eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaSzkolenia dla KAS i SG w obszarze analizy kryminalnej w procesie rozpoznawania, zwalczania i zapobiegania przestępczości części 1-3



Ogłoszenie z dnia 2025-10-31

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Szkolenia dla KAS i SG w obszarze analizy kryminalnej w procesie rozpoznawania, zwalczania i zapobiegania przestępczości części 1-3

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzą zamawiający działający wspólnie

1.2.) Nazwa zamawiającego: Ministerstwo Finansów

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000002217

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Świętokrzyska 12

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 00-916

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: wzp@mf.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.gov.pl/web/finanse

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Sprawy gospodarcze i finansowe

1.8.) Informacje o pozostałych zamawiających działających wspólnie

Zamawiający 2

1.2.) Nazwa zamawiającego: Komendant Główny Straży Granicznej

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5212921032

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: al. Niepodległości 100

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 02-585

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gkg.kg@strazgraniczna.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://strazgraniczna.pl/pl/kontakt/13258,Komenda-Glowna-Strazy-Granicznej.html

1.9.) Podział obowiązków – zamówienie wspólne

Partnerem wiodącym Projektu jest Minister Finansów i Gospodarki, a partnerem Komendant Główny Straży Granicznej. Partner wiodący odpowiedzialny jest w szczególności: za przygotowanie wniosku o dofinansowanie; W zakresie organizacji i zarządzania Projektem: reprezentowanie Partnerów w kontaktach z IP, IZ, KE lub z upoważnionymi przez te instytucje osobami, koordynację i kontrolę całości działań związanych z realizacją Projektu, systematyczne monitorowanie przebiegu realizacji Projektu oraz informowanie Partnera o nieprawidłowościach, sporządzanie i przedkładanie za pośrednictwem IP wniosków o zmianę wniosku o dofinansowanie; Partner zobowiązuje się dostarczyć Partnerowi wiodącemu wszelkich informacji niezbędnych do przygotowania i sporządzenia dokumentów, realizacji Projektu, nieprawidłowościach.

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Szkolenia dla KAS i SG w obszarze analizy kryminalnej w procesie rozpoznawania, zwalczania i zapobiegania przestępczości części 1-3

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ecd797cd-7674-4210-bba8-7de35e920c66

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00509498

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-10-31

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00126571/11/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.7 Szkolenia dla kadr KAS oraz SG z zakresu analizy kryminalnej

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

Projekt nr FBWP.03.01-IZ.00-0017/24 współfinansowany ze środków Funduszu Bezpieczeństwa Wewnętrznego 2021-2027

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://mf.ezamawiajacy.pl/app/login?savedUrl=https%3A%2F%2Fmf.ezamawiajacy.pl%2Freact%3Fstate%3DL3JlYWN0L215LXByb2NlZHVyZS8xLzIwNzMzNQ%3D%3D

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: mf.ezamawiajacy.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 12.3 Sposób korzystania z Platformy
jest określony w Instrukcji dla Wykonawcy Platformy dostępnej pod adresem internetowym:
https://mf.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet?
MP_module=main&MP_action=publicFilesList&clientName=mf&USER_MENU_HOVER=publicFilesList .
12.4 Wykonawca w celu złożenia oferty w niniejszym postępowaniu musi posiadać konto na Platformie – zaleca się założenie i
sprawdzenie poprawności działania konta z odpowiednim wyprzedzeniem.
12.5 Za datę przekazania oferty, wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii
dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę ich skutecznego wgrania na Platformę.
12.6 Do złożenia oferty za pośrednictwem Platformy konieczne jest posiadanie przez osobę upoważnioną do reprezentowania
Wykonawcy aktualnego kwalifikowanego podpisu elektronicznego, podpisu zaufanego lub podpisu osobistego zgodnie z art. 63 ust.
2 ustawy Pzp.
12.7 Kwalifikowany podpis elektroniczny, podpis zaufany lub podpis osobisty nie jest zapewniany przez Platformę.
UWAGA!
Zgodnie z przepisami podpis osobisty jest to zaawansowany elektroniczny podpis wydawany wraz z dowodem osobistym.
Podpisanie oferty własnoręcznym podpisem i niepodpisanie podpisem elektronicznym oferty poskutkuje odrzuceniem oferty.
12.8 Przygotowując się do złożenia oferty należy uwzględnić czas niezbędny do nabycia lub pozyskania podpisów o których mowa w
pkt 12.6. SWZ Czas nabycia i pozyskania podpisów zależy od procedur stosowanych przez dostawców tych podpisów.
12.9 Zamawiający zaleca Wykonawcom nie posiadającym podpisu określonego w pkt. 12.6. nabycie podpisu z odpowiednim
wyprzedzeniem umożliwiającym skuteczne złożenie oferty.
12.10 Oferta musi być składana na komputerze na którym zainstalowane jest oprogramowanie zapewniające składanie podpisu, o ile
dotyczy.
12.11 Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń musi
być zgody z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu
sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji
elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 r. poz. 2452) oraz rozporządzeniu
Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych
dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy (Dz. U. z 2020 r. poz. 2415).
Szczegóły zawiera rozdział 12 SWZ

