Ogłoszenie z dnia 2024-05-17
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00270355/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-04-04
- 2024/BZP 00279676/01 - Modyfikacja z dnia 2024-04-10
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Przygotowanie i dostawa obiadów dla podopiecznych
Domu Pomocy Społecznej OSTOJA w Sośnicowicach”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Dom Pomocy Spolecznej Ostoja
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000686693
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Kozielska 1
1.5.2.) Miejscowość: Sośnicowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 44-153
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL229 - Gliwicki
1.5.7.) Numer telefonu: 32 2387542
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dpsostoja@poczta.onet.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.dpsostoja.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-844511dc-f248-11ee-ac52-ee29f86ffd4f1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ochrona socjalna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Przygotowanie i dostawa obiadów dla podopiecznychDomu Pomocy Społecznej OSTOJA w Sośnicowicach”
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-844511dc-f248-11ee-ac52-ee29f86ffd4f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00329135
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-05-17
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00067551/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Usługa cateringowa w zakresie dostarczania obiadów dla mieszkanek DPS "Ostoja"
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00270355
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: AG.261.1.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 344444,44 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie przygotowania i dostaw obiadów dla podopiecznych Domu Pomocy Społecznej „Ostoja” w Sośnicowicach przy ul. Kozielskiej 1, przez wszystkie dni w okresie realizacji umowy.
Posiłki należy przygotować z uwzględnieniem diet stosowanych w Domu Pomocy Społecznej „Ostoja” w Sośnicowicach. Przy realizacji poniższych diet należy uwzględnić normy żywienia oraz dozwolone produkty i techniki kulinarne, zgodnie z aktualnymi zaleceniami Instytutu Żywności i Żywienia (wg publikacji „Zasady prawidłowego żywienia chorych w szpitalach”, Wyd. Instytut Żywności i Żywienia, Warszawa 2011 r, „Dietetyka. Żywienie zdrowego i chorego człowieka”, Ciborowska H., Rudnicka A., Wyd. PZWL, Warszawa 2014, „Normy Żywienia dla populacji Polski – nowelizacja 2017”, pod red. M. Jarosza, Instytut Żywności i Żywienia 2017).
Zamawiający żywienie pensjonariuszy opiera na następujących dietach:
1) Dieta podstawowa
2) Dieta podstawowa – papkowata
3) Dieta łatwostrawna – niskotłuszczowa (wątrobowa)
4) Dieta łatwostrawna – niskotłuszczowa – papkowata
5) Dieta łatwostrawna z ograniczeniem węglowodanów (cukrzycowa)
6) Dieta łatwostrawna płynna.
Zamawiający dopuszcza wystąpienie innych diet wyżej nie wymienionych, w przypadku specjalnych zaleceń lekarskich (np. dieta bezmleczna, niskobiałkowa, bezglutenowa).
Diety będą realizowane przez Wykonawcę na podstawie zaleceń dietetyka Zamawiającego.
Szczegóły dotyczące wymaganego składu diet, gramaturę posiłków, opis bemaru zawiera Szczegółowy Opis Zamówienia stanowiący załącznik nr 1 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 15894220-9 - Posiłki szpitalne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
55321000-6 - Usługi przygotowywania posiłków
55521200-0 - Usługi dowożenia posiłków
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 208983,89 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 405900,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 208983,89 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Catermed Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6772164383
7.3.3) Ulica: Traktorowa 126 lok. 201
7.3.4) Miejscowość: Łódź
7.3.5) Kod pocztowy: 91-204
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 208983,89 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-09-02INNE PRZETARGI SOŚNICOWICE
więcej: przetargi SOŚNICOWICE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług przygotowywania i dostarczania posiłków dla mieszkańców Domu Pomocy Społecznej im. s. M. Benodyny Koterbianki w Ostrowie Wielkopolskim
- Prowadzenie stołówki w Szkole Podstawowej w Tenczynie
- Usługa kompleksowego żywienia pacjentów hospitalizowanych w Szpitalu w Ostródzie S. A.
- Przygotowanie i podawanie wyżywienia uczestnikomprojektu Tomaszowskie Centrum Usług Środowiskowych w okresie od 19.06.2024 r. do 31.12.2024 r.
- Usługi restauracyjne na rzecz dzieci uczęszczających do Szkoły Podstawowej nr 6 im. Józefa Mackiewicza we Wrocławiu w roku szkolnym 2024/2025.
- Usługi przygotowywania i dostarczania posiłków do Szkoły Podstawowej w Pogorzałkach rok szkolny 2024/2025
więcej: Posiłki szpitalne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.