Ogłoszenie z dnia 2021-12-29
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00306237/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-12-08
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług ratownictwa wodnego na pływalniach i basenie
Ośrodka Sportu i Rekreacji w Inowrocławiu
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Inowrocław - Ośrodek Sportu i Rekreacji w Inowrocławiu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000329881
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: aleja Niepodległości 4
1.5.2.) Miejscowość: Inowrocław
1.5.3.) Kod pocztowy: 88-100
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL617 - Inowrocławski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@osir.inowroclaw.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.osir.inowroclaw.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://osir-inowroclaw.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samorządowy zakład budżetowy
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
w zakresie kultury fizycznej i sportu
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usług ratownictwa wodnego na pływalniach i basenieOśrodka Sportu i Rekreacji w Inowrocławiu
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-689c0607-5831-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00336982
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000828/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 "Świadczenie usług ratownictwa wodnego na pływalniach i basenie Ośrodka Sportu i Rekreacji w Inowrocławiu" (dotyczy 2022 roku)
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00306237/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.2311-2/21
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 806331 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest: „Świadczenie usług ratownictwa wodnego na pływalniach i basenie Ośrodka Sportu i Rekreacji w Inowrocławiu”, w zakresie stanowiącym minimalne wymagania do świadczonych usług:
1) określonych w:
a) ustawie z 18 sierpnia 2011 r. o bezpieczeństwie osób przebywających na obszarach wodnych (Dz. U. z 2020 r. poz. 350, z późn. zm.) w szczególności wskazane w art. 13 i 16 niniejszej ustawy,
b) ustawie z 8 września 2006 r. o Państwowym Ratownictwie Medycznym (Dz. U. z 2021 r. poz. 2053, z późn. zm.) w szczególności wskazane w art. 14,
2) przestrzegania regulaminów w obiektach pływalni i basenu,
3) Zamawiający uprawnia ratowników wodnych do nie wpuszczania na obszar wodny lub żądania opuszczenia go przez osoby, których zachowanie wyraźnie wskazuje, że znajdują się one w stanie nietrzeźwości lub są pod wpływem środka odurzającego,
4) niezwłocznego zgłaszania pracownikowi kasy o przekroczeniu stanów minimalnych zapasów środków i materiałów do udzielania pomocy przedmedycznej oraz wyposażenia sprzętu medycznego i ratowniczego,
5) wykorzystywania punktów medycznych i socjalnych wyłącznie podczas świadczenia usług objętych przedmiotem zamówienia,
6) bieżącego prowadzenia dokumentacji prowadzonych samodzielnie działań ratowniczych, uszkodzeń lub braków w wyposażeniu oraz innych zdarzeń zaistniałych w trakcie świadczenia usług,
7) sterowania oświetleniem w obrębie niecek i dostosowywanie go do potrzeb zapewnienia bezpieczeństwa użytkownikom.
2. Wykaz obiektów:
1) Kryta Pływalnia „Wodny Park", ul. Toruńska 46-48 w Inowrocławiu;
obiekt posiada nieckę o wymiarach 12,5 x 25,0 m, nieckę rekreacyjną o głębokości 0,45 – 1,2 m z atrakcjami i hamownią, dwie wanny jacuzzi;
trzy stanowiska ratownicze;
2) Kryta Pływalnia „Delfin”, ul. M. Wierzbińskiego 11 w Inowrocławiu;
obiekt posiada nieckę o wymiarach 12,3 x 24,85 m;
dwa stanowiska ratownicze;
3) Basen Solankowy, ul. Świętokrzyska 107 w Inowrocławiu;
obiekt posiada nieckę o wymiarach 24,93 x 6,0 m, jedną wannę jacuzzi;
jedno stanowisko ratownicze,
- godziny funkcjonowania pływalni i basenu zostały określone w załącznikach nr 1 i 3 do uchwały nr XVI/164/2019 Rady Miejskiej Inowrocławia z dnia 28 października 2019 r. w sprawie ustalenia regulaminów obiektów i urządzeń użyteczności publicznej na terenie Miasta Inowrocławia, w tym oddanych w trwały zarząd (Dz. Urz. Województwa Kujawsko – Pomorskiego poz. 5754) - regulaminów udostępnionych na terenach pływalni i basenu OSiR.