3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: mf.ezamawiajacy.pl

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): klauzula informacyjna w rozdziale 23 SWZ

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): klauzula informacyjna w rozdziale 23 SWZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: C/728/25/DWK/B

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 3

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

2.2.1 Część 1: kompleksowa organizacja i przeprowadzenie szkoleń rozwijających umiejętności korzystania z zaawansowanych metod analizy danych, m.in. wykorzystujących algorytmy sztucznej inteligencji, Python, baz danych oraz innych narzędzi analitycznych, dla funkcjonariuszy i pracowników Krajowej Administracji Skarbowej i Straży Granicznej

4.2.6.) Główny kod CPV: 80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

55100000-1 - Usługi hotelarskie

55300000-3 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków

55120000-7 - Usługi hotelarskie w zakresie spotkań i konferencji

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2027-09-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: zgodnie z SWZ

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

2.2.2 Część 2: kompleksowa organizacja i przeprowadzenie szkoleń z tematyki dotyczącej pozyskiwania danych z otwartych źródeł informacji dla funkcjonariuszy i pracowników Krajowej Administracji Skarbowej i Straży Granicznej

4.2.6.) Główny kod CPV: 80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

55100000-1 - Usługi hotelarskie

55300000-3 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków

55120000-7 - Usługi hotelarskie w zakresie spotkań i konferencji

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2027-09-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: zgodnie z SWZ

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

2.2.3 Część 3: zakup usługi hotelarsko-gastronomicznej, dostępu do sali szkoleniowej oraz obsługi technicznej, szkoleń realizowanych przez Ministerstwo Finansów – Krajową Administrację Skarbową i Straż Graniczną

4.2.6.) Główny kod CPV: 55100000-1 - Usługi hotelarskie

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

55300000-3 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków

55120000-7 - Usługi hotelarskie w zakresie spotkań i konferencji

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2026-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: zgodnie z SWZ

