eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Dębica › REMONT POMIESZCZEŃ SYPIALŃ I KORYTARZY PAWILONÓW 2 i 3 ORAZ BALKONU W BUDYNKACH DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ W DĘBICY"

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-07-28


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
REMONT POMIESZCZEŃ SYPIALŃ I KORYTARZY PAWILONÓW 2 i 3 ORAZ BALKONU W BUDYNKACH DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ W DĘBICY”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Dom Pomocy Społecznej im. Świętego Ojca Pio w Dębicy

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 691770636

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 23 Sierpnia 3

1.5.2.) Miejscowość: Dębica

1.5.3.) Kod pocztowy: 39-200

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL824 - Tarnobrzeski

1.5.7.) Numer telefonu: 14-6809703

1.5.8.) Numer faksu: 14-6809733

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@dpsdebica.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.dpsdebica.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

http://dpsdebica.pl/kontakt-dps-debica/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - inne państwowe i samorządowe osoby prawne utworzone na podstawie odrębnych ustaw w celu wykonywania zadań publicznych

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

REMONT POMIESZCZEŃ SYPIALŃ I KORYTARZY PAWILONÓW 2 i 3 ORAZ BALKONU W BUDYNKACH DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ W DĘBICY”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8ec8b867-1c29-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00331685

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-07-28

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00466161/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Remont pomieszczeń sypialn i korytarza pawilonów 2 i 3 oraz balkonu w budynkach Domu Pomocy Społecznej w Dębicy

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: DPS.ZP.271.17/2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zamówienie obejmuje min:
• Ustawienie lekkiej ścianki z płyt gipsowo-kartonowych
• Wymiana posadzki w korytarzu. Usunięcie warstw posadzkowych z późniejszym ich odtworzeniem
• Zabetonowanie technologicznych kanałów instalacyjnych
• Wymiana stolarki drzwiowej z poszerzeniem otworów do szerokości nowych drzwi
• Montaż aluminiowej ślusarki. Ścianka aluminiowa z drzwiami jednoskrzydłowymi.
• Wymiana obiektowych wykładzin pcv w pokojach
• Montaż pochwytów ze stali nierdzewne
• Instalacje elektryczne (przesunięcie łączników oświetleniowych - kolizja z poszerzeniami otworów drzwiowych)
• Wymiana posadzki w korytarzu. Usunięcie warstw posadzkowych z późniejszym ich odtworzeniem.
REMONT BALKONU
• Rozbiórki i demontaże
• Renowacja żelbetowej płyty balkonowej
• Izolacja płyty balkonowej
• Oczyszczenie i pomalowanie elementów metalowych
• Wykończenie balkonu od spodu konstrukcji
• Ułożenie tarasowych płytek na systemowych stopkach

4.5.3.) Główny kod CPV: 45215210-2 - Roboty budowlane w zakresie domów opieki społecznej

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 256 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Wystąpiły okoliczności powodujące, że dalsze prowadzenie postępowania jest nieuzasadnione, wskutek nieusuwalnego błędu w ogłoszeniu o zamówieniu. Unieważnienie postępowania następuje przed składaniem ofert.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.