eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ¦widnicaModernizacja nawierzchni sportowej na hali Zawiszów ¦widnickiego O¶rodka Sportu i Rekreacji



Og³oszenie z dnia 2025-07-14

Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Modernizacja nawierzchni sportowej na hali Zawiszów ¦widnickiego O¶rodka Sportu i Rekreacji

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: ¦widnicki O¶rodek Sportu i Rekreacji

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000652702

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: ¦l±ska 35

1.5.2.) Miejscowo¶æ: ¦widnica

1.5.3.) Kod pocztowy: 58-100

1.5.4.) Województwo: dolno¶l±skie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wa³brzyski

1.5.7.) Numer telefonu: 748521262

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: osir@osir.swidnica.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.osir.swidnica.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka bud¿etowa

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Inna dzia³alno¶æ

sport i rekreacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja nawierzchni sportowej na hali Zawiszów ¦widnickiego O¶rodka Sportu i Rekreacji

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-207c3dba-caea-4004-90ba-b6c2ac3eedc1

2.5.) Numer og³oszenia: 2025/BZP 00323379

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2025-07-14

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2025/BZP 00317926/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.1.1 Modernizacja nawierzchni sportowej na Hali Zawiszów przy ul. Galla Anonima 1a w ¦widnicy

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://platformazakupowa.pl/transakcja/1142166

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/transakcja/1142166

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Postêpowanie prowadzone jest w formie elektronicznej za po¶rednictwem platformazakupowa.pl pod adresem https://platformazakupowa.pl/transakcja/1142166

Komunikacja miêdzy zamawiaj±cym a wykonawcami, w tym wszelkie o¶wiadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje przekazywane s± w formie elektronicznej za po¶rednictwem platformazakupowa.pl i formularza „Wy¶lij wiadomo¶æ do zamawiaj±cego”.Za datê przekazania (wp³ywu) o¶wiadczeñ, wniosków, zawiadomieñ oraz informacji przyjmuje siê datê ich przes³ania za po¶rednictwem platformazakupowa.pl poprzez klikniêcie przycisku „Wy¶lij wiadomo¶æ do Zamawiaj±cego” po których pojawi siê komunikat, ¿e wiadomo¶æ zosta³a wys³ana do Zamawiaj±cego.Zamawiaj±cy bêdzie przekazywa³ wykonawcom informacje w formie elektronicznej za po¶rednictwem platformazakupowa.pl. Informacje dotycz±ce odpowiedzi na pytania, zmiany specyfikacji, zmiany terminu sk³adania i otwarcia ofert zamawiaj±cy bêdzie zamieszcza³ na platformie w sekcji „Komunikaty”. Korespondencja, której zgodnie z obowi±zuj±cymi przepisami adresatem jest konkretny wykonawca, bêdzie przekazywana w formie elektronicznej za po¶rednictwem platformazakupowa.pl do konkretnego wykonawcy.Wykonawca ma obowi±zek sprawdzania komunikatów i wiadomo¶ci bezpo¶rednio na platformazakupowa.pl przes³anych przez zamawiaj±cego, gdy¿ system powiadomieñ mo¿e ulec awarii lub powiadomienie mo¿e trafiæ do folderu SPAM.Zamawiaj±cy, zgodnie z Rozporz±dzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz.U. z 2020 r. poz.2452), okre¶la niezbêdne wymagania sprzêtowo-aplikacyjne umo¿liwiaj±ce pracê na platformazakupowa.pl tj.:

a. sta³y dostêp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowo¶ci nie mniejszej ni¿ 512 kb/s,

b. komputer klasy PC lub MAC o nastêpuj±cej konfiguracji: pamiêæ min.2GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych – MS Windows7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje,

