Ogłoszenie z dnia 2025-07-15
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa artykułów żywnościowych do stołówki szkolnej Zespołu Szkół Zawodowych Nr 1 i II Liceum Ogólnokształcącego we Włodawie w roku szkolnym 2025/2026
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: ZESPÓŁ SZKÓŁ ZAWODOWYCH NR 1 IM. 2 WARSZAWSKIEJ BRYGADY SAPERÓW I II LICEUM OGÓLNOKSZTAŁCĄCE IM. ANDRZEJA FRYCZA MODRZEWSKIEGO
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000198947
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Modrzewskiego 24
1.5.2.) Miejscowość: Włodawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 22-200
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL811 - Bialski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@modrzak.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://2lo.wlodawa.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa artykułów żywnościowych do stołówki szkolnej Zespołu Szkół Zawodowych Nr 1 i II Liceum Ogólnokształcącego we Włodawie w roku szkolnym 2025/2026
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8dc57619-6191-4b09-8fc7-da4e58ae1fc3
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00326437
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-07-15
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00072905/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Dostawa artykułów spożywczych
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-8dc57619-6191-4b09-8fc7-da4e58ae1fc33.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w tym składanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między Zamawiającym a Wykonawcą odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, dostępnej pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl
2. W szczególnie uzasadnionych przypadkach uniemożliwiających komunikację Wykonawcy i Zamawiającego za pośrednictwem
Platformy e-Zamówienia, Zamawiający dopuszcza komunikację za pomocą poczty elektronicznej na adres e-mail:
zamowienia@modrzak.pl (nie dotyczy składania ofert/wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu).
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotyczące specyfikacji połączenia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia.
2. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady u warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej: https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zakładce „Centrum Pomocy”
3. Wszystkie dokumenty składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej
podpisem kwalifikowanym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Określono w SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: KAS.260.2.2025.KPF
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 10
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa artykułów ogólnospożywczych - szczegółowo określone w formularzach asortymentowo-cenowych
4.2.6.) Główny kod CPV: 15800000-6 - Różne produkty spożywcze
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
8. Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z prawa opcji na zasadach:a) Zamówienie realizowane w ramach opcji jest jednostronnym uprawnieniem Zamawiającego. Nieskorzystanie z niego lub skorzystanie w zmniejszonym wymiarze nie stanowi podstawy do dochodzenia roszczeń przez Wykonawcę;
b) Zamawiający może skorzystać z prawa opcji, jeśli jego potrzeby uwarunkowane ilością osób i planowanymi jadłospisami ulegną zwiększeniu w trakcie trwania umowy – zaistnieje potrzeba zamówienia większej ilości produktów niż zakładano w formularzach asortymentowo-cenowych;
c) Zamawiający zawiadomi pisemnie Wykonawcę o zamiarze skorzystania z prawa opcji;
d) Warunki realizacji zamówienia objętego prawem opcji będą takie same jak przy zamówieniu podstawowym – ceny jednostkowe objęte prawem opcji będą identyczne jak przy zamówieniu podstawowym;
e) Zamawiający zastrzega, że maksymalna wielkość asortymentu przewidziana w prawie opcji wynosi 50% zamówienia podstawowego i może ulec zmniejszeniu w zależności od potrzeb Zamawiającego w trakcie trwania umowy;
