Ogłoszenie z dnia 2025-07-22
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00327016/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-07-15
- 2025/BZP 00340728/01 - Modyfikacja z dnia 2025-07-23
- 2025/BZP 00340837/01 - Modyfikacja z dnia 2025-07-23
- 2025/BZP 00400089/01 - Wynik z dnia 2025-09-01
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Badanie postaw i opinii mieszkańców i przedsiębiorców na temat funkcjonowania Warszawy
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: Miasto Stołeczne Warszawa
1.2.) Oddział zamawiającego: Urząd m.st. Warszawy
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 015259640
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: Pl. Bankowy 3/5
1.4.2.) Miejscowość: Warszawa
1.4.3.) Kod pocztowy: 00-950
1.4.4.) Województwo: mazowieckie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.4.7.) Numer telefonu: 22 443 14 38
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: lkinsner@um.warszawa.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.warszawa.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00339925
2.2.) Data ogłoszenia: 2025-07-22
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.1.) Nazwa zmienianego ogłoszenia:
Ogłoszenie o zamówieniu3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2025/BZP 00327016
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.1.6. Kod waluty Przed zmianą:
Po zmianie:
PLN
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.3.5. Nazwa kryterium (Kryterium 3, Część 2) Przed zmianą:
Doświadczenie analityka dedykowanego do realizacji zamówienia w części 2
Po zmianie:
Doświadczenie analityka dedykowanego do realizacji zamówienia w części
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.4. Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu Przed zmianą:
W przypadku składania oferty na Część 1 zamówienia:
1. wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat, przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzonej działalności jest krótszy, w tym okresie, wykonali łącznie co najmniej 3 badania, w tym:
a) co najmniej 1 badanie zrealizowane techniką CAPI na próbie losowej. Wartość realizacji badania musi być nie mniejsza niż 150 000 tys. zł brutto. W przypadku zamówienia przeprowadzonego mieszanymi technikami, należy podać koszt modułu realizowanego techniką CAPI;
b) co najmniej 2 badania realizowane techniką CAPI na próbie przedsiębiorstw. Liczba zrealizowanych wywiadów efektywnych w ramach każdego z badań musi być nie mniejsza niż 500.
2. wykaże, że dysponuje osobami, które skierują do realizacji zamówienia:
a) badaczem ilościowym dedykowanym do pracy przy realizacji zamówienia, który przez ostatnie co najmniej 5 lat pracował jako badacz ilościowy i w tym czasie:
opracowywał kwestionariusze wywiadów realizowanych techniką CAPI,
opracowywał raporty badawcze (tj. opracowania opisujące rezultaty badań i analiz, przygotowywane dla podmiotu zlecającego badanie),
przeprowadził co najmniej 1 badanie wśród przedsiębiorstw.
b) analitykiem lub specjalistą z co najmniej dwuletnim doświadczeniem w ilościowej analizie danych z wykorzystaniem aplikacji SPSS oraz w kontroli spójności logicznej zbiorów zapisywanych w formacie SPSS.
W przypadku składania oferty na Część 2 zamówienia:
1. wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, wykonali łącznie co najmniej 8 badań dla co najmniej 4 różnych Zleceniodawców, w tym:
a) co najmniej 4 badania zrealizowane techniką Mystery Shopping (z wyłączeniem Mystery Calling). Liczba przeprowadzonych audytów w ramach każdego z badań musi być nie mniejsza niż 200.
b) co najmniej 1 badanie zrealizowane techniką Mystery Shopping (z wyłączeniem Mystery Calling). Liczba przeprowadzonych audytów w ramach badania musi być nie mniejsza niż 450.
c) co najmniej 3 badania zrealizowane techniką Mystery Calling (z wyłączeniem Mystery Shopping), w którym liczba przeprowadzonych audytów była nie mniejsza niż 400.
