eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Brzeg Dolny"Poprawa efektywności energetycznej dwóch budynków szkolnych w Brzegu Dolnym (SP nr 5 w ZSP nr 3 oraz SP nr 6 w ZSP nr 1)"



Ogłoszenie z dnia 2025-07-14


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Poprawa efektywności energetycznej dwóch budynków szkolnych w Brzegu Dolnym (SP nr 5 w ZSP nr 3 oraz SP nr 6 w ZSP nr 1)”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Brzeg Dolny

1.3.) Oddział zamawiającego: Urząd Miejski w Brzegu Dolnym

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 931934934

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Kolejowa 29

1.5.2.) Miejscowość: Brzeg Dolny

1.5.3.) Kod pocztowy: 56-120

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL518 - Wrocławski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: um@brzegdolny.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.brzegdolny.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/brzegdolny

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Poprawa efektywności energetycznej dwóch budynków szkolnych w Brzegu Dolnym (SP nr 5 w ZSP nr 3 oraz SP nr 6 w ZSP nr 1)”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3c2eadaa-9ac5-4cbd-8719-353a82adbe64

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00324681

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-07-14

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Projekt współfinasowany z Działania KPOOD.03.05-IW.04-0015/24 w ramach Inwestycji: B1.1.3 „Termomodernizacja instytucji edukacyjnych” Krajowego Planu Odbudowy i Zwiększania Odporności.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00221966

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.9.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zakres przedmiotu zamówienia – część 1 zamówienia:
1) Budynek objęty zamówieniem jest obiektem użyteczności publicznej i położony jest w Brzegu Dolnym przy ul. Zwycięstwa 10 na działce nr 9/2. W budynku funkcjonuje Zespół Szkolno-Przedszkolny nr 3, w tym Szkoła Podstawowa nr 5. Prace będą realizowane na podstawie zgłoszenia robót budowlanych w Starostwie Powiatowym w Wołowie. ( Zaświadczenie nr 271/Arch/2024 z dnia 14.10.2024 r.)
2) Zakres prac, zgodnie z dokumentacją projektową, w szczególności obejmuje:
a. Pełne odtworzenie pionowej izolacji przeciwwilgociowej ścian fundamentowych,
b. Docieplenie cokołu i ścian fundamentowych styropianem ekstrudowanym wraz z zabezpieczeniem folią i wykonaniem wyprawy tynkarskiej,
c. Demontaż istniejącego ocieplenia oraz ocieplenie elewacji styropianem ekstrudowanym wraz z wyprawą tynkarską mineralną i malowaniem elewacji,
d. Docieplenie stropodachu wentylowanego wełną wdmuchiwaną wraz z wykonaniem otworów wentylacyjnych i dostosowaniem kominków do zmienionej grubości termoizolacji,
e. Rozbiórkę istniejących i wykonanie nowych obróbek blacharskich,
f. Rozbiórkę istniejących i wykonanie nowych rynien i rur spustowych,
g. Wymianę okien na nowe, posiadające nawiewniki higrosterowalne, wg wykazu stolarki w dokumentacji projektowej,
h. Wymiana drzwi na nowe wg wykazu stolarki w dokumentacji projektowej,
i. Demontaż istniejących i montaż nowych parapetów zewnętrznych,
j. Wykonanie sufitu podwieszanego akustycznego zgodnie z dokumentacją projektową,
k. Wykonanie opaski wokół części budynku, odtworzenie chodników,
l. Wykonanie prac uzupełniających i naprawczych zgodnie z dokumentacją projektową,
m. Dostawę i instalację paneli fotowoltaicznych na dachu zgodnie z dokumentacją projektową,
n. Dostawę i montaż skrzynek lęgowych zgodnie z ilościami wskazanymi w dokumentacji projektowej,
o. Wymianę instalacji centralnego ogrzewania wraz z wymianą grzejników,
p. Budowę systemu wentylacji nawiewno-wywiewnej za pomocą jednostek wentylacyjnych z odzyskiem ciepła wraz z wyposażeniem w kompletny system sterująco-zabezpieczający wyposażony w automatyczną regulację parametrów,
q. Rozbudowę rozdzielnicy głównej,
r. Wymianę instalacji elektrycznej, odgromowej i opraw świetlnych na LED,

