Ogłoszenie z dnia 2025-07-15
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00261330/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-06-03
- 2025/BZP 00262787/01 - Modyfikacja z dnia 2025-06-04
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wykonanie robót budowlanych obejmujących dostosowanie pomieszczeń dla potrzeb utworzenia Centrum Badania Metabolizmu Człowieka i Profilaktyki Chorób Metabolicznych w formule zaprojektuj i wybuduj
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: UNIWERSYTET JANA DŁUGOSZA W CZĘSTOCHOWIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001494
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Jerzego Waszyngtona 4/8
1.5.2.) Miejscowość: Częstochowa
1.5.3.) Kod pocztowy: 42-217
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL224 - Częstochowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: p.matuszczyk@ujd.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ujd.edu.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/ajd_czest/proceedings1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie robót budowlanych obejmujących dostosowanie pomieszczeń dla potrzeb utworzenia Centrum Badania Metabolizmu Człowieka i Profilaktyki Chorób Metabolicznych w formule zaprojektuj i wybuduj2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0c01ab0f-53d3-404f-a728-acf94b125366
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00327205
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-07-15
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00056779/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.6 Dostosowanie pomieszczeń dla potrzeb utworzenia Centrum Badania Metabolizmu Człowieka i Profilaktyki Chorób Metabolicznych w formule zaprojektuj i wybuduj - Al. Armii Krajowej 13/15
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Projekt „Centrum Badania Metabolizmu Człowieka i Profilaktyki Chorób Metabolicznych (CBMCziPChM)” nr FESL.01.01-IZ.01-073B/23 dofinansowany w ramach Programu Fundusze Europejskie dla Śląskiego 2021-2027 (Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego), Priorytet 01 „Fundusze Europejskie na inteligentny rozwój”, Działanie 01.01 „B+R - organizacje badawcze”2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00261330
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.26.1.24.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 851522,16 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych obejmujących dostosowanie części pomieszczeń w budynku przy Al. Armii Krajowej 13/15 w Częstochowie dla potrzeb utworzenia Centrum Badania Metabolizmu Człowieka i Profilaktyki Chorób Metabolicznych – w formule zaprojektuj i wybuduj. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa niniejsza Specyfikacja Warunków Zamówienia (SWZ) oraz Program Funkcjonalno-Użytkowy (PFU).
Zakres świadczenia Wykonawcy obejmuje:
1) Etap 1 – Opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej;
2) Etap 2 – Wykonanie robót budowlanych w oparciu o dokumentację projektową opracowaną przez Wykonawcę oraz zapewnienie nadzoru autorskiego nad opracowaną dokumentacją
Termin realizacji zamówienia: 7 miesięcy licząc od dnia zawarcia umowy, w tym:.
1) Etap 1 - opracowanie Dokumentacji Projektowej wraz z uzyskaniem pozwolenia na budowę – w terminie 16 tygodni od dnia podpisania Umowy, przy czym w etapie tym wyróżnia się następujące Kamienie Milowe:
a) KM1 – Projekt budowlany i złożenie wniosku o pozwolenie na budowę – w terminie 6 tygodni licząc od podpisania umowy, z uwzględnieniem procedury odbioru wstępnego dokumentacji projektowej zawartej w postanowieniach paragrafu 7 ust. 2 Projektu Umowy stanowiącego załącznik numer 1 do SWZ.
