Ogłoszenie z dnia 2025-07-16
Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Remont instalacji elektrycznej w laboratorium 035 w budynku Wydziału Inżynierii Chemicznej i Procesowej Politechniki Warszawskiej
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: POLITECHNIKA WARSZAWSKA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001554
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: PLAC POLITECHNIKI 1
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-661
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.7.) Numer telefonu: 222346292
1.5.8.) Numer faksu: renata.romankiewicz@pw.edu.pl
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: renata.romankiewicz@pw.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.pw.edu.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remont instalacji elektrycznej w laboratorium 035 w budynku Wydziału Inżynierii Chemicznej i Procesowej Politechniki Warszawskiej
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3e71d848-eb84-4fe2-8449-b3b4a2e52b8e
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00329019
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-07-16
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00035324/31/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.57 Remont instalacji elektrycznej w laboratorium 035 w budynku Wydziału Inżynierii Chemicznej i Procesowej Politechniki Warszawskiej
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/transakcja/11391493.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/transakcja/1139149
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 12.3. W celu skrócenia czasu udzielenia odpowiedzi na pytania komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami w zakresie:
przesyłania Zamawiającemu pytań do treści SWZ;
przesyłania odpowiedzi na wezwanie Zamawiającego do złożenia podmiotowych środków dowodowych;
przesyłania odpowiedzi na wezwanie Zamawiającego do złożenia/poprawienia/uzupełnienia oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1, podmiotowych środków dowodowych, innych dokumentów lub oświadczeń składanych w postępowaniu;
przesyłania odpowiedzi na wezwanie Zamawiającego do złożenia wyjaśnień dotyczących treści oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 lub złożonych podmiotowych środków dowodowych lub innych dokumentów lub oświadczeń składanych w postępowaniu;
przesyłania odpowiedzi na wezwanie Zamawiającego do złożenia wyjaśnień dot. treści przedmiotowych środków dowodowych;
przesłania odpowiedzi na inne wezwania Zamawiającego wynikające z ustawy - Prawo zamówień publicznych;
przesyłania wniosków, informacji, oświadczeń Wykonawcy;
przesyłania odwołania/inne
odbywa się wyłącznie za pośrednictwem platformazakupowa.pl i formularza „Wyślij wiadomość do zamawiającego”, a nie za pomocą adresu mailowego.
Za datę przekazania (wpływu) oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przyjmuje się datę ich przesłania za pośrednictwem platformazakupowa.pl poprzez kliknięcie przycisku „Wyślij wiadomość do zamawiającego” po których pojawi się komunikat, że wiadomość została wysłana do Zamawiającego.
12.4. Zamawiający będzie przekazywał Wykonawcom informacje za pośrednictwem platformazakupowa.pl . Informacje dotyczące odpowiedzi na pytania, zmiany specyfikacji, zmiany terminu składania i otwarcia ofert Zamawiający będzie zamieszczał na platformie w sekcji “Komunikaty”. Korespondencja, której zgodnie z obowiązującymi przepisami adresatem jest konkretny Wykonawca, będzie przekazywana za pośrednictwem platformazakupowa.pl do konkretnego Wykonawcy.
12.5. Wykonawca jako podmiot profesjonalny ma obowiązek sprawdzania komunikatów i wiadomości bezpośrednio na platformazakupowa.pl przesłanych przez Zamawiającego, gdyż system powiadomień może ulec awarii lub powiadomienie może trafić do folderu SPAM.
12.6. Wymagania Zamawiającego dotyczące specyfikacji połączenia, formatu przesyłanych danych oraz szyfrowania i oznaczania czasu przekazania i odbioru danych za pośrednictwem platformazakupowa.pl :
12.6.1. stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s,
12.6.2. komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje,
12.6.3. zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa;
Uwaga! od dnia 17 sierpnia 2021,ze względu na zakończenie wspierania przeglądarki Internet Explorer przez firmę Microsoft, stosowanie przeglądarki Internet Explorer nie będzie dopuszczalne,
12.6.4. włączona obsługa JavaScript,
12.6.5. zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf,
12.6.6. platformazakupowa.pl działa według standardu przyjętego w komunikacji sieciowej - kodowanie UTF8,
12.6.7. Oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Patrz punkt 23 Instrukcji dla Wykonawców SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: WIChiP/261-11/25
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu instalacji elektrycznej w laboratorium 035 w budynku Wydziału Inżynierii Chemicznej i Procesowej Politechniki Warszawskiej.
