Ogłoszenie z dnia 2021-12-22
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00299085/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-12-03
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Obsługa infrastruktury IT z określonym zakresem oraz poziomem jakości usług
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Uniwersyteckie Centrum Zdrowia Kobiety i Noworodka Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego Sp. z o.o.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 146726100
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Sokratesa Starynkiewicza 1/3
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 02-015
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.7.) Numer telefonu: 530226545
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: a.pisula@uczkin.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.uczkin.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Spółka Prawa Handlowego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Obsługa infrastruktury IT z określonym zakresem oraz poziomem jakości usług2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-750db434-5428-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00326925
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-22
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00177312/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Obsługa infrastruktury IT z określonym zakresem oraz poziomem jakości usług
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00299085/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: UCZKIN/ZP-03/09/2021/TP
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 183960,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest stały nadzór nad całym systemem teleinformatycznym i telekomunikacyjnym, w tym bazami danych Zamawiającego, określanych dalej zbiorczo jako „System” i jego prawidłowym działaniem (określane dalej łącznie jako „Usługi”) w szczególności:
a) pełnienie przez Wykonawcę funkcji nadzoru nad ciągłością pracy dostępnych w Szpitalu aplikacji i oprogramowania narzędziowego m.in.:
a. Systemu Medycznego i Administracyjnego - AMMS, Infomedica,
b. Centura, KOWAL
c. INFINITT PACS,
d. IC Pen,
e. Płatnik,
f. e-recepty a także systemów współpracujących;
b) nadzór nad bezpieczeństwem przetwarzania danych w ramach wszystkich użytkowanych przez Zamawiającego aplikacji; administrowanie prawami dostępu w danej aplikacji; nadawanie uprawnień użytkownikom do poszczególnych funkcji programu (po uprzednim zatwierdzeniu przez Zamawiającego),
c) współdziałanie z dostawcami aplikacji i oprogramowania dla Zamawiającego,
d) współdziałanie z firmą Asseco Poland S.A., która wdrożyła część Medyczną i Administracyjną systemów AMMS i Infomedica u Zamawiającego oraz sprawuje nadzór autorski nad dostarczonym oprogramowaniem i aplikacjami oraz serwis dostarczonych przez Asseco Poland S.A. aplikacji i oprogramowania, w tym nadzorowanie realizacji umów zawartych przez Zamawiającego z Asseco Poland S.A., co obejmuje przede wszystkim stały kontakt i pośredniczenie w realizacji zgłaszanych przez pracowników Zamawiającego zastrzeżeń co do funkcjonowania dostarczonego przez w/w podmiot oprogramowania,
e) administracja pocztą email w zakresie zakładania i usuwania skrzynek, tworzenia list dystrybucyjnych, monitorowania przydziałów i zajętości,
f) administracja stroną internetową,
g) administracja serwisu INTRANET
h) administracja aplikacją „Kolejka” opartą o: bazy danych mysql, php, CMS Wordpress.
i) nadzór nad pozostałymi firmami współpracującymi z Zamawiającym w zakresie usług informatycznych, w szczególności pod względem zgodności działania tych firm z umowami zawartymi z Zamawiającym, rzetelności działania oraz realizacji zadań na rzecz Zamawiającego zgodnie ze standardami i dobrymi praktykami branżowymi, a także aktualnym stanem wiedzy w zakresie ww. świadczeń,
j) pełnienie roli pierwszej linii wsparcia dla użytkowników aplikacji Systemu Medycznego i Administracyjnego,
k) wsparcie pracowników i współpracowników Zamawiającego w codziennej pracy w zakresie rozwiązywania ewentualnych problemów informatycznych oraz usterek sprzętu informatycznego w tym komputerów, zainstalowanego oprogramowania i urządzeń drukujących,
l) przygotowywanie nowych stanowisk do pracy – instalacja i konfiguracja z istniejącymi systemami.
