eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ochotnica Dolna › Wywóz i unieszkodliwienie odpadów z oczyszczalni ścieków w Tylmanowej w 2022 roku



Ogłoszenie z dnia 2021-12-28


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Wywóz i unieszkodliwienie odpadów z oczyszczalni ścieków w Tylmanowej w 2022 roku

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Nazwa zamawiającego: Zakład Gospodarki Komunalnej w Ochotnicy Dolnej

1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 120152978

1.4.) Adres zamawiającego:

1.4.1.) Ulica: osiedle Hologówka 191C

1.4.2.) Miejscowość: Ochotnica Dolna

1.4.3.) Kod pocztowy: 34-452

1.4.4.) Województwo: małopolskie

1.4.5.) Kraj: Polska

1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL219 - Nowotarski

1.4.7.) Numer telefonu: 18 262 60 28

1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@ochotnica.pl

1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ochotnica.pl

1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00334341

2.2.) Data ogłoszenia: 2021-12-28

SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA

3.1.) Nazwa zmienianego ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu,

3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2021/BZP 00332097/01

3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

3.15. RODO (obowiązek informacyjny)

Przed zmianą:
1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o danych) (Dz. U. UE L119 z dnia 4 maja 2016 r., str. 1; zwanym dalej „RODO”) informujemy, że:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Zakład Gospodarki Komunalnej w Ochotnicy Dolnej, os. Hologówka 191C, 34-452 Ochotnica Dolna
2) Kierownik Zakładu Gospodarki Komunalnej w Ochotnicy Dolnej, Zbigniew Chlebek, wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym można się skontaktować pocztą elektroniczną na adres: inspektor@cbi24.pl,
3) dane osobowe osób fizycznych przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c rozporządzenia 2016/679 w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego - „Wywóz i unieszkodliwienie odpadów z oczyszczalni ścieków w Tylmanowej w 2022 roku”. Oznaczenie sprawy: ZGK.261.2.2021,
4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 ustawy P.Z.P.
5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 P.Z.P. przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisanych ustawy P.Z.P., związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO.
8) posiada Pani/Pan:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących (w przypadku, gdy skorzystanie z tego prawa wymagałoby po stronie administratora niewspółmiernie dużego wysiłku może zostać Pani/Pan zobowiązana do wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu albo sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia);
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą PZP oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników);
c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem okresu trwania postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu oraz przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego);
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;

Po zmianie:
1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o danych) (Dz. U. UE L119 z dnia 4 maja 2016 r., str. 1; zwanym dalej „RODO”) informujemy, że:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Zakład Gospodarki Komunalnej w Ochotnicy Dolnej, os. Hologówka 191C, 34-452 Ochotnica Dolna
2) Kierownik Zakładu Gospodarki Komunalnej w Ochotnicy Dolnej, Zbigniew Chlebek, wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym można się skontaktować pocztą elektroniczną na adres: kontakt.inspektor.rodo@gmail.com,
3) dane osobowe osób fizycznych przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c rozporządzenia 2016/679 w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego - „Wywóz i unieszkodliwienie odpadów z oczyszczalni ścieków w Tylmanowej w 2022 roku”. Oznaczenie sprawy: ZGK.261.2.2021,
4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 ustawy P.Z.P.
5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 P.Z.P. przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisanych ustawy P.Z.P., związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO.
8) posiada Pani/Pan:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących (w przypadku, gdy skorzystanie z tego prawa wymagałoby po stronie administratora niewspółmiernie dużego wysiłku może zostać Pani/Pan zobowiązana do wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu albo sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia);
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą PZP oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników);
c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem okresu trwania postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu oraz przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego);
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.3.8. Sposób oceny ofert