Szczegółowo przedmiot zamówienia opisany został w Tomie III SWZ (w tym w FORMULARZACH 4.1., 4.2., 4.3., 4.4., 4.5.), a warunki jego realizacji w Tomie II SWZ.
O udzielenie zamówienia może ubiegać się Wykonawca, który dysponuje i skieruje do realizacji niniejszego zamówienia osoby, posiadające stosowne uprawnienia i kwalifikacje zawodowe.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 49 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin wykonania
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 10
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
[Zamawiający nie precyzuje warunku uczestnictwa w tym zakresie]
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
[Zamawiający nie precyzuje warunku uczestnictwa w tym zakresie]
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w
zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem niniejszego zamówienia, na wartość sumy
gwarancyjnej nie mniejszą niż 150 000,00 zł;
4) zdolności technicznej lub zawodowej:
warunek ten zostanie spełniony, jeśli Wykonawca:
a) W celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę warunku udziału w postępowaniu, Zamawiający będzie żądać od
Wykonawcy, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza, wykazania, że zrealizował nie wcześniej niż w okresie
ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zamówienia rodzajowo i wartościowo
porównywalne z przedmiotem niniejszego postępowania, tj.:
- wykonał przynajmniej dwa zamówienia, polegające na wykonaniu robót budowlanych obejmujących prace związane z
wykonaniem, przebudową lub modernizacją instalacji elektrycznej, o łącznej wartości brutto co najmniej 180 000,00 zł
każde. Warunek ten zostanie spełniony w oparciu o przedstawienie Zamawiającemu referencji, które potwierdzą, że
wymagana minimalna wartość tj. 180 000,00 zł każdego zamówienia, dotyczy tylko zakresu prac wymaganego przez
Zamawiającego, tj. prace związane z wykonaniem, przebudową lub modernizacją instalacji elektrycznej. W przypadku gdy
Wykonawca przedstawi zamówienie, które zawiera dodatkowo prace innego rodzaju niż wymagane, musi udowodnić, że
określona przez Zamawiającego minimalna wartość zamówienia dotyczy tylko zakresu prac wymaganych tj. prace związane
z wykonaniem, przebudową lub modernizacją instalacji elektrycznej.
b) dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia – warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca ma do
dyspozycji odpowiednio wykwalifikowane osoby : Kierownik budowy posiadający doświadczenie min. 24 miesiące na
stanowisku kierownika budowy, który musi posiadać uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w zakresie
wystarczającym do wykonania zadania zgodnie z ustawą Prawo budowlane, tj. bez ograniczeń w specjalności
konstrukcyjno-budowlanej, zgodnie z przepisami Ustawy Prawo budowlane, oraz Kierownik robót branży elektrycznej
posiadający doświadczenie min. 36 miesięcy na stanowisku kierownika budowy lub kierownika robót w zakresie branży
elektrycznej, musi posiadać uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w zakresie wystarczającym do
wykonania zadania zgodnie z ustawą Prawo budowlane, tj. bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci,
instalacji i urządzeń elektrycznych oraz elektroenergetycznych, zgodnie z przepisami Ustawy Prawo budowlane.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Wykonawca zobowiązany
jest złożyć wraz z ofertą aktualne na dzień składania ofert oświadczenie stanowiące wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie
podlega wykluczeniu w postępowaniu - według treści Formularza 3.1. oraz, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na
podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu
agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego – według treści Formularza 3.2. oraz
a) oświadczenia Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w
rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym
Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo
oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi
przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego Wykonawcy
należącego do tej samej grupy kapitałowej; zgodnie z Formularzem 3.5.
b) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w
zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy
wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą aktualne na dzień składania ofert oświadczenie stanowiące wstępne
potwierdzenie, że spełnia warunki udziału w postępowaniu - według treści Formularza 3.1. oraz a) dokumentów potwierdzających,
że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem
zamówienia na sumę gwarancyjną określoną przez Zamawiającego w pkt. 8.1.3) IDW; b) wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest
krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te
zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym
dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane
zostały wykonane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne
odpowiednie dokumenty. Wykaz robót budowlanych należy sporządzić na formularzu zgodnym z treścią Formularza 3.7.
