Ogłoszenie z dnia 2025-07-17
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00320224/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-07-10
- 2025/BZP 00392393/01 - Wynik z dnia 2025-08-26
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Dostawa śmieciarki z zabudową jednokomorową tzw. wannową o pojemności skrzyni minimum 10m3 maksymalnie 12m3 o dopuszczalnej masie całkowitej maksymalnie 12 ton
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUG KOMUNALNYCH "SANiKO" SP. Z O. O.
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 150365691
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: PRUSA 70
1.4.2.) Miejscowość: Myszków
1.4.3.) Kod pocztowy: 42-300
1.4.4.) Województwo: śląskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL224 - Częstochowski
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@saniko.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.saniko.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - związki podmiotów, o których mowa w art. 4 pkt 1 lub 2 ustawy lub podmiotów, o których mowa w art. 4 pkt. 3 ustawy
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00331450
2.2.) Data ogłoszenia: 2025-07-17
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2025/BZP 00320224
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia Przed zmianą:
1. Przedmiotem zamówienia jest: „Dostawa śmieciarki z zabudową jednokomorową tzw. wannową o pojemności skrzyni minimum 10m3 maksymalnie 12m3
o dopuszczalnej masie całkowitej maksymalnie 12 ton.”
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 2 do SWZ
Po zmianie:
1. Przedmiotem zamówienia jest: „Dostawa śmieciarki z zabudową jednokomorową tzw. wannową o pojemności skrzyni minimum 10m3 maksymalnie 12m3
o dopuszczalnej masie całkowitej maksymalnie 12 ton.”
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w zmodyfikowanym załączniku nr 2 do SWZ
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IX - POZOSTAŁE INFORMACJE3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
9.1. Informacje dodatkowe Przed zmianą:
Po zmianie:
Zamawiający dokonał modyfikacji zapisów w SWZ
ZMIANA nr 1
Rozdział VII: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA pkt. 7 zmienia brzmienie w następujący sposób:
Było:
7. Zamawiający wymaga dostarczenia wraz z pojazdem:
1) instrukcji obsługi w języku polskim,
2) książki serwisowej,
3) minimum dwóch kompletów kluczyków umożliwiających otwarcie i rozruch
pojazdu, dostęp do zbiornika paliwa oraz zbiornika AdBlue (jeśli dotyczy),
4) katalogu części zabudowy,
5) listy, rodzajów oraz ilości płynów eksploatacyjnych znajdujących się w poszczególnych układach pojazdu w formie odpowiedniego wykazu skumulowanego na kartkach formatu A4 (olej silnikowy, olej w układzie wspomagania, olej w skrzyni biegów, olej w tylnym moście, olej hydrauliczny zabudowy),
6) dokumentu lub oświadczenia potwierdzającego wymianę oleju oraz filtrów, w przypadku skrzyni hydraulicznej w ostatnich 10 000 km
7) dokumentu lub oświadczenia potwierdzającego wymianę materiałów eksploatacyjnych podwozia w okresie ostatnich 5 000km (filtry oleju, paliwa, powietrza, systemu osuszania powietrza w układzie pneumatycznym, olej silnikowy itp.
Po dokonaniu zmian jest:
7. Zamawiający wymaga dostarczenia wraz z pojazdem:
1) instrukcji obsługi w języku polskim,
2) książki serwisowej,
3) minimum jednego kompletu kluczyków umożliwiających otwarcie i rozruch
pojazdu, dostęp do zbiornika paliwa oraz zbiornika AdBlue (jeśli dotyczy),
4) katalogu części zabudowy, (wykreślono zapis z SWZ)
4) listy, rodzajów oraz ilości płynów eksploatacyjnych znajdujących się w poszczególnych układach pojazdu w formie odpowiedniego wykazu skumulowanego na kartkach formatu A4 (olej silnikowy, olej w układzie wspomagania, olej w skrzyni biegów, olej w tylnym moście, olej hydrauliczny zabudowy),
5) dokumentu lub oświadczenia potwierdzającego wymianę oleju oraz filtrów, w przypadku skrzyni hydraulicznej w ostatnich 10 000 km
6) dokumentu lub oświadczenia potwierdzającego wymianę materiałów eksploatacyjnych podwozia w okresie ostatnich 5 000km (filtry oleju, paliwa, powietrza, systemu osuszania powietrza w układzie pneumatycznym, olej silnikowy itp.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.8. Wykaz przedmiotowych środków dowodowych Przed zmianą:
1. Zamawiający żąda, by Wykonawca złożył wraz z ofertą wypełniony przedmiotowy środek dowodowy, stanowiący wykaz parametrów technicznych oferowanego samochodu specjalistycznego typu śmieciarka, o którym mowa
w rozdziale VII SWZ. – załącznik nr 2 do SWZ
2. Zamawiający żąda, by Wykonawca złożył wraz z ofertą przedmiotowy środek dowodowy w postaci zdjęć pojazdu przedstawiających pojazd ze wszystkich 4 stron oraz zdjęć wnętrza pojazdu.
