Ogłoszenie z dnia 2025-07-19
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00166320/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-03-27
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Usługi szkolenia specjalistycznego dla nauczycieli i uczniów” w ramach projektu „Młodzi z pasją”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zespół Szkół Gastronomicznych
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000185844
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Sienkiewicza 88
1.5.2.) Miejscowość: Łódź
1.5.3.) Kod pocztowy: 90-357
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL711 - Miasto Łódź
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: projekty@zsg.elodz.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: gastronomik.edu.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-ed122079-0da2-46b9-8e01-9193c6a2253a1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Usługi szkolenia specjalistycznego dla nauczycieli i uczniów” w ramach projektu „Młodzi z pasją”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ed122079-0da2-46b9-8e01-9193c6a2253a
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00335191
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-07-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00126698/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 „Usługi szkolenia specjalistycznego dla nauczycieli i uczniów” w ramach projektu „Młodzi z pasją”
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Zadania realizowane są w ramach projektu pn.: „Młodzi z pasją”, Projekt Nr FELD.08.08-IZ.00-0051/23-00 pn.: „Młodzi z pasją”, współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus w ramach Programu Regionalnego Fundusze Europejskie dla Łódzkiego na lata 2021 – 20272.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00166320
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZSG.0051.4.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 150855,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiot zamówienia: „Usługi szkolenia specjalistycznego dla nauczycieli i uczniów” w ramach projektu „Młodzi z pasją”. Zadania realizowane są w ramach projektu pn.: „Młodzi z pasją”, Projekt Nr FELD.08.08-IZ.00-0051/23-00 pn.: „Młodzi z pasją”, współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus w ramach Programu Regionalnego Fundusze Europejskie dla Łódzkiego na lata 2021 – 2027. Zamówienie jest podzielone na 3 części, Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną liczbę części zamówienia.1.1. Część Nr 1 – Kursy dla uczniów:
1.1.1. Zero waste w restauracji – 20 uczniów
Termin realizacji zamówienia: od dnia podpisania umowy do dnia 30 czerwca 2026 r. szkolenie będzie prowadzone w dni wolne od zajęć dydaktycznych w szkole, zgodnie z wytycznymi projektu, z możliwością zmiany terminu.
Czas trwania: 16h/grupę x 2gr. = 32h
Liczebność grup: 1gr = 10 uczniów x 2gr = 20 uczniów; dopuszcza się zmianę liczby osób między grupami i w grupach.
Miejsce szkolenia: Łódź. Usługa szkoleniowa realizowana na terenie miejsca pracy zleceniobiorcy - w restauracji posiadającej następujące wyposażenia: szatnia - szafka na odzież ochronną zamykana na klucz, piec konwekcyjno –parowy, trzon gazowy, pakowarka próżniowa Vacum, termo - cyrkulator grzałka Sous Vide, paco –jet, schładzarka szokowa, urządzenia chłodnicze, zmywarka kapturowa lub liniowa do naczyń, urządzenia gastronomiczne (np. miesiarki planetarne, miksery, blendery, roboty kuchenne, waga itp.), drobny sprzęt gastronomiczny(np. noże, miski, deski, maty silikonowe, pensety, itp.), stoły robocze, zlewy gastronomiczne. Każdy z uczestników kursu powinien mieć zapewnione w pełni wyposażone stanowisko pracy.
Surowce do zajęć szkoleniowych zakupione przez zleceniobiorcę,
Tematyka szkolenia powinna obejmować:
Opracowanie indywidualnego menu składające się z:
• zup
• dań głównych
• przystawek kolacyjnych
• sałatek
Na organizację szkolenia powinno również się składać:
• Przygotowanie przepisów zgodnych z filozofią zero west
• Przygotowanie listy zakupów oraz zakup towaru na szkolenie (towar w cenie szkolenia).
• 2 dni gotowania po 8h z omówieniem:
- jak wybrać dobrej jakości produkt, na co zwrócić uwagę
- omówienie, z jakich etapów składa się przygotowanie produktu,
- obróbka wstępna,
- marynowanie/ doprawianie,
- obróbka termiczna,
- omówienie, jak powinno się je przechowywać,
- omówienie, czy któryś ze składników można pominąć/ zamienić,
- pokazanie przykładowego dekorowania,
- degustacja.
