryjnej dla zawodu technik analityk, w ramach realizacji projektu pn. "Droga do sukcesu"
- Remont, termomodernizacja i kompleksowa modernizacja budynku komunalnego w Baranowie. Zadanie współfinansowane w ramach Programu Pomostowego Strategii Rozwoju Obszaru Otoczenia CPK 2025
- ,,Przebudowa ul. Turystycznej w Dobczycach"- opracowanie dokumentacji projektowej
- Remont, termomodernizacja i kompleksowa modernizacja budynku Szkoły Podstawowej w Bożej Woli. Zadanie współfinansowane w ramach Programu Pomostowego Strategii Rozwoju Obszaru Otoczenia CPK 2025
więcej: Urządzenia medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.