Przed zmianą:
15. Opis kryteriów, którymi zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty, wraz z podaniem wag tych kryteriów i sposobu oceny ofert.
15.1. Najkorzystniejszą ofertą będzie oferta, która przedstawia najkorzystniejszy bilans ceny
15.2. Ocenie ofert podlegają tylko oferty niepodlegające odrzuceniu.
15.3. Kryterium oceny ofert i jego znaczenie oraz opis sposobu oceny ofert:
A. Kryterium „Cena” w PLN:
a) znaczenie kryterium - 60% (0,6);
b) opis sposobu oceny ofert dla kryterium „Ceny”:
Lcena = (Cmin / C) x 0,6 x 100 pkt, gdzie:
Lcena - liczba uzyskanych punktów dla kryterium „Cena” ocenianej oferty
Cmin - cena w ofercie z najniższą ceną
C - cena w ofercie ocenianej

Maksymalna liczba punktów w danym kryterium równa jest określonej wadze kryterium w %. Łączna liczba punktów za spełnienie kryterium jaką może uzyskać Wykonawca wynosi – 60 pkt. Uzyskana liczba punktów zaokrąglona będzie do drugiego miejsca po przecinku.
B. Kryterium „Czas reakcji” w dniach:
a) znaczenie kryterium - 40% (0,4);
b) opis sposobu oceny ofert dla kryterium „Czas reakcji”:
dla:
do 3 dni - 40 pkt
4-7 dni - 20 pkt
powyżej 7 dni - 0 pkt
Maksymalna liczba punktów w danym kryterium równa jest określonej wadze kryterium w %. Łączna liczba punktów za spełnienie kryterium jaką może uzyskać Wykonawca wynosi – 40 pkt. Uzyskana liczba punktów zaokrąglona będzie do drugiego miejsca po przecinku.
Kryterium "czas reakcji" odnosi się do maksymalnego czasu w jakim Wykonawca usunie osad po otrzymaniu od Zamawiającego zgłoszenia o konieczności jego usunięcia.

Po zmianie:
15. Opis kryteriów, którymi zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty, wraz z podaniem wag tych kryteriów i sposobu oceny ofert.
15.1. Najkorzystniejszą ofertą będzie oferta, która przedstawia najkorzystniejszy bilans ceny
15.2. Ocenie ofert podlegają tylko oferty niepodlegające odrzuceniu.
15.3. Kryterium oceny ofert i jego znaczenie oraz opis sposobu oceny ofert:
A. Kryterium „Cena” w PLN:
a) znaczenie kryterium - 60% (0,6);
b) opis sposobu oceny ofert dla kryterium „Ceny”:
Lcena = (Cmin / C) x 0,6 x 100 pkt, gdzie:
Lcena - liczba uzyskanych punktów dla kryterium „Cena” ocenianej oferty
Cmin - cena w ofercie z najniższą ceną
C - cena w ofercie ocenianej

Maksymalna liczba punktów w danym kryterium równa jest określonej wadze kryterium w %. Łączna liczba punktów za spełnienie kryterium jaką może uzyskać Wykonawca wynosi – 60 pkt. Uzyskana liczba punktów zaokrąglona będzie do drugiego miejsca po przecinku.
B. Kryterium „Czas reakcji” w dniach:
a) znaczenie kryterium - 40% (0,4);
b) opis sposobu oceny ofert dla kryterium „Czas reakcji”:
dla:
do 3 dni - 40 pkt
4-7 dni - 20 pkt
powyżej 7 dni - 0 pkt
Maksymalna liczba punktów w danym kryterium równa jest określonej wadze kryterium w %. Łączna liczba punktów za spełnienie kryterium jaką może uzyskać Wykonawca wynosi – 40 pkt. Uzyskana liczba punktów zaokrąglona będzie do drugiego miejsca po przecinku.
Kryterium "czas reakcji" odnosi się do maksymalnego czasu w jakim Wykonawca usunie odpad po otrzymaniu od Zamawiającego zgłoszenia o konieczności jego usunięcia.