c. zainstalowana dowolna przegl±darka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10 0.,
d. w³±czona obs³uga JavaScript,
e. zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obs³uguj±cy format plików.pdf,
f. platformazakupowa.pl dzia³a wed³ug standardu przyjêtego w komunikacji sieciowej – kodowanie UTF8,
g. oznaczenie czasu odbioru danych przez platformê zakupow± stanowi datê oraz dok³adny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem G³ównego Urzêdu Miar.
Wykonawca, przystêpuj±c do niniejszego postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego akceptuje warunki korzystania z platformazakupowa.pl okre¶lone w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej pod linkiem w zak³adce „Regulamin” oraz uznaje go za wi±¿±cy
a) zapozna³ i stosuje siê do Instrukcji sk³adania ofert/wniosków dostêpnej pod adresem https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje
Zamawiaj±cy nie ponosi odpowiedzialno¶ci za z³o¿enie oferty w sposób niezgodny z Instrukcj± korzystania z platformazakupowa.pl, w szczególno¶ci za sytuacjê, gdy zamawiaj±cy zapozna siê z tre¶ci± oferty przed up³ywem terminu sk³adania ofert (np. z³o¿enie oferty w zak³adce „Wy¶lij wiadomo¶æ do zamawiaj±cego”). Taka oferta zostanie uznana przez Zamawiaj±cego za ofertê handlow± i nie bêdzie brana pod uwagê w przedmiotowym postêpowaniu poniewa¿ nie zosta³ spe³niony obowi±zek narzucony w art. 221 ustawy Pzp. Zamawiaj±cy informuje, ¿e instrukcje korzystania z platformazakupowa.pl dotycz±ce
w szczególno¶ci logowania, sk³adania wniosków o wyja¶nienie tre¶ci SWZ, sk³adania ofert oraz innych czynno¶ci podejmowanych w niniejszym postêpowaniu przy u¿yciu platformazakupowa.pl znajduj± siê w zak³adce „Instrukcje dla Wykonawców” na stronie internetowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje
ci±g dalszy-sekcja IX

3.7.) Adres strony internetowej, pod którym s± dostêpne narzêdzia, urz±dzenia lub formaty plików, które nie s± ogólnie dostêpne: https://platformazakupowa.pl/transakcja/1142166

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Informacje dotycz±ce przetwarzania danych osobowych. - klauzula informacyjna z art. 13 RODO

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiaj±cy informuje, ¿e:

23.1 administratorem Pani/Pana danych osobowych jest ¦widnicki O¶rodek Sportu i

Rekreacji , 58-100 ¦widnica, ul. ¦l±ska 35, tel. 74 852 12 62

23.2 inspektorem ochrony danych osobowych w ¦OSiR jest Pani Joanna Ko³odziejczyk email:biuro@osir.swidnica.pl

23.3 Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego Modernizacja nawierzchni sportowej na hali Zawiszów prowadzonym w trybie podstawowym, pod nr DA.261.12.2025;

23.4 odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18 i art.19 oraz art. 74 ust. 1 ustawy – Prawo zamówieñ publicznych j.t. Dz.U. z 2022r. poz.1710 ze zm., dalej „ustawa Pzp”;
23.5 Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy;

23.6 obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego;
konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp;

23.7 w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;

23.8 posiada Pani/Pan:

− na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych;

− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw± Pzp oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników);

− na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art.

18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego);

− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO;

23.9 nie przys³uguje Pani/Panu:

− w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;

− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;

− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: DA.261.10.2025

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem niniejszego zadania jest wykonanie modernizacji nawierzchni sportowej w hali Zawiszów w ¦widnicy polegaj±cej na dostawie nowej fabrycznie nawierzchni oraz robotach budowlanych w celu jej instalacji.
Specyfikacja stanowi dokument przetargowy przy zlecaniu robót budowlanych zgodnie z Ustaw± Prawo Zamówieñ Publicznych oraz przy ich rozliczaniu.


