eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wolsztyn › dostawa odczynników, kalibratorów, materiałów zużywalnych, materiałów kontrolnych do wykonania 5000 badań parametrów równowagi kwasowo-zasadowej wraz z dzierżawą analizatora



Ogłoszenie z dnia 2021-12-22


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
dostawa odczynników, kalibratorów, materiałów zużywalnych, materiałów kontrolnych do wykonania 5000 badań parametrów równowagi kwasowo-zasadowej wraz z dzierżawą analizatora

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: SAMODZIELNY PUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ W WOLSZTYNIE

1.3.) Oddział zamawiającego: SPZOZ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 970773426

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Wschowska 3

1.5.2.) Miejscowość: Wolsztyn

1.5.3.) Kod pocztowy: 64-200

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL417 - Leszczyński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@spzozwolsztyn.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.spzozwolsztyn.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/spzoz_wolsztyn

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


SPOZ

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

dostawa odczynników, kalibratorów, materiałów zużywalnych, materiałów kontrolnych do wykonania 5000 badań parametrów równowagi kwasowo-zasadowej wraz z dzierżawą analizatora

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7d1a170f-46d6-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00327532

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-22

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00004385/10/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.10 Dostawa odczynników kalibratorów, materiałów zużywalnych do badań parametrów równowagi kwasowo-zasadowej wraz z dzierżawą analizatora

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00271197/02

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: TP/19/2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 57990,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna 12 miesięczna dostawa odczynników, kalibratorów, materiałów zużywalnych, materiałów kontrolnych do wykonania 5000 badań parametrów równowagi kwasowo-zasadowej wraz z dzierżawą analizatora na potrzeby Medycznego Laboratorium Diagnostycznego, Nr sprawy: TP/19/2021, opisana szczegółowo w załączniku nr 2 (formularz asortymentowo-ilościowo cenowy) i 3 (parametry graniczne analizatora) do SWZ.
3.2 W ramach przedmiotu zamówienia, Zamawiający wymaga wydzierżawienia na cały okres obowiązywania umowy analizatora kompaktowego, który musi posiadać dokumenty potwierdzające spełnienie wymagań narzuconych przez Zamawiającego, a opisanych w załącznikach do SWZ. Analizator winien być serwisowany w autoryzowanym serwisie Producenta urządzenia.
3.3 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, wymagane ilości oraz parametry graniczne wymaganego analizatora w zostały odpowiednio opisane w załączniku nr 2- (formularz asortymentowo-ilościowo -cenowy) i załączniku nr 3 (parametry graniczne analizatora) do SWZ.
3.4 Tak opisany przedmiot zamówienia w dalszej części SIWZ będzie nazywany przedmiotem zamówienia, przedmiotem umowy, odczynnikami, analizatorem.
3.5 Wykonawca składając ofertę musi uwzględnić wszystkie pozycje asortymentowe w formularzu asortymentowo-ilościowo- cenowym. Pominięcie pozycji spowoduje odrzucenie oferty na podstawie art. 226 ust. 1 Pzp
3.6 Wymagania szczegółowe dotyczące przedmiotu zamówienia:
a) Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia spełniał wszystkie wymagania minimalne opisane w poszczególnych załącznikach do SWZ.
b) Zamawiający wymaga, aby wszystkie oferowane wyroby medyczne spełniały właściwe dla każdego z nich wymogi jakościowe, wymogi co do opakowania i przechowywania oraz muszą posiadać pozwolenie dopuszczające daną serię do obrotu,
c) Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia, który został zakwalifikowany jako wyrób medyczny spełniał narzucone przepisami prawa wymagania w zakresie dopuszczenia do obrotu na terenie RP, posiadał wymagane przepisami prawa świadectwa rejestracyjne zgodnie z Ustawą z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (tj.Dz. U. z 2021.1565 t.j.)
d) Wszystkie odczynniki muszą spełniać właściwe dla każdego z nich wymogi jakościowe, wymogi co do opakowania (znak CE na opakowaniu) i przechowywania oraz posiadać pozwolenie dopuszczające do obrotu- deklarację CE.
e) Zamawiający wymaga, aby zaoferowane odczynniki w dniu dostawy posiadały nie krótszą niż 6 miesięczną datę przydatności do użytku, a na każdym dostarczonym opakowaniu przedmiotu umowy była podana data ważności;
f) Zamawiający wymaga dostarczenia wraz z pierwszą dostawą odczynników lub udostępnienia na stronie internetowej do samodzielnego pobrania) - wykazu substancji niebezpiecznych, metodyk w języku polskim, kart charakterystyk, instrukcji obsługi analizatorów. W przypadku odczynników, które nie należą do grupy substancji niebezpiecznych, należy złożyć oświadczenie o barku przynależności do w/w grupy.
3.7 Dodatkowe informacje:
W laboratorium Zamawiającego na podstawie zakupionej licencji używany jest informatyczny system laboratoryjny o nazwie Prometeusz. Obsługę informatyczną celem zapewnienia kompatybilności sprzętu w tym zakresie pełni Firma GEM Jarosław Kołton, ul. Borkowska 11A/7, 30-438 Kraków. Firma ta jest odpowiedzialna za utrzymanie i działanie całego systemu informatycznego w Laboratorium. W związku z powyższym będzie również nadzorowała od strony technicznej podłączenie zaoferowanych analizatorów do systemu informatycznego. Wykonawca w cenę złożonej oferty wkalkuluje sobie koszty związane z podłączeniem analizatorów do sieci laboratoryjnej przez firmę GEM.

3.8 Szczegółowe postanowienia dotyczące warunków sukcesywnych dostaw, dzierżawy oraz serwisowania przedmiotowego zamówienia zawarto we wzorze umowy, która stanowi integralną część niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33696500-0 - Odczynniki laboratoryjne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

38434000-6 - Analizatory

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 62483,04 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 62483,04 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 62483,04 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: RADIOMETER Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5262723618

7.3.3) Ulica: Al. Jerozolimskie 181A

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 02-222

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-08

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 62483,04 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.