Ogłoszenie z dnia 2025-07-17
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00239829/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-05-20
- 2025/BZP 00250533/01 - Modyfikacja z dnia 2025-05-27
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Czyszczenie studni chłonnych, wpustów ulicznych i odcinków kanałów deszczowych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: DZIELNICA WŁOCHY MIASTA STOŁECZNEGO WARSZAWY
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 01525966300179
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: al. Krakowska 257
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 02-133
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: wlochy.wzp@um.warszawa.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://wlochy.um.warszawa.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://zamowienia.um.warszawa.pl/pn/umw/demand/211399/notice/public/details1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Czyszczenie studni chłonnych, wpustów ulicznych i odcinków kanałów deszczowych2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d22636f5-f287-4bfd-a0be-766ce8dee295
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00332099
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-07-17
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00028792/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 Czyszczenie studni chłonnych wraz z odpompowywaniem z nich wody, czyszczenie wpustów ulicznych i odcinków kanałów deszczowych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00239829
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: TPBN.19.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 317477 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 270180 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest czyszczenie studni chłonnych wraz z odpompowywaniem z nich wody, czyszczenie wpustów ulicznych i odcinków kanałów deszczowych na terenie Dzielnicy Włochy. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności:
• mechaniczne czyszczenie kanalizacji w obiektach mieszkalnych – studzienki rewizyjne o średnicy wewnętrznej 1200 mm;
• mechaniczne czyszczenie studzienek ściekowych – wpusty uliczne;
• mechaniczne czyszczenie kanałów kołowych sieci zewnętrznej o średnicy 0,25 m; 0,30 m; 0,40 m i 1 m;
• czyszczenie studni chłonnych z odpompowywaniem z nich wody;
• pompowanie wody z ulic gminnych;
• dostawa i montaż pokryw wpustu ulicznego lub studni rewizyjnej w przypadku ich uszkodzenia lub kradzieży.
2. Szczegółowy zakres, opis oraz sposób wykonania usług został określony w:
• Projekcie postanowień umowy (dalej także „PPU”), stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ;
• Specyfikacji zakresu prac, stanowiących załącznik nr 2 do SWZ;
• Zestawieniu prac przewidzianych do wykonania, stanowiących załącznik nr 3 do SWZ.
3. Zamawiający wymaga od Wykonawcy i podwykonawcy zatrudnienia na podstawie umowy o pracę wszystkich osób wykonujących prace polegające na czyszczeniu elementów kanalizacji deszczowej w zakresie realizacji przedmiotu Umowy, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26.06.1974 r. – Kodeks Pracy.
4. W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający będzie uprawniony do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane czynności. Zakres czynności kontrolnych oraz wykaz dowodów, które Wykonawca będzie miał obowiązek przedstawienia na wezwanie Zamawiającego, zostały wskazane § 13 PPU.
5. Zamawiający zastrzega możliwość korekt (zwiększenia lub zmniejszenia) ilości prac w stosunku do ilości wskazanych w formularzu ofertowym. Zmiany mogą wynikać z bieżących potrzeb powstałych w trakcie realizacji umowy, a nie znanych w chwili jej zawarcia. Korekty te nie będą stanowiły zmian warunków umowy. Dokonywane w ten sposób zmiany nie mogą przekroczyć wynagrodzenia wykonawcy określonego na ten cel w § 7 PPU. Zamawiający planuje wykonać nie mniej niż 50% łącznej wartości zamówienia .
4.5.3.) Główny kod CPV: 90470000-2 - Usługi czyszczenia kanałów ściekowych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 190944 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 778702,80 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 190944 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: GSG INDUSTRIA sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9552264351
7.3.4) Miejscowość: Szczecin
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-06-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 190944 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-11-288.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności cywilnej Gminy Babice
- Usługa wykonania i dostawa oprawionych dyplomów do medali PRO MASOVIA oraz dyplomów uznania
- Dostawa warzyw i owoców na 2026 rok dla Miejskiego Ogrodu Zoologicznego im. Antoniny i Jana Żabińskich w Warszawie
- Świadczenie usługi gwarancyjnej wraz z opieką powdrożeniową Zintegrowanego Systemu Zarządzania ERP (Enterprise Resource Planning)
- Dostawa i wdrożenie systemu do zarządzania kontraktorami zewnętrznymi (system PAM)
- Modernizacja boiska szkolnego nr 4 przy Szkole Podst. nr 139 - ul. Syreny 5/7 w Warszawie w ramach realizacji zadania - Modernizacja boisk szkolnych na terenie Dzielnicy Wola - nr postęp.: 67/ZP/25.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- USŁUGA CZYSZCZENIA SEPARATORÓW, OSADNIKÓW I INNYCH URZĄDZEŃ SOZOTECHNICZNYCH ORAZ MECHANICZNE I CIŚNIENIOWE CZYSZCZENIE SIECI KANALIZACYJNYCH
- Poprawa gospodarki wodno-ściekowej na terenie Gminy Bytom (2004/PL/16/C/PE/004) Zadanie nr 9 - Dostawa
- 33 799 175,00 EUR.
- Odbieranie i oczyszczanie ścieków komunalnych z terenu miasta Pabianic.
- oczyszczanie ścieków.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





