Ogłoszenie z dnia 2021-12-27
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00278652/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-11-22
- 2021/BZP 00283981/01 - Modyfikacja z dnia 2021-11-25
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawy leków dla Regionalnego Ośrodka Psychiatrii Sądowej w Starogardzie Gd.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Regionalny Ośrodek Psychiatrii Sądowej
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 192082428
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Skarszewska, 7
1.5.2.) Miejscowość: Starogard Gdański
1.5.3.) Kod pocztowy: 83-200
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL638 - Starogardzki
1.5.7.) Numer telefonu: 585630736
1.5.8.) Numer faksu: 585630737
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: rops.dyrekcja@wp.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://rops-starogard.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-5215e162-4b82-11ec-8c2d-66c2f1230e9c1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawy leków dla Regionalnego Ośrodka Psychiatrii Sądowej w Starogardzie Gd.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5215e162-4b82-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00330787
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-27
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00278652/02
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP-2/21
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 290000,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawy leków dla Regionalnego Ośrodka Psychiatrii Sądowej w Starogardzie Gd. na poszczególne 406 części tj pozycje leków w wykazie leków stanowiącego załącznik nr 2 do SWZ4.5.3.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne
4.5.5.) Wartość części: 290000 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawy leków dla Regionalnego Ośrodka Psychiatrii Sądowej w Starogardzie Gd. na poszczególne 406 części tj pozycje leków w wykazie leków stanowiącego załącznik nr 2 do SWZ4.5.3.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne
4.5.5.) Wartość części: 290000 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Egis Polska Dystrybucja Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 140 233 655
7.3.3) Ulica: Komitetu Obrony Robotników 45D
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-146
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
EGIS POLSKA DYSTRYBUCJA SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
EGIS POLSKA DYSTRYBUCJA SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 13001,75 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-12-23Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Farmacol-Logistyka Sp. zo.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 141107266
7.3.3) Ulica: Szopieniecka 77
7.3.4) Miejscowość: Katowice
7.3.5) Kod pocztowy: 40-431
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"FARMACOL-LOGISTYKA" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
"FARMACOL-LOGISTYKA" SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 101129,22 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-12-23SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
Egis Polska Dystrybucja Sp. z o.o.
Ul. Komitetu Obrony Robotników 45D
02-146 Warszawa
NIP PL 525 23 41 849 REGON: 140 233 655
do realizacji następujących pozycji wg załącznika nr 2 do SWZ: 14. 15. 18. 68. 101. 102. 141. 175. 212. 271. 272. 322. 323. 325. 326
Farmacol-Logistyka Sp. zo.o.
Ul. Szopieniecka 77
40-431 Katowice
NIP 5252409576 REGON: 141107266
do realizacji następujących pozycji wg załącznika nr 2 do SWZ: 3. 4. 5. 6. 7. 8. 9. 10. 13. 22. 29. 30. 39. 42. 44. 47. 50. 57. 58. 71. 72. 77. 80. 81. 82. 83. 84. 86. 93. 94. 95. 100. 104. 105. 106. 111. 113. 114. 115. 116. 118. 119. 120. 121. 123. 124. 127. 130. 131. 132. 133. 140. 142. 143. 146. 148. 150. 151. 156. 161. 162. 164. 165. 167. 176. 179. 181. 182. 184. 185. 189. 190. 195. 197. 198. 202. 204. 207. 209. 216. 218. 219. 220. 222. 223. 225. 228. 229. 234. 235. 236. 237. 238. 239. 244. 246. 247. 248. 251. 252. 253. 256. 257. 258. 262. 263. 264. 265. 269. 270. 275. 276. 277. 278. 279. 282. 283. 286. 287. 288. 290. 291. 292. 294. 297. 299. 302. 303. 306. 307. 311. 313. 314. 317. 319. 321. 329. 331. 340. 341. 342. 343. 350. 351. 354. 355. 357. 358. 359. 360. 363. 366. 375. 376. 377. 378. 379. 380. 383. 384. 386. 395. 396. 397. 398. 403. 404
Sanofi-Aventis Sp. z o.o.