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

10.1.4 dot. zdolności technicznej lub zawodowej:
10.1.4.1 W zakresie doświadczenia:
10.1.4.1.1 W zakresie części 1 i 2: Zamawiający nie określa warunków w zakresie doświadczenia Wykonawcy;
10.1.4.1.2 W zakresie części 3: Zamawiający określa, że ww. warunek zostanie spełniony, jeśli Wykonawca wykaże się należytym wykonaniem, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywaniem, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej 1 usługi hotelarsko -gastronomicznej, polegającej na zorganizowaniu spotkania dla grupy minimum 20 osób w jednym czasie, składającej się z następujących elementów: zapewnienia noclegów wraz ze śniadaniami, obiadami, wynajmem sali i usługą cateringową.
10.1.4.1.3 W przypadku nadal wykonywanych usług Wykonawca powinien wykazać, że wykonana część usługi obejmuje co najmniej 1 usługę hotelarsko -gastronomiczną, polegającą na zorganizowaniu spotkania dla grupy minimum 20 osób, składającą się z następujących elementów: zapewnienia noclegów wraz ze śniadaniami, obiadami, wynajmem sali konferencyjnej i usługą cateringową.
10.1.4.2 W zakresie dysponowania osobami:
10.1.4.2.1 W zakresie części 1:
10.1.4.2.1.1 Dysponowanie minimum 1 osobą – trenerem z PYTHON, który:
10.1.4.2.1.1.1 posiada wiedzę potwierdzoną certyfikatem PCEP lub PCAP lub równoważnym.
10.1.4.2.1.1.2 w okresie ostatnich 24 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, przeprowadził co najmniej 3 szkolenia z tematyki zgodnej ze szkoleniem „Python moduł I – warsztaty” opisanej w Projektowanych postanowieniach umowy.
10.1.4.2.1.1.3 w okresie ostatnich 24 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, przeprowadził co najmniej 3 szkolenia z tematyki zgodnej ze szkoleniem „Python moduł II– warsztaty” opisanej w Projektowanych postanowieniach umowy
10.1.4.2.1.1.4 Zamawiający dopuszcza, aby szkolenie z PYTHON było prowadzone przez dwóch trenerów, spośród których każdy spełni warunek 10.1.4.2.1.1.1 a jeden z trenerów spełni warunek 10.1.4.2.1.1.2 a drugi z trenerów spełni warunek 10.1.4.2.1.1.3.
10.1.4.2.1.2 Dysponowanie minimum 1 osobą – trenerem z KNIME, który:
10.1.4.2.1.2.1 posiada wiedzę potwierdzoną certyfikatem Advanced Proficiency in KNIME Analytics Platform lub równoważny .
10.1.4.2.1.2.2 w okresie ostatnich 24 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, przeprowadził co najmniej 3 szkolenia z tematyki zgodnej ze szkoleniem „Knime moduł I - warsztaty” opisanej w Projektowanych postanowieniach umowy;
10.1.4.2.1.2.3 w okresie ostatnich 24 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, przeprowadził co najmniej 3 szkolenia z tematyki zgodnej ze szkoleniem „Knime moduł II - warsztaty” opisanej w Projektowanych postanowieniach umowy
10.1.4.2.1.2.4 Zamawiający dopuszcza, aby szkolenie z KNIME było prowadzone przez dwóch trenerów, spośród których każdy spełni warunek 10.1.4.2.1.2.1 a jeden z trenerów spełni warunek 10.1.4.2.1.2.2 a drugi z trenerów spełni warunek10.1.4.2.1.2.3.
10.1.4.2.1.3 Dysponowanie 1 osobą – trenerem z PostgreSQL, który:
10.1.4.2.1.3.1 w okresie ostatnich 24 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, przeprowadził co najmniej 3 szkolenia z tematyki zgodnej ze szkoleniem „PostrgreSQL moduł I - warsztaty” opisanej w Projektowanych postanowieniach umowy
10.1.4.2.1.3.2 w okresie ostatnich 24 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, przeprowadził co najmniej 3 szkolenia z tematyki zgodnej ze szkoleniem „PostrgreSQL moduł II - warsztaty ” opisanej w Projektowanych postanowieniach umowy;
10.1.4.2.1.3.3 Zamawiający dopuszcza, aby szkolenie z PostgeSQL było prowadzone przez dwóch trenerów, spośród których jeden spełni warunek 10.1.4.2.1.3.1 a drugi z trenerów spełni warunek . 10.1.4.2.1.3.2.
10.1.4.2.1.4 Dysponowanie minimum 1 osobą – trenerem z Excel, który:
10.1.4.2.1.4.1 Posiada certyfikat potwierdzający wiedzę Microsoft Office Specialist Excel Expert lub równoważny .
10.1.4.2.1.4.2 W okresie ostatnich 24 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, przeprowadził co najmniej 3 szkolenia z tematyki zgodnej ze szkoleniem „MS Excel - obsługa programu na poziomie zaawansowanym” opisanej w Projektowanych postanowieniach umowy.
10.1.4.2.1.5 Dysponowanie minimum 1 trenerem do szkoleń Myślenie krytyczne, który w okresie ostatnich 24 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, przeprowadził co najmniej 3 szkolenia z tematyki zgodnej ze szkoleniem „Myślenie krytyczne i wnioskowanie w analizie kryminalnej-warsztaty” opisanej w Projektowanych postanowieniach umowy
10.1.4.2.2 W zakresie części 2:
10.1.4.2.2.1 Dysponowanie minimum 1 osobą – trenerem z OSINT, który:
10.1.4.2.2.1.1 w okresie ostatnich 24 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, przeprowadził co najmniej 3 szkolenia z tematyki zgodnej ze szkoleniem „OSINT – zaawansowane metody pracy w środowisku internetowym moduł I – warsztaty” opisanej w Projektowanych postanowieniach umowy;
10.1.4.2.2.1.2 w okresie ostatnich 24 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, przeprowadził co najmniej 3 szkolenia z tematyki zgodnej ze szkoleniem „OSINT – zaawansowane metody pracy w środowisku internetowym moduł II – warsztaty” opisanej w Projektowanych postanowieniach umowy.
10.1.4.2.2.1.3 Zamawiający dopuszcza, aby szkolenie z OSINT było prowadzone przez dwóch trenerów, spośród których jeden spełni warunek 10.1.4.2.2.1.1 a drugi z trenerów spełni warunek 10.1.4.2.2.1.2.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: składane na wezwanie Zamawiającego
11.8.1 zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego,
że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania z opłacaniem podatków lub opłat wraz z zaświadczeniem Zamawiający żąda złożenia dokumentów potwierdzających, że odpowiednio przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo przed upływem terminu składania ofert Wykonawca dokonał płatności należnych podatków lub opłat wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności;
11.8.2 zaświadczenie albo innego dokumentu właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub właściwego oddziału regionalnego lub właściwej placówki terenowej Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz z zaświadczeniem albo innym dokumentem Zamawiający żąda złożenia dokumentów potwierdzających, że odpowiednio przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo przed upływem terminu składania ofert wykonawca dokonał płatności należnych składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności;
11.8.3 Oświadczenie o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu wstępnym składanym na podstawie art. 125 ust. 1 z dnia 11 września 2019 r. ustawy Pzp Wzór stanowi załącznik H do SWZ.
11.8.4 odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru przy czym Zamawiający nie wzywa do złożenia podmiotowych środków dowodowych, jeżeli może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne, o ile Wykonawca wskazał w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1, dane umożliwiające dostęp do tych środków – art. 274 ust. 4 ustawy Pzp

