Ogłoszenie z dnia 2025-07-17
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00265037/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-06-06
- 2025/BZP 00273674/01 - Modyfikacja z dnia 2025-06-11
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup i dostawa fabrycznie nowego ciągnika rolniczego, na potrzeby Zakładu Komunalnego w Pobiedziskach Sp. z o.o. w formie leasingu operacyjnego
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zakład Komunalny w Pobiedziskach Sp. z o.o.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 302285701
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Poznańska 58
1.5.2.) Miejscowość: Pobiedziska
1.5.3.) Kod pocztowy: 62-010
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL418 - Poznański
1.5.7.) Numer telefonu: 618177074
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zk-pobiedziska.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zk-pobiedziska.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/zk_pobiedziska1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych, jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup i dostawa fabrycznie nowego ciągnika rolniczego, na potrzeby Zakładu Komunalnego w Pobiedziskach Sp. z o.o. w formie leasingu operacyjnego2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-52320cec-2d0b-49f7-afa5-23dbe8f40b5f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00330295
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-07-17
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00265037
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP-2/2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 400350,39 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest „zakup i dostawa, fabrycznie nowego ciągnika rolniczego na potrzeby Zakładu Komunalnego Pobiedziskach Sp. z o.o. w formie leasingu operacyjnego – według opisu przedmiotu zamówienia (załącznik nr 2)
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (i poszczególnych jego części) został opisany w załączniku nr 2 do SWZ. UWAGA: Wykonawca jest zobowiązany do zapoznania się z treścią Szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia przed złożeniem oferty.
3. Szczegółowe informacje dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia zostały opisane w istotnych dla stron postanowieniach umowy – stanowiących załącznik nr 3 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 16700000-2 - Ciągniki
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
66114000-2 - Usługi leasingu finansowego
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 492430,98 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 492430,98 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 492430,98 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Europejski Fundusz Leasingowy SA
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: EURIMASZ Spółka Jawna Wioletta i Grzegorz Schienke
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8970012657
7.3.3) Ulica: ul. Legnicka 48 bud. C-D
7.3.4) Miejscowość: Wrocław
7.3.5) Kod pocztowy: 54-202
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Partner: EUROMASZ Sp. J. Wioletta i Grzegorz Schienke ul. Dywizji Piechoty nr 10 lok. A, 77-420 Lipka 7671425776 - dostawa sprzeętu
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
EUROPEJSKI FUNDUSZ LEASINGOWY S.A.
jakie przetargi wygrała firma
EUROPEJSKI FUNDUSZ LEASINGOWY S.A.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-07-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 492430,98 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 48 miesiące
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
INNE PRZETARGI POBIEDZISKA
- UBEZPIECZENIE MAJĄTKU I INNYCH INTERESÓW GMINY POBIEDZISKA
- Wymiana istniejących kotłów olejowych na nowe kotły olejowe
więcej: przetargi POBIEDZISKA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup sprzętu do robót utrzymaniowych i pielęgnacyjnych przy zadrzewieniu i terenach zielonych w pasach drogowych dróg powiatowych
- Dostawa ciągnika o mocy min. 120KM z ładowaczem czołowym w celu zapewnienia transportu, logistyki i wsparcia operacyjnego w sytuacjach awaryjnych na terenie gminy.
- Zakup ciągnika rolniczego w ramach projektu: Doposażenie jednostek OSP i służb kom. GiM Nisko w sprzęt do działań ratowniczych i kryzysowych. Opr dok proj budynku magaz wraz z niezbędną infrastrukturą
- Dostawa fabrycznie nowego ciągnika
- Zakup zestawu do dostarczania wody pitnej
- Zakup ciągnika w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej
więcej: Ciągniki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





