Ogłoszenie z dnia 2025-07-16
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00233467/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-05-15
- 2025/BZP 00346709/01 - Wynik z dnia 2025-07-25
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa mebli biurowych na potrzeby Projektów pn. „Centrum Usług Społecznych w Szczecinie”, „Wygrana Rodzina w Szczecinie” oraz na potrzeby Centrum Usług Społecznych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miasto Szczecin Centrum Usług Społecznych w Szczecinie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 005433353
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Gen. Sikorskiego 3
1.5.2.) Miejscowość: Szczecin
1.5.3.) Kod pocztowy: 70-323
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL424 - Miasto Szczecin
1.5.7.) Numer telefonu: 914857528
1.5.8.) Numer faksu: 914857603
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zam.publiczne@mopr.szczecin.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.cus.szczecin.eu
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-e36f5f62-1cca-4253-a478-d24f716f786f1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Jednostka Organizacyjna Gminy Miasto Szczecin
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ochrona socjalna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa mebli biurowych na potrzeby Projektów pn. „Centrum Usług Społecznych w Szczecinie”, „Wygrana Rodzina w Szczecinie” oraz na potrzeby Centrum Usług Społecznych2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e36f5f62-1cca-4253-a478-d24f716f786f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00328409
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-07-16
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00037473/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.5 Dostawa mebli biurowych na potrzeby projektów pn. Centrum Usług Społecznych w Szczecinie, Wygrana Rodzina w Szczecinie oraz na potrzeby MOPR w Szczecinie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Centrum Usług Społecznych w Szczecinie; Wygrana Rodzina w Szczecinie2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00233467
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 341-8.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 133847,95 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą mebli biurowych na potrzeby Projektów dofinansowanych z Funduszy Europejskich pn. „Centrum Usług Społecznych w Szczecinie”, „Wygrana Rodzina w Szczecinie” oraz na potrzeby Centrum Usług Społecznych (budżet własny Zamawiającego), szczegółowo opisanych w Rozdziale XVI SWZ oraz w załączniku 1a do SWZ.Część 1 Projekt CUS:
a) Biurko z szufladą na klawiaturę i 3 szufladami – 8 szt.
b) Biurko z szufladą na klawiaturę i 3 szufladami biało-szare – 4 szt.
c) Biurko z ruchomym kontenerkiem białe – 3 szt.
d) Krzesło biurowe obrotowe – 15 szt.
e) Szafka/komoda biurowa dwudrzwiowa – 10 szt.
f) Szafa biurowa dwudrzwiowa – 14 szt.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39130000-2 - Meble biurowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39121100-7 - Biurka
39111100-4 - Siedziska obrotowe
39141300-5 - Szafy
4.5.5.) Wartość części: 58367,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą mebli biurowych na potrzeby Projektów dofinansowanych z Funduszy Europejskich pn. „Centrum Usług Społecznych w Szczecinie”, „Wygrana Rodzina w Szczecinie” oraz na potrzeby Centrum Usług Społecznych (budżet własny Zamawiającego), szczegółowo opisanych w Rozdziale XVI SWZ oraz w załączniku 1a do SWZ. Część 2 Projekt CUS:a) Krzesło konferencyjne – 64 szt.
b) Stół konferencyjny składany – 11 szt.
c) Szafka/kontenerek mobilny z szufladami - 2 szt.
d) Wieszak na ubrania stojący – 6 szt.
e) Fotel tapicerowany „uszak” kolor szary/szaroniebieski – 2 szt.
f) Sofa tapicerowana na nóżkach kolor szary/szaroniebieski – 1 szt.