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 11.7.1 W przypadku części 3 zamówienia wykazu usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane w okresie ostatnich 3 miesięcy – wzór wykazu stanowi Załącznik D do SWZ – dotyczy 3 Części;
11.7.2 W przypadku części 1 lub 2: Wykazu osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Wzór wykazu osób stanowi, odpowiednio dla części 1-2, Załącznik E1 i E2 do SWZ.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawca, który polega na zdolnościach technicznych podmiotów udostępniających zasoby, niezależnie od charakteru
prawnego łączących go z nimi stosunków prawnych wykazuje się doświadczeniem jednego z nich lub każdego z nich
osobno – doświadczenie, Wykonawcy i podmiotu udostępniającego/podmiotów udostępniających zasoby nie sumują się.
2. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia Wykonawcy
wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z Wykonawców, którzy wykonają
usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.
3 W przypadku, o którym mowa w pkt 10.2 SWZ, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają
odpowiednio do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni Wykonawcy zgodnie z
Załącznikiem F do SWZ (jeżeli dotyczy).
4 W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w pkt 11.1.
SWZ, składa każdy z Wykonawców – wg wzoru Załącznika B do SWZ. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw
wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje
spełnianie warunków udziału w postępowaniu. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców
Wykonawca załącza do oferty załącznik B każdego z Wykonawców, należy załączyć również oświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie
zamówienia publicznego składane na podstawie art. 117 ust. 4 ustawy Pzp – wg wzoru Załącznika F do SWZ

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

w zakresie cz. 1 i 2 zakres zmian określa paragraf 11 i 12 PPU, a w zakresie cz. 3 paragraf 11 i 15

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2025-11-07 12:00

8.2.) Miejsce składania ofert: mf.ezamawiajacy.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-11-07 13:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-12-06

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Zamawiającym jest Minister Finansów i Gospodarki. Ministerstwo Finansów wskazano z uwagi na ograniczenia formularza.
9.1 Zamawiający wykluczy Wykonawcę z postępowania, w przypadkach wskazanych w przepisie:
9.1.1 art. 108 ust. 1 ustawy Pzp;
9.1.2 art. 109 ust. 1 pkt 1 i 4 ustawy Pzp;
9.1.3 art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu
agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz.U. z 2024 r. poz. 507).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.