Planowany zakres robót budowlanych:

Roboty rozbiórkowe:

• demonta¿ istniej±cych urz±dzeñ sportowych takich jak s³upki i tuleje do gry w pi³kê siatkow±
• demonta¿ istniej±cych bramek do gry w pi³kê rêczn± wraz z mocowaniami
• demonta¿ istniej±cej nawierzchni sportowej
• demonta¿ skorodowanych p³ytek paneli pod³ogi drewnianej, na których u³o¿ona jest nawierzchnia sportowa
• wywóz i utylizacja odpadów

Dostawa i monta¿ nowej nawierzchni sportowej:

• monta¿ tulei pod urz±dzenia sportowe do gry w pi³kê siatkow±
• monta¿ mocowania do bramek gry w pi³kê rêczn±
• uzupe³nienie posadzki z paneli drewnianych, na których u³o¿ona jest nawierzchnia sportowa
• u³o¿enie nowej wyk³adziny sportowej
• wykonanie wydzielenia boisk do gry w pi³kê rêczn±, koszykówki, pi³ki siatkowej
• Dostawa i monta¿ bramek do pi³ki rêcznej i stojaków do siatkówki wraz z osprzêtem

W³a¶ciwo¶ci techniczne nawierzchni ( wyk³adziny ) nie gorsze ni¿:
• Grubo¶æ ca³kowita min. 7,5 mm
• Grubo¶æ warstwy ¶cieralnej PCV z wtopion± siatk± z w³ókna szklanego - min. 2 mm wg normy PN-EN ISO 24340
• Grubo¶æ warstwy pianki PCV - min. 5,4 mm
• Absorpcja uderzeñ – max. P1 (wg EN 14808) dla pod³óg na konstrukcjach legarowych w celu unikniêcia nadmiernego wysi³ku przy koz³owaniu pi³ki, podskokach i wyskokach.
• Reakcja na ogieñ – min. Cfl s1 (wg. EN 13 501-1)
• Klasa formaldehydów – E1
• Zawarto¶æ pentachlorofenu (PCP) – brak zawarto¶ci
• Odbicie pi³ki min. 90% wg normy EN 12235
• Odporno¶æ na wgniecenie punktowe <=0,30 mm wg normy EN 1516 (norma 0.50 mm)
• Redukcja d¼wiêków uderzeniowych >= 20 dB wg normy EN ISO 717-2
• Odporno¶æ na obci±¿enie toczne <= 0.10 mm wg normy EN 1569 (norma 0.50 mm)
• Odporno¶æ na ¶cieranie <= 160 mg wg normy EN ISO 5470-1 (norma 1000 mg)
• Zawarto¶æ komponentów pochodzenia ro¶linnego, mineralnego i z recyklingu > 75%
• ¦lad wêglowy produktu w okresie u¿ytkowania 25 lat nie wiêkszy ni¿ 15 kg CO2 / 1 m2 wg scenariusza europejskiego ze sk³adowaniem odpadów na sk³adowisku)
• Kolorystyka wyk³adziny zbli¿ona do istniej±cej

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45432120-1 - Instalowanie nawierzchni pod³ogowych

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45212000-6 - Roboty budowlane w zakresie budowy wypoczynkowych, sportowych, kulturalnych, hotelowych i restauracyjnych obiektów budowlanych

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45432130-4 - Pokrywanie pod³óg

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-08-31

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: punktowo

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji na wykonane roboty

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

7.1 O zamówienie mog± siê ubiegaæ Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki udzia³u okre¶lone w art. 112 ust. 2 ustawy dotycz±ce:

7.1.1 zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym

Warunek zostanie uznany za spe³niony, je¿eli wykonawca o¶wiadczy, ¿e spe³nia w/w warunek,

7.1.2. uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów,

Warunek zostanie uznany za spe³niony, je¿eli wykonawca o¶wiadczy, ¿e spe³nia w/w warunek

7.1.3 sytuacji ekonomicznej lub finansowej
Warunek zostanie uznany za spe³niony, je¶li Wykonawca wyka¿e, ¿e

1) posiada ¶rodki finansowe lub zdolno¶æ kredytow± w wysoko¶ci minimum 300,0000 z³ (s³ownie: trzysta tysiêcy z³otych )

2) posiada ubezpieczenie od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej

dzia³alno¶ci zbie¿nej z przedmiotem zamówienia na minimaln± sumê ubezpieczenia odpowiadaj±c± co najmniej warto¶ci przedmiotu zadania.