Szkolenie powinno obejmować również:
• Sztukę dekorowania i prezentacji potraw warsztat.
• Tworzenie standaryzacji, produkcji, powtarzalność produkcji.
• Tworzenie dań na podstawie łączenia smaków.
• Klasyczne zasady oraz nowoczesne metody.
• Dekonstrukcje przepisów klasycznych (klasyczne potrawy podane w nowatorski sposób).
• Przygotowanie potraw do sesji zdjęciowej oraz wykonanie zdjęć.
Ilość osób w grupie - 20 uczniów: dopuszcza się zmianę liczby osób między grupami i w grupach.
UWAGA: Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza przed rozpoczęciem kursu zobowiązany będzie przedłożyć Zamawiającemu informację z krajowego rejestru karnego, dla każdej osoby prowadzącej kurs, sporządzoną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed jej złożeniem, w zakresie: art. 21 ust. 3 ustawy z dnia 13 maja 2016 r. o przeciwdziałaniu zagrożeniom przestępczością na tle seksualnym i ochronie małoletnich (Dz. U. z 2024 r. poz. 560) - „Rodzaj danych, które mają być przedmiotem informacji o osobie” musi być wskazana Kartoteka karna oraz Kartoteka nieletnich.
1.1.2. Słodki stół – cukiernictwo bankietowe – 20 uczniów
Termin realizacji zamówienia od dnia podpisania umowy do dnia 30 czerwca 2026 r. szkolenie będzie prowadzone w dni wolne od zajęć dydaktycznych w szkole, zgodnie z wytycznymi projektu, z możliwością zmiany terminu.
- Czas trwania: 16h/grupę x 2gr. = 32h
-Liczebność grup: 1gr = 10 uczniów x 2gr = 20 uczniów; dopuszcza się zmianę liczby osób między grupami i w grupach
Miejsce szkolenia: Łódź, Usługa szkoleniowa realizowana na terenie miejsca pracy zleceniobiorcy - w restauracji lub cukierni posiadającej następujące wyposażenie: szatnia - szafka na odzież ochronną zamykana na klucz, piec konwekcyjno –parowy, trzon gazowy, pakowarka próżniowa Vacum, termo - cyrkulator grzałka Sous Vide, paco –jet, schładzarka szokowa, urządzenia chłodnicze, zmywarka kapturowa lub liniowa do naczyń, urządzenia gastronomiczne (np. miesiarki planetarne, miksery, blendery, roboty kuchenne, waga itp.), drobny sprzęt gastronomiczny (np. noże, miski, deski, maty silikonowe, pensety, itp.), stoły robocze, zlewy gastronomiczne. Każdy z uczestników kursu powinien mieć zapewnione w pełni wyposażone stanowisko pracy.
- Surowce do zajęć szkoleniowych zakupione przez zleceniobiorcę,
Program szkolenie powinien zawierać m.in.
ptysie, monoporcje, makaroniki, verrines, tarty oraz tort - cukiernictwo bankietowe na wesela, komunie i inne uroczystości.
Podczas kursu uczniowie powinni nabyć umiejętności, takie jak:
- przygotowanie i wypiek ciasta parzonego
- tworzenie „verrines” czyli deserów w słoiczkach/ naczyniach
- wykonywanie monoporcji oraz ich elementów
- przyrządzanie makaroników od podstaw, które zawsze wychodzą
- wyrabianie i wypiekanie ciasto kruche wraz z wypełnieniami
- szykowanie tortu musowego od podstaw wraz z niezbędnymi składnikami
- tworzenie dekoracji do deserów zgodnie z najnowszymi trendami cukierniczymi
UWAGA: Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza przed rozpoczęciem kursu zobowiązany będzie przedłożyć Zamawiającemu informację z krajowego rejestru karnego, dla każdej osoby prowadzącej kurs, sporządzoną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed jej złożeniem, w zakresie: art. 21 ust. 3 ustawy z dnia 13 maja 2016 r. o przeciwdziałaniu zagrożeniom przestępczością na tle seksualnym i ochronie małoletnich (Dz. U. z 2024 r. poz. 560) - „Rodzaj danych, które mają być przedmiotem informacji o osobie” musi być wskazana Kartoteka karna oraz Kartoteka nieletnich.
