eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KępnoZaprojektowanie i wykonanie ekologicznych murali na terenie Gminy Kępno



Ogłoszenie z dnia 2025-07-17

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Zaprojektowanie i wykonanie ekologicznych murali na terenie Gminy Kępno

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Kępno

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 250854731

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Ratuszowa 1

1.5.2.) Miejscowość: Kępno

1.5.3.) Kod pocztowy: 63-600

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL416 - Kaliski

1.5.7.) Numer telefonu: 5909400

1.5.8.) Numer faksu: 5909402

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kepno@um.kepno.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kepno.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zaprojektowanie i wykonanie ekologicznych murali na terenie Gminy Kępno

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f0ff8cbc-bd97-45bf-8997-ecfe5b194b65

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00331256

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-07-17

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00038014/08/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.9 Zaprojektowanie i wykonanie ekologicznych murali na terenie Gminy Kępno

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://e-propublico.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://e-propublico.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: W niniejszym postępowaniu komunikacja Zamawiającego z Wykonawcami odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, za pośrednictwem Platformy on-line działającej pod adresem https://e-propublico.pl. Korzystanie z Platformy przez Wykonawcę jest bezpłatne. Wykonawca przystępując do postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, akceptuje warunki korzystania z Platformy określone w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej https://e-propublico.pl oraz uznaje go za wiążący. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu musi posiadać konto na Platformie. Do złożenia oferty konieczne jest posiadanie przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy ważnego kwalifikowanego podpisu elektronicznego, podpisu zaufanego lub podpisu osobistego zgodnie z wymaganiami określonymi w tym zakresie przez Zamawiającego w dokumencie SWZ. Zamawiający określa następujące wymagania sprzętowo – aplikacyjne pozwalające na korzystanie z Platformy: stały dostęp do sieci Internet; posiadanie dowolnej i aktywnej skrzynki poczty elektronicznej (e-mail), komputer z zainstalowanym systemem operacyjnym Windows 7 (lub nowszym) albo Linux, zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa - Platforma współpracuje z najnowszymi, stabilnymi wersjami wszystkich głównych przeglądarek internetowych (Internet Explorer 10+, Microsoft Edge, Mozilla Firefox, Google Chrome, Opera); włączona obsługa JavaScript oraz Cookies. Maksymalny rozmiar pojedynczego pliku przesyłanego za pośrednictwem Platformy wynosi 150 MB, przy czym nie określa się limitu liczby plików. Zamawiający określa następujące informacje na temat kodowania i czasu odbioru danych: załączony i przesłany przez Wykonawcę za pomocą Platformy plik oferty wraz z załącznikami przechowywane są na serwerach Platformy w formie zaszyfrowanej, a Zamawiający otrzyma dostęp do plików dopiero po upływie terminu otwarcia ofert; oznaczenie czasu odbioru danych przez Platformę stanowi przyporządkowaną do dokumentu elektronicznego datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss), widoczne przy wysłanym dokumencie w kolumnie "Data przesłania"; o terminie przesłania decyduje czas pełnego przeprocesowania transakcji pliku na Platformie.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zamawiający oświadcza, że spełnia wymogi określone w rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz.Urz. UE L 119 z 4 maja 2016 r.) – dalej: RODO – tym samym dane osobowe podane przez Wykonawcę będą przetwarzane zgodnie z RODO oraz zgodnie z przepisami krajowymi. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Kępno. Dane osobowe Wykonawcy przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego. Odbiorcami przekazanych przez Wykonawcę danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania zgodnie z art. 8 oraz art. 96 ust. 3 Ustawy Pzp, a także art. 6 Ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej. Dane osobowe Wykonawcy zawarte w protokole postępowania będą przechowywane przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia. Jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy. Zamawiający nie planuje przetwarzania danych osobowych Wykonawcy w celu innym niż cel określony powyżej. Wykonawca jest zobowiązany, w związku z udziałem w przedmiotowym postępowaniu, do wypełnienia wszystkich obowiązków formalnoprawnych wymaganych przez RODO i związanych z udziałem w przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia. Należą do nich obowiązki informacyjne z art. 13 RODO względem osób fizycznych, których dane osobowe dotyczą i od których dane te Wykonawca bezpośrednio pozyskał i przekazał Zamawiającemu w treści oferty lub dokumentów składanych na żądanie Zamawiającego oraz art. 14 RODO względem osób fizycznych, których dane Wykonawca pozyskał w sposób pośredni, a które to dane Wykonawca przekazuje Zamawiającemu w treści oferty lub dokumentów składanych na żądanie Zamawiającego.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zamawiający informuje, że: udostępnia dane osobowe, o których mowa w art. 10 RODO (dane osobowe dotyczące wyroków skazujących i czynów zabronionych) w celu umożliwienia korzystania ze środków ochrony prawnej, o których mowa w dziale IX ustawy Pzp, do upływu terminu na ich wniesienie; udostępnianie protokołu i załączników do protokołu ma zastosowanie do wszystkich danych osobowych, z wyjątkiem tych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO (tj. danych osobowych ujawniających pochodzenie rasowe lub etniczne, poglądy polityczne, przekonania religijne lub światopoglądowe, przynależność do związków zawodowych oraz przetwarzania danych genetycznych, danych biometrycznych w celu jednoznacznego zidentyfikowania osoby fizycznej lub danych dotyczących zdrowia, seksualności lub orientacji seksualnej tej osoby), zebranych w toku postępowania o udzielenie zamówienia; w przypadku korzystania przez osobę, której dane osobowe są przetwarzane przez Zamawiającego, z uprawnienia, o którym mowa w art. 15 ust. 1–3 RODO (związanych z prawem Wykonawcy do uzyskania od administratora potwierdzenia, czy przetwarzane są dane osobowe jego dotyczące, prawem Wykonawcy do bycia poinformowanym o odpowiednich zabezpieczeniach, o których mowa w art. 46 RODO, związanych z przekazaniem jego danych osobowych do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej oraz prawem otrzymania przez Wykonawcę od administratora kopii danych osobowych podlegających przetwarzaniu), Zamawiający może żądać od osoby występującej z żądaniem wskazania dodatkowych informacji, mających na celu sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia; skorzystanie przez osobę, której dane osobowe są przetwarzane, z uprawnienia, o którym mowa w art. 16 RODO (uprawnienie do sprostowania lub uzupełnienia danych osobowych), nie może naruszać integralności protokołu postępowania oraz jego załączników; w postępowaniu o udzielenie zamówienia zgłoszenie żądania ograniczenia przetwarzania, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia tego postępowania; w przypadku, gdy wniesienie żądania dotyczącego prawa, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO spowoduje ograniczenie przetwarzania danych osobowych zawartych w protokole postępowania lub załącznikach do tego protokołu, od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia Zamawiający nie udostępnia tych danych, chyba że zachodzą przesłanki, o których mowa w art. 18 ust. 2 rozporządzenia 2016/679.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: WR.271.14.2025

