Ogłoszenie z dnia 2025-07-17
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00302875/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-07-01
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
"Zakup sprzętu, usług i oprogramowania podnoszącego poziom cyberbezpieczeństwa" w ramach projektu "Cyberbezpieczny Urząd Gminy Psary".
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: URZĄD GMINY W PSARACH
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000537243
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Malinowicka 4
1.5.2.) Miejscowość: Psary
1.5.3.) Kod pocztowy: 42-512
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22B - Sosnowiecki
1.5.7.) Numer telefonu: +48 32 2944921
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@psary.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.psary.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/11316271.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
"Zakup sprzętu, usług i oprogramowania podnoszącego poziom cyberbezpieczeństwa" w ramach projektu "Cyberbezpieczny Urząd Gminy Psary".2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a36ebe3b-8e76-4e3a-9bbd-46cf23ca711f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00330519
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-07-17
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00046347/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 Cyberbezpieczny Urząd Gminy Psary.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Zamówienie w 76,50 % współfinansowane jest w ramach Europejskiego Funduszu na Rozwój Cyfrowy 2021-2027, Priorytet II: Zaawansowane usługi cyfrowe, Działanie 2.2 – Wzmocnienie krajowego systemu cyberbezpieczeństwa.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00302875
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.22.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Nazwa zamówienia: "Zakup sprzętu, usług i oprogramowania podnoszącego poziom cyberbezpieczeństwa" w ramach projektu "Cyberbezpieczny Urząd Gminy Psary".
2. Przedmiot zamówienia.
1) Dostawa sprzętu i oprogramowania informatycznego, obejmująca w szczególności:
a) Serwer – 2 szt.;
b) Prace instalacyjne i konfiguracyjne – 1 szt.;
c) Macierz – 1 szt.;
d) System operacyjny z obsługą wirtualizacji bez limitu maszyn wirtualnych – 1 szt.;
e) Przełącznik serwerownia: 24x 10GBase-T slots and 2x100GE – 1 szt;
f) Przełącznik dla urządzeń 48 x GE port + 4SFP – 4 szt.;
g) Oprogramowanie do wykonywania kopii zapasowych wraz z menadżerem backupu – 5 szt.;
h) Urządzenie backup – 1 szt.;
i) Zasilacz awaryjny dla serwerów – 1 szt.;
j) Oprogramowanie do jednolitego uwierzytelniania użytkowników logujących się do aplikacji dziedzinowych Urzędu;
k) Menadżer audytu systemowego – 3 szt.;
l) Menadżer audytu danych osobowych – 3 szt.;
m) Menadżer podatności technicznych – 3 szt.
3. Szczegółowy opis przedmiotu oraz wymagań zamawiającego w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia zawierają załączniki do SWZ, tj.:
1) SWZ
2) Opis przedmiotu zamówienia (OPZ) - załącznik nr 1 do SWZ.
3) Projektowane postanowienia umowy (PPU) – załącznik nr 5 do SWZ,
4) Odpowiedzi na pytania udzielane w trakcie procedury przetargowej (jeżeli dotyczy).
Wszystkie ww. dokumenty należy traktować jako wzajemnie się uzupełniające. Wszystkie wymagania określone w dokumentach wskazanych powyżej stanowią wymagania minimalne, a ich spełnienie jest obligatoryjne.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
48820000-2 - Serwery
48900000-7 - Różne pakiety oprogramowania i systemy komputerowe
72263000-6 - Usługi wdrażania oprogramowania
72253200-5 - Usługi w zakresie wsparcia systemu
30233000-1 - Urządzenia do przechowywania i odczytu danych
48620000-0 - Systemy operacyjne
32420000-3 - Urządzenia sieciowe
31682500-5 - Awaryjny sprzęt elektryczny
48710000-8 - Pakiety oprogramowania do kopii zapasowych i odzyskiwania
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 669735,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 669735,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 669735,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1. Rekord SI Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 547-017-14-40
7.3.3) Ulica: Kasprowicza 5
7.3.4) Miejscowość: Bielsko-Biała
7.3.5) Kod pocztowy: 43-300
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-07-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 669735,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-07-28PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa i wdrożenie systemu SIEM i SOAR
- Usługa odnowienia wsparcia na urządzenia UTM zainstalowane w Lubelskim Urzędzie Wojewódzkim w Lublinie
- "Zakup sprzętu informatycznego, licencji oraz oprogramowania w ramach projektu Cyberbezpieczny Urząd OSW", Gmina Ostrów Wielkopolski, woj. wielkopolskie
- Dostawa, instalacja, konfiguracja i wdrożenie systemu bezpieczeństwa FortiSandbox lub rozwiązania równoważnego
- Dostawa sprzętu specjalistycznego w ramach projektu "Cyberbezpieczny Samorząd" realizowanego z udziałem środków Funduszy Europejskich na Rozwój Cyfrowy (FERC) 2021-2027 Priorytet II
- Wykonanie usługi naprawy biblioteki taśmowej IBM TS4300
więcej: Urządzenia komputerowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.