1.1.3. Nowoczesne techniki cukiernicze od podstaw – 20 uczniów
Termin realizacji zamówienia: od dnia podpisania umowy do dnia 30 czerwca 2026 r. szkolenie będzie prowadzone w dni wolne od zajęć dydaktycznych w szkole, zgodnie z wytycznymi projektu, z możliwością zmiany terminu.
Czas trwania: 16h/grupę x 2gr. = 32h
Liczebność grup: 1gr = 10 uczniów x 2gr = 20 uczniów; dopuszcza się zmianę liczby osób między grupami i w grupach.
Miejsce szkolenia: Łódź. Usługa szkoleniowa realizowana na terenie miejsca pracy zleceniobiorcy - w restauracji lub cukierni posiadającej następujące wyposażenie: szatnia - szafka na odzież ochronną zamykana na klucz, piec konwekcyjno –parowy, trzon gazowy, pakowarka próżniowa Vacum, termo - cyrkulator grzałka Sous Vide, paco –jet, schładzarka szokowa, urządzenia chłodnicze, zmywarka kapturowa lub liniowa do naczyń, urządzenia gastronomiczne (np. miesiarki planetarne, miksery, blendery, roboty kuchenne, waga itp.), drobny sprzęt gastronomiczny (np. noże ,miski ,deski, maty silikonowe, pensety, itp.), stoły robocze, zlewy gastronomiczne. Każdy z uczestników kursu powinien mieć zapewnione w pełni wyposażone stanowisko pracy. Każdy uczestnik powinien mieć zapewniony blat roboczy o powierzchni min. 0,7 m2
Surowce do zajęć szkoleniowych zakupione przez zleceniobiorcę,
Program szkolenia powinien zawierać m.in.:
- Omówienie rodzajów narzędzi i form potrzebnych do tworzenia aplikacji
- Omówienie roli żelatyny w aplikacjach
- Omówienie sposobu wykonania ciast parzonych, drożdżowych i ucieranych
- Tworzenie i rodzaje biszkoptów
- Podstawy temperowania czekolady i tworzenie różnych rodzajów kremów na jej bazie
- Żelifikacja jako ważny czynnik stabilizacji i tekstur aplikacji na przykładzie pektyn i gum
- Tworzenie galaretek i konfitur oraz compote
- Omówienie i tworzenie musów
- Infuzje na zimno i ciepło
- Różne rodzaje polew od czekolado - tłuszczowych do mirror glaze
UWAGA: Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza przed rozpoczęciem kursu zobowiązany będzie przedłożyć Zamawiającemu informację z krajowego rejestru karnego, dla każdej osoby prowadzącej kurs, sporządzoną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed jej złożeniem, w zakresie: art. 21 ust. 3 ustawy z dnia 13 maja 2016 r. o przeciwdziałaniu zagrożeniom przestępczością na tle seksualnym i ochronie małoletnich (Dz. U. z 2024 r. poz. 560) - „Rodzaj danych, które mają być przedmiotem informacji o osobie” musi być wskazana Kartoteka karna oraz Kartoteka nieletnich.
3.1.1. Zamawiający nie stawia wymogu, o którym mowa w art. 95 ust. 1 ustawy Pzp, to jest zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia na podstawie umowy o pracę.
3.1.2. Zamawiający nie przewiduje wymagań w zakresie zatrudnienia osób, o których mowa w art. 96 ust. 2 pkt 2 ustawy Pzp.
3.1.3. Zamawiający nie zastrzega możliwości ubiegania się o udzielenie zamówienia wyłącznie przez wykonawców, o których mowa w art. 94 ustawy Pzp.
