Ogłoszenie z dnia 2021-12-23
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00298461/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-12-03
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługi druku, oprawy i dystrybucji publikacji w ramach operacji KSOW na lata 2020-2021.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Centrum Doradztwa Rolniczego w Brwinowie
1.3.) Oddział zamawiającego: Centrala w Brwinowie, Oddział w Krakowie, Oddział w Poznaniu, Oddział w Radomiu,Oddział w Warszawie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 015900539
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Pszczelińska 99
1.5.2.) Miejscowość: Brwinów
1.5.3.) Kod pocztowy: 05-840
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL913 - Warszawski zachodni
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: radom@cdr.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://cdr.gov.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://cdr-brwinow.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Państwowa jednostka organizacyjna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługi druku, oprawy i dystrybucji publikacji w ramach operacji KSOW na lata 2020-2021.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-08add035-5423-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00328406
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-23
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00011944/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.5 Usługi drukowania na potrzeby Centrum Doradztwa Rolniczego w Brwinowie (zamówienie udzielane w częściach)
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Operacja KSOW na lata 2020-20212.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00298461/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: OR.DREPR.26.31.2021; OR.DSTR.26.79.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 51904,76 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie przez Wykonawcę na rzecz Zamawiającego w odniesieniu do publikacji pn: „Wino gronowe i owocowe z własnych upraw – wyzwania technologiczne stojące przed producentami” (ok. 64 stron plus okładka).Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla danej części zamówienia zawiera Załącznik Nr 1 do SWZ i wzór umowy Załącznik nr 2.
4.5.3.) Główny kod CPV: 79824000-6 - Usługi drukowania i dystrybucji
4.5.5.) Wartość części: 5238,10 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie przez Wykonawcę na rzecz Zamawiającego w odniesieniu do publikacji pn::Ekologiczny chów karpia (75 stron + okładka)
Badania nad optymalizacją procesu wędzenia tradycyjnego (54 strony plus okładka)
Ekologiczny zbiór dziko rosnących roślin (49 stron plus okładka )
Planowanie upraw paszowych w rolnictwie ekologicznym (12 stron plus okładka)
Ekologiczna uprawa buraka cukrowego (36 stron plus okładka)
Ekologiczna uprawa jabłoni (74 strony plus okładka)
1) usług poligraficznych obejmujących przygotowanie projektów do druku (na podstawie dostarczonych przez Zamawiającego materiałów), usługę drukowania, usługę introligatorską,
2) usług dystrybucyjnych do wskazanych przez Zamawiającego podmiotów na terenie Polski,
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla danej części zamówienia zawiera Załącznik Nr 1 do SWZ i wzór umowy Załącznik nr 2.
4.5.3.) Główny kod CPV: 79824000-6 - Usługi drukowania i dystrybucji
4.5.5.) Wartość części: 20000,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie przez Wykonawcę na rzecz Zamawiającego w odniesieniu do publikacji pn: ”Przewodnik ochrony roślin w rolnictwie ekologicznym”: (ok 72 stron plus okładka)1) usług poligraficznych obejmujących przygotowanie projektów do druku (na podstawie dostarczonych przez Zamawiającego materiałów), usługę drukowania, usługę introligatorską,
2) usług dystrybucyjnych do wskazanych przez Zamawiającego podmiotów na terenie Polski
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla danej części zamówienia zawiera Załącznik Nr 1 do SWZ i wzór umowy Załącznik nr 2.
4.5.3.) Główny kod CPV: 79824000-6 - Usługi drukowania i dystrybucji
4.5.5.) Wartość części: 10476,19 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie przez Wykonawcę na rzecz Zamawiającego w odniesieniu do publikacji pn:”Gospodarowanie ekologiczne – co każdy rolnik wiedzieć powinien”: Materiały informacyjne (ok 52 stron plus okładka)1) usług poligraficznych obejmujących przygotowanie projektów do druku (na podstawie dostarczonych przez Zamawiającego materiałów), usługę drukowania, usługę introligatorską,
2) usług dystrybucyjnych do wskazanych przez Zamawiającego podmiotów na terenie Polski,
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla danej części zamówienia zawiera Załącznik Nr 1 do SWZ i wzór umowy Załącznik nr 2.
4.5.3.) Główny kod CPV: 79824000-6 - Usługi drukowania i dystrybucji
4.5.5.) Wartość części: 16190,47 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W wyniku przeciągającej się procedury przetargowej, podpisanie umowy będzie mogło nastąpić nie wcześniej niż 29 grudnia 2021 r., zatem musiałaby być zawarta umowa o świadczenie niemożliwe (wykonanie zamówienia jeszcze w bieżącym roku), co w świetle Kodeksu cywilnego jest niedopuszczalne i powoduje nieważność takiej umowy z mocy prawa. Jednocześnie nie można przesunąć środków finansowych na 2022 rok z uwagi na wymóg rozliczenia zamówienia w 2021 roku.
W związku z tym postępowanie podlega unieważnieniu na podstawie art. 255 pkt 6 ustawy Pzp, ponieważ postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 8
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W wyniku przeciągającej się procedury przetargowej, podpisanie umowy będzie mogło nastąpić nie wcześniej niż 29 grudnia 2021 r., zatem musiałaby być zawarta umowa o świadczenie niemożliwe (wykonanie zamówienia jeszcze w bieżącym roku), co w świetle Kodeksu cywilnego jest niedopuszczalne i powoduje nieważność takiej umowy z mocy prawa. Jednocześnie nie można przesunąć środków finansowych na 2022 rok z uwagi na wymóg rozliczenia zamówienia w 2021 roku.
W związku z tym postępowanie podlega unieważnieniu na podstawie art. 255 pkt 6 ustawy Pzp, ponieważ postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W wyniku przeciągającej się procedury przetargowej, podpisanie umowy będzie mogło nastąpić nie wcześniej niż 29 grudnia 2021 r., zatem musiałaby być zawarta umowa o świadczenie niemożliwe (wykonanie zamówienia jeszcze w bieżącym roku), co w świetle Kodeksu cywilnego jest niedopuszczalne i powoduje nieważność takiej umowy z mocy prawa. Jednocześnie nie można przesunąć środków finansowych na 2022 rok z uwagi na wymóg rozliczenia zamówienia w 2021 roku.
W związku z tym postępowanie podlega unieważnieniu na podstawie art. 255 pkt 6 ustawy Pzp, ponieważ postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 8
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W wyniku przeciągającej się procedury przetargowej, podpisanie umowy będzie mogło nastąpić nie wcześniej niż 29 grudnia 2021 r., zatem musiałaby być zawarta umowa o świadczenie niemożliwe (wykonanie zamówienia jeszcze w bieżącym roku), co w świetle Kodeksu cywilnego jest niedopuszczalne i powoduje nieważność takiej umowy z mocy prawa. Jednocześnie nie można przesunąć środków finansowych na 2022 rok z uwagi na wymóg rozliczenia zamówienia w 2021 roku.
W związku z tym postępowanie podlega unieważnieniu na podstawie art. 255 pkt 6 ustawy Pzp, ponieważ postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 8
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
INNE PRZETARGI Z BRWINOWA
- Zakup benzyny bezołowiowej i oleju napędowego dla Urzędu Miejskiego, Straży Miejskiej w Brwinowie i Ochotniczych Straży Pożarnych w gminie Brwinów
- Przygotowanie i dostarczenie posiłków dla mieszkańców Powiatowego Centrum Opiekuńczo-Mieszkalnego w Brwinowie
więcej: przetargi w Brwinowie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





