Ogłoszenie z dnia 2025-07-16
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00244234/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-05-22
- 2025/BZP 00252915/01 - Modyfikacja z dnia 2025-05-28
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
WIW.DA.272.1.2025 - Sukcesywny zakup odczynników chemicznych na potrzeby Pracowni Biologii Molekularnej i Skażeń WIW w Opolu
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: WOJEWÓDZKI INSPEKTORAT WETERYNARII W OPOLU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000093131
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Wrocławska 170
1.5.2.) Miejscowość: Opole
1.5.3.) Kod pocztowy: 45-836
1.5.4.) Województwo: opolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@wiw.opole.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wiw.opole.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/11140641.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
WIW.DA.272.1.2025 - Sukcesywny zakup odczynników chemicznych na potrzeby Pracowni Biologii Molekularnej i Skażeń WIW w Opolu2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5a52986a-d2bf-4f5f-9925-f3d8b774765c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00327924
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-07-16
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00182122/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 Odczynniki chemiczne ogólnodostępne wzorce pestycydów, materiały odniesienia
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00244234
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WIW.DA.272.1.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 61196,19 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest: Sukcesywny zakup odczynników chemicznych na potrzeby Pracowni Biologii Molekularnej i Skażeń WIW w Opolu, w części nr 1: Sukcesywny zakup certyfikowanego materiału kontrolnego do badań GMO. Opis przedmiotu zamówienia został ujęty w załączniku nr 1.1 do SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 33696300-8 - Odczynniki chemiczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33696500-0 - Odczynniki laboratoryjne
33698100-0 - Kultury mikrobiologiczne
24950000-8 - Specjalistyczne produkty chemiczne
4.5.5.) Wartość części: 48594,56 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest: Sukcesywny zakup odczynników chemicznych na potrzeby Pracowni Biologii Molekularnej i Skażeń WIW w Opolu, w części nr 2: Sukcesywny zakup odczynników o czystości odpowiedniej do biologii molekularnej. Opis przedmiotu zamówienia został ujęty w załączniku nr 1.2 do SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 33696300-8 - Odczynniki chemiczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33696500-0 - Odczynniki laboratoryjne
33698100-0 - Kultury mikrobiologiczne
24950000-8 - Specjalistyczne produkty chemiczne
4.5.5.) Wartość części: 4634,15 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest: Sukcesywny zakup odczynników chemicznych na potrzeby Pracowni Biologii Molekularnej i Skażeń WIW w Opolu, w części nr 3: Sukcesywny zakup zestawów do wykrywania modyfikacji genetycznych. Opis przedmiotu zamówienia został ujęty w załączniku nr 1.3 do SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 33696300-8 - Odczynniki chemiczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33696500-0 - Odczynniki laboratoryjne
33698100-0 - Kultury mikrobiologiczne
24950000-8 - Specjalistyczne produkty chemiczne
4.5.5.) Wartość części: 7967,48 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 59803,20 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 69587,10 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 59803,20 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Labiol.pl Emilia Zysk-Puda
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 525-231-17-71
7.3.3) Ulica: Elbląska 10/77
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 01-737
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-06-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 59803,20 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5724,37 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 7207,80 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 7207,80 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: A-Biotech Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 894-317-30-72
7.3.3) Ulica: Muchoborska 18
7.3.4) Miejscowość: Wrocław
7.3.5) Kod pocztowy: 54-424
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-06-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 7207,80 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Działając na podstawie art. 260 ustawy, Zamawiający zawiadamia, że w przedmiotowym postępowaniu, w części nr 3, dokonano UNIEWAŻNIENIA POSTĘPOWANIA o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 255 pkt 1) ustawy, tj.: nie złożono żadnej oferty.
Uzasadnienie prawne: Art. 255 pkt. 1) ustawy stanowi: Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty.
Uzasadnienie faktyczne: Do upływu terminu składania ofert, tj. do dnia 03.06.2025r. do godz. 09:00, w niniejszym postępowaniu, w części nr 3, nie złożono żadnej oferty. W związku z powyższym Zamawiający podjął decyzję o unieważnieniu postępowania, w części nr 3, na podstawie art. 255 pkt 1) ustawy, tj.: nie złożono żadnej oferty.
INNE PRZETARGI Z OPOLA
- "Remont ul. Opolskiej w Opolu"
- Dostawa materiałów promocyjnych finansowanych ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Pomocy Technicznej FEO 2021-2027
- Zakup i dostawa sprzętu medycznego specjalistycznego z zakresu otorynolaryngologii na bieżące potrzeby Uniwersyteckiego Szpitala Klinicznego w Opolu.
- Przebudowa sanitariatów uczniowskich oraz pomieszczeń gospodarczych w budynku Publicznego Liceum Ogólnokształcącego nr IX im. Generała Władysława Andersa w Opolu.
- Świadczenie usługi niszczenia elektronicznych nośników danych wraz z utylizacją.
- D/37/2025/A - Zakup i dostawa licencji na oprogramowanie do sporządzania kosztorysów na potrzeby Centrum Inwestycyjnego -3 szt.
więcej: przetargi w Opolu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa preparatów do diagnostyki mikrobiologicznej dla Wojewódzkiego Inspektoratu Weterynarii w Łodzi.
- Dzierżawa analizatora hematologicznego wraz z dostawą odczynników
- Dostawa przeciwciał dla Pracowni Cytometrii i Cytomorfologii
- Dostawy materiałów kontrolnych i eksploatacyjnych niezbędnych do wykonywania parametrów fizyko-chemicznych moczu i badań osadu moczu na potrzeby Laboratorium Diagnostycznego WSzZ w Kielcach
- DOSTAWA ODCZYNNIKÓW, MATERIAŁÓW KONTROLNYCH, KALIBRACYJNYCH I ZUŻYWALNYCH DO BADAŃ KOAGUOLOGICZNYCH WRAZ Z DZIERŻAWĄ DWÓCH AUTOMATYCZNYCH ANALIZATORÓW
- ZP/CZD/101/25 Dostawa odczynników do badań elektroferetycznych do aparatów Minicap oraz Hydrasys produkcji Sebia
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.