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przed zmianą:
Przedmiotem zamówienia jest odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów z oczyszczalni ścieków w Tylmanowej, powstających w wyniku procesu oczyszczania ścieków komunalnych (w rozumieniu ustawy o odpadach CPV: 90513600-2, 90513700-3, 90513900-5) w okresie 2022 roku, tj.:
- osadu nadmiernego w postaci półsuchej (kod odpadu: 19 08 05) - szacowana ilość: około 550 ton;
- skratek (kod odpadu: 19 08 01) - szacowana ilość: około 20 ton;
- zawartość piaskowników (kod odpadu: 19 08 02) - szacowana ilość: około 15 ton.

Wykonawca zobowiązany będzie do zapewnienia bieżącego/sukcesywnego odbioru, transportu i zagospodarowania osadów ściekowych zgodnie z wymaganiami obowiązujących przepisów, w szczególności:
- ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Opracowano na podstawie t. j. Dz. U. z 2021 r. poz. 779 z późn.zm.)
- ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo Ochrony Środowiska (Opracowano na podstawie: t. j. Dz. U. z 2021 r. poz.1973 z późn.zm.)

Zamawiający wymaga, aby Wykonawca zapewnił odbiór osadów z częstotliwością i w ilościach wskazanych przez Zamawiającego, zapewniających bieżące funkcjonowanie oczyszczalni ścieków. Częstotliwość odbioru osadów z kontenerów ustawionych w miejscu składowym musi następować sukcesywnie tak, aby nie dopuścić do przepełnienia kontenerów.

Usługa będzie realizowana na telefoniczne zgłoszenie, nie rzadziej niż dwa razy w miesiącu.

Usługodawca jest zobowiązany do zabezpieczenia na swój koszt pojemników do gromadzenia w/w odpadów na terenie oczyszczalni w Tylmanowej oraz transportu odpadów - o gabarytach i właściwościach technicznych zgodnych z obowiązującymi przepisami prawa.

Usługodawca jest zobowiązany do transportu i unieszkodliwiania odpadów w sposób zgodny z
obowiązującymi przepisami prawa oraz dokumentowania tych czynności na bieżąco.

Zapłata za świadczone przez Usługodawcę usługi będzie dokonywana z częstotliwością miesięczną – po właściwym zrealizowaniu usługi i dostarczeniu kompletu dokumentów do siedziby Zamawiającego.

Po zmianie:
Przedmiotem zamówienia jest odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów z oczyszczalni ścieków w Tylmanowej, powstających w wyniku procesu oczyszczania ścieków komunalnych (w rozumieniu ustawy o odpadach CPV: 90513600-2, 90513700-3, 90513900-5, 90500000-2, 90511000-2, 90512000-9, 90533000-2, 90513800-4, 90513000-6) w okresie 2022 roku, tj.:
- osadu nadmiernego w postaci półsuchej (kod odpadu: 19 08 05) - szacowana ilość: około 550 ton;
- skratek (kod odpadu: 19 08 01) - szacowana ilość: około 20 ton;
- zawartość piaskowników (kod odpadu: 19 08 02) - szacowana ilość: około 15 ton.

Wykonawca zobowiązany będzie do zapewnienia bieżącego/sukcesywnego odbioru, transportu i zagospodarowania osadów ściekowych zgodnie z wymaganiami obowiązujących przepisów, w szczególności:
- ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Opracowano na podstawie t. j. Dz. U. z 2021 r. poz. 779 z późn.zm.)
- ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo Ochrony Środowiska (Opracowano na podstawie: t. j. Dz. U. z 2021 r. poz.1973 z późn.zm.)

Zamawiający wymaga, aby Wykonawca zapewnił odbiór osadów z częstotliwością i w ilościach wskazanych przez Zamawiającego, zapewniających bieżące funkcjonowanie oczyszczalni ścieków. Częstotliwość odbioru osadów z kontenerów ustawionych w miejscu składowym musi następować sukcesywnie tak, aby nie dopuścić do przepełnienia kontenerów.