4.5.3.) Główny kod CPV: 45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45261210-9 - Wykonywanie pokryć dachowych

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

4.5.5.) Wartość części: 4731262,40 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zakres przedmiotu zamówienia – część 2 zamówienia:
1) Budynek objęty zamówieniem jest obiektem użyteczności publicznej i położony jest w Brzegu Dolnym przy ul. Młodzieżowej 2 na działce nr 3. W budynku funkcjonuje Zespół Szkolno-Przedszkolny nr 1, w tym Szkoła Podstawowa nr 6. Prace będą realizowane na podstawie zgłoszenia robót budowlanych w Starostwie Powiatowym w Wołowie. ( Zaświadczenie nr 272/Arch/2024 z dnia 14.10.2024 r.)
2) Zakres prac, zgodnie z dokumentacją projektową, w szczególności obejmuje:
a. Pełne odtworzenie pionowej izolacji przeciwwilgociowej ścian fundamentowych,
b. Docieplenie cokołu i ścian fundamentowych styropianem ekstrudowanym wraz z zabezpieczeniem folią i wykonaniem wyprawy tynkarskiej,
c. Demontaż istniejącego ocieplenia oraz ocieplenie elewacji styropianem ekstrudowanym wraz z wyprawą tynkarską mineralną i malowaniem elewacji,
d. Docieplenie stropodachu wraz z wykonaniem otworów wentylacyjnych i dostosowaniem kominków do zmienionej grubości termoizolacji,
e. Rozbiórkę istniejących i wykonanie nowych obróbek blacharskich,
f. Rozbiórkę istniejących i wykonanie nowych rynien i rur spustowych,
g. Wymianę okien na nowe, posiadające nawiewniki higrosterowalne, wg wykazu stolarki w dokumentacji projektowej,
h. Wymiana drzwi na nowe wg wykazu stolarki w dokumentacji projektowej,
i. Demontaż istniejących i montaż nowych parapetów zewnętrznych,
j. Wykonanie sufitu podwieszanego akustycznego zgodnie z dokumentacją projektową,
k. Wykonanie opaski wokół części budynku, odtworzenie chodników,
l. Wykonanie prac uzupełniających i naprawczych zgodnie z dokumentacją projektową,
m. Dostawę i instalację paneli fotowoltaicznych na dachu zgodnie z dokumentacją projektową,
n. Dostawę i montaż skrzynek lęgowych zgodnie z ilościami wskazanymi w dokumentacji projektowej,
o. Wymianę instalacji centralnego ogrzewania wraz z wymianą grzejników,
p. Budowę systemu wentylacji nawiewno-wywiewnej za pomocą jednostek wentylacyjnych z odzyskiem ciepła wraz z wyposażeniem w kompletny system sterująco-zabezpieczający wyposażony w automatyczną regulację parametrów,
q. Rozbudowę rozdzielnicy głównej,
r. Wymianę instalacji elektrycznej, odgromowej i opraw świetlnych na LED,

4.5.3.) Główny kod CPV: 45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45261210-9 - Wykonywanie pokryć dachowych

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

4.5.5.) Wartość części: 6476464,31 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4079026,17 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5951485,42 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4079026,17 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: „RAWBUD” -Rawicz sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 699-000-43-64

7.3.3) Ulica: Śląska 88

7.3.4) Miejscowość: Masłowo

7.3.5) Kod pocztowy: 63-900

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Instalacje elektryczne, część robót ogólnobudowlanych


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-07-01

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4079026,17 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2026-05-29

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6189000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 8993326,95 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 6189000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Odólnobudowlany OLMAX Michał Zimnicki

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9880160828

7.3.3) Ulica: Ścinawska 22a

7.3.4) Miejscowość: Wołów

7.3.5) Kod pocztowy: 56-100

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-07-01

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 6189000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2026-05-29

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.