eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaBadanie postaw i opinii mieszkańców i przedsiębiorców na temat funkcjonowania Warszawy



Ogłoszenie z dnia 2025-07-15

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Badanie postaw i opinii mieszkańców i przedsiębiorców na temat funkcjonowania Warszawy

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Stołeczne Warszawa

1.3.) Oddział zamawiającego: Urząd m.st. Warszawy

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 015259640

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Pl. Bankowy 3/5

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 00-950

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.7.) Numer telefonu: 22 443 14 38

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: lkinsner@um.warszawa.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.warszawa.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Badanie postaw i opinii mieszkańców i przedsiębiorców na temat funkcjonowania Warszawy

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-91b382cd-83e2-46ab-891e-e1357616350d

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00327016

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-07-15

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00657102/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.76 Badanie postaw i opinii mieszkańców i przedsiębiorców na temat funkcjonowania Warszawy

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://zamowienia.um.warszawa.pl/pn/umw/demand/221520/notice/public/details

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://zamowienia.um.warszawa.pl/pn/umw/demand/221520/notice/public/details

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: https://zamowienia.um.warszawa.pl

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP/LK/271/II-124/25

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.5.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 601626,02 PLN

4.1.6.) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 243902,44

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 2

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Barometr Gospodarczy – ilościowe badania treckingowe dotyczące potrzeb, postaw i opinii przedsiębiorców w Warszawie na temat warunków prowadzenia działalności gospodarczej.
ilościowe badania treckingowe dotyczące potrzeb, postaw i opinii przedsiębiorców w Warszawie na temat warunków prowadzenia działalności gospodarczej

4.2.5.) Wartość części: 121951,22 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 79320000-3 - Usługi badania opinii publicznej

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-12-09

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 70

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie badacza ilościowego w przeprowadzaniu badań wśród przedsiębiorców dedykowanego do realizacji zamówienia w części 1

4.3.6.) Waga: 30

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Badanie Jakości obsługi w urzędach miasta – badanie mystery shopping i mystery calling w ywbranych punktach obsługi klientów.
Badanie mystery shopping i mystery calling w ywbranych punktach obsługi klientów.

4.2.5.) Wartość części: 121951,22 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 79320000-3 - Usługi badania opinii publicznej

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-12-09

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie badacza ilościowego dedykowanego do realizacji zamówienia w części 2

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie analityka dedykowanego do realizacji zamówienia w części 2

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 7

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

W przypadku składania oferty na Część 1 zamówienia:
1. wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat, przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzonej działalności jest krótszy, w tym okresie, wykonali łącznie co najmniej 3 badania, w tym:
a) co najmniej 1 badanie zrealizowane techniką CAPI na próbie losowej. Wartość realizacji badania musi być nie mniejsza niż 150 000 tys. zł brutto. W przypadku zamówienia przeprowadzonego mieszanymi technikami, należy podać koszt modułu realizowanego techniką CAPI;
b) co najmniej 2 badania realizowane techniką CAPI na próbie przedsiębiorstw. Liczba zrealizowanych wywiadów efektywnych w ramach każdego z badań musi być nie mniejsza niż 500.
2. wykaże, że dysponuje osobami, które skierują do realizacji zamówienia:
a) badaczem ilościowym dedykowanym do pracy przy realizacji zamówienia, który przez ostatnie co najmniej 5 lat pracował jako badacz ilościowy i w tym czasie:
 opracowywał kwestionariusze wywiadów realizowanych techniką CAPI,
 opracowywał raporty badawcze (tj. opracowania opisujące rezultaty badań i analiz, przygotowywane dla podmiotu zlecającego badanie),
 przeprowadził co najmniej 1 badanie wśród przedsiębiorstw.
b) analitykiem lub specjalistą z co najmniej dwuletnim doświadczeniem w ilościowej analizie danych z wykorzystaniem aplikacji SPSS oraz w kontroli spójności logicznej zbiorów zapisywanych w formacie SPSS.