Usługa będzie realizowana na telefoniczne zgłoszenie, nie rzadziej niż dwa razy w miesiącu.

Usługodawca jest zobowiązany do zabezpieczenia na swój koszt pojemników do gromadzenia w/w odpadów na terenie oczyszczalni w Tylmanowej oraz transportu odpadów - o gabarytach i właściwościach technicznych zgodnych z obowiązującymi przepisami prawa.

Usługodawca jest zobowiązany do transportu i unieszkodliwiania odpadów w sposób zgodny z
obowiązującymi przepisami prawa oraz dokumentowania tych czynności na bieżąco.

Zapłata za świadczone przez Usługodawcę usługi będzie dokonywana z częstotliwością miesięczną – po właściwym zrealizowaniu usługi i dostarczeniu kompletu dokumentów do siedziby Zamawiającego.

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.2.7. Dodatkowy kod CPV

Przed zmianą:
Usługi transportu osadów,Usługi likwidacji osadów

Po zmianie:
Usługi związane z odpadami,Usługi wywozu odpadów,Usługi transportu odpadów,Usługi obróbki i usuwania odpadów, które nie są niebezpieczne,Usługi transportu osadów,Usługi obróbki osadów,Usługi likwidacji osadów,Usługi gospodarki odpadami

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

5.4. Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu

Przed zmianą:
5.1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:
a) spełniają warunki określone w pkt 5.2. SWZ;
b) nie podlegają wykluczeniu z postępowania w okolicznościach, o których mowa w art. 108 ust. 1 pkt 1) - 6) Pzp,

5.2. Określenie warunków udziału w postępowaniu.

Zgodnie z przepisem art. 112 ust. 1 w zw. z art. 266 ustawy Pzp, Zamawiający określa następujące warunki udziału w postępowaniu:

Warunki udziału w postępowaniu wyrażone jako minimalne poziomy zdolności:

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
1. Zdolności do występowania w obrocie gospodarczym
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w powyższym zakresie.
2. Uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Wykonawca musi wykazać, że posiada:
1) Zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie transportu odpadów (z wyszczególnieniem kodu 19 08 05 ustabilizowanych komunalnych osadów ściekowych), wydane w oparciu o obowiązujące przepisy art. 233 ustawy o odpadach z dnia 14 grudnia 2012 r., przez właściwy organ ze względu na miejsce siedziby lub zamieszkania posiadacza odpadów.
2) Zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie przetwarzania (odzysku lub unieszkodliwiania) odpadów (z wyszczególnieniem kodu 19 08 05 ustabilizowanych komunalnych osadów ściekowych) wydane w oparciu o przepisy ustawy o odpadach z dnia 14 grudnia 2012 r. przez właściwy organ ze względu na miejsce prowadzenia działalności.


Nie dopuszcza się zagospodarowania odpadów w procesie odzysku R-10.

Zezwolenia o których mowa w pkt. 1) i 2) powyżej mają zapewnić odbiór, przez okres obowiązywania umowy, ilości odwodnionych osadów ściekowych odpowiadającej co najmniej ilości osadów ściekowych, na którą składana jest oferta;

W przypadku składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, warunek jest spełniony, jeżeli co najmniej jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia posiada uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej i zrealizuje usługi, do których realizacji te uprawnienia są wymagane.
3. Sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający nie określa warunku dotyczącego sytuacji ekonomicznej lub finansowej.
4. Warunek dotyczący zdolności technicznej lub zawodowej:
Zamawiający nie określa warunku dotyczącego kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów.

Zamawiający dokona oceny spełniania warunku w oparciu o oświadczenie o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp,

5.2.3. Oświadczenie wstępne, Podmiotowe Środki Dowodowe oraz inne dokumenty:

Oświadczenie wstępne, o którym mowa w art. 125 ust. 1 w zw. z art. 266 ustawy Pzp.
Zgodnie z dyspozycją przepisu art. 273 ust. 2 ustawy Pzp,

wykonawca dołączy do oferty:


• Oświadczenie wstępne, o którym mowa w art. 125 ust. 1 w zw. z art. 266 ustawy Pzp, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia z postępowania oraz spełniania warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z treścią załącznika nr 2 do SWZ.