2. wykaże, że dysponuje osobą/osobami do realizacji przedmiotowego zamówienia tj.:
a) badaczem ilościowym dedykowanym do pracy przy realizacji zamówienia, który przez ostatnie co najmniej 4 lata pracował jako badacz ilościowy i który w tym czasie:
koordynował i nadzorował badania realizowane techniką Mystery Shopping i Mytsery Calling,
przygotowywał kwestionariusze lub karty ocen do audytów Mystery Shopping i Mystery Calling,
opracowywał raporty badawcze (tj. opracowania opisujące rezultaty badań i analiz, przygotowanych dla podmiotu zlecającego badanie).
b) analitykiem lub specjalistą z co najmniej trzyletnim oświadczeniem w ilościowej analizie danych z wykorzystaniem aplikacji SPSS oraz w kontroli spójności logicznej zbiorów zapisywanych w formacie SPSS.
Po zmianie:
W przypadku składania oferty na Część 1 zamówienia:
1. wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat, przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzonej działalności jest krótszy, w tym okresie, wykonali łącznie co najmniej 3 badania, w tym:
a) co najmniej 1 badanie zrealizowane techniką CAPI na próbie losowej. Wartość realizacji badania musi być nie mniejsza niż 150 000 tys. zł brutto. W przypadku zamówienia przeprowadzonego mieszanymi technikami, należy podać koszt modułu realizowanego techniką CAPI;
b) co najmniej 2 badania realizowane techniką CAPI na próbie przedsiębiorstw. Liczba zrealizowanych wywiadów efektywnych w ramach każdego z badań musi być nie mniejsza niż 500.
2. wykaże, że dysponuje osobami, które skierują do realizacji zamówienia:
a) badaczem ilościowym dedykowanym do pracy przy realizacji zamówienia, który przez ostatnie co najmniej 5 lat pracował jako badacz ilościowy i w tym czasie:
- opracowywał kwestionariusze wywiadów realizowanych techniką CAPI,
- opracowywał raporty badawcze (tj. opracowania opisujące rezultaty badań i analiz, przygotowywane dla podmiotu zlecającego badanie),
- przeprowadził co najmniej 1 badanie wśród przedsiębiorstw.
b) analitykiem lub specjalistą z co najmniej dwuletnim doświadczeniem w ilościowej analizie danych z wykorzystaniem aplikacji SPSS oraz w kontroli spójności logicznej zbiorów zapisywanych w formacie SPSS.
W przypadku składania oferty na Część 2 zamówienia:
1. wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, wykonali łącznie co najmniej 8 badań dla co najmniej 4 różnych Zleceniodawców, w tym:
a) co najmniej 4 badania zrealizowane techniką Mystery Shopping (z wyłączeniem Mystery Calling). Liczba przeprowadzonych audytów w ramach każdego z badań musi być nie mniejsza niż 200.
b) co najmniej 1 badanie zrealizowane techniką Mystery Shopping (z wyłączeniem Mystery Calling). Liczba przeprowadzonych audytów w ramach badania musi być nie mniejsza niż 450.
c) co najmniej 3 badania zrealizowane techniką Mystery Calling (z wyłączeniem Mystery Shopping), w którym liczba przeprowadzonych audytów była nie mniejsza niż 400.
2. wykaże, że dysponuje osobą/osobami do realizacji przedmiotowego zamówienia tj.:
a) badaczem ilościowym dedykowanym do pracy przy realizacji zamówienia, który przez ostatnie co najmniej 4 lata pracował jako badacz ilościowy i który w tym czasie:
- koordynował i nadzorował badania realizowane techniką Mystery Shopping i Mytsery Calling,
- przygotowywał kwestionariusze lub karty ocen do audytów Mystery Shopping i Mystery Calling,
- opracowywał raporty badawcze (tj. opracowania opisujące rezultaty badań i analiz, przygotowanych dla podmiotu zlecającego badanie).
b) analitykiem lub specjalistą z co najmniej trzyletnim oświadczeniem w ilościowej analizie danych z wykorzystaniem aplikacji SPSS oraz w kontroli spójności logicznej zbiorów zapisywanych w formacie SPSS.