g) Stolik okrągły z półką białą – 1 szt.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39130000-2 - Meble biurowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39153000-9 - Meble konferencyjne
39143310-2 - Stoliki
39136000-4 - Wieszaki na odzież
39516100-3 - Meble tapicerowane
39113100-8 - Fotele
39141300-5 - Szafy
4.5.5.) Wartość części: 53804,51 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą mebli biurowych na potrzeby Projektów dofinansowanych z Funduszy Europejskich pn. „Centrum Usług Społecznych w Szczecinie”, „Wygrana Rodzina w Szczecinie” oraz na potrzeby Centrum Usług Społecznych (budżet własny Zamawiającego), szczegółowo opisanych w Rozdziale XVI SWZ oraz w załączniku 1a do SWZ.Część 3 Projekt Wygrana Rodzina:
a) Krzesło składane – 30 szt.
b) Stół składany – 5 szt.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39130000-2 - Meble biurowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39112000-0 - Krzesła
39121200-8 - Stoły
4.5.5.) Wartość części: 3625,49 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą mebli biurowych na potrzeby Projektów dofinansowanych z Funduszy Europejskich pn. „Centrum Usług Społecznych w Szczecinie”, „Wygrana Rodzina w Szczecinie” oraz na potrzeby Centrum Usług Społecznych (budżet własny Zamawiającego), szczegółowo opisanych w Rozdziale XVI SWZ oraz w załączniku 1a do SWZ.Część 4 CUS:
a) Krzesło biurowe obrotowe – 15 szt.
b) Szafka/komoda biurowa z szufladami – 1 szt.
c) Szafka/regał biurowy otwarty - 2 szt.
d) Szafka/kontenerek z szufladami - 1 szt.
e) Szafka biurowa z półką - 3 szt.
f) Krzesło tapicerowane obrotowe kolor czarny – 6 szt.
g) Krzesło tapicerowane kolor granatowy– 6 szt.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39130000-2 - Meble biurowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39111100-4 - Siedziska obrotowe
39141300-5 - Szafy
39131000-9 - Regały biurowe
39516100-3 - Meble tapicerowane
39112000-0 - Krzesła
4.5.5.) Wartość części: 14594,27 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnił postępowanie z uwagi na fakt, iż wszystkie złożone w postępowaniu oferty podlegały odrzuceniu.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 9
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 9
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 9
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnił postępowanie z uwagi na fakt, iż cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 9
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 9
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
INNE PRZETARGI Z SZCZECINA
- Dostawa przyczepy ze sprzętem do dekontaminacji
- Dostawa hełmów strażackich
- Dostawa ubrań specjalnych 140 kpl.
- Dostawa hełmów kulo- i odłamkoodpornych - 140 szt.
- OPRACOWANIE DOKUMENTACJI PROJEKTOWEJ UZUPEŁNIAJĄCEJ ZMIENIAJĄCEJ KONCEPCJĘ ZASILANIA DLA MODERNIZOWANEGO BUDYNKU GŁÓWNEGO 109 SZPITALA WOJSKOWEGO Z PRZYCHODNIĄ W SZCZECINIE - trzecie postępowanie
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na rzecz Wojewódzkiego Urzędu Ochrony Zabytków w Szczecinie oraz jego delegatury w Koszalinie w 2026 r.
więcej: przetargi w Szczecinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa mebli wraz z wniesieniem i montażem do internatu w Zespole Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Sandomierzu. Dostawa meble internat tryb ust. 1/2025.
- Dostawa biurek z elektryczną regulacją wysokości dla Politechniki Świętokrzyskiej w związku z realizacją projektu pn. "Uczelnia przyjazna społeczności akademickiej" nr FERS.03.01-IP.08-0011/24
- Dostawa i montaż wyposażenia do pomieszczeń Gminnego Żłobka w Nowogródku Pomorskim
- Dostawa mebli biurowych II
- Dosprzętowienie i modernizacja wielospecjalistycznej przychodni ambulatoryjnej oraz nowopowstającego POZ - Doposażenie przestrzeni pacjenta i lekarza POZ II.
- Zakup i dostawa mebli do Branżowego Centrum Umiejętności przy Zespole Szkół Nr 2 CKU w Kluczborku
więcej: Siedziska obrotowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