(„Doświadczenie zawodowe”), wykaz musi potwierdzać spełnianie warunku, o którym mowa w pkt 8.1.4.a) IDW SWZ,
c) wykazu osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji
zawodowych, uprawnień, doświadczenia niezbędnego do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych
przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Wykaz osób, które będą uczestniczyć w
wykonywaniu zamówienia należy sporządzić na formularzu zgodnym z treścią Formularza 3.8. („Potencjał kadrowy”), wykaz musi
zawierać dane na temat kwalifikacji i doświadczenia wskazanych osób potwierdzające spełnienie warunku, o którym mowa w pkt
8.1.4. b) IDW.
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
15.2.1. Pełnomocnictwo (jeśli wymagane)15.5. Zobowiązanie podmiotu trzeciego (jeśli występuje) – zgodnym co do treści z Formularzem 3.3.
15.6. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw do wykluczenia – składane przez
podmiot udostępniający zasoby (jeśli występuje) - zgodnym co do treści z Formularzem 3.4.
15.7. Oświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zgodnym co do treści z Formularzem
3.6.
15.8. Oryginał gwarancji, jeśli wadium wnoszone jest w innej formie niż pieniądz.
21.1. Przed zawarciem umowy, Wykonawca przedłoży Zamawiającemu:
21.1.1. W przypadku, gdy zostanie wybrana jako najkorzystniejsza oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o
udzielenie zamówienia (w tym spółki cywilne), Wykonawca przed podpisaniem umowy na wezwanie Zamawiającego
przedłoży kopię umowy regulującej współpracę Wykonawców, w której m.in. zostanie określony pełnomocnik uprawniony do
kontaktów z Zamawiającym oraz do wystawiania dokumentów związanych z płatnościami.
21.1.2. Wykonawca, który wskaże w ofercie podwykonawców, w przypadku uznania jego oferty za najkorzystniejszą, będzie
zobowiązany przed podpisaniem umowy przedłożyć dokument – umowy z podwykonawcami na realizację powierzonego im
do wykonania i zgodnego z ofertą Wykonawcy zakresu zamówienia (dokument umowy spełniający wymagania zawarte w
par. 6 ust. 3 Tomu II (PPU)).
21.1.3. W przypadku powierzenia podwykonawcom wykonania części zamówienia Wykonawca złoży Oświadczenie
podwykonawcy (podpisane przez podwykonawcę lub jego upoważnionego przedstawiciela) czy w stosunku do
podwykonawcy zachodzą okoliczności, o których mowa w art. 7 ust. 1 pkt. 1-3 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o 14
szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie
bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 2022 r. poz. 835). W przypadku braku wskazania nazwy firmy podwykonawcy/ów w
ofercie, Wykonawca złoży Oświadczenie, o którym mowa w zdaniu powyżej przed podpisaniem umowy.
21.1.4. Dokumenty potwierdzające uprawnienia budowlane osób wskazanych w formularzu „Wykaz osób” oraz dokument
potwierdzający przynależność do właściwej Okręgowej Izby Zawodowej.
21.1.5. W przypadku potwierdzenia wymagań określonych w pkt. 8.1.4. b) dla kierownika budowy, na potwierdzenie
posiadanego 24 miesięcznego doświadczenia osoby wskazanej w formularzu 3.8., Wykonawca dostarczy Zamawiającemu,
kopie dokumentów potwierdzających wymagane doświadczenie. Zamawiający uzna za wystarczające załączenie
protokołów odbioru robót, referencji i innych, które wskazują miejsce i czas realizacji.
21.1.6. W przypadku potwierdzenia wymagań określonych w pkt. 8.1.4. b) dla kierownika budowy lub kierownika robót
branży elektrycznej, na potwierdzenie posiadanego 36 miesięcznego doświadczenia osoby wskazanej w formularzu 3.8.,
Wykonawca dostarczy Zamawiającemu, kopie dokumentów potwierdzających wymagane doświadczenie. Zamawiający
uzna za wystarczające załączenie protokołów odbioru robót, referencji i innych, które wskazują miejsce i czas realizacji.
21.2. Po zawarciu umowy:
21.2.1. W ciągu pięciu dni po zawarciu umowy Wykonawca przedłoży Zamawiającemu do Kierownika Działu Administracji
Harmonogram Rzeczowo Finansowy (HFR).
