Ogłoszenie z dnia 2022-09-01
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00300097/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-08-10
- 2022/BZP 00307190/01 - Modyfikacja z dnia 2022-08-17
- 2022/BZP 00379728/01 - Wynik z dnia 2022-10-06
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup i dostawa sprzętu dla laboratoriów chemicznych
Zespołu Szkół Chemiczno-Medycznych i Ogólnokształcących w Tarnowskich Górach
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Tarnogórski
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276255170
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Karłuszowiec 5
1.5.2.) Miejscowość: Tarnowskie Góry
1.5.3.) Kod pocztowy: 42-600
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL228 - Bytomski
1.5.7.) Numer telefonu: 032 3813786
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@tarnogorski.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.tarnogorski.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/tarnogorski1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup i dostawa sprzętu dla laboratoriów chemicznychZespołu Szkół Chemiczno-Medycznych i Ogólnokształcących w Tarnowskich Górach
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5c069ba1-1884-11ed-acbd-46d0480cd9c4
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00329487
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-01
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00024412/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.4 Wyposażenie laboratoriów w ZSChMiO w Tarnowskich Górach
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Regionalny Program Operacyjny Województwa Śląskiego na lata 2014-2020; dla osi priorytetowej XII. Infrastruktura edukacyjna. DZIAŁANIE 12.2 Infrastruktura kształcenia zawodowego. PODDZIAŁANIE 12.2.1 Infrastruktura kształcenia zawodowego – ZIT Subregionu Centralnego.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00300097/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: AZ.272.4.18.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiot zamówienia stanowi zakup i dostawa sprzętu dla laboratoriów chemicznych Zespołu Szkół Chemiczno-Medycznych i Ogólnokształcących w Tarnowskich Górach.2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: część A: waga analityczna – 4 szt., waga techniczna – 4 szt., mikroskop cyfrowy trójokularowy – 2 szt.
3. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia, opis wymagań Zamawiającego w zakresie realizacji i odbioru określają:
1) opis przedmiotu zamówienia – załącznik nr 4 do SWZ
2) projektowane postanowienia umowy – załącznik nr 3 do SWZ.
4. Wymagany okres gwarancji na wykonany przedmiot umowy wynosi minimum 24 miesiące od dnia podpisania przez Zamawiającego i Wykonawcę bezusterkowego protokołu zdawczo-odbiorczego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 38000000-5 - Sprzęt laboratoryjny, optyczny i precyzyjny (z wyjątkiem szklanego)
4.5.5.) Wartość części: 34330 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiot zamówienia stanowi zakup i dostawa sprzętu dla laboratoriów chemicznych Zespołu Szkół Chemiczno-Medycznych i Ogólnokształcących w Tarnowskich Górach.2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: część B: wstrząsarka sitowa – 2 szt.
3. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia, opis wymagań Zamawiającego w zakresie realizacji i odbioru określają:
1) opis przedmiotu zamówienia – załącznik nr 4 do SWZ
2) projektowane postanowienia umowy – załącznik nr 3 do SWZ.
4. Wymagany okres gwarancji na wykonany przedmiot umowy wynosi minimum 24 miesiące od dnia podpisania przez Zamawiającego i Wykonawcę bezusterkowego protokołu zdawczo-odbiorczego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 38000000-5 - Sprzęt laboratoryjny, optyczny i precyzyjny (z wyjątkiem szklanego)
4.5.5.) Wartość części: 20010 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiot zamówienia stanowi zakup i dostawa sprzętu dla laboratoriów chemicznych Zespołu Szkół Chemiczno-Medycznych i Ogólnokształcących w Tarnowskich Górach.2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: część C: zestaw do elektroforezy + zestaw doświadczalny– 4 zestawy, termocykler + zestaw doświadczalny – 2 zestawy.
3. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia, opis wymagań Zamawiającego w zakresie realizacji i odbioru określają:
1) opis przedmiotu zamówienia – załącznik nr 4 do SWZ
2) projektowane postanowienia umowy – załącznik nr 3 do SWZ.
4. Wymagany okres gwarancji na wykonany przedmiot umowy wynosi minimum 24 miesiące od dnia podpisania przez Zamawiającego i Wykonawcę bezusterkowego protokołu zdawczo-odbiorczego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 38000000-5 - Sprzęt laboratoryjny, optyczny i precyzyjny (z wyjątkiem szklanego)
4.5.5.) Wartość części: 35870,20 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiot zamówienia stanowi zakup i dostawa sprzętu dla laboratoriów chemicznych Zespołu Szkół Chemiczno-Medycznych i Ogólnokształcących w Tarnowskich Górach.2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: część D: monitor interaktywny – 4 szt. ( z montażem), laptop z oprogramowaniem – 6 szt.
3. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia, opis wymagań Zamawiającego w zakresie realizacji i odbioru określają:
1) opis przedmiotu zamówienia – załącznik nr 4 do SWZ
2) projektowane postanowienia umowy – załącznik nr 3 do SWZ.
4. Wymagany okres gwarancji na wykonany przedmiot umowy wynosi minimum 24 miesiące od dnia podpisania przez Zamawiającego i Wykonawcę bezusterkowego protokołu zdawczo-odbiorczego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe
4.5.5.) Wartość części: 59342,45 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
nie złożono żadnej oferty (do upływu terminu składania ofert nie wpłynęła do Zamawiającego żadna oferta na przedmiotową część zamówienia)
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
nie złożono żadnej oferty (do upływu terminu składania ofert nie wpłynęła do Zamawiającego żadna oferta na przedmiotową część zamówienia)
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
INNE PRZETARGI Z TARNOWSKICH GÓR
- "Poprawa bezpieczeństwa ruchu w ciągu dróg powiatowych na terenie gminy Krupski Młyn budżet partycypacyjny"
- "Rozbudowa układu drogowego w rejonie ulic: Królika, Szymały, Dolna, Lewka w Tarnowskich Górach"
- Przebudowa i remont lokali mieszkalnych przy ul. Opolskiej 26A/6 i 26B/3 w Tarnowskich Górach na potrzeby mieszkań chronionych/treningowych
- Rozbiórka budynków gospodarczych na terenie DPS w Łubiu - etap I
- "Rozbudowa układu drogowego w rejonie ulic Wajdy, Stalmacha, Łukowej i Opolskiej w Tarnowskich Górach"
- (BZP.271.8.2024) Zarurowanie rzeki Stoły na odcinku przebiegającym w rejonie ulicy Parkowej wraz z odwodnieniem terenów przyległych
więcej: przetargi w Tarnowskich Górach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa i modernizacja pomieszczeń Szpitalnego Oddziału Ratunkowego w budynku Głównym Szpitala w Myślenicach wraz z zakupem sprzętu i aparatury medycznej
- Dostawa komputerów, monitorów oraz urządzeń drukujących
- Dostawa sprzętu informatycznego
- Dostawa sprzętu komputerowego
- Dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem i akcesoriami na potrzeby PODR w Lubaniu
- Dostawa części komputerowych i urządzeń peryferyjnych dla jednostek AGH
więcej: Urządzenia komputerowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.