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 2

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie ekologicznych murali na dwóch ścianach zewnętrznych na budynku Szkoły Podstawowej nr 2 w Kępnie z wykorzystaniem farb fotokatalitycznych tworzące grafikę z przekazem związanym z ochroną przyrody/środowiska w ramach realizacji przedsięwzięcia pn.: "Rozwój i ochrona bioróżnorodności w Gminie Kępno poprzez wykonanie ekologicznych murali oraz działania ochronne na zbiornikach wodnych". Przedsięwzięcie dofinansowane jest w formie dotacji ze środków Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Poznaniu.
1.1 Etap 1. Przygotowanie projektu murali w formie graficznej (jpg/pdf) wraz z wizualizacją projektów na ścianach. Dopuszcza się przygotowanie projektu zarówno przy użyciu graficznych programów komputerowych, jak i w formie odręcznego rysunku czy malunku.
Zamawiający określa zakres tematyczny murali następująco: Murale oprócz funkcji ochronnej/oczyszczającej powietrze będą pełnić funkcję edukacyjną, ponieważ obrazować będą formy ochrony przyrody/środowiska projekty murali mogą przedstawiać lokalne bogactwo przyrodnicze lub pokazywać, dlaczego takie miejsca są ważne i dlaczego należy o nie dbać, murale obrazować winny formy ochrony przyrody/środowiska, ochronę wód, powietrza, bioróżnorodności. Prace powinny promować ekologiczny styl życia, ochronę zasobów naturalnych, walkę ze smogiem czy zmiany klimatyczne oraz powinny być wykonane z wykorzystaniem pełnej palety kolorystycznej. Projekt murali na ścianach budynku Szkoły Podstawowej nr 2 w Kępnie Projektant/Wykonawca obowiązany jest skonsultować z Wojewódzkim Urzędem Konserwatora Zabytków Delegatura w Kaliszu. Opinia Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków jest niezbędna do zaakceptowania przez Zamawiającego projektu murali.
Projekty muszą zawierać logotypy:
- Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Poznaniu
- Gminy Kępno
- Szkoły Podstawowej nr 2 w Kępnie
zgodnie ze wzorami określonymi w załączniku nr 6 do SWZ - SOPZ
Wszystkie szczegóły projektów zostaną uzgodnione na etapie realizacji zamówienia z Zamawiającym, a następnie po uzyskaniu dla przedstawionego projektu akceptacji Zamawiającego, wykonane na ścianach w formie muralu po odpowiednim przygotowaniu powierzchni pod malowanie.
1.2 Etap 2: Przygotowanie wszystkich ścian i wykonanie na nich murali.
Opis budowlany warstw elewacji: warstwa kleju, płyty styropianowe gr 14 cm, siatka zbrojąca zatopiona w kleju, oraz tynk elewacyjny. Elewacja wykonana w roku 2012.
Wykonawca odpowiednio wcześniej przygotuje ściany, na których wykonana murale, w tym:
a) oczyści, zabezpieczy i dokładnie przygotuje powierzchnie, na których powstaną malowidła ścienne np. poprzez przygotowanie i zastosowanie podkładu lub wykonanie prac naprawczych ścian - wszystko zgodnie z najlepszą sztuką budowlaną;
b) zapewni rusztowania, wzniesienia lub inne niezbędne sprzęty w celu przygotowania ścian i wykonania murali na przeznaczonej do tego powierzchni we wskazanej lokalizacji;
c) zorganizuje prace malarskie w sposób gwarantujący należyte wykonanie murali, w tym m.in.: zapewnieni transport materiałów, sprzętu, narzędzi i osób niezbędnych do jego wykonania, zapewni ewentualny nocleg;
d) będzie prowadził prace w sposób nieutrudniający ruchu pieszego i kołowego przy obiekcie realizacji zadania oraz dostępu do budynków sąsiadujących w obszarze objętym pracami;
e) zabezpieczy teren oraz zabezpieczy właściwie prowadzone prace;
f) do wykonania murali wykorzysta farby fotokatalityczne/powłokę fotokatalityczną (przeznaczone do stosowania na zewnątrz) zawierające katalizator ditlenek tytanu - wymóg ten będzie uważany za spełniony na etapie wykonania i odbioru prac przez przekazanie odpowiednich kart produktu bądź certyfikatów lub atestów farb; Farby powinny zawierać również potasowe szkło wodne lub składnik równoważny oraz dodatki modyfikujące, pigmenty i wypełniacze mineralne, jak również środki zapobiegające rozwojowi grzybów i pleśni na powierzchni elewacji. Powinny być przeznaczone do malowania elementów budowlanych na zewnątrz pomieszczeń, tworzyć warstwę charakteryzującą się bardzo wysoką paroprzepuszczalnością, zapewniającą swobodne przenikanie pary wodnej i usuwanie wilgoci przez powierzchnię, na której zostały zastosowane.
g) wykona malowidło ścienne zgodnie z ostatecznie zaakceptowaną przez Zamawiającego wersją projektu i techniką wielkoformatową na bazie profesjonalnych farb mających właściwości neutralizacji zanieczyszczeń, gwarantujących niezmienny wygląd grafiki przez okres min. 24 miesięce;
h) każdego dnia, po zakończonych pracach pozostawi teren wykonywania przedmiotu zamówienia w stanie uprzątniętym.
i) W związku z realizacją przedmiotu zamówienia będzie posiadać aktualne polisy NNW i OC w zakresie ryzyk związanych z wykonywaniem prac malarskich,