f) Zamawiający może skorzystać z prawa opcji w terminie zamówienia podstawowego.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2025-09-01 do 2026-08-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa mleka i produktów mleczarskich - szczegółowo określone w formularzach asortymentowo-cenowych
4.2.6.) Główny kod CPV: 15500000-3 - Produkty mleczarskie
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
4. Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z prawa opcji na zasadach:a) Zamówienie realizowane w ramach opcji jest jednostronnym uprawnieniem Zamawiającego. Nieskorzystanie z niego lub skorzystanie w zmniejszonym wymiarze nie stanowi podstawy do dochodzenia roszczeń przez Wykonawcę;
b) Zamawiający może skorzystać z prawa opcji, jeśli jego potrzeby uwarunkowane ilością osób i planowanymi jadłospisami ulegną zwiększeniu w trakcie trwania umowy – zaistnieje potrzeba zamówienia większej ilości produktów niż zakładano w formularzach asortymentowo-cenowych;
c) Zamawiający zawiadomi pisemnie Wykonawcę o zamiarze skorzystania z prawa opcji;
d) Warunki realizacji zamówienia objętego prawem opcji będą takie same jak przy zamówieniu podstawowym – ceny jednostkowe objęte prawem opcji będą identyczne jak przy zamówieniu podstawowym;
e) Zamawiający zastrzega, że maksymalna wielkość asortymentu przewidziana w prawie opcji wynosi 50% zamówienia podstawowego i może ulec zmniejszeniu w zależności od potrzeb Zamawiającego w trakcie trwania umowy;
f) Zamawiający może skorzystać z prawa opcji w terminie zamówienia podstawowego.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2025-09-01 do 2026-08-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa masy mięsnej - szczegółowo określone w formularzach asortymentowo-cenowych
4.2.6.) Główny kod CPV: 15100000-9 - Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
15131100-6 - Produkty mięsno-wędliniarskie
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
8. Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z prawa opcji na zasadach:a) Zamówienie realizowane w ramach opcji jest jednostronnym uprawnieniem Zamawiającego. Nieskorzystanie z niego lub skorzystanie w zmniejszonym wymiarze nie stanowi podstawy do dochodzenia roszczeń przez Wykonawcę;
b) Zamawiający może skorzystać z prawa opcji, jeśli jego potrzeby uwarunkowane ilością osób i planowanymi jadłospisami ulegną zwiększeniu w trakcie trwania umowy – zaistnieje potrzeba zamówienia większej ilości produktów niż zakładano w formularzach asortymentowo-cenowych;
c) Zamawiający zawiadomi pisemnie Wykonawcę o zamiarze skorzystania z prawa opcji;
d) Warunki realizacji zamówienia objętego prawem opcji będą takie same jak przy zamówieniu podstawowym – ceny jednostkowe objęte prawem opcji będą identyczne jak przy zamówieniu podstawowym;
e) Zamawiający zastrzega, że maksymalna wielkość asortymentu przewidziana w prawie opcji wynosi 50% zamówienia podstawowego i może ulec zmniejszeniu w zależności od potrzeb Zamawiającego w trakcie trwania umowy;
f) Zamawiający może skorzystać z prawa opcji w terminie zamówienia podstawowego.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2025-09-01 do 2026-08-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa jaj - szczegółowo określone w formularzach asortymentowo-cenowych
4.2.6.) Główny kod CPV: 03142500-3 - Jaja
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
8. Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z prawa opcji na zasadach:a) Zamówienie realizowane w ramach opcji jest jednostronnym uprawnieniem Zamawiającego. Nieskorzystanie z niego lub skorzystanie w zmniejszonym wymiarze nie stanowi podstawy do dochodzenia roszczeń przez Wykonawcę;
b) Zamawiający może skorzystać z prawa opcji, jeśli jego potrzeby uwarunkowane ilością osób i planowanymi jadłospisami ulegną zwiększeniu w trakcie trwania umowy – zaistnieje potrzeba zamówienia większej ilości produktów niż zakładano w formularzach asortymentowo-cenowych;
c) Zamawiający zawiadomi pisemnie Wykonawcę o zamiarze skorzystania z prawa opcji;