Ul. Bonifraterska 17
00-203 Warszawa
NIP 813-01-40-525 REGON: 691135895
do realizacji następujących pozycji wg załącznika nr 2 do SWZ: 98. 99. 389. 390. 391. 392. 393
Servier Polska Services Sp. z o.o.
Ul. Jana Kazimierza 10
01-248 Warszawa
NIP 527-236-74-67 REGON: 017488416
do realizacji następujących pozycji wg załącznika nr 2 do SWZ: 192. 300. 301. 372
Urtica Sp. Z o.o.
Ul. Krzeminiecka 120
54-613 Wrocław
NIP: 894-25-56-799 REGON: 932081801
do realizacji następujących pozycji wg załącznika nr 2 do SWZ: 1. 11. 12. 17. 19. 20. 21. 23. 24. 25. 26. 27. 28. 31. 32. 33. 34. 35. 37. 38. 40. 41. 43. 45. 46. 48. 51. 52. 53. 54. 55. 56. 59. 60. 61. 62. 63. 64. 65. 66. 67. 69. 73. 75. 76. 78. 79. 85. 87. 88. 89. 90. 91. 92. 96. 97. 103. 107. 108. 109. 110. 112. 117. 122. 125. 126. 128. 129. 134. 136. 144. 145. 149. 152. 153. 154. 155. 157. 158. 159. 160. 163. 166. 168. 169. 170. 171. 172. 173. 174. 177. 178. 180. 183. 186. 187. 188. 191. 193. 194. 199. 200. 201. 203. 205. 206. 208. 210. 211. 213. 214. 215. 217. 221. 224. 226. 230. 231. 232. 233. 240. 241. 242. 243. 245. 249. 250. 254. 255. 259. 260. 261. 266. 280. 281. 284. 285. 289. 293. 295. 296. 298. 304. 308. 310. 312. 315. 316. 318. 320. 324. 327. 328. 335. 336. 337. 338. 339. 344. 345. 346. 348. 349. 352. 353. 356. 361. 362. 364. 365. 367. 368. 369. 370. 371. 373. 374. 381. 382. 385. 387. 394. 399. 400. 401. 402. 405. 406.
Postępowanie powtórzone dla następujących pozycji wg załącznika nr 2 do SWZ: 293.
Ze względu na złożenie ofert z taką samą ceną. (art.249 ustawy Pzp.)
Postępowanie unieważnione dla następujących pozycji wg załącznika nr 2 do SWZ: 2. 16. 36. 49. 70. 74. 135. 137. 138. 139. 147. 196. 227. 267. 268. 273. 274. 293. 305. 309. 330. 332. 333. 334. 347. 388.
Ze względu na brak ofert. (art.255 pkt 1 ustawy Pzp.)
INNE PRZETARGI Z STAROGARDU GDAŃSKIEGO
- DOSTAWA RĘKAWIC DIAGNOSTYCZNYCH, CHIRURGICZNYCH I SPECJALISTYCZNYCH II POSTĘPOWANIE
- Dostawa samochodu osobowego
- Dostaw sprzętu medycznego
- DOSTAWA SPRZĘTU JEDNORAZOWEGO UŻYTKU - III postępowanie
- "Modernizacja dróg gruntowych - wzmocnienie płytami Yomb - ul. Zachodnia - I etap (od ul. Zbożowej do ul. Bohaterów Getta)"
- Sukcesywna dostawa mięsa, drobiu oraz produktów wędliniarskich na potrzeby Domu Pomocy Społecznej im. dr. Józefa Marcelego Kopicza w Szpęgawsku.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna dostawa leku wziewnego
- Dostawa zużywalnych materiałów stomatologicznych
- "Dostawa wyrobów medycznych do biopsji mammotomicznej wraz z zestawem drenów wspomagających próżniowo"
- ZP 11/24 Dostawa leków
- dostawa medycznego sprzętu jednorazowego użytku, opatrunków, nici chirurgicznych i płynów infuzyjnych
- Sprzedaż i dostarczenie leków.
więcej: Produkty farmaceutyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.