b) KM2 – Projekt wykonawczy i pozostałe opracowania składające się na dokumentację projektową wraz z uzyskaniem pozwolenia na budowę oraz sporządzenie i uzgodnienie z Zamawiającym Harmonogramu Rzeczowo-Finansowego i Kosztorysu Ofertowego szczegółowego, o których mowa w punkcie 3.8 podpunkt 2) lit. h-i SWZ oraz w paragrafie 1 ustęp 4-8 Projektu Umowy stanowiącego załącznik numer 1 do SWZ – w terminie 16 tygodni licząc od dnia podpisania umowy, z uwzględnieniem procedury odbiorowej;
2) Etap 2 – wykonanie robót budowlanych – w terminie 7 miesięcy od dnia zawarcia umowy, przy czym roboty będą prowadzone zgodnie z Harmonogramem Rzeczowo-Finansowym, o którym mowa w punkcie 1) lit. b SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71200000-0 - Usługi architektoniczne i podobne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego
71221000-3 - Usługi architektoniczne w zakresie obiektów budowlanych
71300000-1 - Usługi inżynieryjne
71310000-4 - Doradcze usługi inżynieryjne i budowlane
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
45000000-7 - Roboty budowlane
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków
45214400-4 - Roboty budowlane w zakresie obiektów budowlanych związanych ze szkolnictwem wyższym
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45410000-4 - Tynkowanie
45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian
45440000-3 - Roboty malarskie i szklarskie
45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej
45420000-7 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie
45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane
45223000-6 - Roboty budowlane w zakresie konstrukcji
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45332400-7 - Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych
45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania
45331200-8 - Instalowanie urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
50700000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji instalacji budynkowych
45343000-3 - Roboty instalacyjne przeciwpożarowe
45333000-0 - Roboty instalacyjne gazowe
24111700-2 - Azot
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
45314300-4 - Instalowanie infrastruktury okablowania
45314320-0 - Instalowanie okablowania komputerowego
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1353000 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1353000 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1353000 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Remontowo-Budowlany „ULBUD” Grzegorz Stolarski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5731736066
7.3.3) Ulica: Botaniczna 26/16
7.3.4) Miejscowość: Częstochowa
7.3.5) Kod pocztowy: 42-216
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Zakład Remontowo-Budowlany "ULBUD" GRZEGORZ STOLARSKI
jakie przetargi wygrała firma
Zakład Remontowo-Budowlany "ULBUD" GRZEGORZ STOLARSKI
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-07-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1353000 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z CZĘSTOCHOWY
- Dostawa stanowiska dydaktyczno-badawczego kołowych pojazdów autonomicznych dla Wydziału Elektrycznego Politechniki Częstochowskiej
- Dostawa jednostek pomiarowych (jarzm) dla Wydziału Elektrycznego Politechniki Częstochowskiej
- Dostawa laptopów z systemem operacyjnym dla Uniwersytetu Jana Długosza w Częstochowie
- Dostawa zestawu analizatora spalin + dymomierz (5-gazowy analizator spalin z dymomierzem) w ramach Projektu ,,Rozwój kompetencji kluczem dla rozwoju gospodarki "
- Zakup sprzętu do udrożniania i konserwacji infrastruktury drogowej służącej odwodnieniu dla potrzeb PZD Częstochowa.
- Dostawa automatycznego systemu do badania potencjału metanowego
więcej: przetargi w Częstochowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- REMONT BUDYNKU SĄDU REJONOWEGO W ŚWINOUJŚCIU UL. PADEREWSKIEGO 6 - ETAP III
- "PRZEBUDOWA DACHU, PRZEWODÓW KOMINOWYCH I WENTYLACYJNYCH WRAZ Z OCIEPLENIEM I ZAMONTOWANIEM INSTALACJI FOTOWOLTAICZNEJ NA BUDYNKU STAROSTWA POWIATOWEGO W MYŚLENICACH PRZY UL. KAZIMIERZA WIELKIEGO 5
- "Wykonanie projektów sieci wodociągowych na terenie części sołectw Gminy Rudziniec" z podziałem na zadania
- Usługa Inwestora zastępczego dla projektu pn. " Gmina Przykona w transformacji - rewitalizacja przestrzeni wokół zbiornika wodnego Przykona"
- Utworzenie mieszkania treningowego w gminie Słomniki w ramach remontu konserwatorskiego przy ul. Kolejowej 117 - II etap
- Rozbudowa drogi gminnej DG103412 Nowy Świat - Kwiatkowice Las
więcej: Azot »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.