3.1.4. Zadania realizowane są w ramach projektu pn.: „Młodzi z pasją”, Projekt Nr FELD.08.08-IZ.00-0051/23-00 pn.: „Młodzi z pasją”, współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus w ramach Programu Regionalnego Fundusze Europejskie dla Łódzkiego na lata 2021 – 2027.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego
4.5.5.) Wartość części: 108000,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiot zamówienia: „Usługi szkolenia specjalistycznego dla nauczycieli i uczniów” w ramach projektu „Młodzi z pasją”. Zadania realizowane są w ramach projektu pn.: „Młodzi z pasją”, Projekt Nr FELD.08.08-IZ.00-0051/23-00 pn.: „Młodzi z pasją”, współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus w ramach Programu Regionalnego Fundusze Europejskie dla Łódzkiego na lata 2021 – 2027. Zamówienie jest podzielone na 3 części, Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną liczbę części zamówienia.II. Kursy dla nauczycieli (n-li)
Część 2:
3.1. Skuteczny marketing twojego lokalu: 16h, dla 5 nauczycieli:
Miejsce szkolenia: Polska. Usługa szkoleniowa realizowana na terenie miejsca pracy zleceniobiorcy w restauracji, hotelu
Termin realizacji zamówienia: od dnia podpisania umowy do dnia 30 czerwca 2026 r. kurs będzie prowadzony w dni wolne od zajęć dydaktycznych w szkole, zgodnie z wytycznymi projektu, z możliwością zmiany terminu.
Tematyka szkolenia powinna obejmować m.in.
• Marketingowe drzewo, na ilu gałęziach siedzisz?
• Marketing czy PR – co sprzedaje Twój lokal?
• Rola Public Relations – dlaczego sam marketing nie wystarczy
• Tworzenie persony i określenie odpowiedniego targetu konsumenta
• Nie pokazuj pustych krzeseł – budowanie wizerunku w praktyce
• Zespół jako ważne ogniwo marketingowe
• Komunikacja – kto, kiedy i jak odbiera telefon, odpisuje na wiadomości Gości?
• WhatsApp i Autoresponder jako pomocne aplikacje do komunikacji
• Tożsamość marki – czym wyróżniasz się na tle konkurencji
• Key visual i jego zastosowanie w praktyce
• Komentarze i opinie – jak odpowiedzieć na negatywny komentarz i jak zdobyć pozytywny
• Kampania reklamowe i jej składowe
• Tworzenie kampanii reklamowych z wykorzystaniem call to action
• Najczęstsze błędy kampanii reklamowych
• Statystyka sprzedaży w restauracji i jej przełożenie na plan marketingowy
• Warsztaty z tworzenia planu marketingowego opartego na sezonowości i kalendarzu
• Drukowanie Twoich materiałów reklamowych w praktyce
• Marketing sensoryczny w Twojej restauracji – wpływaj na zachowania Gości!
• Tradycyjne metody reklamy – rodzaje, zastosowanie, efektywność
• Marketing szeptany – siła poleceń, ocen i referencji
• 6 zasad wywierania wpływu społecznego
• Programy lojalnościowe i ich przykłady
• Media społecznościowe od podstaw: Facebook, Instragram, Tiktok
• Gdzie, kiedy ile i jak publikować ?
• Monitoring mediów społecznościowych
• Budowanie strategii obecności w mediach społecznościowych
• składowe Twojego profilu – uzupełnianie krok po kroku
• Niezbędne aplikacje do prowadzenia Twoich sociali
• Aplikacje do obróbki zdjęć, tworzenia filmików reklamowych
• Darmowe narzędzie do tworzenia grafik – Canva i jej zastosowanie
• Skuteczne hasztagi na social mediach – jak je dobierać?
• Poszukiwanie contentu Twojego lokalu i inspiracji do treści
• Instagram – Twój profil od podstaw
• Zyskaj dostęp do muzyki na Instagramie
• Zmieniaj kolor tła udostępnianych relacji i dbaj o spójność profilu
• Warsztaty z tworzenia rolek krok po kroku – polubisz szybkie i rolki z szablonów!
• Facebook Ads – tworzenie kampanii reklamowych od podstaw
• Google Ads – podstawowe możliwości, zastosowanie, narzędzia
• Trendy w marketingu i jego przyszłość
• Checklista – audyt marketingowy Twojego lokalu
Podczas szkolenia słuchacze powinni nabyć umiejętności, takie jak:
skutecznego sposobu przyciągania i zatrzymania uwagi otoczenia i potencjalnych lub obecnych gości,
stosowanie zasad skutecznego marketingu w gastronomii
tworzenie i prowadzenie mediów społecznościowych Facebook, Instragram, Tiktok
UWAGA: Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza przed rozpoczęciem kursu zobowiązany będzie przedłożyć Zamawiającemu informację z krajowego rejestru karnego, dla każdej osoby prowadzącej kurs, sporządzoną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed jej złożeniem, w zakresie: art. 21 ust. 3 ustawy z dnia 13 maja 2016 r. o przeciwdziałaniu zagrożeniom przestępczością na tle seksualnym i ochronie małoletnich (Dz. U. z 2024 r. poz. 560) - „Rodzaj danych, które mają być przedmiotem informacji o osobie” musi być wskazana Kartoteka karna oraz Kartoteka nieletnich.
