Ogłoszenie z dnia 2023-07-31
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wykonanie robót budowlanych na terenie należącego do Urzędu do Spraw Cudzoziemców ośrodka dla cudzoziemców w Lininie, 05-530 Góra Kalwaria, woj. mazowieckie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Urząd do Spraw Cudzoziemców
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 017315012
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Koszykowa 16
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-564
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@udsc.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://udsc.gov.pl/
1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie robót budowlanych na terenie należącego do Urzędu do Spraw Cudzoziemców ośrodka dla cudzoziemców w Lininie, 05-530 Góra Kalwaria, woj. mazowieckie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c75b94c9-20d3-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00333468
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-07-31
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
w ramach projektu nr 18/1-2015/BK-FAMI pn. „Remont ośrodka w Lininie”, współfinansowanego z Programu Krajowego Funduszu Azylu, Migracji i Integracji – „Bezpieczna Przystań”2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
zamówienie udzielono zgodnie z art. art. 305 pkt 1) w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp. Możliwość udzielenia zamówienia została przewidziana w ramach przeprowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego nr 6/ROBOTY-LININ/TP/22.(Zamawiający przewidział możliwość udzielenia zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 do wysokości 3.000.000,00 zł brutto polegających na powtórzeniu części robót budowlanych, o których mowa w dokumentacji projektowej.Całkowita wartość przedmiotowego zamówienia została uwzględniona przy obliczaniu łącznej wartości szacunkowej zamówienia. Zamówienie będzie polegało na powtórzeniu/ kontynuacji podobnych robót budowlanych na terenie obiektu UdSC w Lininie (m.in. roboty hydrauliczne, tynkarskie, malarskie, montaż drzwi). Zamówienie zostanie powierzone Wykonawcy zamówienia podstawowego
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 34/REMONT - LININ/WR/23
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 137996 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych na terenie należącego do Urzędu do Spraw Cudzoziemców ośrodka dla cudzoziemców w Lininie (05-530 Góra Kalwaria, woj. mazowieckie). 2. Zakres prac, o których mowa w ust. 1, obejmuje prace remontowe w budynku mieszkalnym nr 30, w szczególności w zakresie:
1) wymiana drzwi aluminiowych – 1 szt.,
2) wymiana drzwi stalowych EI30 – 2 szt. - w piwnicy,
3) wymiana skorodowanych elementów węzła cieplnego,
4) ułożenie gresu technicznego na posadzce w piwnicy,
5) naprawa tynków, malowanie ścian w piwnicy budynku.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45432120-1 - Instalowanie nawierzchni podłogowych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45442100-8 - Roboty malarskie
45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45410000-4 - Tynkowanie
45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 160000 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 160000 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 160000 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Waja Sp. z o.o. Sp. komandytowa
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5213820936
7.3.3) Ulica: Kolady 3
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-691
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
WAJA SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
WAJA SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 160000 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-11-158.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty społeczne
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Wyposażenie kwater internatowych w artykuły łazienkowe oraz w wyposażenie gospodarstwa domowego
- Dostawa macierzy dyskowej
- Dostawa przełączników SAN
- Świadczenie usług zapewnienia kopii, wydruków, skanowania i faksowania, wraz z dzierżawą drukarek przez okres maksymalnie 24 miesięcy
- ZAKUP 12 REFLEKTORÓW SCENICZNYCH WRAZ Z SYSTEMEM ŁĄCZNOŚCI BEZPRZEWODOWEJ DMX ORAZ WYKONANIE PRAC NIEZBĘDNYCH DO ICH ZAINSTALOWANIA I URUCHOMIENIA
- Dostawa sprzętu komputerowego, akcesoriów komputerowych oraz oprogramowania
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie prac adaptacyjnych pomieszczeń edukacyjnych w Szkołach Podstawowych z terenu Gminy Przywidz
- Wymiana naświetleń w hali sportowej wraz z robotami towarzyszącymi
- Przebudowa II piętra budynku SOSW im. J. Korczaka w Borzęciczkach w celu dostosowania budynku do zaleceń wynikających z ekspertyzy technicznej i decyzji Komendant PPSP w Krotoszynie - etap I
- Budowa tunelu rowerowego w nasypie kolejowym w Oleśnicy w ciągu szlaku rowerowego Trasy Kamiennej Cyklostrady Dolnośląskiej
- "Remont pomieszczeń biurowych w budynku - siedzibie MOPR w Białymstoku przy ul. Malmeda Icchoka 8, pomieszczeń ZPS na terenie miasta Białegostoku oraz mieszkania treningowego przy ul. Białówny 1/1".
- Remont poradni dermatologicznej i remont schodów wejściowych wraz z pochylnią dla niepełnosprawnych w przychodni ZLO przy ul. Saskiej 61 oraz opracownie aktualizacji dokumentacji projektowej.
więcej: Roboty rozbiórkowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.