eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Dębica › Świadczenie usług społecznych w gminie Dębica w ramach realizacji projektu: ,,Centrum Usług Społecznych w gminie Dębica-Nowa jakość życia mieszkańców"-cz.II



Ogłoszenie z dnia 2022-09-06


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług społecznych w gminie Dębica w ramach realizacji projektu: ,,Centrum Usług Społecznych w gminie Dębica-Nowa jakość życia mieszkańców”-cz.II

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: CENTRUM USŁUG SPOŁECZNYCH GMINY DĘBICA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 850019270

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Stefana Batorego 13

1.5.2.) Miejscowość: Dębica

1.5.3.) Kod pocztowy: 39-200

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL824 - Tarnobrzeski

1.5.7.) Numer telefonu: 14 680-33-33

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gopsdebica@gopsdebica.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: cusdebica.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-59a11890-1747-11ed-b950-8227d40187e8

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Świadczenie usług społecznych w gminie Dębica w ramach realizacji projektu: ,,Centrum Usług Społecznych w gminie Dębica-Nowa jakość życia mieszkańców”-cz.II

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-59a11890-1747-11ed-b950-8227d40187e8

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00334411

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-06

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00142334/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.2 Świadczenie usług społecznych w gminie Dębica, w ramach realizacji projektu: „Centrum Usług Społecznych w gminie Dębica- nowa jakość życia mieszkańców” - cz.II

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Program Operacyjny Wiedza Edukacja Rozwój, realizowany w ramach Osi priorytetowej : II Efektywne polityki publiczne dla rynku pracy, gospodarki i edukacji, Działanie: 2.8 Rozwój usług społecznych świadczonych w środowisku lokalnym

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00303141/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: CUS.26.14.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 835915,15 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

ZADANIE NR 8 KLUB AKTYWNOŚCI LOKALNEJ
W ramach usługi KLUB AKTYWNOŚCI LOKALNEJ Wykonawca jest zobowiązany do prowadzenia - Klubów Aktywności Lokalnej w ramach którego zorganizowane będą:
I. Pakiety Aktywności - 16 pakietów- w łącznej ilości nie więcej niż 1376 godzin
II. Pikniki integracyjne - w 16 miejscowościach gminy Dębica
III. Zajęcia sportowe w wodzie - w ilości 80 godzin
IV. Wydarzenia gminne - 4 wydarzenia
V. Wyjazdy krajoznawczo– aktywizacyjne - 15 wyjazdów do różnych miejsc na terenie polski oraz 15 wyjazdów do kina-teatru
VI. Zajęcia prozdrowotne w Uzdrowisku Latoszyn-Zdrój - 500 jednogodzinnych zajęć;
skierowane do mieszkańców zamieszkujących na terenie gminy Dębica

4.5.3.) Główny kod CPV: 85320000-8 - Usługi społeczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

92500000-6 - Usługi świadczone przez biblioteki, archiwa, muzea i inne usługi kulturalne

98133000-4 - Usługi świadczone przez organizacje społeczne

80590000-6 - Usługi seminaryjne

92600000-7 - Usługi sportowe

85323000-9 - Usługi zdrowotne świadczone na rzecz wspólnot

4.5.5.) Wartość części: 420982,48 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

ZADANIE NR 9 KLUB RODZINNY W KOZŁOWIE
W ramach usługi KLUB RODZINNY Wykonawca jest zobowiązany do prowadzenia – KLUBU RODZINNEGO W KOZŁOWIE, w ramach którego zorganizowane będą:

I. Piknik integracyjny - 1 wydarzenie
II. Zajęcia edukacyjno - warsztatowe- w łącznej ilości nie więcej niż 156 godzin,
III. Warsztaty/seminaria dla rodziców/rodziców z dziećmi - w łącznej ilości nie większej niż 13 godzin;

skierowane do mieszkańców gminy Dębica (rodzice z dziećmi)

4.5.3.) Główny kod CPV: 85320000-8 - Usługi społeczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

85312110-3 - Usługi opieki dziennej nad dziećmi

85312100-0 - Usługi opieki dziennej

80590000-6 - Usługi seminaryjne

92500000-6 - Usługi świadczone przez biblioteki, archiwa, muzea i inne usługi kulturalne

98133000-4 - Usługi świadczone przez organizacje społeczne

92600000-7 - Usługi sportowe

85323000-9 - Usługi zdrowotne świadczone na rzecz wspólnot

4.5.5.) Wartość części: 17041,67 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

ZADANIE NR 10 KLUBY RODZINNE W GMINIE DĘBICA
W ramach usługi KLUB RODZINNY Wykonawca jest zobowiązany do prowadzenia –KLUBU RODZINNEGO W GMINIE DĘBICA, w ramach którego zorganizowane będą:
I. Wydarzenie gminne – „Dzień Rodziny” - 1 wydarzenie
II. Pikniki integracyjne - w 13 miejscowościach
III. Pakiety wsparcia dziennego - łączna ilość nie więcej niż 4.069 godzin
IV. Pakiety zajęć edukacyjno - warsztatowych - łączna ilość nie więcej niż 845 godzin
V. Pakiety warsztatów/seminariów dla rodziców/rodziców z dziećmi - łączna ilość nie więcej niż 169 godzin, 13 godzin na każdą miejscowość;
skierowane do mieszkańców gminy Dębica (rodzice z dziećmi)

4.5.3.) Główny kod CPV: 85320000-8 - Usługi społeczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

85312110-3 - Usługi opieki dziennej nad dziećmi

85312100-0 - Usługi opieki dziennej

92500000-6 - Usługi świadczone przez biblioteki, archiwa, muzea i inne usługi kulturalne

98133000-4 - Usługi świadczone przez organizacje społeczne

80590000-6 - Usługi seminaryjne

92600000-7 - Usługi sportowe

85323000-9 - Usługi zdrowotne świadczone na rzecz wspólnot

4.5.5.) Wartość części: 397891,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 525440,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 525440,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 525440,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Stowarzyszenia Nakręceni na Kulturę

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 8722437087

7.3.3) Ulica: Pustków-Osiedle 26A

7.3.4) Miejscowość: Pustków-Osiedle

7.3.5) Kod pocztowy: 39-206

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-02

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 525440,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-11-15

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 18400,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 18400,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 18400,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Fundacja Gorąca Cegła

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 8722430659

7.3.3) Ulica: Kozłów 53B

7.3.4) Miejscowość: Dębica

7.3.5) Kod pocztowy: 39-200

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-02

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 18400,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-11-15

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 481583,90 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 528585,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 481583,90 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Fundacja Gorąca Cegła

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8722430659

7.3.3) Ulica: Kozłów 53B

7.3.4) Miejscowość: Dębica

7.3.5) Kod pocztowy: 39-200

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-02

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 481583,90 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-11-15

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.