3.2. Szef kuchni”: 24h, dla 15n-li
Miejsce szkolenia: Polska. Usługa szkoleniowa realizowana na terenie miejsca pracy zleceniobiorcy w restauracji, hotelu
Termin realizacji zamówienia: od dnia podpisania umowy do dnia 30 czerwca 2026 r. kurs będzie prowadzony w dni wolne od zajęć dydaktycznych w szkole, zgodnie z wytycznymi projektu, z możliwością zmiany terminu.
Tematyka zajęć powinna obejmować m.in.
• Rola szefa kuchni i jego realny wpływ na funkcjonowanie lokalu
• Funkcje zarządzania w lokalu gastronomicznym i zadania szefa kuchni
• Zarządzanie pokoleniami X, Y, Z – różnice
• Zakresy obowiązków pracowników na poszczególnych stanowiskach
• Hierarchia i schemat organizacji pracowników kuchni
• Standaryzacja pracy na kuchni – regulamin, funkcje, mapa komunikacji
• Świadome budowanie autorytetu w zespole
• Komunikacja z personelem – jak rozmawiać
• Expose szefa jako istotne narzędzie budowania autorytetu
• Delegowanie zadań – jak prawidłowo zarządzać pracą
• Motywowanie pracowników i budowanie ich zaangażowania
• Analiza rynku gastronomii i metody konkurowania na rynku
• Profesjonalne menu dostosowane do specyfiki lokalu
• Karty menu – zasady tworzenia, obowiązkowe informacje, układ
• Analiza możliwości technicznych
• Analiza raportów sprzedażowych
• Projektowanie zysku z karty menu
• Podstawy tworzenia receptury kuchennej
• Karta rozbioru produktu i jej zastosowanie
• Rodzaje kontroli i uprawienia inspektorów sanitarnych
• Lista niezbędnych dokumentów podczas kontroli HŻŻ
• Przebieg niezapowiedzianej kontroli – jak się przygotować
• Prawidłowy sposób sporządzania listy alergenów
• Przetwory własne – jakie wytyczne trzeba spełnić, aby sprzedawać wyroby własne
• Mrożenie produktów – kiedy jest możliwe i w jakich warunkach
• Przechowywanie żywności – zasady segregacji w chłodni i lodówkach
• Praktyczne zarządzanie i prowadzenie dokumentacji GHP/GMP/HACCP
• Rola szefa kuchni w zarządzaniu kosztami
• Wyznaczenie obszarów do ścisłej i systematycznej kontroli
• Omówienie kosztów stałych i zmiennych
• Food Cost – kalkulacja i analiza
• Analizy Food Cost, wyciąganie wniosków i wprowadzanie zmian
• Podstawy tworzenia prawidłowej receptury
• Receptura a straty w produkcji
• Identyfikacja i przeciwdziałanie stratom
• Inwentaryzacje miesięczne – zasady i cele
• Kontrola kosztów a pracownicy
• Zarządzanie sprzedażą
• Kształtowanie cen sprzedaży
• Koszty wynagrodzeń i koszty pracy – wydajność i efektywność
• Analiza rentowności działalności gastronomicznej
UWAGA: Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza przed rozpoczęciem kursu zobowiązany będzie przedłożyć Zamawiającemu informację z krajowego rejestru karnego, dla każdej osoby prowadzącej kurs, sporządzoną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed jej złożeniem, w zakresie: art. 21 ust. 3 ustawy z dnia 13 maja 2016 r. o przeciwdziałaniu zagrożeniom przestępczością na tle seksualnym i ochronie małoletnich (Dz. U. z 2024 r. poz. 560) - „Rodzaj danych, które mają być przedmiotem informacji o osobie” musi być wskazana Kartoteka karna oraz Kartoteka nieletnich - o ile Zamawiający wezwie Wykonawcę do złożenia zaświadczenia.