W przypadku wykonawców zagranicznych, warto¶ci podawane w walutach obcych przelicza siê na z³ote polskie wed³ug kursu ¶redniego og³aszanego przez NBP dla danej waluty z najbli¿szego dnia roboczego nastêpuj±cego po dacie dokumentu, w którym warto¶æ ta jest wskazana.

UWAGA: Wykonawca powo³uj±cy siê przy wykazywaniu spe³nienia ww. warunków udzia³u w postêpowaniu, o których mowa w art. 112. ust 2 pkt 3 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedk³ada dokumenty wymienione w punkcie 8.3 dotycz±ce tych podmiotów.
7.1.4 zdolno¶ci technicznej lub zawodowej
Warunek ten zostanie spe³niony, je¿eli Wykonawca:

1) Wyka¿e, i¿ w okresie ostatnich piêciu lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¶li okres dzia³alno¶ci jest krótszy to w tym okresie, wykona³ zgodnie z przepisami
prawa budowlanego i prawid³owo ukoñczy³ przynajmniej jedno zadanie dotycz±ce modernizacji nawierzchni sportowej (demonta¿ i monta¿ wyk³adziny sportowej o powierzchni nie mniejszej ni¿ 1000 m kw.) w obiekcie u¿yteczno¶ci publicznej o warto¶ci minimalnej 500.000,00 z³otych brutto. (piêæset tysiêcy z³otych ).

2) Wyka¿e, i¿ dysponuje osob±, która bêdzie pe³niæ funkcjê kierownika budowy,

posiadaj±c± uprawnienia budowlane w specjalno¶ci konstrukcyjno- budowlanej

7.2 O zamówienie mog± ubiegaæ siê wykonawcy, którzy:
7.2.1 nie podlegaj± wykluczeniu z postêpowania na podstawie art. 108 ust.1 ustawy
7.2.2 nie podlegaj± wykluczeniu na podstawie art. 109 ust.1 pkt.1,4 ustawy

7.2.3 nie podlegaj± wykluczeniu na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego (t.j. Dz. U. 2025 poz. 514).

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 8.1. Wykaz o¶wiadczeñ sk³adanych przez Wykonawcê w celu wstêpnego potwierdzenia, ¿e nie podlega on wykluczeniu oraz spe³nia warunki w postêpowaniu.

8.1.1. o¶wiadczenie wykonawcy, ¿e spe³nia warunki okre¶lone art. 125 ust.1 ustawy na formularzu o¶wiadczenia stanowi±cym za³±cznik nr 2 do SWZ.

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 8.2. Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych, które wykonawca sk³ada w postêpowaniu na wezwanie zamawiaj±cego na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu o, których mowa w art. 112 ust. 2 okre¶lonych przez Zamawiaj±cego w niniejszej SWZ
¦rodki dowodowe na potwierdzenie warunku zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:

8.2.1 wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, z podaniem robót okre¶lonych w pkt. 7.1.4, ich rodzaju, warto¶ci, daty i miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane wg za³±cznika nr 4 do SWZ, z za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy roboty te zosta³y wykonane nale¿ycie, w szczególno¶ci informacji o tym czy roboty zosta³y
wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawid³owo ukoñczone, przy czym dowodami, o których mowa s± referencje b±d¼ inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane by³y wykonywane, a je¿eli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – inne dokumenty.

8.2.2 wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego,

w szczególno¶ci odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia

i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami wg za³±cznika nr 5.