W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców ww. oświadczenie składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.

Wymagana forma: Oryginał w formie elektronicznej (postać elektroniczna z podpisem kwalifikowanym), w postaci elektronicznej z podpisem zaufanym lub osobistym.

Po zmianie:
5.1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:

a) spełniają warunki określone w pkt 5.2. SWZ;
b) nie podlegają wykluczeniu z postępowania w okolicznościach, o których mowa w art. 108 ust. 1 pkt 1) - 6) Pzp,

5.2. Określenie warunków udziału w postępowaniu.

Zgodnie z przepisem art. 112 ust. 1 w zw. z art. 266 ustawy Pzp, Zamawiający określa następujące warunki udziału w postępowaniu:

Warunki udziału w postępowaniu wyrażone jako minimalne poziomy zdolności:

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
1. Zdolności do występowania w obrocie gospodarczym
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w powyższym zakresie.
2. Uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Wykonawca musi wykazać, że posiada:
1) Zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie transportu odpadów (z wyszczególnieniem kodu 19 08 05 - ustabilizowanych komunalnych osadów ściekowych, kodu 19 08 01 - skratki, kodu 19 08 02 - zawartość piaskowników), wydane w oparciu o obowiązujące przepisy art. 233 ustawy o odpadach z dnia 14 grudnia 2012 r., przez właściwy organ ze względu na miejsce siedziby lub zamieszkania posiadacza odpadów.
2) Zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie przetwarzania (odzysku lub unieszkodliwiania) odpadów (z wyszczególnieniem kodu 19 08 05 - ustabilizowanych komunalnych osadów ściekowych, kodu 19 08 01 - skratki, kodu 19 08 02 - zawartość piaskowników) wydane w oparciu o przepisy ustawy o odpadach z dnia 14 grudnia 2012 r. przez właściwy organ ze względu na miejsce prowadzenia działalności.


Nie dopuszcza się zagospodarowania odpadów w procesie odzysku R-10.

Zezwolenia o których mowa w pkt. 1) i 2) powyżej mają zapewnić odbiór, przez okres obowiązywania umowy, ilości odwodnionych osadów ściekowych odpowiadającej co najmniej ilości osadów ściekowych, na którą składana jest oferta;

W przypadku składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, warunek jest spełniony, jeżeli co najmniej jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia posiada uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej i zrealizuje usługi, do których realizacji te uprawnienia są wymagane.
3. Sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający nie określa warunku dotyczącego sytuacji ekonomicznej lub finansowej.
4. Warunek dotyczący zdolności technicznej lub zawodowej:
Zamawiający nie określa warunku dotyczącego kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów.

Zamawiający dokona oceny spełniania warunku w oparciu o oświadczenie o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp,

5.2.3. Oświadczenie wstępne, Podmiotowe Środki Dowodowe oraz inne dokumenty:

Oświadczenie wstępne, o którym mowa w art. 125 ust. 1 w zw. z art. 266 ustawy Pzp.
Zgodnie z dyspozycją przepisu art. 273 ust. 2 ustawy Pzp,

wykonawca dołączy do oferty:


• Oświadczenie wstępne, o którym mowa w art. 125 ust. 1 w zw. z art. 266 ustawy Pzp, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia z postępowania oraz spełniania warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z treścią załącznika nr 2 do SWZ.

W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców ww. oświadczenie składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.

Wymagana forma: Oryginał w formie elektronicznej (postać elektroniczna z podpisem kwalifikowanym), w postaci elektronicznej z podpisem zaufanym lub osobistym.

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

5.7. Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu

Przed zmianą:
1. Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia z art. 125 ust 1 ustawy Pzp.
Wymagana forma: Oryginał w formie elektronicznej (postać elektroniczna z podpisem kwalifikowanym), w postaci elektronicznej z podpisem zaufanym lub osobistym.

2. Zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie transportu odpadów (z wyszczególnieniem kodu 19 08 05 ustabilizowanych komunalnych osadów ściekowych), wydane w oparciu o obowiązujące przepisy art. 233 ustawy o odpadach z dnia 14 grudnia 2012 r., przez właściwy organ ze względu na miejsce siedziby lub zamieszkania posiadacza odpadów.

3. Zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie przetwarzania (odzysku lub unieszkodliwiania) odpadów (z wyszczególnieniem kodu 19 08 05 ustabilizowanych komunalnych osadów ściekowych) wydane w oparciu o przepisy ustawy o odpadach z dnia 14 grudnia 2012 r. przez właściwy organ ze względu na miejsce prowadzenia działalności.

4. Zgodnie z dyspozycją przepisu art. 273 ust. 1 pkt 1 i 2ustawy Pzp, Zamawiający nie będzie wymagał złożenia w niniejszym postępowaniu podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie braku podstaw do wykluczenia i spełniania warunków udziału w postępowaniu jeżeli zaistnieje przesłanka z art. 273 ust. 1 pkt 3 Pzp.

5. Zamawiający nie będzie wzywał wykonawcy, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych środków dowodowych, na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu, aktualnych na dzień ich złożeni, zgodnie z dyspozycją art. 274 ust. 1 ustawy Pzp, jeżeli zaistnieje przesłanka art. 274 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp - Zamawiający nie wymaga złożenia ww. dokumentów.

Po zmianie:
1. Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia z art. 125 ust 1 ustawy Pzp.
Wymagana forma: Oryginał w formie elektronicznej (postać elektroniczna z podpisem kwalifikowanym), w postaci elektronicznej z podpisem zaufanym lub osobistym.

2. Zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie transportu odpadów (z wyszczególnieniem kodu 19 08 05 - ustabilizowanych komunalnych osadów ściekowych, kodu 19 08 01 - skratki, kodu 19 08 02 - zawartość piaskowników), wydane w oparciu o obowiązujące przepisy art. 233 ustawy o odpadach z dnia 14 grudnia 2012 r., przez właściwy organ ze względu na miejsce siedziby lub zamieszkania posiadacza odpadów.

3. Zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie przetwarzania (odzysku lub unieszkodliwiania) odpadów (z wyszczególnieniem kodu 19 08 05 - ustabilizowanych komunalnych osadów ściekowych, kodu 19 08 01 - skratki, kodu 19 08 02 - zawartość piaskowników) wydane w oparciu o przepisy ustawy o odpadach z dnia 14 grudnia 2012 r. przez właściwy organ ze względu na miejsce prowadzenia działalności.

4. Zgodnie z dyspozycją przepisu art. 273 ust. 1 pkt 1 i 2ustawy Pzp, Zamawiający nie będzie wymagał złożenia w niniejszym postępowaniu podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie braku podstaw do wykluczenia i spełniania warunków udziału w postępowaniu jeżeli zaistnieje przesłanka z art. 273 ust. 1 pkt 3 Pzp.

5. Zamawiający nie będzie wzywał wykonawcy, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych środków dowodowych, na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu, aktualnych na dzień ich złożeni, zgodnie z dyspozycją art. 274 ust. 1 ustawy Pzp, jeżeli zaistnieje przesłanka art. 274 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp - Zamawiający nie wymaga złożenia ww. dokumentów.

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA VIII - PROCEDURA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.1. Termin składania ofert

Przed zmianą:
2022-01-04 10:00

Po zmianie:
2022-01-05 10:00

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.3. Termin otwarcia ofert

Przed zmianą:
2022-01-04 13:00

Po zmianie:
2022-01-05 13:00

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.4. Termin związania ofertą

Przed zmianą:
2022-02-02

Po zmianie:
2022-02-03

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.