Kod CPV: 80510000-2 usługi szkolenia specjalistycznego
3.1.1. Zamawiający nie stawia wymogu, o którym mowa w art. 95 ust. 1 ustawy Pzp, to jest zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia na podstawie umowy o pracę.
3.1.2. Zamawiający nie przewiduje wymagań w zakresie zatrudnienia osób, o których mowa w art. 96 ust. 2 pkt 2 ustawy Pzp.
3.1.3. Zamawiający nie zastrzega możliwości ubiegania się o udzielenie zamówienia wyłącznie przez wykonawców, o których mowa w art. 94 ustawy Pzp.
3.1.4. Zadania realizowane są w ramach projektu pn.: „Młodzi z pasją”, Projekt Nr FELD.08.08-IZ.00-0051/23-00 pn.: „Młodzi z pasją”, współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus w ramach Programu Regionalnego Fundusze Europejskie dla Łódzkiego na lata 2021 – 2027.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego
4.5.5.) Wartość części: 41055,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiot zamówienia: „Usługi szkolenia specjalistycznego dla nauczycieli i uczniów” w ramach projektu „Młodzi z pasją”. Zadania realizowane są w ramach projektu pn.: „Młodzi z pasją”, Projekt Nr FELD.08.08-IZ.00-0051/23-00 pn.: „Młodzi z pasją”, współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus w ramach Programu Regionalnego Fundusze Europejskie dla Łódzkiego na lata 2021 – 2027. Zamówienie jest podzielone na 3 części, Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną liczbę części zamówienia.II. Kursy dla nauczycieli (n-li)
Część 3: „Przeciwdziałanie dyskryminacji cyberprzemocy i mowie”: 4h, dla 20 n-li
Przedmiotem zamówienia jest: Wykonanie szkolenia dla 20 nauczycieli pod nazwą „Przeciwdziałanie dyskryminacji cyberprzemocy i mowie nienawiści” – w wymiarze 4 godzin
Miejsce szkolenia: Usługa szkoleniowa realizowana w formule online. Dopuszcza się przeprowadzenie zajęć w siedzibie Zamawiającego.
Termin realizacji zamówienia: od dnia podpisania umowy do dnia 30 czerwca 2026 r., zgodnie z wytycznymi projektu, z możliwością zmiany terminu.
Tematyka zajęć powinna obejmować m.in.: terminologia dotyczącą dyskryminacji i mowy nienawiści, zasady i metody edukacji o prawach człowieka związane z przeciwdziałaniem dyskryminacji i mowie nienawiści w szkole, wykorzystywanie dostępnych materiałów dydaktycznych związanych z ww. problematyką przygotowanie nauczycieli do prowadzenia zajęć edukacji antydyskryminacyjnej w szkole, cyberprzemoc – czym jest, jakie są jej rodzaje i skala zjawiska, zjawisko hejtu i mowy nienawiści, jako szczególne formy cyberprzemocy dotykające młodzież, czy można nie stać się ofiarą cyberprzemocy? jak to zrobić? rola szkoły i rodziny w zapobieganiu i przeciwdziałaniu cyberprzemocy – profilaktyka i interwencja
W efekcie udziału w szkoleniu uczestnik:
• definiuje czym jest dyskryminacja, cyberprzemoc i mowa nienawiści
• wyszukuje materiały w internecie pomocne w profilaktyce tych zjawisk
• przygotowuje zajęcia (lekcje) poświęcone profilaktyce tych zjawisk
• interweniuje w sytuacjach, kiedy jest świadkiem dyskryminacji, (cyber)przemocy i mowy nienawiści
UWAGA: Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza przed rozpoczęciem kursu zobowiązany będzie przedłożyć Zamawiającemu informację z krajowego rejestru karnego, dla każdej osoby prowadzącej kurs, sporządzoną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed jej złożeniem, w zakresie: art. 21 ust. 3 ustawy z dnia 13 maja 2016 r. o przeciwdziałaniu zagrożeniom przestępczością na tle seksualnym i ochronie małoletnich (Dz. U. z 2024 r. poz. 560) - „Rodzaj danych, które mają być przedmiotem informacji o osobie” musi być wskazana Kartoteka karna oraz Kartoteka nieletnich - o ile Zamawiający wezwie Wykonawcę do złożenia zaświadczenia.