¦rodki dowodowe na potwierdzenie sytuacji ekonomicznej lub finansowej:

8.2.3. informacja banku lub spó³dzielczej kasy oszczêdno¶ciowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzaj±ca wysoko¶æ posiadanych ¶rodków finansowych lub zdolno¶æ kredytow± wykonawcy, na kwotê minimum 300.0000,00 z³ (trzysta tysiêcy z³otych) wystawiona nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania ofert.
8.2.4. op³acona polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzaj±cy, ¿e wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia na minimaln± sumê ubezpieczenia

odpowiadaj±c± co najmniej warto¶ci przedmiotu zadania, na które z³o¿ono ofertê.
8.3. Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych, które wykonawca sk³ada

w postêpowaniu na wezwanie zamawiaj±cego na potwierdzenie okoliczno¶ci,
o których mowa w art. 108 i 109 ust. 1 pkt 1, 4 ustawy pzp
8.3.1. odpis lub informacjê z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji

i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy pzp, sporz±dzonych nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji,

8.3.2. za¶wiadczenie w³a¶ciwego naczelnika urzêdu skarbowego potwierdzaj±cego, ¿e wykonawca nie zalega z op³acaniem podatków i op³at, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy pzp, wystawionego nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jego z³o¿eniem, a w przypadku zalegania z op³acaniem podatków lub op³at wraz z za¶wiadczeniem zamawiaj±cy ¿±da z³o¿enia dokumentów potwierdzaj±cych, ¿e odpowiednio przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu albo przed up³ywem terminu sk³adania ofert wykonawca dokona³ p³atno¶ci nale¿nych podatków lub op³at wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawar³ wi±¿±ce porozumienie w sprawie sp³at tych nale¿no¶ci, ci±g dalszy w sekcji IX-POZOSTA£E INFORMACJE

5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:

1.Karta techniczna wyk³adziny sportowej
2 Karta ¶rodowiskowa wyk³adziny sportowej lub jej Deklaracja w³a¶ciwo¶ci ¶rodowiskowych potwierdzaj±ce wymagan± maksymaln± emisjê dwutlenku wêgla (wska¼nik Global Warming Potential) w cyklu ¿ycia wyk³adziny sportowej. Jest to przejrzysty i usystematyzowany sposób prezentowania zweryfikowanych informacji na temat w³a¶ciwo¶ci ¶rodowiskowych produktów.
3.Deklaracja w³a¶ciwo¶ci u¿ytkowych wyk³adziny sportowej
4,Atest higieniczny wyk³adziny sportowej
5.Certyfikat lub raport z badañ niezale¿nego laboratorium potwierdzaj±cy grubo¶æ warstwy u¿ytkowej wg. normy PN EN ISO 24340:2012
6. Certyfikat FIVB APPROVED (Miêdzynarodowego Zwi±zku Pi³ki Siatkowej)
7. Certyfikat EHF (Europejskiego Zwi±zku Pi³ki Rêcznej)
8. Certyfikat FIBA (Miêdzynarodowego Zwi±zku Pi³ki Koszykowej)
7. Certyfikat FIFA (Miêdzynarodowa Federacja Pi³ki No¿nej)
8.Autoryzacja producenta - dla zapewnienia dostawy nawierzchni wraz z gwarancj± producenta, wymaga siê aby Oferent do wniosku materia³owego do³±czy³ autoryzacjê producenta oferowanej nawierzchni, wystawion± na przedmiotowy obiekt oraz imiennie na Oferenta.

5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe ¶rodki dowodowe podlegaj±ce uzupe³nieniu po z³o¿eniu oferty:

1.Karta techniczna wyk³adziny sportowej
2 Karta ¶rodowiskowa wyk³adziny sportowej lub jej Deklaracja w³a¶ciwo¶ci ¶rodowiskowych potwierdzaj±ce wymagan± maksymaln± emisjê dwutlenku wêgla (wska¼nik Global Warming Potential) w cyklu ¿ycia wyk³adziny sportowej. Jest to przejrzysty i usystematyzowany sposób prezentowania zweryfikowanych informacji na temat w³a¶ciwo¶ci ¶rodowiskowych produktów.
3.Deklaracja w³a¶ciwo¶ci u¿ytkowych wyk³adziny sportowej
4,Atest higieniczny wyk³adziny sportowej
5.Certyfikat lub raport z badañ niezale¿nego laboratorium potwierdzaj±cy grubo¶æ warstwy u¿ytkowej wg. normy PN EN ISO 24340:2012
6. Certyfikat FIVB APPROVED (Miêdzynarodowego Zwi±zku Pi³ki Siatkowej)
7. Certyfikat EHF (Europejskiego Zwi±zku Pi³ki Rêcznej)
8. Certyfikat FIBA (Miêdzynarodowego Zwi±zku Pi³ki Koszykowej)
7. Certyfikat FIFA (Miêdzynarodowa Federacja Pi³ki No¿nej)
8.Autoryzacja producenta - dla zapewnienia dostawy nawierzchni wraz z gwarancj± producenta, wymaga siê aby Oferent do wniosku materia³owego do³±czy³ autoryzacjê producenta oferowanej nawierzchni, wystawion± na przedmiotowy obiekt oraz imiennie na Oferenta.

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

o¶wiadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy pzp, o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (j.t Dz. U. z 2024 r. poz. 1616 z pó¼n. zm.), z innym wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê, ofertê czê¶ciow± lub wniosek o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, albo o¶wiadczenie o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty, oferty czê¶ciowej lub wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu niezale¿nie od innego wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej - podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym, zaufanym lub podpisem osobistym - wg za³±cznika nr 3 do SWZ (na wezwanie Zamawiaj±cego)

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:

10.000 z³ (dziesiêæ tysiêcy z³otych)

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

Wykonawcy sk³adaj±cy ofertê wspóln± ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu. Do oferty nale¿y za³±czyæ pe³nomocnictwo dla ustanowionego pe³nomocnika w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym

9.16 Oferta wspólna, sk³adana przez dwóch lub wiêcej wykonawców, powinna spe³niaæ nastêpuj±ce wymagania:
1) oferta wspólna powinna byæ sporz±dzona zgodnie z SWZ,
2) sposób sk³adania o¶wiadczeñ i dokumentów w ofercie wspólnej:
a. wykonawcy sk³adaj± jedn± ofertê do której za³±czone bêd± dokumenty wymienione w pkt. 9 SWZ, o¶wiadczenia sk³ada ka¿dy z wykonawców osobno w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym,

b. o¶wiadczenia i dokumenty wspólne takie jak np. oferta cenowa, sk³ada pe³nomocnik wykonawców w imieniu wszystkich wykonawców wystêpuj±cych wspólnie,

c. wszelka korespondencja dokonywana bêdzie wy³±cznie z pe³nomocnikiem wykonawców,

d. wype³niaj±c formularz ofertowy oraz pozosta³e dokumenty powo³uj±ce siê na „Wykonawcê”; w miejscu np. „nazwa i adres Wykonawcy” nale¿y wpisaæ dane dotycz±ce konsorcjum, a nie pe³nomocnika konsorcjum,

e. przed podpisaniem umowy wykonawcy sk³adaj±cy ofertê wspóln± bêd± mieli obowi±zek przedstawiæ zamawiaj±cemu umowê konsorcjum.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

3 Zamawiaj±cy dopuszcza zmiany umowy w formie pisemnej – aneksem zaakceptowanym przez obie strony w nastêpuj±cych przypadkach:

1) realizacji przez dotychczasowego Wykonawcê dodatkowych robót budowlanych, dostaw, us³ug których nie uwzglêdniono w zamówieniu podstawowym, o ile sta³y siê niezbêdne i zosta³y spe³nione ³±cznie nastêpuj±ce warunki:

a. zmiana Wykonawcy nie mo¿e zostaæ dokonana z powodów ekonomicznych lub technicznych, w szczególno¶ci dotycz±cych zamienno¶ci lub interoperacyjno¶ci sprzêtu, us³ug lub instalacji, zamówionych w ramach zamówienia podstawowego,

b. zmiana Wykonawcy spowodowa³aby istotn± niedogodno¶æ lub znacznie zwiêkszenie kosztów dla Zamawiaj±cego,

c. warto¶æ ka¿dej kolejnej zmiany nie przekracza 50% warto¶ci zamówienia okre¶lonej pierwotnie w Umowie, z wyj±tkiem nale¿ycie uzasadnionych przypadków;

