Ogłoszenie z dnia 2025-07-23
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00327016/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-07-15
- 2025/BZP 00339925/01 - Modyfikacja z dnia 2025-07-22
- 2025/BZP 00340728/01 - Modyfikacja z dnia 2025-07-23
- 2025/BZP 00400089/01 - Wynik z dnia 2025-09-01
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Badanie postaw i opinii mieszkańców i przedsiębiorców na temat funkcjonowania Warszawy
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: Miasto Stołeczne Warszawa
1.2.) Oddział zamawiającego: Urząd m.st. Warszawy
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 015259640
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: Pl. Bankowy 3/5
1.4.2.) Miejscowość: Warszawa
1.4.3.) Kod pocztowy: 00-950
1.4.4.) Województwo: mazowieckie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.4.7.) Numer telefonu: 22 443 14 38
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: lkinsner@um.warszawa.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.warszawa.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00340837
2.2.) Data ogłoszenia: 2025-07-23
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.1.) Nazwa zmienianego ogłoszenia:
Ogłoszenie o zamówieniu3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2025/BZP 00327016
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.7. Dodatkowy kod CPV (Część zamówienia nr 1) Przed zmianą:
Po zmianie:
Usługi badania opinii publicznej
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.7. Dodatkowy kod CPV (Część zamówienia nr 2) Przed zmianą:
Po zmianie:
Usługi badania opinii publicznej
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.4. Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu Przed zmianą:
W przypadku składania oferty na Część 1 zamówienia:
1. wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat, przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzonej działalności jest krótszy, w tym okresie, wykonali łącznie co najmniej 3 badania, w tym:
a) co najmniej 1 badanie zrealizowane techniką CAPI na próbie losowej. Wartość realizacji badania musi być nie mniejsza niż 150 000 tys. zł brutto. W przypadku zamówienia przeprowadzonego mieszanymi technikami, należy podać koszt modułu realizowanego techniką CAPI;
b) co najmniej 2 badania realizowane techniką CAPI na próbie przedsiębiorstw. Liczba zrealizowanych wywiadów efektywnych w ramach każdego z badań musi być nie mniejsza niż 500.
2. wykaże, że dysponuje osobami, które skierują do realizacji zamówienia:
a) badaczem ilościowym dedykowanym do pracy przy realizacji zamówienia, który przez ostatnie co najmniej 5 lat pracował jako badacz ilościowy i w tym czasie:
- opracowywał kwestionariusze wywiadów realizowanych techniką CAPI,
- opracowywał raporty badawcze (tj. opracowania opisujące rezultaty badań i analiz, przygotowywane dla podmiotu zlecającego badanie),
- przeprowadził co najmniej 1 badanie wśród przedsiębiorstw.
b) analitykiem lub specjalistą z co najmniej dwuletnim doświadczeniem w ilościowej analizie danych z wykorzystaniem aplikacji SPSS oraz w kontroli spójności logicznej zbiorów zapisywanych w formacie SPSS.
W przypadku składania oferty na Część 2 zamówienia:
1. wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, wykonali łącznie co najmniej 8 badań dla co najmniej 4 różnych Zleceniodawców, w tym:
a) co najmniej 4 badania zrealizowane techniką Mystery Shopping (z wyłączeniem Mystery Calling). Liczba przeprowadzonych audytów w ramach każdego z badań musi być nie mniejsza niż 200.
b) co najmniej 1 badanie zrealizowane techniką Mystery Shopping (z wyłączeniem Mystery Calling). Liczba przeprowadzonych audytów w ramach badania musi być nie mniejsza niż 450.
c) co najmniej 3 badania zrealizowane techniką Mystery Calling (z wyłączeniem Mystery Shopping), w którym liczba przeprowadzonych audytów była nie mniejsza niż 400.
2. wykaże, że dysponuje osobą/osobami do realizacji przedmiotowego zamówienia tj.:
a) badaczem ilościowym dedykowanym do pracy przy realizacji zamówienia, który przez ostatnie co najmniej 4 lata pracował jako badacz ilościowy i który w tym czasie:
- koordynował i nadzorował badania realizowane techniką Mystery Shopping i Mytsery Calling,
- przygotowywał kwestionariusze lub karty ocen do audytów Mystery Shopping i Mystery Calling,
- opracowywał raporty badawcze (tj. opracowania opisujące rezultaty badań i analiz, przygotowanych dla podmiotu zlecającego badanie).
b) analitykiem lub specjalistą z co najmniej trzyletnim oświadczeniem w ilościowej analizie danych z wykorzystaniem aplikacji SPSS oraz w kontroli spójności logicznej zbiorów zapisywanych w formacie SPSS.