Kod CPV: 80510000-2 usługi szkolenia specjalistycznego
3.1.1. Zamawiający nie stawia wymogu, o którym mowa w art. 95 ust. 1 ustawy Pzp, to jest zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia na podstawie umowy o pracę.
3.1.2. Zamawiający nie przewiduje wymagań w zakresie zatrudnienia osób, o których mowa w art. 96 ust. 2 pkt 2 ustawy Pzp.
3.1.3. Zamawiający nie zastrzega możliwości ubiegania się o udzielenie zamówienia wyłącznie przez wykonawców, o których mowa w art. 94 ustawy Pzp.
3.1.4. Zadania realizowane są w ramach projektu pn.: „Młodzi z pasją”, Projekt Nr FELD.08.08-IZ.00-0051/23-00 pn.: „Młodzi z pasją”, współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus w ramach Programu Regionalnego Fundusze Europejskie dla Łódzkiego na lata 2021 – 2027.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego
4.5.5.) Wartość części: 1800 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 102000 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 102000 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 102000 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przemysław Rokicki Al. Piłsudskiego 138, 92-230 Łódź województwo: łódzkie NIP: 7292430632, REGON: 100326247
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7292430632
7.3.3) Ulica: Al. Piłsudskiego 138
7.3.4) Miejscowość: Łódź
7.3.5) Kod pocztowy: 92-230
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-05-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 102000 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2026-06-30Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 42200 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 42000 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 42200 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przemysław Rokicki Al. Piłsudskiego 138, 92-230 Łódź województwo: łódzkie NIP: 7292430632 REGON: 100326247
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7292430632
7.3.3) Ulica: Al. Piłsudskiego 138
7.3.4) Miejscowość: Łódź
7.3.5) Kod pocztowy: 92-230
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-05-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 42200,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2026-06-30Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie zostało unieważnione w dniu 13.05.2025 r. w związku z tym, iż wszystkie złożone oferty na Część Nr 3 podlegały odrzuceniu.
Podstawa prawna: art. 255 pkt 2) ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 11 września 2019 r. (j.t. Dz. U. z 2024 r., poz. 1320 ze zm.).
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Zakup samochodu osobowego na potrzeby Prokuratury Okręgowej w Łodzi.
- Dostawa wraz z wniesieniem, montażem oraz ustawieniem asortymentu wyposażenia wnętrz w postaci: foteli biurowych obrotowych, foteli welurowych, mebli biurowych .
- Usługa zorganizowania i przeprowadzenia 4 szkoleń on-line z zakresu funduszy unijnych
- ,,Sukcesywna dostawa ciekłego helu dla potrzeb Instytutu Chemii Organicznej Wydziału Chemicznego Politechniki Łódzkiej"
- Dostawa wyposażenia informatycznego do Akademii Muzycznej im. Grażyny i Kiejstuta Bacewiczów w Łodzi
- Dostawa samochodu uprzywilejowanego typu mikrobus
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Realizacja warsztatów i szkoleń zawodowych dla słuchaczy Szkoły Policealnej im. Jadwigi Romanowskiej w Elblągu, z podziałem na 6 części"
- Przeprowadzenie kursu ,,Spawania metodą MAG-135" dla uczniów w ramach projektu ,,Nowoczesne kształcenie zawodowe szansą na lepszy start" w Zespole Szkół nr 7 im. Stanisława Mastalerza w Katowicach
- Dostawa sprzętu i oprogramowania w ramach projektu "Cyberbezpieczny samorząd" w Gminie Błaszki_1
- "Dostawa urządzeń i oprogramowania zwiększających odporność na cyberataki wraz z wdrożeniem w ramach realizacji projektu "Cyberbezpieczny Powiat Włoszczowski"
- Przeprowadzenie szkolenia elektrycznego G1 do 1kv pod nazwą ,,SEP dla uczniów z egzaminem" w ramach projektu pn.: ,,Nowoczesne kształcenie zawodowe szansą na lepszy start" w ZS7 w Katowicach.
- Przeprowadzenie audytu KRI z aktualizacją i wdrożeniem SZBI oraz przeprowadzenie szkoleń z zakresu cyberbezp. w ram. proj. "Cyberbezpieczny Samorząd" w ram. zad. Wzmocn. syst. cyberbezp. w Gm. Szczeb.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.