eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KrakówŚwiadczenie usług w zakresie zorganizowania i prowadzenia Zajęć profilaktycznych - ZP-30/22



Ogłoszenie z dnia 2022-09-07


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług w zakresie zorganizowania i prowadzenia Zajęć profilaktycznych - ZP-30/22

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Szpital Kliniczny im. dr. J. Babińskiego SPZOZ w Krakowie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000298554

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: dr. Józefa Babińskiego 29

1.5.2.) Miejscowość: Kraków

1.5.3.) Kod pocztowy: 30-393

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: anna.wilk@babinski.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.babinski.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/szpital_babinski

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Świadczenie usług w zakresie zorganizowania i prowadzenia Zajęć profilaktycznych - ZP-30/22

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-04115264-0f14-11ed-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00336661

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-07

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00012090/21/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.8 Świadczenie usług w zakresie zorganizowania i prowadzenia Zajęć profilaktycznych

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

„Środowiskowe Centrum Zdrowia Psychicznego dla Dzieci i Młodzieży Kraków Południe”, POWR.04.01.00-00-DM05/20

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00283833/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP-30/22

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem postępowania jest udzielenie zamówienia w zakresie przygotowania i prowadzenia Zajęć profilaktycznych, w tym profilaktyki i promocji zdrowia psychicznego na obszarze funkcjonowania Środowiskowego Centrum Zdrowia Psychicznego dla Dzieci i Młodzieży Kraków Południe, tj. dzielnic Dębniki, Łagiewniki-Borek Fałęcki, Swoszowice.
2. Zadania profilaktyki, w tym edukacyjne oraz promocyjne realizowane będą za pomocą programów profilaktycznych dotyczących zaburzeń psychicznych oraz działań społecznych wzmacniających wiedzę z zakresu zdrowia psychicznego. Zarys i plan programów profilaktycznych opracowywany będzie przez wyznaczonego przez Zamawiającego Koordynatora Zespołu ds. profilaktyki we współpracy z Wykonawcami usługi. Wykonawca będzie zobowiązany do przygotowania prezentacji i/lub materiałów na potrzebę przeprowadzenia i zrealizowania warsztatów.
3. Wykonawca realizując usługę kierować się będzie zapisami Modelu Środowiskowego Centrum Zdrowia Psychicznego dla Dzieci i Młodzieży, który stanowi załącznik do dokumentacji niniejszego postępowania oraz przedstawionymi po podpisaniu umowy z Wykonawcą ramowymi programami profilaktycznymi.
4. Zamówienie realizowane będzie w pięciu pakietach, w wymiarze czasowym określonym wg podziału:
4.1. Pakiet I – Usługa w zakresie przygotowania i przeprowadzenia Zajęć profilaktycznych w wymiarze łącznym 470 godzin zegarowych (400 godzin zegarowych jako wymiar podstawowy i 70 godzin zegarowych w prawie opcji) w ramach Środowiskowego Centrum Zdrowia Psychicznego dla Dzieci i Młodzieży Kraków Południe; Pakiet I – Formularz cenowy załącznik nr 1.1 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80561000-4 - Usługi szkolenia w dziedzinie zdrowia

4.5.5.) Wartość części: 75200,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem postępowania jest udzielenie zamówienia w zakresie przygotowania i prowadzenia Zajęć profilaktycznych, w tym profilaktyki i promocji zdrowia psychicznego na obszarze funkcjonowania Środowiskowego Centrum Zdrowia Psychicznego dla Dzieci i Młodzieży Kraków Południe, tj. dzielnic Dębniki, Łagiewniki-Borek Fałęcki, Swoszowice.
2. Zadania profilaktyki, w tym edukacyjne oraz promocyjne realizowane będą za pomocą programów profilaktycznych dotyczących zaburzeń psychicznych oraz działań społecznych wzmacniających wiedzę z zakresu zdrowia psychicznego. Zarys i plan programów profilaktycznych opracowywany będzie przez wyznaczonego przez Zamawiającego Koordynatora Zespołu ds. profilaktyki we współpracy z Wykonawcami usługi. Wykonawca będzie zobowiązany do przygotowania prezentacji i/lub materiałów na potrzebę przeprowadzenia i zrealizowania warsztatów.
3. Wykonawca realizując usługę kierować się będzie zapisami Modelu Środowiskowego Centrum Zdrowia Psychicznego dla Dzieci i Młodzieży, który stanowi załącznik do dokumentacji niniejszego postępowania oraz przedstawionymi po podpisaniu umowy z Wykonawcą ramowymi programami profilaktycznymi.
4. Zamówienie realizowane będzie w pięciu pakietach, w wymiarze czasowym określonym wg podziału:
4.2. Pakiet II - Usługa w zakresie przygotowania i przeprowadzenia Zajęć profilaktycznych w wymiarze łącznym 445 godzin zegarowych (375 godzin zegarowych jako wymiar podstawowy i 70 godzin zegarowych w prawie opcji) w ramach Środowiskowego Centrum Zdrowia Psychicznego dla Dzieci i Młodzieży Kraków Południe; Pakiet II – Formularz cenowy załącznik nr 1.2 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80561000-4 - Usługi szkolenia w dziedzinie zdrowia