Po zmianie:
W przypadku składania oferty na Część 1 zamówienia:
1. wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat, przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzonej działalności jest krótszy, w tym okresie, wykonali łącznie co najmniej 3 badania, w tym:
a) co najmniej 1 badanie zrealizowane techniką CAPI na próbie losowej. Wartość realizacji badania musi być nie mniejsza niż 150 000 tys. zł brutto. W przypadku zamówienia przeprowadzonego mieszanymi technikami, należy podać koszt modułu realizowanego techniką CAPI;
b) co najmniej 2 badania realizowane techniką CAPI na próbie przedsiębiorstw. Liczba zrealizowanych wywiadów efektywnych w ramach każdego z badań musi być nie mniejsza niż 500.
2. wykaże, że dysponuje osobami, które skierują do realizacji zamówienia:
a) badaczem ilościowym dedykowanym do pracy przy realizacji zamówienia, który przez ostatnie co najmniej 5 lat pracował jako badacz ilościowy i w tym czasie:
- opracowywał kwestionariusze wywiadów realizowanych techniką CAPI,
- opracowywał raporty badawcze (tj. opracowania opisujące rezultaty badań i analiz, przygotowywane dla podmiotu zlecającego badanie),
- przeprowadził co najmniej 1 badanie wśród przedsiębiorstw.
b) analitykiem lub specjalistą z co najmniej dwuletnim doświadczeniem w ilościowej analizie danych z wykorzystaniem aplikacji SPSS oraz w kontroli spójności logicznej zbiorów zapisywanych w formacie SPSS.
W przypadku składania oferty na Część 2 zamówienia:
1. wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, wykonali łącznie co najmniej 4 badania dla co najmniej 2 różnych Zleceniodawców, w tym:
a) co najmniej 3 badania zrealizowane techniką Mystery Shopping (z wyłączeniem Mystery Calling). Liczba przeprowadzonych audytów w ramach każdego z badań musi być nie mniejsza niż 200.
b) co najmniej 1 badanie zrealizowane techniką Mystery Shopping (z wyłączeniem Mystery Calling). Liczba przeprowadzonych audytów w ramach badania musi być nie mniejsza niż 450.
c) co najmniej 2 badania zrealizowane techniką Mystery Calling (z wyłączeniem Mystery Shopping), w którym liczba przeprowadzonych audytów była nie mniejsza niż 300.
2. wykaże, że dysponuje osobą/osobami do realizacji przedmiotowego zamówienia tj.:
a) badaczem ilościowym dedykowanym do pracy przy realizacji zamówienia, który przez ostatnie co najmniej 4 lata pracował jako badacz ilościowy i który w tym czasie:
- koordynował i nadzorował badania realizowane techniką Mystery Shopping i Mytsery Calling,
- przygotowywał kwestionariusze lub karty ocen do audytów Mystery Shopping i Mystery Calling,
- opracowywał raporty badawcze (tj. opracowania opisujące rezultaty badań i analiz, przygotowanych dla podmiotu zlecającego badanie).
b) analitykiem lub specjalistą z co najmniej trzyletnim oświadczeniem w ilościowej analizie danych z wykorzystaniem aplikacji SPSS oraz w kontroli spójności logicznej zbiorów zapisywanych w formacie SPSS.
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.10. Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu Przed zmianą:
Dla części 1 - Aktualny certyfikat jakości realizacji badań rynku i opinii społecznej PKJPA przyznawany przez OFBOR (lub równoważny) w kategorii w kategorii badań ilościowych przeprowadzanych Face to Face, CAPI lub TAPI. 14.2.2.
Dla części 2 - Aktualny certyfikat jakości realizacji badań rynku i opinii społecznej PKJPA przyznawany przez OFBOR (lub równoważny) w kategorii badań w technice Mystery Shopping.
Po zmianie:
Dla części 1 - Aktualny certyfikat jakości realizacji badań rynku i opinii społecznej PKJPA przyznawany przez OFBOR (lub równoważny) w kategorii w kategorii badań ilościowych przeprowadzanych Face to Face, CAPI lub TAPI.
Dla części 2 - Aktualny certyfikat jakości realizacji badań rynku i opinii społecznej PKJPA przyznawany przez OFBOR (lub równoważny) w kategorii badań w technice Mystery Shopping.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Remont lokali mieszkalnych przed ponownym zasiedleniem.
- Zaprojekt., uzgodn. i wykon. progów zwal. na ul. Gościniec i ul. K. Dąbrowskiego na ter. m. st. Warszawy oraz ul. Błękitnej w miejsc. Zakręt, wyk. oznakowania, montaż barier, latarni oraz ogrodzenia
- Usługa telekomunikacyjna dostępu do dedykowanej sieci APN GSM dla Systemu Ostrzegania i Alarmowania Ludności (SOiA) w celu zapewnienia bezpiecznej i niezawodnej komunikacji danych.
- Usługa w zakresie wywozu nieczystości stałych z kompleksów administrowanych przez 1 BLTR - sprawa 26/2025
- Wymiana instalacji elektrycznej w częściach wspólnych budynku przy ul. Żelaznej 91 w Warszawie na podstawie dokumentacji technicznej.
- Przebudowa wejścia tylnego do budynku N [lokalizacja: Warszawa, ul. Powsińska 69/71]
więcej: przetargi w Warszawie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.