Ogłoszenie z dnia 2021-12-27
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00251679/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-10-29
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„ Remont dachu z wymianą obróbek blacharskich , osuszenie ścian parteru, częściową wymianę posadzek, prace remontowe i malarskie w budynku Kościuszki 32 w Grodzisku Mazowieckim”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIAT GRODZISKI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 013269108
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Daleka 11a
1.5.2.) Miejscowość: Grodzisk Mazowiecki
1.5.3.) Kod pocztowy: 05-825
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL913 - Warszawski zachodni
1.5.7.) Numer telefonu: +48(0-22) 300-85-23
1.5.8.) Numer faksu: +48(0-22) 300-85-69 wew. 435
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@powiat-grodziski.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.powiat-grodziski.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://powiat-grodziski.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„ Remont dachu z wymianą obróbek blacharskich , osuszenie ścian parteru, częściową wymianę posadzek, prace remontowe i malarskie w budynku Kościuszki 32 w Grodzisku Mazowieckim”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3c5aec8d-389f-11ec-a3fb-0a24f8cd532c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00331762
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-27
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00007051/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.3 Remont dachu z wymianą obróbek blacharskich, osuszenie ścian parteru, prace remontowe i malarskie budynek przy ulicy Kościuszki 32 w Grodzisku Mazowieckim
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00251679/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP. 272.1.8.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu dachu budynku Kościuszki 32 w Grodzisku Mazowieckim z jednokrotnym pokryciem papą termozgrzewalną grubości 5,2 mm wraz z wymianą obróbek blacharskich i naprawą gzymsów, demontaż obudowy ścian siding na parterze z wykonaniem osuszenia ścian i wykonaniem tynków renowacyjnych, częścią rozbiórkę istniejących posadzek, wykonanie nowych z ociepleniem i izolacją termiczną rur c.o. pod posadzkami, pomalowaniem ścian i sufitów w 4 pokojach na I piętrze.
Do Wykonawcy także należeć będzie wywóz gruzu i materiałów z rozbiórki na odległość 10 kilometrów wraz z utylizacją materiałów z rozbiórki.
Zakres przewidzianych prac objętych niniejszym przetargiem zawiera kosztorys ofertowy dla robót i kosztorys ślepy oraz projekt prac związanych z ususzeniem ścian parteru budynku (Załącznik Nr 8 i 8a i 8b do SWZ). Zamówienie obejmuje również organizację placu budowy oraz wykonanie innych robót wymaganych technologią. Wszystkie roboty należy wykonać zgodnie ze specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiORB załącznik nr 9 do SWZ).
Ewentualne roboty nieprzewidziane ( nie ujęte w kosztorysie ślepym i przedmiarze robót) rozliczane będą na osobne zlecenie kosztorysem powykonawczym jako roboty uzupełniające lub zamienne.
UWAGA: Ze względu na wykonywanie prac w czynnym obiekcie budowlanym należy to
uwzględnić w kalkulacji cen jednostkowych.
Zastosowane materiały muszą być nowe fabrycznie i posiadać ważne atesty higieniczne, aprobaty techniczne i ważne certyfikaty dopuszczające do stosowania w budownictwie.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45260000-7 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian
45440000-3 - Roboty malarskie i szklarskie
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 279622,75 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 366078,07 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 279622,75 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:
zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): OPOL-SKA Sp. z o.o. Sp. Komandytowa
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: DAN-BUD Damian Łuczyk
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7543064373
7.3.3) Ulica: ul. Wygonowa 81/13
7.3.4) Miejscowość: Opole
7.3.5) Kod pocztowy: 45-402
7.3.6.) Województwo: opolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
OPOL-SKA SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
OPOL-SKA SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 279622,75 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące
INNE PRZETARGI Z GRODZISKA MAZOWIECKIEGO
- "Budowa sieci elektroenergetycznej 0,4kVoświetlenia ulicznego i linii WLZ oraz sieci monitoringu miejskiego w ciągu ulic: Nadarzyńskiej, Żydowskiej i Traugutta w Grodzisku Mazowieckim".
- "Modernizacja ewidencji gruntów i budynków dla jedn. ewidencyjnej gm. Grodzisk Maz. (140504_5 - obszar wiejski) w powiecie grodziskim - część II - obejmująca obręby Adamowizna, Czarny Las, Janinów ...
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym, w zakresie przyjmowania, przemieszczania, doręczania przesyłek pocztowych, paczek pocztowych oraz ich ewentualnych zwrotów
- "Roboty budowlane w Zespole szkolno-przedszkolnym nr 1 w Grodzisku Mazowieckim przy ul. Zielony Rynek 2 polegające na zmianie aranżacji stołówki, kuchni i zaplecza kuchennego"
- "Dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem dla Urzędu Miejskiego w Grodzisku Mazowieckim
- Dostawa zamkniętego systemu do pobierania krwi dla wszystkich oddziałów Szpitala.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa instalacji gazu celem podłączenia dwóch gazowych kotłów kondensacyjnych oraz montaż powietrznych pomp ciepła "Modernizacja kotłowni gazowej z zastosowaniem OZE dla budynku WCO i W w W-iu
- Przebudowa i remont budynku Szkoły Podstawowej nr 73 przy ul. Glinianej 30 we Wrocławiu - instalacje elektryczne i teletechniczne
- AD/ZP/63/25 "Remont pomieszczeń w budynkach Osiedla Studenckiego Politechniki Poznańskiej"
- Remont i adaptacja pomieszczeń w budynku SP ZOZ MSWiA w Poznaniu im. prof. Ludwika Bierkowskiego przy ul. Dojazd 34
- Inwestycje dotyczące kuchni w Zespole Szkół i Placówek Nr 2 w Katowicach
- Remont posadzki w Hali Stacji Kontroli Pojazdów Miejskiego Zakładu Komunikacyjnego w Bielsku-Białej Sp. z o.o.
więcej: Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.