2) gdy nowy wykonawca ma zast±piæ dotychczasowego Wykonawcê:

a. w wyniku sukcesji, wstêpuj±c w prawa i obowi±zki wykonawcy, w nastêpstwie przejêcia, po³±czenia, podzia³u, przekszta³cenia, upad³o¶ci, restrukturyzacji, dziedziczenia lub nabycia dotychczasowego wykonawcy lub jego przedsiêbiorstwa, o ile nowy wykonawca spe³nia warunki udzia³u w postêpowaniu, nie zachodz± wobec niego podstawy wykluczenia oraz nie poci±ga to za sob± innych istotnych zmian umowy, a tak¿e nie ma na celu unikniêcia stosowania przepisów ustawy,

lub

b. w wyniku przejêcia przez zamawiaj±cego zobowi±zañ wykonawcy wzglêdem jego podwykonawców, w przypadku, o którym mowa w art. 465 ust. 1 ustawy Pzp,

3) je¿eli konieczno¶æ zmiany umowy spowodowana jest okoliczno¶ciami, których Zamawiaj±cy, dzia³aj±c z nale¿yt± staranno¶ci±, nie móg³ przewidzieæ, o ile zmiana nie modyfikuje ogólnego charakteru umowy a wzrost ceny spowodowany ka¿d± kolejn± zmian± nie przekracza 50% warto¶ci pierwotnej umowy.

4) gdy zachodzi konieczno¶æ przed³u¿enia terminu wykonania przedmiotu umowy o czas opó¼nienia, je¿eli takie opó¼nienie jest lub bêdzie mia³o wp³yw na wykonanie przedmiotu umowy, w nastêpuj±cych sytuacjach:
a. zawieszenia robót przez Zamawiaj±cego,

b. przestojów i opó¼nieñ zawinionych przez Zamawiaj±cego,

c. opó¼nieñ w przekazaniu przez Zamawiaj±cego terenu budowy w terminie okre¶lonym w umowie,

d. opó¼nieñ Zamawiaj±cego w przekazaniu Wykonawcy dokumentów budowy, do których przekazania Zamawiaj±cy by³ zobowi±zany,

e. dzia³ania si³y wy¿szej (na przyk³ad pandemie klêski ¿ywio³owe, katastrofy i kataklizmy), maj±cej bezpo¶redni wp³yw na terminowo¶æ wykonywania robót,

f. zaistnienia kolizji i innych zdarzeñ, które wp³ywa³y na terminowo¶æ wykonywania robót,

g. podpisania umowy na roboty dodatkowe, o których mowa w 20.3 pkt 1) SWZ,
o ile wykonywanie tych robót wp³ywa na termin wykonania niniejszej umowy,

20.4. We wszystkich przypadkach okre¶lonych w 20.3 pkt 4), termin realizacji mo¿e ulec przed³u¿eniu, nie d³u¿ej jednak ni¿ o czas trwania okoliczno¶ci uniemo¿liwiaj±cych realizacjê prac.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2025-07-29 11:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://platformazakupowa.pl/transakcja/1142166

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-07-29 12:00

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2025-08-27

8.5.) Zamawiaj±cy przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z mo¿liwo¶ci± negocjacji: Tak

8.6.) Maksymalna liczba wykonawców, którzy zostan± zaproszeni do negocjacji: 5

8.7) Kryteria oceny ofert, które zamawiaj±cy zamierza stosowaæ w celu ograniczenia liczby wykonawców:

- cena – waga 60%,
- okres gwarancji – waga 40 %,

SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE

1.cd z punktu 3.6:ZALECENIA:

Formaty plików wykorzystywanych przez wykonawców powinny byæ zgodne z Rozporz±dzeniem Rady Ministrów z dnia 21 maja 2024 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjno¶ci, minimalnych wymagañ dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagañ dla systemów teleinformatycznych (Dz.U. 2024 poz. 773)


1. Zamawiaj±cy rekomenduje wykorzystanie formatów: .pdf .doc .xls .jpg (.jpeg) ze szczególnym wskazaniem na .pdf

2. W celu ewentualnej kompresji danych zamawiaj±cy rekomenduje wykorzystanie jednego z formatów:

a) .zip
b) .7Z

3. W¶ród formatów powszechnych a NIE wystêpuj±cych w rozporz±dzeniu wystêpuj±: .rar .gif .bmp .numbers .pages. dokumenty z³o¿one w takich plikach zostan± uznane za z³o¿one nieskutecznie.

4. Zamawiaj±cy zwraca uwagê na ograniczenia wielko¶ci plików podpisywanych profilem zaufanym, który wynosi max 10MB, oraz na ograniczenie wielko¶ci plików podpisywanych w aplikacji eDoApp s³u¿±cej do sk³adania podpisu osobistego, który wynosi max 5MB.

5. Ze wzglêdu na niskie ryzyko naruszenia integralno¶ci pliku oraz ³atwiejsz± weryfikacjê podpisu , zamawiaj±cy zaleca, w miarê mo¿liwo¶ci, przekonwertowanie plików sk³adaj±cych siê na ofertê na format pdf i opatrzenie ich podpisem kwalifikowanym PAdES.

6. Pliki w innych formatach ni¿ PDF zaleca siê opatrzyæ zewnêtrznym podpisem XAdES.

Wykonawca powinien pamiêtaæ, aby plik z podpisem przekazywaæ ³±cznie z dokumentem podpisywanym.

7. Zamawiaj±cy zaleca aby w przypadku podpisywania pliku przez kilka osób, stosowaæ podpisy tego samego rodzaju. Podpisywanie ró¿nymi rodzajami podpisów np. osobistym i kwalifikowanym mo¿e doprowadziæ do problemów w weryfikacji plików.

8. Podczas podpisywania plików zaleca siê stosowanie algorytmu SHA2 zamiast SHA1.

9. Je¶li wykonawca pakuje dokumenty np. w plik ZIP zalecamy wcze¶niejsze podpisanie ka¿dego ze skompresowanych plików.

10. Zamawiaj±cy zaleca aby nie wprowadzaæ jakichkolwiek zmian w plikach po podpisaniu ich podpisem kwalifikowanym. Mo¿e to skutkowaæ naruszeniem integralno¶ci plików co równowa¿ne bêdzie z konieczno¶ci± odrzucenia oferty w postêpowaniu.
c.d z punktu 5.7 :8.3.3. za¶wiadczenie albo inny dokument w³a¶ciwej terenowej jednostki organizacyjnej Zak³adu Ubezpieczeñ Spo³ecznych lub w³a¶ciwego oddzia³u regionalnego lub w³a¶ciwej placówki terenowej Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Spo³ecznego potwierdzaj±ce, ¿e wykonawca nie zalega z op³acaniem sk³adek na ubezpieczenia spo³eczne i zdrowotne, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy pzp, wystawione nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jego z³o¿eniem, a w przypadku zalegania z op³acaniem sk³adek na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne wraz z za¶wiadczeniem albo innym dokumentem zamawiaj±cy ¿±da z³o¿enia dokumentów potwierdzaj±cych, ¿e odpowiednio przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu albo przed up³ywem terminu sk³adania ofert wykonawca dokona³ p³atno¶ci nale¿nych sk³adek na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne wraz odsetkami lub grzywnami lub zawar³ wi±¿±ce porozumienie w sprawie sp³at tych nale¿no¶ci.
Zamawiaj±cy zamierza przeznaczyæ na sfinansowanie zamówienia , kwotê w wysokosci 683.506,38 z³ brutto

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.