ł) pełnienie przez Wykonawcę funkcji Administratora Sieci i Serwerów Zamawiającego, w szczególności:
a. nadzoru nad pracą sieci komputerowej i urządzeń sieciowych;
b. konfiguracje urządzeń sieciowych; podłączanie urządzeń końcowych do sieci oraz nadawanie im adresów IP;
c. administracja serwerem DHCP,
d. administracja Active Directory,
e. monitorowanie pracy sieci LAN i WLAN i zapewnienie jej bezpieczeństwa;
f. wykonywanie kopii zapasowych baz danych znajdujących się na serwerach;
g. sporządzanie kopii zapasowych zbiorów danych (kopie pełne);
h. dokonywanie przeglądów i konserwacji systemu, sprzętu komputerowego oraz zbioru danych,
i. administracja serwerami wirtualnymi (Windows i Linux) pod kontrolą VMware,
j. monitorowanie sprawności macierzy dyskowych i urządzeń NAS,
k. administracja urządzeniami brzegowymi FortiGate, FortiMail w tym konfiguracja, diagnostyka i analiza logów,
l. monitorowanie komunikacji z systemami zewnętrznymi (NFZ, lis, ris),
ł. monitorowanie pracy serwerów bazy danych Oracle RAC Systemu Medycznego i Administracyjnego,
m. wykonywanie oraz odtwarzanie backup'ow bazy danych,
n. serwisowanie instalacji sieci LAN i dostępu do Internetu,
m) obsługa eksploatacyjna, naprawy i konserwacje sprzętu komputerowego oraz urządzeń peryferyjnych bez naruszania warunków gwarancji sprzętu, w tym:
a. zgłaszanie i prowadzenie spraw związanych z naprawami gwarancyjnymi, pomiędzy Zamawiającym a producentem/dostawcą/sprzedawcą sprzętu informatycznego,
b. pomoc użytkownikom w obsłudze oprogramowania zainstalowanego na komputerach Zamawiającego,
n) przedstawianie Zamawiającemu propozycji inwestycyjnych w zakresie sprzętu lub oprogramowania komputerowego niezbędnego do sprawnego działania Systemu zawierających uzasadnienie zakupu, specyfikacje oraz szacunkowe koszty inwestycji,
o) obsługę w zakresie telekomunikacji (aparaty telefoniczne, nadzór w zakresie umów z dostawcami usług telekomunikacyjnych),
p) przedstawianie rozwiązań optymalizujących funkcjonowanie Systemu pod względem informatycznym i telekomunikacyjnym,
r) pełnienia nadzoru inwestorskiego w imieniu Zamawiającego nad wdrożeniami,
s) pełnienie nadzoru nad testami systemu,
t) nadzór nad szkoleniami dla administratorów systemu i użytkowników,
u) udział w posiedzeniach Komisji przetargowej,
v) udział w pracach związanych z przygotowaniem zapisów SWZ, w tym przygotowaniu zapisów istotnych postanowień umowy dotyczących realizacji przedmiotu zamówienia, sposobu i terminów odbioru (harmonogram, protokoły, kary umowne), formularza ofertowego.
w) świadczenie usług konsultacji podczas prac innych Wykonawców wybranych w drodze przeprowadzonych przez Zamawiającego procedur przetargowych w zakresie doradztwa technicznego związanego z wydatkami dotyczącymi robót/prac budowlanych w tym zakupu materiałów inwestycję, robót konstrukcyjnych, montażowych, instalacyjnych), w tym nadzór nad zachowaniem należytej staranności prowadzenia zamówień publicznych
4.5.3.) Główny kod CPV: 72000000-5 - Usługi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
72260000-5 - Usługi w zakresie oprogramowania
72500000-0 - Komputerowe usługi pokrewne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Podstawą prawną i faktyczną jest wystąpienie przesłanki, że oferta z najniższym kosztem przekracza wartość środków przeznaczonych na sfinansowanie przedmiotu zamówienia a Zamawiający nie ma możliwości zwiększenia środkówSEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 243540,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 426564,00 PLN
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Wykonywanie pomocniczych czynności administracyjno - biurowych w zakresie windykacji należności.
- Przygotowywanie i dowożenie obiadów klientom Ośrodka Wsparcia dla Seniorów przy ul. Lazurowej 14 w Warszawie
- RZP-65/KS/2025 - Dostawa aparatu do znieczulenia.
- Wielodetekcyjny czytnik mikropłytek o wysokiej czułości wraz z oprogramowaniem sterującym oraz wyposażeniem dodatkowym
- Serwis i wsparcie techniczne systemu LAB3000
- KZP/20/2025
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Asysta techniczna i konserwacja zintegrowanego systemu zarządzania miastem "OTAGO" w 2026 roku
- Integracja systemu do zarządzania badaniami klinicznymi z systemem ERP oraz SAK. IZP.2411.231.2025.JM
- Dostawa oprogramowania zabezpieczającego klasy korporacyjnej
- Kompleksowa obsługa informatyczna Zachodniopomorskiej Agencji Rozwoju Regionalnego S.A. w Szczecinie
- "Dostawa sprzętu, usług i oprogramowania w ramach projektu "Cyberbezpieczny Samorząd w Gminie Mrągowo"
- ŚWIADCZENIE USŁUG I ROZWOJU DLA SYSTEMU QUATRA MAX
więcej: Usługi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