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.7. Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu Przed zmianą:
W Systemie do oferty należy dołączyć następujące podmiotowe środki dowodowe:
1. wykaz osób dla części 1 (w przypadku składania oferty na część 1) – sporządzony wg wzoru określonego w Załączniku nr 5 do SWZ - na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu określonych dla poszczególnych części w pkt. 12.2.2 SWZ w zakresie wymaganego doświadczenia osób do realizacji zamówienia oraz do kryterium oceny ofert;
2. wykaz osób dla części 2 (w przypadku składania oferty na część 2) – sporządzony wg wzoru określonego w Załączniku nr 6 do SWZ - na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu określonych dla poszczególnych części w pkt. 12.2.4 SWZ w zakresie wymaganego doświadczenia osób do realizacji zamówienia oraz do kryterium oceny ofert;
Wykaz podmiotowych środków dowodowych, jakie na wezwanie Zamawiającego ma dostarczyć Wykonawca:
3. wykaz usług – sporządzony zgodnie z wzorem określonym w Załączniku nr 7 (część 1) i Załączniku nr 8 (część 2) do SWZ w zależności od części na którą/ które wykonawca składa ofertę;
4. dowody, że wykazane usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Dowodami, o których mowa powyżej, są:
• referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz, którego usługi zostały wykonane;
• oświadczenie Wykonawcy, jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać dokumentów. W takim przypadku należy uzasadnić brak możliwości uzyskania dokumentów.
Po zmianie:
W Systemie do oferty należy dołączyć następujące podmiotowe środki dowodowe:
1. wykaz osób dla części 1 (w przypadku składania oferty na część 1)–sporządzony wg wzoru określonego w Załączniku nr 5 do SWZ-na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu określonych dla poszczególnych części w pkt. 12.2.2 SWZ w zakresie wymaganego doświadczenia osób do realizacji zamówienia oraz do kryterium oceny ofert;
2. wykaz osób dla części 2 (w przypadku składania oferty na część 2)-sporządzony wg wzoru określonego w Załączniku nr 6 do SWZ- na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu określonych dla poszczególnych części w pkt. 12.2.4 SWZ w zakresie wymaganego doświadczenia osób do realizacji zamówienia oraz do kryterium oceny ofert;
Wykaz podmiotowych środków dowodowych, jakie na wezwanie Zamawiającego ma dostarczyć Wykonawca:
3. wykaz usług–sporządzony zgodnie z wzorem określonym w Załączniku nr 7 (część 1) i Załączniku nr 8 (część 2) do SWZ w zależności od części na którą/ które wykonawca składa ofertę;
4. dowody, że wykazane usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Dowodami, o których mowa powyżej, są:
- referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz, którego usługi zostały wykonane;
- oświadczenie Wykonawcy, jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać dokumentów. W takim przypadku należy uzasadnić brak możliwości uzyskania dokumentów.
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.8. Wykaz przedmiotowych środków dowodowych Przed zmianą:
Dla części 1 - Aktualny certyfikat jakości realizacji badań rynku i opinii społecznej PKJPA przyznawany przez OFBOR (lub równoważny) w kategorii w kategorii badań ilościowych przeprowadzanych Face to Face, CAPI lub TAPI. 14.2.2. Dla części 2 - Aktualny certyfikat jakości realizacji badań rynku i opinii społecznej PKJPA przyznawany przez OFBOR (lub równoważny) w kategorii badań w technice Mystery Shopping.
Po zmianie:
Dla części 1 - Aktualny certyfikat jakości realizacji badań rynku i opinii społecznej PKJPA przyznawany przez OFBOR (lub równoważny) w kategorii w kategorii badań ilościowych przeprowadzanych Face to Face, CAPI lub TAPI. 14.2.2. Dla części 2 - Aktualny certyfikat jakości realizacji badań rynku i opinii społecznej PKJPA przyznawany przez OFBOR (lub równoważny) w kategorii badań w technice Mystery Shopping.