3. Przedmiotowy środek dowodowy wskazany w pkt. 1 i pkt. 2 Wykonawca winien złożyć w formie załącznika zgodnie z parametrami wymienionymi w SWZ.
4. Określony w pkt. 1 wykaz jest oświadczeniem własnym Wykonawcy, potwierdzającym zgodność oferowanego pojazdu z wymaganiami unormowanymi
w rozdziale VII SWZ
5. Oświadczenie zgodnie ze specyfikacją w SWZ, przyjmuje formę tabeli ze sporządzonym przez Zamawiającego wykazem parametrów technicznych i cech funkcjonalnych, w którym Wykonawca winien potwierdzić wartości parametrów technicznych i cechy funkcjonalne oferowanego pojazdu w zakresie tam wskazanym. Brak spełnienia wymaganych parametrów technicznych spowoduje odrzucenie oferty Wykonawcy- załącznik nr 2 do SWZ.
Po zmianie:
1. Zamawiający żąda, by Wykonawca złożył wraz z ofertą wypełniony przedmiotowy środek dowodowy, stanowiący wykaz parametrów technicznych oferowanego samochodu specjalistycznego typu śmieciarka, o którym mowa
w rozdziale VII SWZ. – zmodyfikowany załącznik nr 2 do SWZ
2. Zamawiający żąda, by Wykonawca złożył wraz z ofertą przedmiotowy środek dowodowy w postaci zdjęć pojazdu przedstawiających pojazd ze wszystkich 4 stron oraz zdjęć wnętrza pojazdu.
3. Przedmiotowy środek dowodowy wskazany w pkt. 1 i pkt. 2 Wykonawca winien złożyć w formie załącznika zgodnie z parametrami wymienionymi w SWZ.
4. Określony w pkt. 1 wykaz jest oświadczeniem własnym Wykonawcy, potwierdzającym zgodność oferowanego pojazdu z wymaganiami unormowanymi
w rozdziale VII SWZ
5. Oświadczenie zgodnie ze specyfikacją w SWZ, przyjmuje formę tabeli ze sporządzonym przez Zamawiającego wykazem parametrów technicznych i cech funkcjonalnych, w którym Wykonawca winien potwierdzić wartości parametrów technicznych i cechy funkcjonalne oferowanego pojazdu w zakresie tam wskazanym. Brak spełnienia wymaganych parametrów technicznych spowoduje odrzucenie oferty Wykonawcy- zmodyfikowany załącznik nr 2 do SWZ.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - PROCEDURA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2025-07-18 10:00
Po zmianie:
2025-07-23 10:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2025-07-18 10:30
Po zmianie:
2025-07-23 10:30
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2025-08-16
Po zmianie:
2025-08-21
INNE PRZETARGI Z MYSZKOWA
- Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad zadaniem "Kompleksowa termomodernizacja budynku Starostwa Powiatowego w Myszkowie"
- Mobilna stacja uzdatniania wody i urządzenie do pakowania
- "Agregat prądotwórczy 300 kW mocy - stacjonarny"
- DOSTAWA AGREGATÓW PRĄDOTWÓRCZYCH DLA POTRZEB OCHRONY LUDNOŚCI I OBRONY CYWILNEJ GMINY MYSZKÓW: 2 części zamówienia
- REMONT NAWIERZCHNI DROGI WEWNĘTRZNEJ MIĘDZY UL. LEŚNĄ A UL. AL. WOLNOŚCI W MYSZKOWIE W RAMACH ZADANIA PN.: "REMONT CHODNIKÓW I JEZDNI NA TERENIE MIASTA MYSZKOWA - NAWIERZCHNIE Z KOSTKI BETONOWEJ"
- UTWORZENIE ŻŁOBKA NR 1 PRZY UL. PUŁASKIEGO 7A W MYSZKOWIE - ROBOTY BUDOWLANE - ZADANIE DOFINANSOWANE W RAMACH PROGRAMU AKTYWNY MALUCH 2022-2029
więcej: przetargi w Myszkowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa pojazdu specjalistycznego - śmieciarki o pojemności min. 16 m3 zabudowanej na podwoziu samochodu ciężarowego 2-osiowego o DMC 18 000 kg
- Dostawa używanych pojazdów ciężarowych
- ZAKUP UŻYWANEGO POJAZDU CIĘŻAROWEGO DO WYWOZU ODPADÓW - ŚMIECIARKA JEDNOKOMOROWA
- Dostawa używanego samochodu ciężarowego 4x2 typu hakowiec dla EkoNysa Sp. z o.o. w Nysie
- Dostawa śmieciarki dwukomorowej
- Dostawa używanego samochodu specjalistycznego typu śmieciarka
więcej: Pojazdy do transportu odpadów »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