d) Warunki realizacji zamówienia objętego prawem opcji będą takie same jak przy zamówieniu podstawowym – ceny jednostkowe objęte prawem opcji będą identyczne jak przy zamówieniu podstawowym;
e) Zamawiający zastrzega, że maksymalna wielkość asortymentu przewidziana w prawie opcji wynosi 50% zamówienia podstawowego i może ulec zmniejszeniu w zależności od potrzeb Zamawiającego w trakcie trwania umowy;
f) Zamawiający może skorzystać z prawa opcji w terminie zamówienia podstawowego.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2025-09-01 do 2026-08-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 5
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa świeżych warzyw i owoców - szczegółowo określone w formularzach asortymentowo-cenowych
4.2.6.) Główny kod CPV: 15300000-1 - Owoce, warzywa i podobne produkty
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
8. Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z prawa opcji na zasadach:a) Zamówienie realizowane w ramach opcji jest jednostronnym uprawnieniem Zamawiającego. Nieskorzystanie z niego lub skorzystanie w zmniejszonym wymiarze nie stanowi podstawy do dochodzenia roszczeń przez Wykonawcę;
b) Zamawiający może skorzystać z prawa opcji, jeśli jego potrzeby uwarunkowane ilością osób i planowanymi jadłospisami ulegną zwiększeniu w trakcie trwania umowy – zaistnieje potrzeba zamówienia większej ilości produktów niż zakładano w formularzach asortymentowo-cenowych;
c) Zamawiający zawiadomi pisemnie Wykonawcę o zamiarze skorzystania z prawa opcji;
d) Warunki realizacji zamówienia objętego prawem opcji będą takie same jak przy zamówieniu podstawowym – ceny jednostkowe objęte prawem opcji będą identyczne jak przy zamówieniu podstawowym;
e) Zamawiający zastrzega, że maksymalna wielkość asortymentu przewidziana w prawie opcji wynosi 50% zamówienia podstawowego i może ulec zmniejszeniu w zależności od potrzeb Zamawiającego w trakcie trwania umowy;
f) Zamawiający może skorzystać z prawa opcji w terminie zamówienia podstawowego.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2025-09-01 do 2026-08-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 6
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa ziemniaków - szczegółowo określone w formularzach asortymentowo-cenowych
4.2.6.) Główny kod CPV: 03212100-1 - Ziemniaki
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
8. Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z prawa opcji na zasadach:a) Zamówienie realizowane w ramach opcji jest jednostronnym uprawnieniem Zamawiającego. Nieskorzystanie z niego lub skorzystanie w zmniejszonym wymiarze nie stanowi podstawy do dochodzenia roszczeń przez Wykonawcę;
b) Zamawiający może skorzystać z prawa opcji, jeśli jego potrzeby uwarunkowane ilością osób i planowanymi jadłospisami ulegną zwiększeniu w trakcie trwania umowy – zaistnieje potrzeba zamówienia większej ilości produktów niż zakładano w formularzach asortymentowo-cenowych;
c) Zamawiający zawiadomi pisemnie Wykonawcę o zamiarze skorzystania z prawa opcji;
d) Warunki realizacji zamówienia objętego prawem opcji będą takie same jak przy zamówieniu podstawowym – ceny jednostkowe objęte prawem opcji będą identyczne jak przy zamówieniu podstawowym;
e) Zamawiający zastrzega, że maksymalna wielkość asortymentu przewidziana w prawie opcji wynosi 50% zamówienia podstawowego i może ulec zmniejszeniu w zależności od potrzeb Zamawiającego w trakcie trwania umowy;
f) Zamawiający może skorzystać z prawa opcji w terminie zamówienia podstawowego.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2025-09-01 do 2026-08-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 7
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa ryb i przetworów rybnych - szczegółowo określone w formularzach asortymentowo-cenowych
4.2.6.) Główny kod CPV: 15200000-0 - Ryby przetworzone i konserwowane
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
8. Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z prawa opcji na zasadach:a) Zamówienie realizowane w ramach opcji jest jednostronnym uprawnieniem Zamawiającego. Nieskorzystanie z niego lub skorzystanie w zmniejszonym wymiarze nie stanowi podstawy do dochodzenia roszczeń przez Wykonawcę;
b) Zamawiający może skorzystać z prawa opcji, jeśli jego potrzeby uwarunkowane ilością osób i planowanymi jadłospisami ulegną zwiększeniu w trakcie trwania umowy – zaistnieje potrzeba zamówienia większej ilości produktów niż zakładano w formularzach asortymentowo-cenowych;
c) Zamawiający zawiadomi pisemnie Wykonawcę o zamiarze skorzystania z prawa opcji;
d) Warunki realizacji zamówienia objętego prawem opcji będą takie same jak przy zamówieniu podstawowym – ceny jednostkowe objęte prawem opcji będą identyczne jak przy zamówieniu podstawowym;
e) Zamawiający zastrzega, że maksymalna wielkość asortymentu przewidziana w prawie opcji wynosi 50% zamówienia podstawowego i może ulec zmniejszeniu w zależności od potrzeb Zamawiającego w trakcie trwania umowy;
f) Zamawiający może skorzystać z prawa opcji w terminie zamówienia podstawowego.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2025-09-01 do 2026-08-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 8
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa pieczywa i wyrobów piekarniczych - szczegółowo określone w formularzach asortymentowo-cenowych
4.2.6.) Główny kod CPV: 15810000-9 - Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
8. Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z prawa opcji na zasadach:a) Zamówienie realizowane w ramach opcji jest jednostronnym uprawnieniem Zamawiającego. Nieskorzystanie z niego lub skorzystanie w zmniejszonym wymiarze nie stanowi podstawy do dochodzenia roszczeń przez Wykonawcę;
b) Zamawiający może skorzystać z prawa opcji, jeśli jego potrzeby uwarunkowane ilością osób i planowanymi jadłospisami ulegną zwiększeniu w trakcie trwania umowy – zaistnieje potrzeba zamówienia większej ilości produktów niż zakładano w formularzach asortymentowo-cenowych;
c) Zamawiający zawiadomi pisemnie Wykonawcę o zamiarze skorzystania z prawa opcji;
d) Warunki realizacji zamówienia objętego prawem opcji będą takie same jak przy zamówieniu podstawowym – ceny jednostkowe objęte prawem opcji będą identyczne jak przy zamówieniu podstawowym;
e) Zamawiający zastrzega, że maksymalna wielkość asortymentu przewidziana w prawie opcji wynosi 50% zamówienia podstawowego i może ulec zmniejszeniu w zależności od potrzeb Zamawiającego w trakcie trwania umowy;
f) Zamawiający może skorzystać z prawa opcji w terminie zamówienia podstawowego.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2025-09-01 do 2026-08-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 9
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa świeżych wyrobów garmażeryjnych - szczegółowo określone w formularzach asortymentowo-cenowych
4.2.6.) Główny kod CPV: 15894300-4 - Dania gotowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
8. Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z prawa opcji na zasadach:a) Zamówienie realizowane w ramach opcji jest jednostronnym uprawnieniem Zamawiającego. Nieskorzystanie z niego lub skorzystanie w zmniejszonym wymiarze nie stanowi podstawy do dochodzenia roszczeń przez Wykonawcę;
b) Zamawiający może skorzystać z prawa opcji, jeśli jego potrzeby uwarunkowane ilością osób i planowanymi jadłospisami ulegną zwiększeniu w trakcie trwania umowy – zaistnieje potrzeba zamówienia większej ilości produktów niż zakładano w formularzach asortymentowo-cenowych;
c) Zamawiający zawiadomi pisemnie Wykonawcę o zamiarze skorzystania z prawa opcji;
d) Warunki realizacji zamówienia objętego prawem opcji będą takie same jak przy zamówieniu podstawowym – ceny jednostkowe objęte prawem opcji będą identyczne jak przy zamówieniu podstawowym;
e) Zamawiający zastrzega, że maksymalna wielkość asortymentu przewidziana w prawie opcji wynosi 50% zamówienia podstawowego i może ulec zmniejszeniu w zależności od potrzeb Zamawiającego w trakcie trwania umowy;