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.11. Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów Przed zmianą:
W Systemie do oferty należy dołączyć także inne oświadczenia i dokumenty, tj.:
a) oświadczenie Wykonawcy stanowiące potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania (sporządzone wg wzoru określonego w Załączniku nr 2 do SWZ);
b) oświadczenie Wykonawcy stanowiące potwierdzenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu (sporządzone wg wzoru określonego w Załączniku nr 3 do SWZ);
c) w przypadku gdy Wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji innych Podmiotów:
• oświadczenia o których mowa w lit. a) i b) dotyczące każdego Podmiotu,
• zobowiązania każdego Podmiotu udostępniającego zasoby potwierdzającego, że stosunek łączący Wykonawcę z Podmiotem udostępniającym zasoby gwarantuje rzeczywisty dostęp do tych zasobów, oraz określającego w szczególności:
– zakres dostępnych Wykonawcy zasobów Podmiotu udostępniającego zasoby;
– sposób i okres udostępnienia Wykonawcy i wykorzystania przez niego zasobów Podmiotu udostępniającego te zasoby przy wykonywaniu zamówienia;
– czy i w jakim zakresie Podmiot udostępniający zasoby, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu, dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą.
d) w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców:
• oświadczenia, o których mowa w lit. a) i b) dotyczące każdego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie,
• oświadczenia, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni Wykonawcy (sporządzonego wg wzoru określonego w Załączniku nr 4 do SWZ),
e) w przypadku, gdy oferta została podpisana przez inną osobę niż umocowana w dokumencie rejestrowym Wykonawcy - dokument (np. pełnomocnictwo) potwierdzający umocowanie do reprezentowania Wykonawcy;
f) w przypadku, gdy oferta zawiera informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa – dokument zawierający dowody, o których mowa w pkt 19. SWZ;
Po zmianie:
W Systemie do oferty należy dołączyć także inne oświadczenia i dokumenty, tj.:
a) oświadczenie Wykonawcy stanowiące potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania (sporządzone wg wzoru określonego w Załączniku nr 2 do SWZ);
b) oświadczenie Wykonawcy stanowiące potwierdzenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu (sporządzone wg wzoru określonego w Załączniku nr 3 do SWZ);
c) w przypadku gdy Wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji innych Podmiotów:
• oświadczenia o których mowa w lit. a) i b) dotyczące każdego Podmiotu,
• zobowiązania każdego Podmiotu udostępniającego zasoby potwierdzającego, że stosunek łączący Wykonawcę z Podmiotem udostępniającym zasoby gwarantuje rzeczywisty dostęp do tych zasobów, oraz określającego w szczególności:
– zakres dostępnych Wykonawcy zasobów Podmiotu udostępniającego zasoby;
– sposób i okres udostępnienia Wykonawcy i wykorzystania przez niego zasobów Podmiotu udostępniającego te zasoby przy wykonywaniu zamówienia;
– czy i w jakim zakresie Podmiot udostępniający zasoby, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu, dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą.
d) w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców:
• oświadczenia, o których mowa w lit. a) i b) dotyczące każdego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie,
• oświadczenia, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni Wykonawcy (sporządzonego wg wzoru określonego w Załączniku nr 4 do SWZ),
e) w przypadku, gdy oferta została podpisana przez inną osobę niż umocowana w dokumencie rejestrowym Wykonawcy-dokument (np. pełnomocnictwo) potwierdzający umocowanie do reprezentowania Wykonawcy;
f) w przypadku, gdy oferta zawiera informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa-dokument zawierający dowody, o których mowa w pkt 19. SWZ;
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - PROCEDURA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2025-07-23 12:00
Po zmianie:
2025-07-28 12:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2025-07-23 12:05
Po zmianie:
2025-07-28 12:05
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2025-08-21
Po zmianie:
2025-08-26
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Remont drogi wojewódzkiej nr 731 na odcinku od km 0+000 do km 2+274 na terenie gminy Góra Kalwaria, powiat piaseczyński i gminy Warka, powiat grójecki,województwo mazowieckie - nr postępowania 287/25
- Świadczenie usług transportu drogowego.
- Świadczenie usług wsparcia technicznego dla Działu Informatycznego Muzeum Narodowego w Warszawie
- Wykonanie robót remontowo budowlanych w kwaterach/lokalach mieszkalnych w zasobie OReg AMW Zielona Góra związane ze zmianą lokatora
- Dostawa sprzętu komputerowego
- Świadczenie usług sportowo-rekreacyjnych dla pracowników UTK na podstawie abonamentów, uprawniające do korzystania z zajęć sportowo-rekreacyjnych o zróżnicowanym charakterze
więcej: przetargi w Warszawie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





