Ogłoszenie z dnia 2025-07-18
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00280519/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-06-16
- 2025/BZP 00289755/01 - Modyfikacja z dnia 2025-06-24
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup i dostawa pojemników na odpady komunalne
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA DORUCHÓW
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 250855009
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Kępińska 13
1.5.2.) Miejscowość: Doruchów
1.5.3.) Kod pocztowy: 63-505
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL416 - Kaliski
1.5.7.) Numer telefonu: 627363221
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: inwestycje@doruchow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.doruchow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/doruchow1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup i dostawa pojemników na odpady komunalne2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6ba3af0f-e2fa-454a-ac8a-9a3340172fcc
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00333225
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-07-18
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00019198/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Zakup i dostawa pojemników na odpady komunalne
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00280519
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: OR.271.2.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie, skompletowanie i dostawa bezpośrednio do właścicieli nieruchomości gotowych do użytku, fabrycznie nowych pojemników do segregacji odpadów komunalnych w ramach zadania pn. „Zakup i dostawa pojemników na odpady komunalne.”
2. Przedmiot zamówienia obejmuje:
2.1. wykonanie pojemników zgodnie z minimalnymi parametrami technicznymi i specyfikacją określonymi w Tabeli nr 1 oraz Tabeli nr 2- zał. nr 3 do SWZ.
2.2. montaż pojemników, przez co Zamawiający rozumie, że każdy pojemnik będzie kompletny, tj. oś wraz z kołami oraz klapa od pojemnika będą w nim zamontowane, a pojemnik będzie gotowy do użytkowania.
Zamawiający przewiduje możliwość dostarczenia ok. 5% niezmontowanych pojemników do punktu/punktów zbiorczych wskazanych przez Zamawiającego. Pojemniki te nie będą miały zamontowanych kółek jezdnych ani oś, będą miały zamontowane jedynie klapy i będą posztaplowane po 10 sztuk. Komplety kół wraz z osiami należy dostarczyć zapakowane osobno. Dla pojemników dostarczonych do zbiorczego punktu dostawy zostanie podpisany zbiorczy protokół ich odbioru.
2.3. dostarczenie bezpośrednio do wskazanych nieruchomości na terenie Gminy Doruchów zestawu pojemników do segregacji odpadów komunalnych. Przez zestaw pojemników należy rozumieć zestaw pojemników skompletowanych w odpowiedniej konfiguracji ilościowo-rodzajowej określonej w wykazie adresowym punktów dostawy, który będzie stanowił załącznik do umowy. Na potrzeby kalkulacji oferty Zamawiający w Tabeli nr 3 (zał. nr 3 do SWZ )wskazuje zakładaną liczbę pojemników jaką należy dostarczyć w poszczególnych miejscowościach na terenie Gminy Doruchów
2.4. sporządzenie dokumentacji potwierdzającej zrealizowanie dostawy do danego punktu adresowego. Przez dokumentację, o której mowa w zdaniu powyżej, Zamawiający rozumie dokument potwierdzający odbiór pojemników, sporządzony odrębnie dla każdego punktu adresowego i podpisany przez odbiorcę końcowego. W przypadku odbioru pojemników przez osobę upoważnioną na piśmie przez właściciela nieruchomości, upoważnienie to należy dołączyć do dokumentu potwierdzającego odbiór pojemników i stanowić będzie jego integralną część. Dokumentacja, o której mowa w niniejszym punkcie stanowić będzie podstawę odbioru zadania.
W sytuacji nieobecności właściciela nieruchomości i braku jego upoważnienia do odbioru pojemników Zamawiający dopuszcza dla nie więcej niż 10% wszystkich lokalizacji pozostawienie pojemników na terenie nieruchomości z jednoczesnym udokumentowaniem przez Wykonawcę dostawy poprzez: sporządzenie dokumentacji fotograficznej, na której widoczne są wszystkie pojemniki, jakie powinny być dostarczone na wskazany adres oraz nieruchomość, w sposób umożliwiający jej identyfikację.
Wykonawca zobowiązany będzie sporządzić wykaz punktów adresowych dostawy pojemników, dla których nie uzyskał potwierdzenia odbioru pojemników przez odbiorcę końcowego, w którym dla każdego z punktów dostawy dokonuje opisu pojemników, jakie dostarczył na teren nieruchomości wraz z ich numerami indywidualnymi. Ww. wykaz musi być potwierdzony przez osobę wskazaną przez Zamawiającego. Wykaz ten, po potwierdzeniu przez osoby wskazane przez Zamawiającego stanowić będzie podstawę odbioru zadania.
3. Jeżeli dostarczony przedmiot umowy będzie niezgodny z ofertą Wykonawcy lub w inny sposób nie będzie spełniał wymagań określonych w opisie przedmiotu zamówienia, Wykonawca odbierze przedmiot umowy, w stosunku do którego Zamawiający wniesie zastrzeżenia, z miejsca wskazanego przez Zamawiającego na swój koszt i wymieni go na nowy, wolny od wad i zgodny ze złożoną ofertą, w terminie nie później niż 3 dni robocze po dokonaniu zgłoszenia tego faktu przez Zamawiającego.