4.5.5.) Wartość części: 71200,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem postępowania jest udzielenie zamówienia w zakresie przygotowania i prowadzenia Zajęć profilaktycznych, w tym profilaktyki i promocji zdrowia psychicznego na obszarze funkcjonowania Środowiskowego Centrum Zdrowia Psychicznego dla Dzieci i Młodzieży Kraków Południe, tj. dzielnic Dębniki, Łagiewniki-Borek Fałęcki, Swoszowice.
2. Zadania profilaktyki, w tym edukacyjne oraz promocyjne realizowane będą za pomocą programów profilaktycznych dotyczących zaburzeń psychicznych oraz działań społecznych wzmacniających wiedzę z zakresu zdrowia psychicznego. Zarys i plan programów profilaktycznych opracowywany będzie przez wyznaczonego przez Zamawiającego Koordynatora Zespołu ds. profilaktyki we współpracy z Wykonawcami usługi. Wykonawca będzie zobowiązany do przygotowania prezentacji i/lub materiałów na potrzebę przeprowadzenia i zrealizowania warsztatów.
3. Wykonawca realizując usługę kierować się będzie zapisami Modelu Środowiskowego Centrum Zdrowia Psychicznego dla Dzieci i Młodzieży, który stanowi załącznik do dokumentacji niniejszego postępowania oraz przedstawionymi po podpisaniu umowy z Wykonawcą ramowymi programami profilaktycznymi.
4. Zamówienie realizowane będzie w pięciu pakietach, w wymiarze czasowym określonym wg podziału:
4.3. Pakiet III – Usługa w zakresie przygotowania i przeprowadzenia Zajęć profilaktycznych w wymiarze łącznym 420 godzin zegarowych (350 godzin zegarowych jako wymiar podstawowy i 70 godzin zegarowych w prawie opcji) w ramach Środowiskowego Centrum Zdrowia Psychicznego dla Dzieci i Młodzieży Kraków Południe; Pakiet III – Formularz cenowy załącznik nr 1.3 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80561000-4 - Usługi szkolenia w dziedzinie zdrowia

4.5.5.) Wartość części: 67200,00 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem postępowania jest udzielenie zamówienia w zakresie przygotowania i prowadzenia Zajęć profilaktycznych, w tym profilaktyki i promocji zdrowia psychicznego na obszarze funkcjonowania Środowiskowego Centrum Zdrowia Psychicznego dla Dzieci i Młodzieży Kraków Południe, tj. dzielnic Dębniki, Łagiewniki-Borek Fałęcki, Swoszowice.
2. Zadania profilaktyki, w tym edukacyjne oraz promocyjne realizowane będą za pomocą programów profilaktycznych dotyczących zaburzeń psychicznych oraz działań społecznych wzmacniających wiedzę z zakresu zdrowia psychicznego. Zarys i plan programów profilaktycznych opracowywany będzie przez wyznaczonego przez Zamawiającego Koordynatora Zespołu ds. profilaktyki we współpracy z Wykonawcami usługi. Wykonawca będzie zobowiązany do przygotowania prezentacji i/lub materiałów na potrzebę przeprowadzenia i zrealizowania warsztatów.
3. Wykonawca realizując usługę kierować się będzie zapisami Modelu Środowiskowego Centrum Zdrowia Psychicznego dla Dzieci i Młodzieży, który stanowi załącznik do dokumentacji niniejszego postępowania oraz przedstawionymi po podpisaniu umowy z Wykonawcą ramowymi programami profilaktycznymi.
4. Zamówienie realizowane będzie w pięciu pakietach, w wymiarze czasowym określonym wg podziału:
4.4. Pakiet IV – Usługa w zakresie przygotowania i przeprowadzenia Zajęć profilaktycznych w wymiarze łącznym 395 godzin zegarowych (325 godzin zegarowych jako wymiar podstawowy i 70 godzin zegarowych w prawie opcji) w ramach Środowiskowego Centrum Zdrowia Psychicznego dla Dzieci i Młodzieży Kraków Południe; Pakiet IV – Formularz cenowy załącznik nr 1.4 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80561000-4 - Usługi szkolenia w dziedzinie zdrowia