21.2.2. Najpóźniej w dniu przekazania terenu budowy Wykonawca dostarczy Zamawiającemu oświadczenie
potwierdzające, że wymagane przez Zamawiającego czynności, o których mowa w pkt. 5.5. IDW SWZ, będą wykonywane
przez osoby zatrudnione na umowę o pracę.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
Patrz punkt 17 Instrukcji dla Wykonawców SWZ6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
9.1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia („konsorcjum”).9.2. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej podmiotów udostepniających zasoby na zasadach określonych w Rozdziale 2 Oddziale 3 ustawy Pzp („podmiot trzeci”).
9.3. Żaden z członków konsorcjum (w tym także wspólników spółki cywilnej) oraz żaden z podmiotów trzecich nie może podlegać wykluczeniu.
9.4. Spełnianie warunków udziału w postępowaniu członkowie konsorcjum (w tym także wspólnicy spółki cywilnej) oraz Wykonawca wraz podmiotami trzecimi wykazują łącznie, przy czym nie dopuszcza się sumowania wiedzy i doświadczenia dwóch podmiotów w sytuacji, gdy dane zamówienie jest niepodzielne.
9.5. W przypadku konsorcjum (w tym także wspólników spółki cywilnej ) oraz podmiotów trzecich Zamawiający wymaga wypełnienia Formularza 3.6. tj. oświadczenia, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni Wykonawcy i/lub podmioty trzecie.
9.6. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia oraz podmiot udostępniający zasoby, podpisują dokumenty w zakresie, w jakim każdego z nich dotyczą.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Patrz paragraf 17 TOMu II SWZ tj. Projektowane Postanowienia Umowy7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-07-31 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/transakcja/1139149
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-07-31 11:00
8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-08-29
8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: Tak
8.6.) Maksymalna liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do negocjacji: 3
8.7) Kryteria oceny ofert, które zamawiający zamierza stosować w celu ograniczenia liczby wykonawców:
Negocjacje nie mogą dotyczyć SWZ. Negocjacje mogą dotyczyć wyłącznie tych elementów treści ofert, które podlegająocenie w ramach kryteriów oceny ofert. Zakres ewentualnych negocjacji zostanie przez Zamawiającego określony w
Zaproszeniu do negocjacji. Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający stosować będzie kryteria oceny
ofert określone w pkt. 20 IDW SWZ.
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
UWAGA! Maksymalną liczbę punktów jaką można uzyskać w kryterium "cena" wynosi 60 pkt. Maksymalna liczba punktów,jaką można uzyskać w kryterium "Termin wykonania" wynosi 20 pkt. Maksymalna liczba punktów, jaką można uzyskać w
kryterium "Gwarancja" wynosi 20 pkt.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Wykonanie dachowej instalacji PV w systemie zaprojektuj i wybuduj
- Obsługa obiektów hydrotechnicznych w zakresie automatyki - diagnostyka oraz usuwanie bieżących usterek automatyki i elektryki na terenie ZZ Opole
- Przebudowa części parterowej budynku ZPOSM I i II stopnia nr 3 im. G. Bacewicz w Warszawie wraz ze zmianą sposobu użytkowania - II postępowanie
- Szkolenie w obszarze działalności kontrolnej, dotyczącej ochrony wód przed zanieczyszczeniami powodowanymi przez azotany pochodzenia rolniczego
- Naprawy i przeglądy pogwarancyjne samochodów służbowych Biura Prezesa Agencji Mienia Wojskowego
- Wynajem pojazdu do przewozu studentów wraz z kierowcą
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie nawierzchni z kostki brukowej betonowej w związku z remontem placu apelowego w Zespole Szkół Mechanicznych Elektrycznych i Elektronicznych przy ul. Św. Józefa 26 w Toruniu
- Modernizacja i przebudowa terenów i obiektów należących do Ośrodka Sportu i Rekreacji we Włocławku obejmująca zadanie pn. Wykonanie naprawy połączeń segmentów oraz malowanie pylonów "Hali Mistrzów"
- Termomodernizacja i remont budynku mieszkalnego jednorodzinnego Biecz 90.
- Budowa torów łuczniczych z budynkiem administracyjno-socjalnym przy ul. Droga Dębińska 27 w Poznaniu - etap I w formule zaprojektuj i wybuduj.
- Zwiększenie dostępności dla osób ze szczególnymi potrzebami w placówkach szkolnych Gminy Wierzchosławice
- Opracowanie dokumentacji projektowej oraz wykonanie robót budowlanych związanych z kompleksową termomodernizacją budynku użyteczności publicznej- Miejsko-Gminnego Ośrodka Kultury w Szadku
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.