W przypadku składania oferty na Część 2 zamówienia:
1. wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, wykonali łącznie co najmniej 8 badań dla co najmniej 4 różnych Zleceniodawców, w tym:
a) co najmniej 4 badania zrealizowane techniką Mystery Shopping (z wyłączeniem Mystery Calling). Liczba przeprowadzonych audytów w ramach każdego z badań musi być nie mniejsza niż 200.
b) co najmniej 1 badanie zrealizowane techniką Mystery Shopping (z wyłączeniem Mystery Calling). Liczba przeprowadzonych audytów w ramach badania musi być nie mniejsza niż 450.
c) co najmniej 3 badania zrealizowane techniką Mystery Calling (z wyłączeniem Mystery Shopping), w którym liczba przeprowadzonych audytów była nie mniejsza niż 400.
2. wykaże, że dysponuje osobą/osobami do realizacji przedmiotowego zamówienia tj.:
a) badaczem ilościowym dedykowanym do pracy przy realizacji zamówienia, który przez ostatnie co najmniej 4 lata pracował jako badacz ilościowy i który w tym czasie:
 koordynował i nadzorował badania realizowane techniką Mystery Shopping i Mytsery Calling,
 przygotowywał kwestionariusze lub karty ocen do audytów Mystery Shopping i Mystery Calling,
 opracowywał raporty badawcze (tj. opracowania opisujące rezultaty badań i analiz, przygotowanych dla podmiotu zlecającego badanie).
b) analitykiem lub specjalistą z co najmniej trzyletnim oświadczeniem w ilościowej analizie danych z wykorzystaniem aplikacji SPSS oraz w kontroli spójności logicznej zbiorów zapisywanych w formacie SPSS.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: W niniejszym postępowaniu Zamawiający nie określa podmiotowych środków dowodowych potwierdzających brak podstaw do wykluczenia.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: W Systemie do oferty należy dołączyć następujące podmiotowe środki dowodowe:
1. wykaz osób dla części 1 (w przypadku składania oferty na część 1) – sporządzony wg wzoru określonego w Załączniku nr 5 do SWZ - na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu określonych dla poszczególnych części w pkt. 12.2.2 SWZ w zakresie wymaganego doświadczenia osób do realizacji zamówienia oraz do kryterium oceny ofert;
2. wykaz osób dla części 2 (w przypadku składania oferty na część 2) – sporządzony wg wzoru określonego w Załączniku nr 6 do SWZ - na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu określonych dla poszczególnych części w pkt. 12.2.4 SWZ w zakresie wymaganego doświadczenia osób do realizacji zamówienia oraz do kryterium oceny ofert;
Wykaz podmiotowych środków dowodowych, jakie na wezwanie Zamawiającego ma dostarczyć Wykonawca:
3. wykaz usług – sporządzony zgodnie z wzorem określonym w Załączniku nr 7 (część 1) i Załączniku nr 8 (część 2) do SWZ w zależności od części na którą/ które wykonawca składa ofertę;
4. dowody, że wykazane usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Dowodami, o których mowa powyżej, są:
• referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz, którego usługi zostały wykonane;
• oświadczenie Wykonawcy, jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać dokumentów. W takim przypadku należy uzasadnić brak możliwości uzyskania dokumentów.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Dla części 1 - Aktualny certyfikat jakości realizacji badań rynku i opinii społecznej PKJPA przyznawany przez OFBOR (lub równoważny) w kategorii w kategorii badań ilościowych przeprowadzanych Face to Face, CAPI lub TAPI. 14.2.2. Dla części 2 - Aktualny certyfikat jakości realizacji badań rynku i opinii społecznej PKJPA przyznawany przez OFBOR (lub równoważny) w kategorii badań w technice Mystery Shopping.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:

Dla części 1 - Aktualny certyfikat jakości realizacji badań rynku i opinii społecznej PKJPA przyznawany przez OFBOR (lub równoważny) w kategorii w kategorii badań ilościowych przeprowadzanych Face to Face, CAPI lub TAPI. 14.2.2.
Dla części 2 - Aktualny certyfikat jakości realizacji badań rynku i opinii społecznej PKJPA przyznawany przez OFBOR (lub równoważny) w kategorii badań w technice Mystery Shopping.

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

W Systemie do oferty należy dołączyć także inne oświadczenia i dokumenty, tj.:
a) oświadczenie Wykonawcy stanowiące potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania (sporządzone wg wzoru określonego w Załączniku nr 2 do SWZ);
b) oświadczenie Wykonawcy stanowiące potwierdzenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu (sporządzone wg wzoru określonego w Załączniku nr 3 do SWZ);
c) w przypadku gdy Wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji innych Podmiotów:
• oświadczenia o których mowa w lit. a) i b) dotyczące każdego Podmiotu,
• zobowiązania każdego Podmiotu udostępniającego zasoby potwierdzającego, że stosunek łączący Wykonawcę z Podmiotem udostępniającym zasoby gwarantuje rzeczywisty dostęp do tych zasobów, oraz określającego w szczególności:
– zakres dostępnych Wykonawcy zasobów Podmiotu udostępniającego zasoby;
– sposób i okres udostępnienia Wykonawcy i wykorzystania przez niego zasobów Podmiotu udostępniającego te zasoby przy wykonywaniu zamówienia;
– czy i w jakim zakresie Podmiot udostępniający zasoby, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu, dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą.
d) w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców:
• oświadczenia, o których mowa w lit. a) i b) dotyczące każdego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie,
• oświadczenia, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni Wykonawcy (sporządzonego wg wzoru określonego w Załączniku nr 4 do SWZ),
e) w przypadku, gdy oferta została podpisana przez inną osobę niż umocowana w dokumencie rejestrowym Wykonawcy - dokument (np. pełnomocnictwo) potwierdzający umocowanie do reprezentowania Wykonawcy;
f) w przypadku, gdy oferta zawiera informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa – dokument zawierający dowody, o których mowa w pkt 19. SWZ;

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Zamawiający dopuszcza możliwość składania oferty przez dwóch lub więcej Wykonawców, pod warunkiem ustanowienia przez nich Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Dokument pełnomocnictwa musi być sporządzony i załączony do oferty zgodnie z zasadami określonymi w pkt 13. SWZ.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zmiany umowy określone zostały w § 8 wzoru umowy dla części 1 i 2.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2025-07-23 12:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://zamowienia.um.warszawa.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-07-23 12:05

8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-08-21

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.