4.5.5.) Wartość części: 63200,00 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem postępowania jest udzielenie zamówienia w zakresie przygotowania i prowadzenia Zajęć profilaktycznych, w tym profilaktyki i promocji zdrowia psychicznego na obszarze funkcjonowania Środowiskowego Centrum Zdrowia Psychicznego dla Dzieci i Młodzieży Kraków Południe, tj. dzielnic Dębniki, Łagiewniki-Borek Fałęcki, Swoszowice.
2. Zadania profilaktyki, w tym edukacyjne oraz promocyjne realizowane będą za pomocą programów profilaktycznych dotyczących zaburzeń psychicznych oraz działań społecznych wzmacniających wiedzę z zakresu zdrowia psychicznego. Zarys i plan programów profilaktycznych opracowywany będzie przez wyznaczonego przez Zamawiającego Koordynatora Zespołu ds. profilaktyki we współpracy z Wykonawcami usługi. Wykonawca będzie zobowiązany do przygotowania prezentacji i/lub materiałów na potrzebę przeprowadzenia i zrealizowania warsztatów.
3. Wykonawca realizując usługę kierować się będzie zapisami Modelu Środowiskowego Centrum Zdrowia Psychicznego dla Dzieci i Młodzieży, który stanowi załącznik do dokumentacji niniejszego postępowania oraz przedstawionymi po podpisaniu umowy z Wykonawcą ramowymi programami profilaktycznymi.
4. Zamówienie realizowane będzie w pięciu pakietach, w wymiarze czasowym określonym wg podziału:
4.5. Pakiet V – Usługa w zakresie przygotowania i przeprowadzenia Zajęć profilaktycznych w wymiarze łącznym 370 godzin zegarowych (300 godzin zegarowych jako wymiar podstawowy i 70 godzin zegarowych w prawie opcji) w ramach Środowiskowego Centrum Zdrowia Psychicznego dla Dzieci i Młodzieży Kraków Południe; Pakiet V – Formularz cenowy załącznik nr 1.5 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80561000-4 - Usługi szkolenia w dziedzinie zdrowia

4.5.5.) Wartość części: 59200,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 75200,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 75200,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 75200,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Joanna Jasińska

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7342814560

7.3.4) Miejscowość: Kraków

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-06

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 75200,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2022-09-06 do 2023-06-30

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 61410,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 71200,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 61410,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Katarzyna Juras

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6871885789

7.3.4) Miejscowość: Kraków

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-06

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 61410,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2022-09-06 do 2023-06-30

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 57960,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 67200,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 57960,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Katarzyna Juras

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6871885789

7.3.4) Miejscowość: Kraków

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-06

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 57960,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2022-09-06 do 2023-06-30

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 54510,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 63200,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 63200,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Joanna Jasińska

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7342814560

7.3.4) Miejscowość: Kraków

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 63200,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2022-09-07 do 2023-06-30

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 7 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W związku z otrzymaną przez Szpital Kliniczny im. dr. J. Babińskiego SPZOZ w Krakowie (dalej: „Zamawiający”) w dniu 06.09.2022 r. informacją od Wykonawcy - Joanna Jasińska ul. Królewska 2/2, 30-045 Kraków, której oferta została w dniu 01.09.2022 r. uznana za najkorzystniejszą, o uchyleniu się od zawarcia umowy na Świadczenie usług w zakresie zorganizowania i prowadzenia Zajęć Profilaktycznych – Pakiet V, Zamawiający, działając na podstawie art. 263 ustawy z 11.09.2019 r. – Prawo zamówień publicznych, unieważnia postępowanie na Pakiet V.Unieważniono postępowanie na podstawie art. 255 pkt. 7 ustawy Prawo zamówień publicznych – Wykonawca uchylił się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, z uwzględnieniem art. 263 tej ustawy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.