III. Miejsce wykonania przedmiotu zamówienia.
Miejscem realizacji zadania jest teren Szkoły Podstawowej nr 2 im. Krzysztofa Kamila Baczyńskiego w Kępnie przy ulicy Zamkowej 1, 63-600 Kępno. Zadanie obejmuje dwie ściany zewnętrzne wskazane w załączeniu do niniejszego OPZ:
1. Pierwsza ściana od strony Szkoły Muzycznej przy ulicy Staszica - zdj. nr 1. Orientacyjna powierzchnia: 135 m2.
2. Druga ściana od strony boiska i ul. Broniewskiego - zdj. nr 2. Orientacyjna powierzchnia: 150 m2.
Murale na wskazanych ścianach muszą być spójne i wzajemnie nawiązujące.
Lokalizacja ścian przedstawiona jest na zdj. nr 3 do niniejszego OPZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 92310000-7 - Usługi tworzenia dzieł artystycznych i literackich oraz przekładu

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

92312000-1 - Usługi artystyczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-10-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest usługa Zaprojektowania i wykonania ekologicznego muralu na zewnętrznej ścianie budynku Kina Sokolnia z wykorzystaniem farb fotokatalitycznych tworzących grafikę z przekazem związanym z ochroną przyrody / środowiska w ramach przedsięwzięcia pt. "Rozwój i ochrona bioróżnorodności w Gminie Kępno poprzez wykonanie ekologicznych murali oraz działania ochronne na zbiornikach wodnych" dofinansowanego ze środków Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Poznaniu.
1.1 Etap 1. Przygotowanie projektu murali w formie graficznej (jpg/pdf) wraz z wizualizacją projektu na ścianie. Dopuszcza się przygotowanie projektu zarówno przy użyciu graficznych programów komputerowych, jak i w formie odręcznego rysunku czy malunku.
Zamawiający określa zakres tematyczny murali następująco: Murale oprócz funkcji ochronnej/oczyszczającej powietrze będą pełnić funkcję edukacyjną, ponieważ obrazować będą formy ochrony przyrody/środowiska projekty murali mogą przedstawiać lokalne bogactwo przyrodnicze lub pokazywać, dlaczego takie miejsca są ważne i dlaczego należy o nie dbać, murale obrazować winny formy ochrony przyrody/środowiska, ochronę wód, powietrza, bioróżnorodności. Prace powinny promować ekologiczny styl życia, ochronę zasobów naturalnych, walkę ze smogiem czy zmiany klimatyczne oraz powinny być wykonane z wykorzystaniem pełnej palety kolorystycznej.
Projekty muszą zawierać logotypy:
- Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Poznaniu
- Gminy Kępno
- Kina Sokolnia w Kępnie
zgodnie ze wzorami określonymi w załączniku nr 6 do SWZ - SOPZ
Wszystkie szczegóły projektów zostaną uzgodnione na etapie realizacji zamówienia z Zamawiającym, a następnie po uzyskaniu dla przedstawionego projektu akceptacji Zamawiającego, wykonane na ścianach w formie muralu po odpowiednim przygotowaniu powierzchni pod malowanie.
1.2 Etap 2: Przygotowanie ściany i wykonanie muralu.
Wykonawca odpowiednio wcześniej przygotuje ściany, na których wykonana murale, w tym:
a) oczyści, zabezpieczy i dokładnie przygotuje powierzchnie, na których powstaną malowidła ścienne poprzez przygotowanie i zastosowanie podkładu lub wykonanie prac naprawczych ścian - wszystko zgodnie z najlepszą sztuką budowlaną;
b) zapewni rusztowania, wzniesienia lub inne niezbędne sprzęty w celu przygotowania ścian i wykonania murali na przeznaczonej do tego powierzchni we wskazanej lokalizacji;
c) zorganizuje prace malarskie w sposób gwarantujący należyte wykonanie murali, w tym m.in.: zapewnieni transport materiałów, sprzętu, narzędzi i osób niezbędnych do jego wykonania, zapewni ewentualny nocleg;
d) będzie prowadził prace w sposób nieutrudniający ruchu pieszego i kołowego przy obiekcie realizacji zadania oraz dostępu do budynków sąsiadujących w obszarze objętym pracami;
e) zabezpieczy teren oraz zabezpieczy właściwie prowadzone prace;
f) do wykonania murali wykorzysta farby fotokatalityczne/powłokę fotokatalityczną (przeznaczone do stosowania na zewnątrz) zawierające katalizator ditlenek tytanu - wymóg ten będzie uważany za spełniony na etapie wykonania i odbioru prac przez przekazanie odpowiednich kart produktu bądź certyfikatów lub atestów farb; Farby powinny zawierać również potasowe szkło wodne lub składnik równoważny oraz dodatki modyfikujące, pigmenty i wypełniacze mineralne, jak również środki zapobiegające rozwojowi grzybów i pleśni na powierzchni elewacji. Powinny być przeznaczone do malowania elementów budowlanych na zewnątrz pomieszczeń, tworzyć warstwę charakteryzującą się bardzo wysoką paroprzepuszczalnością, zapewniającą swobodne przenikanie pary wodnej i usuwanie wilgoci przez powierzchnię, na której zostały zastosowane.
g) wykona malowidło ścienne zgodnie z ostatecznie zaakceptowaną przez Zamawiającego wersją projektu i techniką wielkoformatową na bazie profesjonalnych farb mających właściwości neutralizacji zanieczyszczeń, gwarantujących niezmienny wygląd grafiki przez okres min. 24 miesięce;
h) każdego dnia, po zakończonych pracach pozostawi teren wykonywania przedmiotu zamówienia w stanie uprzątniętym.
i) W związku z realizacją przedmiotu zamówienia będzie posiadać aktualne polisy NNW i OC w zakresie ryzyk związanych z wykonywaniem prac malarskich,

