Ogłoszenie z dnia 2025-07-22
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00170099/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-03-31
- 2025/BZP 00180190/01 - Modyfikacja z dnia 2025-04-07
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa oraz instalacja sprzętu IT wraz z oprogramowaniem, urządzeń drukujących, akcesoriów komputerowych (3 części) w ramach projektu ZAWÓD IT- MOJA PASJA
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: CENTRUM KSZTAŁCENIA ZAWODOWEGO I USTAWICZNEGO
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 365274690
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Stefana Żeromskiego 115
1.5.2.) Miejscowość: Łódź
1.5.3.) Kod pocztowy: 90-542
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL711 - Miasto Łódź
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@cez.lodz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.cez.lodz.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-db6c883c-13d4-4494-9b27-de6d59a378611.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa oraz instalacja sprzętu IT wraz z oprogramowaniem, urządzeń drukujących, akcesoriów komputerowych (3 części) w ramach projektu ZAWÓD IT- MOJA PASJA2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-db6c883c-13d4-4494-9b27-de6d59a37861
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00339541
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-07-22
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00094036/18/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.8 CZĘŚĆ 1 dostawa oraz instalacja sprzętu IT wraz z oprogramowaniem, urządzeń drukujących, akcesoriów komputerowych w ramach projektu „Zawód w IT – moja pasja”
1.2.9 CZĘŚĆ 2 dostawa oraz instalacja sprzętu IT wraz z oprogramowaniem, urządzeń drukujących, akcesoriów komputerowych w ramach projektu „Zawód w IT – moja pasja”
1.2.10 CZEŚĆ 3 dostawa oraz instalacja sprzętu IT wraz z oprogramowaniem, urządzeń drukujących, akcesoriów komputerowych w ramach projektu „Zawód w IT – moja pasja”
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
„Zawód w IT – moja pasja” współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego działania 08.08 Kształcenie zawodowe w ramach programu regionalnego Fundusze Europejskie dla Łódzkiego 2021-2027, nr umowy FELD.08.08-IZ.00-0103/23.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00170099
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 2/ITMP/2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Lp. Nazwa Liczba sztuk / zestawów1. mata o wymiarach 120cm x 100cm i opaska antystatyczna z zabezpieczeniem antyprzepięciowym 9 sztuk
2. zestaw narzędzi monterskich 9 zestawów
3. zestaw mierników i aparatury pomiarowej (multimetr uniwersalny, tester płyt głównych i zasilaczy, miernik pola magnetycznego) 9 zestawów
4. zestaw do montażu światłowodów 3 zestawy
5. spawarka do światłowodów 1 sztuka
6. stacja lutownicza 3 sztuki
7. oscyloskop cyfrowy z generatorem funkcyjnym 3 sztuki
8. Mikrokontrolery 10 zestawów
9. zestawy do programowania Arduino 10 zestawów
10. zestawy czujników 10 zestawów
11. zestaw tranzystorów bipolarnych i unipolarnych 10 zestawów
4.5.3.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30237200-1 - Akcesoria komputerowe
39532000-0 - Maty
38552000-9 - Mierniki elektroniczne
42662000-4 - Sprzęt spawalniczy
42660000-0 - Narzędzia do lutowania na miękko, lutowania na twardo, obróbki powierzchni oraz maszyny i urządzenia do natryskiwania na gorąco
38342000-4 - Oscyloskopy
31712116-6 - Mikroprocesory
4.5.5.) Wartość części: 39788,17 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Lp. Nazwa Liczba sztuk / zestawów1. monitor interaktywny 1 sztuka
2. urządzenie wielofunkcyjne atramentowe 1 sztuka
3. jednostka centralna zestawu komputerowego wraz z klawiaturą i myszką oraz system operacyjnym 17 sztuk
4. monitor do komputera stacjonarnego 17 sztuk
5. podzespoły bazowe umożliwiające montaż komputera oraz jego rekonfigurację (zestaw) 1 zestaw
6. Przełącznik zarządzalny 9 sztuk
7. Router bezprzewodowy z obsługą sieci VLAN 9 sztuk
8. Firewall sprzętowy 1 sztuka
9. Serwer NAS 1 sztuka
10. Szafa RACK z osprzętem 1 sztuka
11. drukarka 3D 1 sztuka
12. filamenty do drukarki 3D 1 zestaw
13. drukarka laserowa monochromatyczna 1 sztuka
14. urządzenie wielofunkcyjne atramentowe 1 sztuka
15. skaner płaski z podajnikiem 1 sztuka
16. urządzenia mobilne (tablety, smartfony, smartwatch) 1 zestaw
17. komputer przenośny z systemem operacyjnym i dostępem do internetu 1 sztuka
18. głośniki 1 zestaw
19. słuchawki przewodowe 1 sztuka
20. dyski komputerowe, pamięć przenośna (pendrive) 1 zestaw
21. zasilacz komputerowy UPS 1 sztuka
22. tablet graficzny 1 sztuka
23. mikrofon 1 sztuka
24. kontrolery komputerowe 1 zestaw
25. kamera komputerowa zewnętrzna 1 sztuka
26. monitor interaktywny 1 sztuka
