Ogłoszenie z dnia 2025-07-22
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00294039/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-06-26
- 2025/BZP 00304764/01 - Modyfikacja z dnia 2025-07-02
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa oprogramowania antywirusowego, oprogramowania do wizualizacji oraz oprogramowania wraz z licencjami dla systemów operacyjnych (serwer) dla Centrum Obsługi Przedsiębiorcy, w podziale na części
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Centrum Obsługi Przedsiębiorcy
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 100482065
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Moniuszki 7/9
1.5.2.) Miejscowość: Łódź
1.5.3.) Kod pocztowy: 90-101
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL711 - Miasto Łódź
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: k.szoc@cop.lodzkie.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: cop.lodzkie.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-75732870-34dd-452f-a316-b9ba7f5392c51.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Wdrażanie Programu Regionalnego Fundusze Europejskie dla Łódzkiego 2021-2027
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa oprogramowania antywirusowego, oprogramowania do wizualizacji oraz oprogramowania wraz z licencjami dla systemów operacyjnych (serwer) dla Centrum Obsługi Przedsiębiorcy, w podziale na części2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-75732870-34dd-452f-a316-b9ba7f5392c5
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00337942
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-07-22
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00098308/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 sprzęt i akcesoria komputerowe, oprogramowanie biurowe i wspomagające pracę
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Przedmiot zamówienia jest współfinansowany przez Unię Europejską ze środków ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Regionalnego Fundusze Europejskie dla Łódzkiego 2021-2027 oraz Funduszu na rzecz Sprawiedliwej Transformacji w ramach Programu Regionalnego Fundusze Europejskie dla Łódzkiego 2021-2027.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00294039
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WK-SZP.261.5.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 88800,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
część nr 1: Dostawa oprogramowania Windows Serwer 2025 Datacenter lub równoważnego, zgodnego ze specyfikacją Zamawiającego4.5.3.) Główny kod CPV: 48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
48218000-9 - Pakiety oprogramowania zarządzającego licencjami
48730000-4 - Pakiety oprogramowania zabezpieczającego
48822000-6 - Serwery komputerowe
4.5.5.) Wartość części: 47800,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
część nr 2: Dostawa oprogramowania antywirusowego, zgodnego ze specyfikacją Zamawiającego4.5.3.) Główny kod CPV: 48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
48218000-9 - Pakiety oprogramowania zarządzającego licencjami
48730000-4 - Pakiety oprogramowania zabezpieczającego
4.5.5.) Wartość części: 35000,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
część nr 3: Dostawa oprogramowania do wirtualizacji, zgodnego ze specyfikacją Zamawiającego4.5.3.) Główny kod CPV: 48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
48218000-9 - Pakiety oprogramowania zarządzającego licencjami
48730000-4 - Pakiety oprogramowania zabezpieczającego
4.5.5.) Wartość części: 6000,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W przedmiotowym postępowaniu, w terminie przewidzianym na składanie ofert
(tj. do dnia 07.07.2025 r. godz. 10:00) wpłynęły trzy oferty. Oferta z najniższą ceną w wysokości 109 470,00 zł brutto przekracza kwotę przeznaczoną na sfinansowanie zamówienia, tj. 59 901,00 zł brutto. Zgodnie
z art. 255 pkt 3) ustawy Pzp Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że Zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty. Zamawiający nie ma możliwości zwiększyć tej kwoty do ww. kwoty. W związku z tym, z uwagi na brak możliwości zwiększenia środków na realizację ww. zamówienia do kwoty zaoferowanej przez Wykonawcę Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie przedmiotowego zamówienia w zakresie części nr 1.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 109470,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 171095,46 PLN
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W przedmiotowym postępowaniu, w terminie przewidzianym na składanie ofert
(tj. do dnia 07.07.2025 r. godz. 10:00) wpłynęła jedna oferta, która została odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5) ustawy Pzp, ponieważ jej treść jest niezgodna z warunkami zamówienia. Zgodnie z art. 255 pkt 2) ustawy Pzp Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli wszystkie złożone oferty podlegały odrzuceniu, co ma miejsce w przedmiotowej sytuacji. Tym samym Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie przedmiotowego zamówienia w zakresie części nr 2.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W przedmiotowym postępowaniu, w terminie przewidzianym na składanie ofert (tj. do dnia 07.07.2025 r. godz. 10:00) wpłynęły trzy oferty. Dwie oferty spośród złożonych zostały odrzucone, natomiast oferta niepodlegająca odrzuceniu z najniższą ceną w wysokości 16 704,63 zł brutto przekracza kwotę przeznaczoną na sfinansowanie zamówienia, tj. 7 380,00 zł brutto. Zgodnie z art. 255 pkt 3) ustawy Pzp Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że Zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty. Zamawiający nie ma możliwości zwiększyć tej kwoty do ww. kwoty. W związku z tym, z uwagi na brak możliwości zwiększenia środków na realizację ww. zamówienia, Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie przedmiotowego zamówienia w zakresie części nr 3.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 16704,63 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 16704,63 PLN
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Dostawa systemu NAS (serwer backupowy z pamięcią) wraz z dyskami na potrzeby Urzędu Statystycznego w Łodzi.
- Opracowanie wkładów dla potrzeb programu funkcjonalno-użytkowego w ramach projektu "Rewitalizacja Zielonego Rynku"
- MZŻ.262.13.2025.Ż SUKCESYWNA DOSTAWA ŚWIEŻEGO MIĘSA I PRODUKTÓW MIĘSNYCH DO 32 ŻŁOBKÓW NA TERENIE ŁODZI
- Usługa mapowania pojęć z zakresu LOINC w ramach współpracy z laboratoriami diagnostycznymi w ramach projektu wdrożenia słownika LOINC oraz prototypu Systemu (...)
- Przebudowa istniejącego boiska sportowego, bieżni, skoczni w dal wraz z infrastrukturą towarzyszącą na terenie Szkoły Podstawowej nr 182 przy ul. Traktorowej 35 w Łodzi
- Dostawa wraz z wniesieniem, montażem oraz ustawieniem dwurzędowych metalowych regałów na akta dla Prokuratury Rejonowej w Rawie Mazowieckiej.
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu i wyposażenia do pracowni oraz warsztatów szkolnych dla Zespołu Szkół w Piaskach
- Dostawa wraz z wdrożeniem i uruchomieniem oprogramowania oraz infrastruktury sprzętowej dla Gminy Piaski realizowanego w ramach "Cyberbezpieczny Samorząd" (2 części)
- Dostawa urządzeń i oprogramowania dla Starostwa Powiatowego w Świdnicy i Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Świdnicy, z podziałem na zadania
- Zakup i wdrożenie systemu do tworzenia kopii bezpieczeństwa w chmurze dla Urzędu Gminy w Ostrowitem oraz Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Ostrowitem w ramach projektu "Cyberbezpieczny Samorząd"
- Zakup przedłużeń wsparć dla aktualnie posiadanych przez Zamawiającego oprogramowani z zakresu informatyki śledczej.
- "Dostawa sprzętu i oprogramowania informatycznego na potrzeby Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Białymstoku"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.