f) Zamawiający może skorzystać z prawa opcji w terminie zamówienia podstawowego.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2025-09-01 do 2026-08-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 10
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa mrożonych warzyw i owoców - szczegółowo określone w formularzach asortymentowo-cenowych
4.2.6.) Główny kod CPV: 15331170-9 - Warzywa mrożone
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
8. Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z prawa opcji na zasadach:a) Zamówienie realizowane w ramach opcji jest jednostronnym uprawnieniem Zamawiającego. Nieskorzystanie z niego lub skorzystanie w zmniejszonym wymiarze nie stanowi podstawy do dochodzenia roszczeń przez Wykonawcę;
b) Zamawiający może skorzystać z prawa opcji, jeśli jego potrzeby uwarunkowane ilością osób i planowanymi jadłospisami ulegną zwiększeniu w trakcie trwania umowy – zaistnieje potrzeba zamówienia większej ilości produktów niż zakładano w formularzach asortymentowo-cenowych;
c) Zamawiający zawiadomi pisemnie Wykonawcę o zamiarze skorzystania z prawa opcji;
d) Warunki realizacji zamówienia objętego prawem opcji będą takie same jak przy zamówieniu podstawowym – ceny jednostkowe objęte prawem opcji będą identyczne jak przy zamówieniu podstawowym;
e) Zamawiający zastrzega, że maksymalna wielkość asortymentu przewidziana w prawie opcji wynosi 50% zamówienia podstawowego i może ulec zmniejszeniu w zależności od potrzeb Zamawiającego w trakcie trwania umowy;
f) Zamawiający może skorzystać z prawa opcji w terminie zamówienia podstawowego.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2025-09-01 do 2026-08-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Oferta wspólna, składana przez dwóch lub więcej Wykonawców, powinna spełniać następujące wymagania:a) Oferta wspólna powinna być sporządzona zgodnie z SWZ;
b) sposób składania dokumentów w ofercie wspólnej: - dokumenty, dotyczące własnej firmy, takie jak np.: oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia składa oddzielnie każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie - dokumenty wspólne takie jak np.: formularz ofertowy, dokumenty podmiotowe, pełnomocnictwo składa pełnomocnik
Wykonawców w imieniu wszystkich Wykonawców składających ofertę wspólną. kopie dokumentów dotyczących każdego z Wykonawców składających ofertę wspólną muszą być poświadczone za zgodność z oryginałem przez osobę lub osoby upoważnione do reprezentowania tych Wykonawców.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Szczegóły zawiera Załącznik Załącznik nr 3 do SWZ - § 67.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-07-23 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Platforma ezamówienia https://ezamowienia.gov.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-07-23 10:30
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni
INNE PRZETARGI Z WŁODAWY
- Dostawa artykułów żywnościowych do stołówki szkolnej Zespołu Szkół Zawodowych Nr 1 i II Liceum Ogólnokształcącego we Włodawie w roku szkolnym 2025/2026
- Budowa sieci kanalizacyjnej i wodociągowej w m. Suszno
- "Wykonanie kontynuacji rozwinięcia instalacji tlenu medycznego w budynku szpitalnym "B" ze źródłem zasilania w postaci zbiornika na ciekły tlen medyczny i rezerwowej rozprężalni tlenu"
- Przebudowa drogi wojewódzkiej nr 816 w zakresie budowy oświetlenia drogowego ul. Różaniecka w Susznie
więcej: przetargi w Włodawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do Szkoły Podstawowej Nr 5 im. Szarych Szeregów w Bielsku Podlaskim
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do Szkoły Podstawowej Nr 5 im. Szarych Szeregów w Bielsku Podlaskim
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Istebnej od września 2025 do czerwca 2026r.
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Zespołu Placówek Oświatowych w Gołyminie-Ośrodku
- Dostawa artykułów żywnościowych do Zespołu Szkolno - Przedszkolnego w Siemirowicach
- Sukcesywna dostawa produktów żywnościowych na potrzeby PCAPOW w Kędzierzynie-Koźlu na 12 miesięcy - 3 części
więcej: Jaja »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.