27. urządzenie wielofunkcyjne atramentowe 1 sztuka
28. jednostka centralna zestawu komputerowego wraz z klawiaturą i myszką oraz system operacyjnym 17 sztuk
29. monitor do komputera stacjonarnego 17 sztuk
30. tablet dla nauczyciela z możliwością podłączenia do monitora 1 sztuka
31. urządzenia mobilne do testowania aplikacji (tablety, smartfony, smartwatch) 9 zestawów
32. serwer hostingowy do testowania projektów webowych 2 sztuki
33. gogle do VR, etui, akcesoria 9 zestawów
4.5.3.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30232100-5 - Drukarki i plotery
30213000-5 - Komputery osobiste
30237400-3 - Akcesoria do wprowadzania danych
30237200-1 - Akcesoria komputerowe
48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
48760000-3 - Pakiety oprogramowania do ochrony antywirusowej
42962000-7 - Urządzenia drukujące i graficzne
39134000-0 - Meble komputerowe
32413100-2 - Rutery sieciowe
32420000-3 - Urządzenia sieciowe
30213200-7 - Komputer tablet
30213100-6 - Komputery przenośne
32342412-3 - Głośniki
32342100-3 - Słuchawki
37453300-1 - Dyski
35100000-5 - Urządzenia awaryjne i zabezpieczające
4.5.5.) Wartość części: 335849,41 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Lp. Nazwa Liczba sztuk / zestawów1. robot edukacyjny do kodowania - rodzaj 1 6 zestawów
2. robot edukacyjny do kodowania - rodzaj 2 2 zestawy
3. roboty edukacyjne do kodowania - rodzaj 3 2 zestawy
4. robot edukacyjny do kodowania - rodzaj 4 2 zestawy
5. robot edukacyjny do kodowania - rodzaj 5 4 zestawy
6. robot edukacyjny do kodowania - rodzaj 6 1 zestaw
4.5.3.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39162110-9 - Sprzęt dydaktyczny
39162000-5 - Pomoce naukowe
48190000-6 - Pakiety oprogramowania edukacyjnego
30200000-1 - Urządzenia komputerowe
4.5.5.) Wartość części: 55933,87 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 55485,30 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 55485,30 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 61225,71 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: X3D sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8421781039
7.3.4) Miejscowość: Bytów
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-07-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 55485,30 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 426395,49 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 545166,75 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 475222,80 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PWH WIP – Małgorzata Szczepanik-Grzywocz
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6422059243
7.3.4) Miejscowość: Rybnik
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-07-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 475222,80 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 79785,18 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 84378 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 79785,18 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: X3D sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8421781039
7.3.4) Miejscowość: Bytów
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-07-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 79785,18 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Dostawa systemu NAS (serwer backupowy z pamięcią) wraz z dyskami na potrzeby Urzędu Statystycznego w Łodzi.
- Opracowanie wkładów dla potrzeb programu funkcjonalno-użytkowego w ramach projektu "Rewitalizacja Zielonego Rynku"
- MZŻ.262.13.2025.Ż SUKCESYWNA DOSTAWA ŚWIEŻEGO MIĘSA I PRODUKTÓW MIĘSNYCH DO 32 ŻŁOBKÓW NA TERENIE ŁODZI
- Usługa mapowania pojęć z zakresu LOINC w ramach współpracy z laboratoriami diagnostycznymi w ramach projektu wdrożenia słownika LOINC oraz prototypu Systemu (...)
- Przebudowa istniejącego boiska sportowego, bieżni, skoczni w dal wraz z infrastrukturą towarzyszącą na terenie Szkoły Podstawowej nr 182 przy ul. Traktorowej 35 w Łodzi
- Dostawa wraz z wniesieniem, montażem oraz ustawieniem dwurzędowych metalowych regałów na akta dla Prokuratury Rejonowej w Rawie Mazowieckiej.
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu i wyposażenia do pracowni oraz warsztatów szkolnych dla Zespołu Szkół w Piaskach
- Dostawa wraz z wdrożeniem i uruchomieniem oprogramowania oraz infrastruktury sprzętowej dla Gminy Piaski realizowanego w ramach "Cyberbezpieczny Samorząd" (2 części)
- Dostawa przełączników sieciowych
- Zakup i dostawa sprzętu komputerowego w ramach projektu "Cyberbezpieczny samorząd"
- Dostawa urządzeń i oprogramowania dla Starostwa Powiatowego w Świdnicy i Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Świdnicy, z podziałem na zadania
- Zakup przedłużeń wsparć dla aktualnie posiadanych przez Zamawiającego oprogramowani z zakresu informatyki śledczej.
więcej: Urządzenia komputerowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.