III. Miejsce wykonania przedmiotu zamówienia.
Miejscem wykonania usługi teren Kina Sokolnia, ul. Sportowa 3, 63-600 Kępno. Zadanie obejmuje jedną ścianę zewnętrzną wskazaną w załączeniu do niniejszego OPZ:
1. Pierwsza ściana usytuowana frontem do parkingu kina - zdj. nr 1. Orientacyjna powierzchnia: 324 m2.
Lokalizacja ściany przedstawiona jest na zdj. nr 2 do niniejszego OPZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 92310000-7 - Usługi tworzenia dzieł artystycznych i literackich oraz przekładu

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

92312000-1 - Usługi artystyczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-10-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

wiedza i doświadczenie
W zakresie doświadczenia Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie , wykonał co najmniej 3 usługi polegające na wykonaniu muralu ekologicznego z wykorzystaniem farb fotokatalitycznych o powierzchni minimum 100m2 każdy.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, sporządzone nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.;

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz dostaw lub usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy. W przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy. Jeżeli Wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji dostaw lub usług, wykonywanych wspólnie z innymi wykonawcami, wykaz dotyczy dostaw lub usług, w których wykonaniu Wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych, w których wykonywaniu bezpośrednio uczestniczył lub uczestniczy.;

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że Wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów.; Oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, składane na podstawie art. 117 ust. 4 ustawy Pzp w zakresie wykazu dostaw, usług lub robót budowlanych, które wykonają wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia.; Oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji, w zakresie, w jakim wykonawca powołuje się na jego zasoby.; Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.Pełnomocnictwo należy dołączyć do oferty i powinno ono zawierać w szczególności wskazanie postępowania udzielenie zamówienia publicznego, którego dotyczy, wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia oraz ustanowionego pełnomocnika oraz zakresu jego umocowania.
W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, dokument ”Oświadczenia o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału”, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Dopuszczalność i zakres zmian oraz warunki ich wprowadzenia określa załacznik nr 4A/4B do SWZ - wzór umowy

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2025-07-30 09:30

8.2.) Miejsce składania ofert: Drogą elektroniczną za pośrednictwem: https://e-propublico.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-07-30 10:15

8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-08-28

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.