Ogłoszenie z dnia 2025-07-21
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00322417/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-07-11
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Prace geodezyjne polegające na aktualizacji ewidencji budynków i lokali, aktualizacji użytków gruntowych oraz redakcji baz danych dla obrębów z Gminy Ostrów Wielkopolski z podziałem na zadania
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Ostrowski
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 250854760
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Powstańców Wielkopolskich 16
1.5.2.) Miejscowość: Ostrów Wielkopolski
1.5.3.) Kod pocztowy: 63-400
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL416 - Kaliski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: starostwo@powiat-ostrowski.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat-ostrowski.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/11422951.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Prace geodezyjne polegające na aktualizacji ewidencji budynków i lokali, aktualizacji użytków gruntowych oraz redakcji baz danych dla obrębów z Gminy Ostrów Wielkopolski z podziałem na zadania2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b2506e74-5b86-4a93-9d67-38a40e354b83
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00336709
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-07-21
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00062796/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.12 Prace geodezyjne polegające na aktualizacji ewidencji budynków i lokali, aktualizacji użytków gruntowych oraz redakcji baz danych dla obrębów z Gminy Ostrów Wielkopolski z podziałem na zadania
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00322417
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RPZ.272.24.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Prace geodezyjne polegające na aktualizacji ewidencji budynków i lokali, aktualizacji użytków gruntowych oraz redakcji baz danych dla obrębów z Gminy Ostrów Wielkopolski - zadanie nr 1: Wykonanie usługi dla obszaru opracowania: obręb Chruszczyny4.5.3.) Główny kod CPV: 71356000-8 - Usługi techniczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71354100-5 - Usługi odwzorowania cyfrowego
4.5.5.) Wartość części: 53000,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Prace geodezyjne polegające na aktualizacji ewidencji budynków i lokali, aktualizacji użytków gruntowych oraz redakcji baz danych dla obrębów z Gminy Ostrów Wielkopolski - zadanie nr 2: Wykonanie usługi dla obszaru opracowania: obręb Nowe Kamienice4.5.3.) Główny kod CPV: 71356000-8 - Usługi techniczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71354100-5 - Usługi odwzorowania cyfrowego
4.5.5.) Wartość części: 33000,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Prace geodezyjne polegające na aktualizacji ewidencji budynków i lokali, aktualizacji użytków gruntowych oraz redakcji baz danych dla obrębów z Gminy Ostrów Wielkopolski - zadanie nr 3: Wykonanie usługi dla obszaru opracowania: obręb Kwiatków4.5.3.) Główny kod CPV: 71356000-8 - Usługi techniczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71354100-5 - Usługi odwzorowania cyfrowego
4.5.5.) Wartość części: 49000,00 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Prace geodezyjne polegające na aktualizacji ewidencji budynków i lokali, aktualizacji użytków gruntowych oraz redakcji bazdanych dla obrębów z Gminy Ostrów Wielkopolski - zadanie nr 4: Wykonanie usługi dla obszaru opracowania: obręb Radziwiłłów
4.5.3.) Główny kod CPV: 71356000-8 - Usługi techniczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71354100-5 - Usługi odwzorowania cyfrowego
4.5.5.) Wartość części: 55000,00 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Prace geodezyjne polegające na aktualizacji ewidencji budynków i lokali, aktualizacji użytków gruntowych oraz redakcji baz danych dla obrębów z Gminy Ostrów Wielkopolski - zadanie nr 5: Wykonanie usługi dla obszaru opracowania: obręb Słaborowice4.5.3.) Główny kod CPV: 71356000-8 - Usługi techniczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71354100-5 - Usługi odwzorowania cyfrowego
4.5.5.) Wartość części: 58000,00 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Prace geodezyjne polegające na aktualizacji ewidencji budynków i lokali, aktualizacji użytków gruntowych oraz redakcji bazdanych dla obrębów z Gminy Ostrów Wielkopolski - zadanie nr 6: Wykonanie usługi dla obszaru opracowania: obręb Świeligów
4.5.3.) Główny kod CPV: 71356000-8 - Usługi techniczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71354100-5 - Usługi odwzorowania cyfrowego
4.5.5.) Wartość części: 28000,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W niniejszym postępowaniu Zamawiający wyznaczył termin składania ofert do dnia 21 lipca 2025 r. do godziny 10:00. Do upływu wyznaczonego terminu nie wpłynęła żadna oferta. Zgodnie z art. 255 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający unieważnia postępowanie, jeżeli nie złożono żadnej oferty. W związku z powyższym, postępowanie zostało unieważnione.
