Ogłoszenie z dnia 2021-12-27
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00292618/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-11-30
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa urządzeń komputerowych wraz z oprogramowaniem systemowym i biurowym na potrzeby Urzędu Miejskiego w Nowej Soli – zadanie nr 1.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Nowa Sól-Miasto
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 970770280
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Marszałka J. Piłsudskiego 12
1.5.2.) Miejscowość: Nowa Sól
1.5.3.) Kod pocztowy: 67-100
1.5.4.) Województwo: lubuskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL432 - Zielonogórski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@nowasol.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.nowasol.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
http://nowasol.pl/zamowienia-publiczne/kategorie-zamowien/powyzej-130tys-zl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa urządzeń komputerowych wraz z oprogramowaniem systemowym i biurowym na potrzeby Urzędu Miejskiego w Nowej Soli – zadanie nr 1.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ae0bedfd-51c4-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00331442
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-27
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00011956/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.6 Dostawa sprzętu komputerowego dla Urzędu Miejskiego w Nowej Soli.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Projekt "Logiczny przedszkolak - dodatkowe zajęcia z ekonomii, matematyczno-przyrodnicze i języka angielskiego dla dzieci w wieku 5 i 6 lat z publicznych przedszkoli", dofinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego - Lubuskie 2020, realizowany przez Gminę Nowa Sól – Miasto.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00292618/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.0029.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 16551,46 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa urządzeń komputerowych wrazz oprogramowaniem systemowym i biurowym na potrzeby Urzędu Miejskiego w Nowej Soli. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę następujących urządzeń i oprogramowania:
1. Komputer biurkowy wraz z oprogramowaniem systemowym - 3 szt.
2. Monitor - 3 szt.
3. Drukarka laserowa - 1 szt.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30213300-8 - Komputer biurkowy
30231310-3 - Wyświetlacze płaskie
30232110-8 - Drukarki laserowe
48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
4.5.5.) Wartość części: 13910 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa urządzeń komputerowych wraz z oprogramowaniem systemowym i biurowym na potrzeby Urzędu Miejskiego w Nowej Soli. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę następujących urządzeń komputerowych i oprogramowania:1. Komputer przenośny - 1 szt.
2. Oprogramowanie systemowe -1 szt.
3. Oprogramowanie biurowe - 1 szt.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30213100-6 - Komputery przenośne
48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
4.5.5.) Wartość części: 2641,46 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W prowadzonym postępowaniu w wyznaczonym przez zamawiającego terminie składania ofert, to jest do dnia 8 grudnia 2021 roku do godziny 10:00 nie wpłynęła żadna oferta. W związku z powyższym postępowanie zostało unieważnione ponieważ nie złożono żadnej oferty.
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W prowadzonym postępowaniu w wyznaczonym przez zamawiającego terminie składania ofert, to jest do dnia 8 grudnia 2021 roku do godziny 10:00 nie wpłynęła żadna oferta. W związku z powyższym postępowanie zostało unieważnione ponieważ nie złożono żadnej oferty.
INNE PRZETARGI Z NOWEJ SOLI
- Pełnienie funkcji inspektora nadzoru przy realizacji inwestycji pn: "Rozbudowa skrzyżowania ul. Zielonogórskiej, Chrobrego, Grobla, Okrężnej i Nowszej wraz z ich przebudową w m. Nowa Sól"
- Wydzielenie pożarowo klatek schodowych oraz wykonanie systemu oddymiania klatek schodowych w budynku Przedszkola nr 11 przy ul. Matejki 28 w Nowej Soli.
- Sprzątanie budynku A Szkoły Podstawowej nr 1 przy ul. Szkolnej w Nowej Soli.
- Dostawa i montaż instalacji klimatyzacji w poczekalni Zakładu Radiologii w Wielospecjalistycznym Szpitalu SP ZOZ w Nowej Soli.
- Budowa przyszkolnej hali sportowej przy Szkole Podstawowej nr 5 w Nowej Soli w ramach rządowego programu Olimpia.
- Budowa drogi gminnej w ciągu ulic Ogrodowej i Akacjowej w m. Rudno
więcej: przetargi w Nowej Soli »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup wyposażenia żłobka
- Dostawa serwera plików NAS, komputerów stacjonarnych, komputerów przenośnych, monitorów, akcesoriów komputerowych i oprogramowania biurowego
- Dostawa licencji oprogramowania deweloperskiego w podziale na części (Toad, Intellij)
- Dostawa urządzenia wielofunkcyjnego
- Dostawa wyposażenia IT do siedziby Zamawiającego w projekcie "Agroturystyka z Witosem"
- Zakup i dostawa wyposażenia w ramach projektu nr FEPK.07.11-IP.01-0045/23 "Lubenia Dzieciom - utworzenie nowych miejsc wychowania przedszkolnego na terenie Gminy Lubenia"-zadanie 2
więcej: Urządzenia komputerowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.