3. Przerwy śniadaniowe dla ratowników wodnych:
1) w Krytej Pływalni „Wodny Park”:
a) gdy obiekt jest czynny od godziny 6.00 do godziny 22.00:
- dla pierwszego ratownika wodnego w godzinach od 10.00 do 10.15 oraz w godzinach od 18.00 do 18.15,
- dla drugiego ratownika wodnego w godzinach od 10.15 do 10.30 oraz w godzinach od 18.15 do 18.30,
- dla trzeciego ratownika wodnego w godzinach od 10.30 do 10.45 oraz w godzinach od 18.30 do 18.45,
b) gdy obiekt jest czynny od godziny 10.00 do godziny 22.00:
- dla pierwszego ratownika od godziny 16.00 do godziny 16.15,
- dla drugiego ratownika od godziny 16.15 do godziny 16.30,
- dla trzeciego ratownika od godziny 16.30 do godziny 16.45;
2) w Krytej Pływalni „Delfin”:
a) gdy obiekt jest czynny od godziny 6.00 do godziny 22.00:
- dla pierwszego ratownika wodnego w godzinach od 10.00 do 10.15 oraz w godzinach od 18.00 do 18.15,
- dla drugiego ratownika wodnego w godzinach od 10.15 do 10.30 oraz w godzinach od 18.15 do 18.30,
b) gdy obiekt jest czynny od godziny 10.00 do godziny 22.00:
- dla pierwszego ratownika od godziny 16.00 do godziny 16.15,
- dla drugiego ratownika od godziny 16.15 do godziny 16.30;
3)w Basenie Solankowym:
Zamawiający zapewni stanowisko pozwalające na nadzór i konsumpcję na terenie niecki basenowej.
4. 1) Planowana łączna ilość godzin usług ratownictwa wodnego wynosi 28.607 godz.
2) Powyższa łączna ilość godzin jest wartością maksymalną:
a) uwzględniającą pomniejszenie nominalnego wymiaru liczby godzin funkcjonowania pływalni i basenu, o liczbę godzin przerw technologicznych i
b) nieuwzględniającą innych nie dających się przewidzieć w chwili zawarcia umowy przerw lub zmian w godzinach funkcjonowania pływalni i basenu.
3) Powyższe godziny funkcjonowania pływalni i basenów mogą być modyfikowane w każdym czasie w zależności od potrzeb Zamawiającego.
4) zgodnie z art. 433 pkt 4 ustawy Pzp Zamawiający określa wymiar świadczonych usług ratownictwa wodnego w okresie realizacji przedmiotu zamówienia nie niższy niż 9.690 godz.
4.5.3.) Główny kod CPV: 75252000-7 - Służby ratownicze
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 686568 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 899690,15 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 686568,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: NADGOPLAŃSKIE WODNE OCHOTNICZE POGOTOWIE RATUNKOWE
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 5562752676
7.3.3) Ulica: ul. Popiela 2
7.3.4) Miejscowość: Kruszwica
7.3.5) Kod pocztowy: 88-150
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
NADGOPLAŃSKIE WODNE OCHOTNICZE POGOTOWIE RATUNKOWE
jakie przetargi wygrała firma
NADGOPLAŃSKIE WODNE OCHOTNICZE POGOTOWIE RATUNKOWE
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 686568,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-01-02 do 2022-12-31INNE PRZETARGI Z INOWROCŁAWIA
- Rozdrabnianie odpadów wielkogabarytowych o kodzie: 20 03 07 oraz odpadów ulegających biodegradacji o kodzie: 20 02 01 na terenie RIPOK przy ul. Bagiennej 77 w Inowrocławiu.
- "Zakup wraz z dostawą i rozładunkiem mieszanki mineralno-asfaltowej na zimno - II"
- Ochrona obiektów i mienia Zarządu Dróg Powiatowych w Inowrocławiu w 2024roku - II
- Zaimpregnowanie środkiem ogniochronnym zabudowy więźby dachowej w budynku ratusza przy al. Ratuszowej 36
więcej: przetargi w Inowrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usługi zabezpieczenia ratowniczego i prowadzenie zajęć nauki pływania na krytej pływalni przy ul. Koszarowej we Wrześni
- USŁUGI RATOWNICTWA WODNEGO LIPIEC 2024 - CZERWIEC 2025 ROK
- ŚWIADCZENIE KOMPLEKSOWEJ USŁUGI RATOWNICTWA WODNEGO NA OBIEKCIE "LEŚNY POTOK" W OKRESIE OD 17.06.2024 - 31.08.2024
- Kompleksowa usługa ratownictwa wodnego na obszarach wodnych w Gminie Ustka w latach 2024-2025
więcej: Służby ratownicze »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.