eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rybnik › Powiatowa i Miejska Biblioteka Publiczna, dz. Śródmieście - termomodernizacja budynku

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2022-09-05


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Powiatowa i Miejska Biblioteka Publiczna, dz. Śródmieście - termomodernizacja budynku

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: MIASTO RYBNIK

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276255430

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Bolesława Chrobrego 2

1.5.2.) Miejscowość: Rybnik

1.5.3.) Kod pocztowy: 44-200

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL227 - Rybnicki

1.5.7.) Numer telefonu: 324392302

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zam_pub@um.rybnik.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.rybnik.eu

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Powiatowa i Miejska Biblioteka Publiczna, dz. Śródmieście - termomodernizacja budynku

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9a3f522d-f202-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00333706

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-05

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00001828/23/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.34 Powiatowa i Miejska Biblioteka Publiczna, dz. Śródmieście; termomodernizacja budynku.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00224608/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.53.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 14478935,00 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 2276284,98 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem niniejszego zamówienia jest wykonanie termomodernizacji budynku Powiatowej i Miejskiej Biblioteki Publicznej przy ulicy Ks. Józefa Szafranka 7 w Rybniku wraz z modernizacją instalacji centralnego ogrzewania.
OGÓLNY ZAKRES ROBÓT
1. Termomodernizacja budynku – roboty ogólnobudowlane:
 demontaż z elewacji osłon z blach trapezowych, czyszczenie, dwukrotne malowanie i ponowny montaż po wykonanych robotach dociepleniowych;
 demontaż pionowych stalowych elementów ozdobnych na elewacji budynku, czyszczenie poprzez piaskowanie, malowanie natryskowe i ponowny montaż po wykonanych robotach dociepleniowych po uprzednim przedłużeniu elementów mocujących profile stalowe;
 docieplenie ścian zewnętrznych nadziemnych budynku w systemie bezspoinowym, styropianem EPS70-033 gr. 10cm o współczynniku przewodzenia ciepła =0,033 W/(m*K) wraz z dociepleniem ościeży styropianem EPS70-033 gr.3cm; położenie tynku cienkowarstwowego typu baranek o granulacji 1,5 mm;
 docieplenie ścian zewnętrznych podziemnych budynku wraz z cokołem polistyrenem ekstrudowanym XPS gr. 10cm o współczynniku przewodzenia ciepła =0,035 W/(m*K);
 wykonanie hydroizolacji ścian zewnętrznych podziemnych budynku oraz cokołu w postaci 2 warstw masy izolacyjnej;
 odtworzenie pokrycia z płytek klinkierowych elewacyjnych wszystkich elementów krytych płytkami w stanie istniejącym przed termomodernizacją – konkretny wzór płytek do uzgodnienia na etapie realizacji;
 naprawa naświetli piwnicznych i murków zewnętrznych przy budynku;
 przebudowa podejść kanalizacji deszczowej związana z odsadzeniem rur spustowych i czyszczaków od elewacji o grubość ocieplenia;
 wymiana rur spustowych oraz rynien (materiał: blacha tytan-cynk);
 docieplenie stropów ostatniej kondygnacji granulatem z wełny mineralnej, gr.15cm o współczynniku przewodzenia ciepła =0,040 W(/m*K);
 wymiana kratek wentylacyjnych w elewacji na kratki stalowe nierdzewne wraz z przedłużeniem rurek wentylacyjnych;
 docieplenie części stropodachów budynku styropapą jednostronnie laminowaną, gr. 15 cm o współczynniku przewodzenia ciepła =0,035 W/(m*K);
 wymiana okien na nowe z PCV o współ. U=0,9 W/(m2*K) w kolorze RAL 8025;
 wykonanie właściwej wentylacji w pomieszczeniach poprzez montaż w ramie okna nawiewników ciśnieniowych, akustycznych (39dB) w kolorze brązowym, o wydajności Qn=30,0 m3/h;
 montaż rolet okiennych zewnętrznych w kolorze dostosowanym do koloru ramy okna, sterowanych ręcznie w zasięgu użytkownika i elektrycznie w miejscach poza zasięgiem;
 wymiana parapetów zewnętrznych na nowe z blachy ocynkowanej powlekanej, gr. 0,70mm;
 częściowa wymiana stolarki drzwiowej i bramy garażowej typu roleta na stolarkę aluminiową;
 demontaż i ponowny montaż instalacji odgromowej po wykonanych robotach dociepleniowych;
 przygotowanie na elewacjach wypustów pod wyprowadzenie okablowania do kamer monitoringu wraz z rozprowadzeniem kabla UTP w peszlu;
 rozebranie pokrycia dachów z papy, uszczelnienie połaci dachowych, uzupełnienie ewentualnych ubytków, uszczelnienie koryt ściekowych wód deszczowych z połaci dachowych oraz roboty odtworzeniowe, w tym krycie papą termozgrzewalną gr. 5,2 mm, dwuwarstwowe;
 naprawa kominów i otworów wentylacyjnych, roboty tynkarsko-malarskie kominów celem dostosowania ich do wyglądu elewacji;
 obróbki blacharskie związane z ociepleniem elewacji i remontem pokrycia dachów budynku;
 remont schodów zewnętrznych i podjazdu dla osób niepełnosprawnych;
 czyszczenie i odmalowanie drabin stalowych;
 poprawa estetyki pasa wokół budynku po ociepleniu ścian, w tym wykonanie opaski z kostki betonowej.
2. Modernizacja instalacji centralnego ogrzewania:
 demontaż istniejącej instalacji z wyłączeniem prowadzonej podtynkowo oraz w kanałach podposadzkowych, niekolidującej z instalacją nowoprojektowaną;
 odtworzenie powierzchni ścian za grzejnikami i po zdemontowanych instalacjach, tj. przetarcie, uzupełnienie tynków, przemalowanie;
 montaż nowej instalacji grzewczej c.o., w tym rurarzu, grzejników płytowych niskopojemnościowych i armatury regulacyjno-odcinającej;
 przyłączenie projektowanej instalacji c.o. do źródła ciepła (węzeł cieplny) za pośrednictwem istniejących rozdzielaczy instalacyjnych.
Pozostałe informacje Szczegółowe zakresy zadania opisuje dokumentacja projektowa i przedmiar robót.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45421130-4 - Instalowanie drzwi i okien

45443000-4 - Roboty elewacyjne

45261000-4 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty

45312311-0 - Montaż instalacji piorunochronnej

45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 8

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3231356,32 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3700000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3231356,32 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: F-BID FIBIC Sp. j.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 647-254-36-04

7.3.3) Ulica: os. XXX-lecia

7.3.4) Miejscowość: Wodzisław Śląski

7.3.5) Kod pocztowy: 44-286

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Remont instalacji c.o.


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-25

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3231356,32 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 180 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.