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W niniejszym postępowaniu Zamawiający wyznaczył termin składania ofert do dnia 21 lipca 2025 r. do godziny 10:00. Do upływu wyznaczonego terminu nie wpłynęła żadna oferta. Zgodnie z art. 255 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający unieważnia postępowanie, jeżeli nie złożono żadnej oferty. W związku z powyższym, postępowanie zostało unieważnione.
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W niniejszym postępowaniu Zamawiający wyznaczył termin składania ofert do dnia 21 lipca 2025 r. do godziny 10:00. Do upływu wyznaczonego terminu nie wpłynęła żadna oferta. Zgodnie z art. 255 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający unieważnia postępowanie, jeżeli nie złożono żadnej oferty. W związku z powyższym, postępowanie zostało unieważnione.
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W niniejszym postępowaniu Zamawiający wyznaczył termin składania ofert do dnia 21 lipca 2025 r. do godziny 10:00. Do upływu wyznaczonego terminu nie wpłynęła żadna oferta. Zgodnie z art. 255 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający unieważnia postępowanie, jeżeli nie złożono żadnej oferty. W związku z powyższym, postępowanie zostało unieważnione.
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W niniejszym postępowaniu Zamawiający wyznaczył termin składania ofert do dnia 21 lipca 2025 r. do godziny 10:00. Do upływu wyznaczonego terminu nie wpłynęła żadna oferta. Zgodnie z art. 255 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający unieważnia postępowanie, jeżeli nie złożono żadnej oferty. W związku z powyższym, postępowanie zostało unieważnione.
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W niniejszym postępowaniu Zamawiający wyznaczył termin składania ofert do dnia 21 lipca 2025 r. do godziny 10:00. Do upływu wyznaczonego terminu nie wpłynęła żadna oferta. Zgodnie z art. 255 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający unieważnia postępowanie, jeżeli nie złożono żadnej oferty. W związku z powyższym, postępowanie zostało unieważnione.
INNE PRZETARGI Z OSTROWA WIELKOPOLSKIEGO
- Przygotowanie posiłków z dostawą do Dziennego Domu ,,Senior+" w Ostrowie Wielkopolskim przy ul. Limanowskiego 17
- Ochrona osób i mienia w Muzeum w Lewkowie Zespole Pałacowo-Parkowym wraz z obsługą systemów monitoringu i ochroną podczas imprez plenerowych
- "Świadczenie usług cateringowych w roku 2026".
- Przygotowanie posiłków z dostawą do Dziennego Domu ,,Senior+" w Ostrowie Wielkopolskim przy ul Raszkowskiej 39.
- Nadzór inwestorski nad przebudową ul. Ledóchowskiego w Ostrowie Wielkopolskim
- Zakup energii elektrycznej dla obiektów Spółki "Ostrowskie Inwestycje Sportowe" Spółka z o.o.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa i wymiana czterech zestawów akumulatorów typu AGM w zasilaczach obiektowych UPS
- usługi sporządzania map i usługi odwzorowania cyfrowego.
- INŻYNIER KONTRAKTU ORAZ POMOC TECHNICZNA DLA PROJEKTU FUNDUSZU SPÓJNOŚCI
- Likwidacja oraz zabezpieczenie wyrobisk górniczych.
- opracowanie dokumentacji projektowej na budowę budynków socjalnych przy ul. Kalinowej w Kielcach.
- Realizacja usługi Inżyniera Kontraktu w Projekcie Łódzki Tramwaj Regionalny Zgierz - Łódź - Pabianice Zadanie 1, Etap I - Łódź.
więcej: Usługi odwzorowania cyfrowego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