4. Jeżeli do właściciela nieruchomości dostarczone zostaną pojemniki w konfiguracji niezgodnej ze wskazaną w wykazie adresowym punktów dostawy stanowiącym załącznik do umowy, zarówno względem rodzaju, jak i liczby pojemników, Wykonawca zobowiązany jest do odbioru na własny koszt pojemników niewłaściwie dostarczonych oraz dostawy pojemników zgodnych z wykazem, w terminie nie dłuższym niż 3 dni robocze po dokonaniu zgłoszenia tego faktu przez Zamawiającego.
5. Wykonawca jest zobowiązany dokonać na własny koszt wywozu i utylizacji opakowań i innych odpadów powstałych przy realizacji umowy.
6. Za organizację wszystkich procesów składających się na przedmiot zamówienia (wykonanie, montaż i dystrybucja pojemników) odpowiada w pełni Wykonawca. Wszystkie elementy zadania związane ze zmontowaniem, transportem i dystrybucją pojemników do punktów dostawy organizowane są przez Wykonawcę i stanowią integralną część zamówienia.
7. Wszystkie koszty związane ze zorganizowaniem i przeprowadzeniem pełnego zakresu przedmiotu zamówienia ponosi Wykonawca (m.in. koszty produkcji, załadunku, rozładunku, transportu, logistyki, personelu dokonującego montażu i dystrybucji pojemników, koszty najmu/dzierżawy urządzeń, pojazdów, placów, nieruchomości czy pomieszczeń i obiektów niezbędnych w procesie logistyki, montażu i dystrybucji pojemników, sporządzenia dokumentacji potwierdzającej dostawę).
8. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za pojemniki będące przedmiotem zamówienia (ryzyko utraty, uszkodzenia itd.), do czasu podpisania przez Wykonawcę i Zamawiającego protokołu odbioru.
9. Określone w treści OPZ wymagania względem posiadanych certyfikatów i atestów, zgodności przedmiotu zamówienia z obowiązującymi normami, właściwości, parametry techniczne, oznakowania, użyte nazwy i kolorystyka stanowią minimum techniczne i jakościowe, które oczekiwane jest przez Zamawiającego, i będą one stanowiły podstawę oceny ewentualnych materiałów równoważnych. Oznacza to, że Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych z zachowaniem minimalnych wymogów w zakresie wszystkich parametrów i specyfikacji przedmiotu zamówienia, jakie określono w OPZ. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisane przez Zamawiającego jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają w równoważnym stopniu wymagania określone przez Zamawiającego.
10. Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji na wszystkie dostarczane pojemniki wykonane w ramach zamówienia.
Wymagania dla systemu chipowego
Wszystkie pojemniki muszą posiadać zamontowany w pełni kompatybilny i interoperacyjny z systemem RFID tag w technologii UHF (Ultra High Frequency) w zakresie 860-960 MHz przeznaczonych dla każdego pojemnika.
Tagi muszą być tak umiejscowione, aby zapewniać bezproblemową współpracę z anteną RFID UHF.
Tagi muszą spełniać minimalne wymagania w poniższym zakresie:
- zasięg odczytu min. 10 m,
- temperatura pracy -40ºC do + 85ºC,
- współczynnik ochrony to IP68 (współczynnik wodoodporności),
- odporność na wibracje spełniające min. normę MIL-STD-810G,
- certyfikat CE oraz RoHS, Ex lub równoważne.
Tagi muszą zostać przystosowane do montowania na pojemnikach i mieć zaprogramowane kolejne numery identyfikacyjne umożliwiające wpisanie ich do bazy danych pojemników.
Po zrealizowaniu dostaw pojemników Wykonawca dostarczy Zamawiającemu bazę danych zawierającą dla każdego pojemnika jego indywidualny numer wytłoczony na korpusie, typ pojemnika oraz numer identyfikacyjny z tagów RFID przyporządkowany dla danego adresu nieruchomości. Zakres zadania obejmuje również szkolenie pracownika Urzędu Gminy Doruchów z obsługi bazy danych.
Pełny opis przedmiotu zamówienia zawiera zał. nr 3 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 34928480-6 - Pojemniki i kosze na odpady i śmieci
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1025526,03 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1160968,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1025526,03 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SSI SCHAFER PLASTICS POLAND SP. Z O.O.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5252899936
7.3.3) Ulica: Ul. Łącząca 1
7.3.4) Miejscowość: Siemianowice Śląskie
7.3.5) Kod pocztowy: 41-103
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
SSI SCHÄFER PLASTICS POLAND SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
SSI SCHÄFER PLASTICS POLAND SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-07-17
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1025526,03 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 120 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa pojemników do segregacji odpadów o pojemności 40 l, 120 l, 1100 l na przejścia graniczne w województwie lubelskim.
- Dostawa 3 mobilnych punktów selektywnej zbiórki odpadów komunalnych
- Wykonanie oraz dostawa 20 sztuk kontenerów siatkowych KP 7 z przeznaczeniem na odpady zielone
- Dostawa wyposażenia w ramach projektu Publiczny Żłobek w Rypinie - I etap
- DOSTAWA ARTYKUŁÓW GOSPODARCZYCH
- Dostawa produktów do opieki i pielęgnacji pacjenta oraz innych wyrobów jednorazowych.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.