Ogłoszenie z dnia 2022-08-31
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00302974/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-08-11
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Wykonanie i montaż systemu ogrzewania z wykorzystaniem powietrznych pomp ciepła oraz wykonaniem instalacji fotowoltaicznej dla budynku biurowego zlokalizowanego przy ul. Porcelanowej 21 w Katowicach”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Katowickie Inwestycje S.A. (dawniej Katowicka Infrastruktura Wodociągowo-Kanalizacyjna sp. z o.o.)
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 240612757
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Wandy 6
1.5.2.) Miejscowość: Katowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 40-322
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki
1.5.7.) Numer telefonu: +48 32 350 00 75
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@kisa.katowice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.katowickieinwestycje.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://kisakatowice.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Wykonanie i montaż systemu ogrzewania z wykorzystaniem powietrznych pomp ciepła oraz wykonaniem instalacji fotowoltaicznej dla budynku biurowego zlokalizowanego przy ul. Porcelanowej 21 w Katowicach”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-bbb47e51-187d-11ed-acbd-46d0480cd9c4
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00327989
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-08-31
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00302974/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: KISA/TP/06/I/2022_INSTALACJA_CIEPLNA_I_FOTOWOLTAICZNA_PORCELANOWA
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 1 zamówienia - Wykonanie i montaż instalacji fotowoltaicznej:1) Przedmiotem zamówienia jest dobór, wykonanie, montaż, przyłączenie i uruchomienie instalacji fotowoltaicznej dla budynku biurowego przy ul. Porcelanowej 21 w Katowicach.
Celem inwestycji jest produkcja energii elektrycznej na potrzeby własne.
2) Zakres zamówienia obejmuje:
- dostawę i montaż instalacji fotowoltaicznej o mocy pomiędzy 12 a 15 kW;
- dostawę i montaż inwerterów (falowników), wymienników płytowych, modułów solarnych;
- dostawę i montaż okablowania;
- wykonanie zabezpieczeń;
- przeprowadzenie rozruchu instalacji i sprawdzenie poprawności jej działania;
- kontrole, próby, umocnienie i regulacja instalacji;
- inne niewyszczególnione prace niezbędne do prawidłowego funkcjonowania całej instalacji.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
09332000-5 - Instalacje słoneczne
09331200-0 - Słoneczne moduły fotoelektryczne
45000000-7 - Roboty budowlane
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45315600-4 - Instalacje niskiego napięcia
45315300-1 - Instalacje zasilania elektrycznego
45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego
45320000-6 - Roboty izolacyjne
51112000-0 - Usługi instalowania sprzętu sterowania i przesyłu energii elektrycznej
4.5.5.) Wartość części: 120000,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 2 zamówienia – Wykonanie i montaż systemu ogrzewania z wykorzystaniem powietrznych pomp ciepła:1) Przedmiotem zamówienia jest dobór, wykonanie, montaż, przyłączenie i uruchomienie systemu powietrznych pomp ciepła wraz ze wspomagającym układ kotłem elektrycznym, zasilających istniejącą instalację ogrzewczą dla budynku biurowego przy ul. Porcelanowej 21 w Katowicach.
Celem inwestycji jest powstanie nowego własnego źródła ciepła dla zasilania istniejącej instalacji grzewczej wewnątrz budynku biurowego.
2) Zakres zamówienia obejmuje:
- dobór systemu urządzeń pomp ciepła o łącznej mocy min. 110 kW umożliwiających wytworzenie i dostarczanie ciepła do budynku;
- dostawę i montaż kotła elektrycznego o mocy 24 kW;
- dostawę i montaż zbiorników buforowych, naczyń wzbiorczych;
- dostawę i montaż armatury odcinającej, zaworów bezpieczeństwa oraz układu pomiarowego;
- dostawę i montaż okablowania;
- wykonanie zabezpieczeń;
- przeprowadzenie rozruchu instalacji i sprawdzenie poprawności jej działania;
- kontrole, próby, umocnienie i regulacja instalacji;
- inne niewyszczególnione prace niezbędne do prawidłowego funkcjonowania całej instalacji.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45000000-7 - Roboty budowlane
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45320000-6 - Roboty izolacyjne
42511100-2 - Wymienniki ciepła
39370000-6 - Instalacje wodne
45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
4.5.5.) Wartość części: 480000,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W przedmiotowym postępowaniu w zakresie części 1 zamówienia złożono jedną ofertę Wykonawcy Santier Instalacje Sp. z o.o. oś. Na Wzgórzach 12/28, 31-722 Kraków.
Oferta Wykonawcy została odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 3) oraz pkt 4) ustawy Pzp w zw. z art. 73 § 1 w zw. z art. 78 1 § 1 Kodeksu cywilnego - ze względu na niezgodność z ustawą Pzp oraz nieważność na podstawie odrębnych przepisów.
Tym samym, ponieważ jedyna oferta złożona w przedmiotowym postępowaniu dla części 1 zamówienia została odrzucona, Zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia w części 1 zamówienia.
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W prowadzonym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w terminie składania ofert wyznaczonym przez Zamawiającego do godziny 09:00 dnia 26.08.2022 roku w zakresie części 2 zamówienia nie złożono żadnej oferty.
Wobec wykazanego stanu faktycznego i prawnego, Zamawiający działając na podstawie art. 255 pkt 1) ustawy Pzp unieważnił przedmiotowe postępowanie w sprawie udzielenia zamówienia publicznego w części 2 zamówienia.
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- Świadczenie usługi dostępu do obiektów i zajęć sportowo-rekreacyjnych dla pracowników GPW S.A. oraz członków ich rodzin i osób towarzyszących
- Dostawa wody mineralnej gazowanej i niegazowanej
- "Budowa pięciu modelowych rozwiązań opartych na naturze (NBS) na przystankach autobusowych w Katowicach" - 2
- DOSTAWA LEKÓW 7
- "NAPRAWA DACHÓW WRAZ Z USUNIĘCIEM SKUTKÓW ZAWILGOCEŃ NA OBIEKTACH JEDNOSTEK GARNIZONU ŚLĄSKIEGO"
- Obsługa prawna Narodowej Orkiestry Symfonicznej Polskiego Radia
więcej: przetargi w Katowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont w internacie garnizonowym z pracami towarzyszącymi Braniewo ul. Grota Roweckiego 14-16
- Renowacja dachu i elewacji budynku Domu oświatowego w miejscowości Jedlicze-Męcinka
- ROZBUDOWA/PRZEBUDOWA/MODERNIZACJA OCZYSZCZALNI ŚCIEKÓW W MIEJSCOWOŚCI NIEGOWA
- Wykonanie w formule zaprojektuj i wybuduj etapu wstępnego wykopu oraz rozbiórek elementów dla zadania inwestycyjnego Budowa budynku TR Warszawa na placu Defilad w Warszawie;
- Modernizacja infrastruktury edukacyjnej na terenie gminy Żegocina w ramach Rządowego Funduszu Polski Ład: Programu Inwestycji Strategicznych
- Modernizacja budynku dawnego dworca Kolei Wilanowskiej przy ul. Kostki Potockiego 31 wraz z infrastrukturą zewnętrzną
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.