eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kościerzyna › Zaprojektowanie i wykonanie rozbudowy ulicy Rzemieślniczej w Wielkim Klinczu



Ogłoszenie z dnia 2021-12-31


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Zaprojektowanie i wykonanie rozbudowy ulicy Rzemieślniczej w Wielkim Klinczu

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA KOŚCIERZYNA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 191675184

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Strzelecka 9

1.5.2.) Miejscowość: Kościerzyna

1.5.3.) Kod pocztowy: 83-400

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL637 - Chojnicki

1.5.7.) Numer telefonu: 586865980

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@koscierzyna.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://koscierzyna.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/ug_koscierzyna

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


administracja publiczna

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zaprojektowanie i wykonanie rozbudowy ulicy Rzemieślniczej w Wielkim Klinczu

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-560398ac-4920-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00341036

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-31

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00002063/11/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.11 Zaprojektowanie i wykonanie rozbudowy ulicy Rzemieślniczej w Wielkim Klinczu

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Przedmiot zamówienia jest współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rolnego na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014 – 2020.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00276402/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.13.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 1745945,94 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie, uzyskanie wymaganych uzgodnień i decyzji oraz budowa i oddanie do użytkowania rozbudowy ulicy Rzemieślniczej w Wielkim Klinczu, Gmina Kościerzyna, powiat kościerski, województwo pomorskie, o łącznej długość około 1,7 km.
Zadanie dotyczy rozbudowy ulicy Rzemieślniczej w Wielkim Klinczu, na całej jej długości, tj. od skrzyżowania z ulica Kościerską do skrzyżowania z ulicą Rogali. Planuje się rozbudowę drogi po istniejącym szlaku. Na całej długości drogi należy zaprojektować i wybudować jezdnię asfaltową o szerokości 5,0 m. W obrębie skrzyżowania z drogą powiatową szerokość jezdni wynosić będzie 5,50 m. Na początkowym odcinku 85 m drogi – strona prawa (od ul. Kościerskiej) należy zaprojektować i wybudować chodnik o szerokości 2,0 m, na pozostałym odcinku należy zaprojektować i wprowadzić strefę zamieszkania (znaki pionowe D40/D41). Ponadto zadanie przewiduje zaprojektowanie i wybudowanie zjazdów na posesje w ilości około 30 z kostki betonowej (do granicy pasa drogowego), skrzyżowania z innymi drogami publicznymi w ilości 2 (ul. Peplińskiego, ul. Wybudowanie), zjazdy o nawierzchni asfaltowej na drogi wewnętrzne i pola uprawne w ilości około 15, oznakowanie pionowe w ilości około 10 znaków. Należy zaprojektować i wykonać odprowadzenie wód opadowych spadkiem jednostronnym na pobocza i/lub do istniejącego rowu melioracyjnego. Na odcinku od km 0+050 do km 0+130 należy przewidzieć budowę odcinka kanalizacji deszczowej z odprowadzeniem do istniejącego rowu melioracyjnego. Z uwagi na niekorzystne wyniesienie skrzyżowania ul. Rzemieślniczej z ul. Wybudowanie (działka nr 581) odnogę skrzyżowania z ulicą Wybudowanie należy przedłużyć poprzez zaprojektowanie i wybudowanie nawierzchni asfaltowej na długości około 50 m ul. Wybudowanie, aby zapobiec zapiaszczaniu nowej nawierzchni ul. Rzemieślniczej ze zlewni ul. Wybudowanie podczas większych opadów deszczu. Przed realizacją zadania należy wykonać dokumentację projektową, uzyskać wymagane uzgodnienia, projekty podziałów nieruchomości, opinie oraz złożyć wniosek oraz uzyskać decyzję o udzieleniu zezwolenia na realizację inwestycji drogowej. Ponadto należy zaprojektować i uzyskać zatwierdzenie docelowej organizacji ruchu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załączony program funkcjonalno-użytkowy z erratą. Przedmiot zamówienia jest współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rolnego na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014 – 2020.
W zakresie projektowania wykonawca zastosuje się do wymagań PFU w szczególności:
1) Wykonawca zobowiązany jest wykonać i przekazać Zamawiającemu:
a) Projekt budowlany – w 5 egzemplarzach,
b) Projekt wykonawczy – w 4 egzemplarzach.
c) Kosztorys inwestorski (sporządzony zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwe-storskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym, Dz. U. z dnia 8 czerwca 2004 r. Nr 130, poz. 1389 ze zm.) – w 2 egzemplarzach,
d) Przedmiar robót – w 2 egzemplarzach,
e) Specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót – w 2 egzemplarzach,
Całość opracowania winna być złożona w wersji papierowej oraz w wersji elektronicznej (1 egz.) na płycie CD/DVD w formie edytowalnej i z rozszerzeniem PDF, a kosztorys inwestorski i przedmiar robót także w programie z rozszerzeniem ath, na nośniku elektronicznym 1 egz.

Przedmiot zamówienia nie został podzielony na części, ponieważ cały zakres zamówienia składa się na jedną funkcjonalną całość.
W takiej sytuacji podział zamówienia na części będzie nieuzasadniony.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane

45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

45233140-2 - Roboty drogowe

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2504158,62 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3012664,09 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2504158,62 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługi Transportowe, Ziemne, Melioracyjne i Ogólnobudowlane Henryk Czarnowski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 591-101-32-40

7.3.3) Ulica: Jana Pawła II 16

7.3.4) Miejscowość: Kalisz

7.3.5) Kod pocztowy: 83-425

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2504158,62 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 322 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.